Okee, dan ga ik in plaats van mooie lingerie rond te dartelen ook in een joggingpak en lelijke witte sokken op de bank zitten zeuren om bierquote:Op maandag 5 december 2011 16:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, vrouwen willen geemancipeerd zijn? Mooi, dan pas je lekker aan de mannenwereld aan.
En 65plussers alleen buiten de spits laten rijden.quote:Op maandag 5 december 2011 16:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan moeten ze al die bouwvakkers een van de weg halen, dat zijn pas een asociaal stelletje ratten, met hun busjes.
Ja. Zolang ze niet zeiken als een mannelijke medewerker naar hun tieten staart.quote:Op maandag 5 december 2011 16:52 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Cupmaat, kan dat ook meegenomen worden?
Als ik je niet in het echt zou kennen, zou ik je zomaar geloven.quote:Op maandag 5 december 2011 16:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar goed dat ik jou heb voor de hetero kijk op zaken.
Ik mis inderdaad een kooi.quote:Op maandag 5 december 2011 16:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is allemaal wel erg eng. Ik vind dat verhoorhok wel een rare kelder.
B_A, niet schreeuwen.quote:
Oh, nou snap ik waarom je gisteren op SP-mannen afgafquote:Op maandag 5 december 2011 16:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
haha, kijk uit, anders ga ik weer SP stemmen!
Eens, ze rijden een hoop werk voorbij.quote:Op maandag 5 december 2011 16:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan moeten ze al die bouwvakkers een van de weg halen, dat zijn pas een asociaal stelletje ratten, met hun busjes.
quote:
Als jij uit tokkiekringen komt kan je dat idd doen.quote:Op maandag 5 december 2011 16:54 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Okee, dan ga ik in plaats van mooie lingerie rond te dartelen ook in een joggingpak en lelijke witte sokken op de bank zitten zeuren om bier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het nut van lingerie is dan ook totaal overschat.quote:Op maandag 5 december 2011 16:54 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Okee, dan ga ik in plaats van mooie lingerie rond te dartelen ook in een joggingpak en lelijke witte sokken op de bank zitten zeuren om bier
Dat is waar, in het echt ben ik nog ultiemer dan hier.quote:Op maandag 5 december 2011 16:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als ik je niet in het echt zou kennen, zou ik je zomaar geloven.
Merry’s?quote:
Goed idee, wat zijn de te verwachten verhogingen per grotere maat?quote:Op maandag 5 december 2011 16:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja. Zolang ze niet zeiken als een mannelijke medewerker naar hun tieten staart.
Dat is dan gewoon middels een onkostenvergoeding verdisconteerd in het salaris.
http://www.dumpert.nl/med(...)tten_te_staren_.html
Ik vind zuinigheid zo gierig.quote:
Jij geeft mij idd altijd de indruk dat ongeveer driekwart van de mannen homo is.quote:Op maandag 5 december 2011 16:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, in het echt ben ik nog ultiemer dan hier.
Niet mijn probleem dat we altijd een drankje doen temidden van de Enschedese scene.quote:Op maandag 5 december 2011 16:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij geeft mij idd altijd de indruk dat ongeveer driekwart van de mannen homo is.
Het is denk ik een normaalverdeling.quote:Op maandag 5 december 2011 16:56 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Goed idee, wat zijn de te verwachten verhogingen per grotere maat?
quote:Op maandag 5 december 2011 16:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als jij uit tokkiekringen komt kan je dat idd doen.Kom ik niet, maar ik moet me aanpassen aan de mannenwereldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed zo.quote:Op maandag 5 december 2011 16:57 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Kom ik niet, maar ik moet me aanpassen aan de mannenwereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |