Nou moet je niet gaan zeiken ja?quote:Op maandag 5 december 2011 16:44 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Jullie zijn echt niet ingesteld op vrouwen hè
Andersom, de meeste vrouwen houden het hier gewoon niet uit, maar ze zijn meer dan welkom.quote:Op maandag 5 december 2011 16:44 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Inderdaad, de lelijken eindigen in het gemeenteloket.quote:
W126quote:Op maandag 5 december 2011 16:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vind de W126 ook niet verkeerd, de E38 en E60 kunnen ook op mijn warme belangstelling rekenen.
Maar als je nou 51% man bent en 49% vrouw?quote:Op maandag 5 december 2011 16:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hemafrodieten hebben beide geslachtsdelen, dus in feite ben je bisexueel als je alleen op andere hemafrodieten valt.
Of als slissend tweedekamerlid.quote:Op maandag 5 december 2011 16:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad, de lelijken eindigen in het gemeenteloket.
Statistisch gezien kan je daarvan een risicoanalyse maken en dat in de kostprijs (het loon wat vrouwen ontvangen) verwerken.quote:
In het echte leven: jawel.quote:Op maandag 5 december 2011 16:44 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
In ieder geval ambtenaar dus.quote:Op maandag 5 december 2011 16:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Of als slissend tweedekamerlid.
Ik word een goed tweedekamerlid.quote:Op maandag 5 december 2011 16:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Of als slissend tweedekamerlid.
Risico-analyse op basis van uiterlijk lijkt me op z'n plaats, een comité der neukbaarheid gaat het loon bekijken, lelijken krijgen meer, maar minder secundaire voorwaarden.quote:Op maandag 5 december 2011 16:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Statistisch gezien kan je daarvan een risicoanalyse maken en dat in de kostprijs (het loon wat vrouwen ontvangen) verwerken.
Net zoals iedereen ziektekosten betaald, maar ook iedereen wordt ziek.
Probeer eens een discussie over vrouwenquotaquote:
Ik heb het toch ook niet over gevoelens? Maar pas iig je drankvoorraad aan op vrouwen, zo blijft dit forum voor eeuwig van de herenliefde!quote:Op maandag 5 december 2011 16:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nou moet je niet gaan zeiken ja?
Of je bent "one of the guys" en we accepteren je zo, maar we gaan geen rekening houden met vrouwelijke gevoelens, dan is het gewoon exit.
Bisexueel betekent toch niet dat je het met even veel vrouwen als mannen hoeft te doen?quote:Op maandag 5 december 2011 16:46 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Maar als je nou 51% man bent en 49% vrouw?
Omdat jullie alleen bier en nichtenwijn hebbenquote:Op maandag 5 december 2011 16:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Andersom, de meeste vrouwen houden het hier gewoon niet uit, maar ze zijn meer dan welkom.
Is lekker, alleen hopen dat je rubbertje niet scheurt.quote:
Wat is daar mis mee?quote:
Dat verklaart ook de constante terugkeer van EchtGaaf.quote:Op maandag 5 december 2011 16:47 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook niet over gevoelens? Maar pas iig je drankvoorraad aan op vrouwen, zo blijft dit forum voor eeuwig van de herenliefde!
CDNquote:Op maandag 5 december 2011 16:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Risico-analyse op basis van uiterlijk lijkt me op z'n plaats, een comité der neukbaarheid gaat het loon bekijken, lelijken krijgen meer, maar minder secundaire voorwaarden.
Win-win.
Mata Hari staat hier nog n de kast.quote:Op maandag 5 december 2011 16:48 schreef Boze_Appel het volgende:
Hee, bet, of je wat drank hebt voor het verse damesvleesch.
Nee, maar als je dat bent. Ben je dan homoseksueel als je op mannen valt? Of ben je gewoon hetero omdat je ook vrouw bent?quote:Op maandag 5 december 2011 16:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bisexueel betekent toch niet dat je het met even veel vrouwen als mannen hoeft te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |