De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme Silkquote:Op maandag 5 december 2011 11:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Omg groepsverkrachtingen dit dat. Arme huppel
Wat een trauma moet je hebbenquote:Op maandag 5 december 2011 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Men neme een stel FOK!kers en laat die los in Amsterdam!!
Ik was BOB en dus nuchter. Dan is zoiets moeilijker te verwerken hoor!!
Klopt!!quote:
en jij was nuchterquote:Op maandag 5 december 2011 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt!!
Maar het was wel super in Amsterdam
Hier laat ik mij niet over uit swaquote:Op maandag 5 december 2011 11:24 schreef Plastic_zak het volgende:
Drommelhoe was DV? strak of wijd?
klinkt ook niet echt grappig nee..quote:
Was Mono erbij?quote:Op maandag 5 december 2011 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt!!
Maar het was wel super in Amsterdam
Uiteraard!!quote:
Ja!!quote:
Klinkt gezelligquote:Op maandag 5 december 2011 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard!!
En patje, Ez, flippiee. De rest ken je niet denk ik
Dat was het zekerquote:
quote:Op maandag 5 december 2011 11:24 schreef Plastic_zak het volgende:
Drommelhoe was DV? strak of wijd?
een tijdje terug fapte je nog op monkyyyquote:Op maandag 5 december 2011 11:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik ben jaloers G, ik fap al maanden op haar pics
Terechte klacht.quote:Op maandag 5 december 2011 11:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik ben jaloers G, ik fap al maanden op haar pics
*monkiiiquote:Op maandag 5 december 2011 12:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
een tijdje terug fapte je nog op monkyyy
Mijn PM/DM box staan open.quote:Op maandag 5 december 2011 12:05 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb ook een boobshot gemaakt P_z
ik wil ervoor betalenquote:Op maandag 5 december 2011 12:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Mijn bankrekening staat open of traden natuurlijk deze pokeboobs zijn niet free mattie
Dat doen yousef, ousama, en mootje toch ook?quote:Op maandag 5 december 2011 12:16 schreef Intronic het volgende:
Beetje DV lopen verkopen, zal ze blij mee zijn.
Wie?quote:Op maandag 5 december 2011 12:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat doen yousef, ousama, en mootje toch ook?
Vergeet ahmed niet mayne!quote:Op maandag 5 december 2011 12:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat doen yousef, ousama, en mootje toch ook?
Ik kan de foto's toch niet sturenquote:Op maandag 5 december 2011 12:16 schreef Intronic het volgende:
Beetje DV lopen verkopen, zal ze blij mee zijn.
hoezo nietquote:Op maandag 5 december 2011 12:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan de foto's toch niet sturen
Aan mij wel gelukkig.quote:Op maandag 5 december 2011 12:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan de foto's toch niet sturen
ik heb pics van jouquote:Op maandag 5 december 2011 12:24 schreef coban het volgende:
Ik heb ook boobshot van pz hoor. Gratis.
Bitch!quote:Op maandag 5 december 2011 12:30 schreef Omdatappel het volgende:
Omg, zometeen Sinterklaasviering en ik heb een onwijs lullig gedicht gemaakt. Oepsie.
post het hier!quote:Op maandag 5 december 2011 12:30 schreef Omdatappel het volgende:
Omg, zometeen Sinterklaasviering en ik heb een onwijs lullig gedicht gemaakt. Oepsie.
quote:Op maandag 5 december 2011 12:36 schreef Drommeldaris het volgende:
appels gedicht:
sinterklaas sinterklaas
nee niet de paashaas
ik heb. een cado
dus uitpakken go go
Present sergeant!quote:
Check PM.quote:Op maandag 5 december 2011 12:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
pm je mail maar anders zul je lang moeten wachten![]()
dan kan je ze ook direct naar dv sturen
Stiekem wel genotenquote:
Een opmerking die heel makkelijk verkeerd op te vatten isquote:
forumvriendinquote:Op maandag 5 december 2011 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een opmerking die heel makkelijk verkeerd op te vatten is
Positieve emo.gif toch.quote:Op maandag 5 december 2011 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] /
mixed signals hier
ik ken geen positieve emo'squote:
quote:
Te makkelijk deze.quote:
Ongesteld?quote:Op maandag 5 december 2011 14:31 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zit me misselijk te eten aan chocolade man, dat is niet normaal meer.
Welke harde heb je nu en de hoeveelste is het?quote:Op maandag 5 december 2011 14:31 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zit me misselijk te eten aan chocolade man, dat is niet normaal meer.
Ik heb nu een harde C in m'n mondquote:Op maandag 5 december 2011 14:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke harde heb je nu en de hoeveelste is het?
Kak. Welk jongensnaam eindigt op een Cquote:Op maandag 5 december 2011 14:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb nu een harde C in m'n mondEn eh, het is de 5e
Luucquote:Op maandag 5 december 2011 14:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kak. Welk jongensnaam eindigt op een C
Weer zo'n opmerking die je op verschillende manieren kan opvattenquote:Op maandag 5 december 2011 14:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke harde heb je nu en de hoeveelste is het?
Ik ben er te weinig.quote:Op maandag 5 december 2011 14:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan? De baard van Sinterklaas er af getrokken?
Wordt dan Luuuc want hij had 5 lettersquote:
Goed he. Zo af en toe.quote:Op maandag 5 december 2011 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weer zo'n opmerking die je op verschillende manieren kan opvatten
Ze stonden al in de goede volgorde?quote:Op maandag 5 december 2011 14:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wordt dan Luuuc want hij had 5 letters
[..]
Goed he. Zo af en toe.
Hij zou ze in volgorde op eten. Tenzij hij niet wil dat we zijn naam weten dan gok ik nu op Lucas.quote:Op maandag 5 december 2011 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze stonden al in de goede volgorde?
De eerste letter is een L? Of weet je alleen nog maar de laatste letter?quote:Op maandag 5 december 2011 14:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij zou ze in volgorde op eten. Tenzij hij niet wil dat we zijn naam weten dan gok ik nu op Lucas.
De eerste is zeker weten een L.quote:Op maandag 5 december 2011 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De eerste letter is een L? Of weet je alleen nog maar de laatste letter?
Rover.quote:
Whehe.quote:Op maandag 5 december 2011 14:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kak. Welk jongensnaam eindigt op een C
Lancequote:
Zwaalf.quote:
Wil ik ook niet.quote:Op maandag 5 december 2011 14:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij zou ze in volgorde op eten. Tenzij hij niet wil dat we zijn naam weten dan gok ik nu op Lucas.
Misschien was dat niet de eerste die ik at?quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 14:45 schreef LompeHork het volgende:
Noh moid, hejje in je broek 'skoit?
Mijn gedicht komt op gang.
Ik begin het echt jammer te vinden dat wij niet een poosje gezellig in het West-Fries hebben gebabbeldquote:Op maandag 5 december 2011 14:45 schreef LompeHork het volgende:
Noh moid, hejje in je broek 'skoit?
Mijn gedicht komt op gang.
Bah dialectquote:
Nee 14.gifquote:
Ik ben 12quote:Op maandag 5 december 2011 14:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zie dat maar eens in een gedicht te verwerken.
Ik vind het jammer hem maar een kwartier gezien te hebben ofzo, hij lijkt me een puike knulquote:Op maandag 5 december 2011 14:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik begin het echt jammer te vinden dat wij niet een poosje gezellig in het West-Fries hebben gebabbeld
Is ie ookquote:Op maandag 5 december 2011 14:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer hem maar een kwartier gezien te hebben ofzo, hij lijkt me een puike knul
Tjah, kan gebeuren he!quote:
Met mij is het altijd goed.quote:
Dat hadden we zeker moeten doen!quote:Op maandag 5 december 2011 14:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik begin het echt jammer te vinden dat wij niet een poosje gezellig in het West-Fries hebben gebabbeld
Idem, volgende keer!quote:Op maandag 5 december 2011 14:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer hem maar een kwartier gezien te hebben ofzo, hij lijkt me een puike knul
Mensen die haten op West-Friesquote:
Nee!!quote:
Haten op West-Fries dialectquote:Op maandag 5 december 2011 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!!
Dat stond er niet!
Wel goed lezen jongedame!
Zachte gquote:Op maandag 5 december 2011 14:50 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen die Brabants niet waarderen, hoewel ik altijd netjes praat met andere erbij. Maar als ik met een Brabander ga praten dan gaat het mis
Ghehe.quote:Op maandag 5 december 2011 14:50 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen die Brabants niet waarderen, hoewel ik altijd netjes praat met andere erbij. Maar als ik met een Brabander ga praten dan gaat het mis
Mwah, vond ik wel meevallen eigenlijkquote:Op maandag 5 december 2011 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe.
Ik ga er echt aan werken om dat Rotterdamse eruit te krijgen bij mij
Ja vind ik ook. Maar Steven en Ez moesten toch even extra benadrukken dat ik wel rotterdams klink.quote:Op maandag 5 december 2011 14:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, vond ik wel meevallen eigenlijk
quote:Op maandag 5 december 2011 14:50 schreef Patje1987 het volgende:
quote:
Ah, die kunnen het weten, ik heb geen idee hoe ik zou moeten klinken eigenlijkquote:Op maandag 5 december 2011 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Maar Steven en Ez moesten toch even extra benadrukken dat ik wel rotterdams klink.
Ik haat mijn accent
Amsterdamsquote:
Hij is fijn.quote:Op maandag 5 december 2011 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gegarandeerd uhm mjah geen succes dus
Jij zegt altijd houdoe.quote:
Ik vind het wel een geniaal stukjequote:
Ik zou dit wel eens willen horen als buitenstaander. Kan het niet vreemd vinden nuquote:
En ik dan.quote:Op maandag 5 december 2011 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat wel. Beste aan Brabant: Houdoe en Guus Meeuwis
Ik vind 't ook niet vreemd, in Eindhoven begrepen ze mij nietquote:Op maandag 5 december 2011 14:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zou dit wel eens willen horen als buitenstaander. Kan het niet vreemd vinden nu
Ik ook hoorquote:Op maandag 5 december 2011 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het wel een geniaal stukje
Nu weet je je plaatsquote:
quote:
Ze was me gewoon even vergeten ja moet kunnenquote:
Die andere ken ik niet!quote:Op maandag 5 december 2011 15:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ook hoor, sowieso Mike Boddé & Thomas van Luyn
Hoe kan ze jou nou vergetenquote:Op maandag 5 december 2011 15:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
Ze was me gewoon even vergeten ja moet kunnen
Wel schandalig dat ik je even vergeten wasquote:Op maandag 5 december 2011 15:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
Ze was me gewoon even vergeten ja moet kunnen
Maakt me wel een beetje verdrietig ja dit.quote:Op maandag 5 december 2011 15:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel schandalig dat ik je even vergeten was
Ik vind 't ook niet echt vreemd ofzo.quote:Op maandag 5 december 2011 15:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vind 't ook niet vreemd, in Eindhoven begrepen ze mij niet![]()
quote:Op maandag 5 december 2011 15:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vind 't ook niet echt vreemd ofzo.Maar dat kan aan mij liggen.
Dat wil ik niet. Nu moeten we iets verzinnen om je weer vrolijker te hebben.quote:Op maandag 5 december 2011 15:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maakt me wel een beetje verdrietig ja dit.
Je hebt nog bijna 2 weken om daarover na te denken, oja en de plantquote:Op maandag 5 december 2011 15:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wil ik niet. Nu moeten we iets verzinnen om je weer vrolijker te hebben.
Mijn oma was een Groningse, die verstond ik ook altijd prima wanneer ze weer in haar dialect praatte. Ik ben zelf volledig accent/dialectloosquote:Op maandag 5 december 2011 15:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]ik ben er mee opgegroeid. Dat stukje wat ik nest postte moest ik ook gewoon hard om lachen.
Mijn niet-West-Fries accent is geloof ik wel redelijk verstaanbaar
Ah, die versta ik ook wel, Friezen ook trouwens. Ik ben, tegen buitenstaanders, geloof ik redelijk accentloos, of Huppel moet iets anders hebben gemerkt, Amsterdams is het in ieder geval nietquote:Op maandag 5 december 2011 15:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mijn oma was een Groningse, die verstond ik ook altijd prima wanneer ze weer in haar dialect praatte. Ik ben zelf volledig accent/dialectloos
Hmm 2 lange weken dan. En die plant vergeet ik pas als je mij niet meer helpt herinnerenquote:Op maandag 5 december 2011 15:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je hebt nog bijna 2 weken om daarover na te denken, oja en de plant
Ik spreek het verder zelf ook niet, ben volgens mij vrij accentloos (Haters die nu over mijn r beginnenquote:Op maandag 5 december 2011 15:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]ik ben er mee opgegroeid. Dat stukje wat ik nest postte moest ik ook gewoon hard om lachen.
Mijn niet-West-Fries accent is geloof ik wel redelijk verstaanbaar
Ghehe jouw Rquote:Op maandag 5 december 2011 15:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik spreek het verder zelf ook niet, ben volgens mij vrij accentloos (Haters die nu over mijn r beginnen)
Maar verstaan is alleszins geen probleem
Ik kom daar nooit maar ik was 1 keer in Groningen en ik verstond er geen hol van.quote:Op maandag 5 december 2011 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Drents, Gronings, Fries, achterhoeks en Limburgs klinkt als Chinees voor mij
Ik wel, komt door m'n opa en oma (en ouders ook trouwens), neuh, als je hier bent opgegroeid is het verstaan vaak geen probleemquote:Op maandag 5 december 2011 15:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik spreek het verder zelf ook niet, ben volgens mij vrij accentloos (Haters die nu over mijn r beginnen)
Maar verstaan is alleszins geen probleem
Ik heb 1 jaar in de achterhoek gewoond en 4 jaar in Drenthe.quote:Op maandag 5 december 2011 15:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit maar ik was 1 keer in Groningen en ik verstond er geen hol van.
Komt goed.quote:Op maandag 5 december 2011 15:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmm 2 lange weken dan. En die plant vergeet ik pas als je mij niet meer helpt herinneren
7.1 gehaald en mijn klasgenoot die precies hetzelfde als ik had heeft een 8 gehaald.quote:Op maandag 5 december 2011 15:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je sais. Hoe ging je eco trouwens
quote:Op maandag 5 december 2011 15:12 schreef LompeHork het volgende:
Het verschil:
Amsterdam:
West-Friesland:
Ik dacht dat je juist laatst was verhuisd naar Drenthe dacht ik?quote:Op maandag 5 december 2011 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 1 jaar in de achterhoek gewoond en 4 jaar in Drenthe.
Nu ga ik echt nooit meer weg uit de randstad. Hier begrijp ik de mensen tenminste!!
Neuh daar zat ik al een paar jaar!quote:Op maandag 5 december 2011 15:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik dacht dat je juist laatst was verhuisd naar Drenthe dacht ik?
Oh wat goedquote:Op maandag 5 december 2011 15:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
7.1 gehaald en mijn klasgenoot die precies hetzelfde als ik had heeft een 8 gehaald.
Maar ik sta gelukkig voldoende voor het rapport.
En nu?quote:Op maandag 5 december 2011 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh daar zat ik al een paar jaar!
QFTquote:
Geen dank, anytimequote:Op maandag 5 december 2011 15:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja opzich wel.
Dankjewel dat je mij hielp.
ditquote:
Ik vind je Nederlands spreken, niet echt een accent ofzo. Ik zelf heb ook geen idee trouwens wanneer ik fatsoenlijk klink en wanneer niet.quote:Op maandag 5 december 2011 15:18 schreef Oceanview het volgende:
Flips hoe is mijn accent dan?
Volgens mensen op school praat ik juist heel 'Nederlands' maar als ik met DV skype ofzo heb ik weer een typisch accent.
Ik vond wel dat je gewoon normaal Nederlands sprak redelijk accentloos, doe ik zelf ook behalve die zachte G maar die wil ik niet kwijtquote:Op maandag 5 december 2011 15:18 schreef Oceanview het volgende:
Flips hoe is mijn accent dan?
Volgens mensen op school praat ik juist heel 'Nederlands' maar als ik met DV skype ofzo heb ik weer een typisch accent.
Bij jou hoor ik wel weer iets Amsterdams.quote:Op maandag 5 december 2011 15:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind je Nederlands spreken, niet echt een accent ofzo. Ik zelf heb ook geen idee trouwens wanneer ik fatsoenlijk klink en wanneer niet.
Ah thnx dan weet ik dat.quote:Op maandag 5 december 2011 15:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vond wel dat je gewoon normaal Nederlands sprak redelijk accentloos, doe ik zelf ook behalve die zachte G maar die wil ik niet kwijt
Ietsquote:Op maandag 5 december 2011 15:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Bij jou hoor ik wel weer iets Amsterdams.
Iets. Daar doe ik het voorquote:Op maandag 5 december 2011 15:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Bij jou hoor ik wel weer iets Amsterdams.
[..]
Ah thnx dan weet ik dat.
Je vat het juist opquote:Op maandag 5 december 2011 15:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Volgens mij juist heel veel of vat ik het verkeerd op?
Je moet zomerliedjes luisteren. Het liefst van die spaanse of roemeense waar je alleen oioioi ofzo kan meezingenquote:Op maandag 5 december 2011 15:26 schreef Oceanview het volgende:
Ik luister laatste tijd opzich best wel veel zielige liedjes.
quote:Op maandag 5 december 2011 15:25 schreef Intronic het volgende:
Ik vind dat Flipiee totaal geen accent heeft, hoor.
Omg.quote:
Doe ik ook maar dan gewoon in eigen taal.quote:Op maandag 5 december 2011 15:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moet zomerliedjes luisteren. Het liefst van die spaanse of roemeense waar je alleen oioioi ofzo kan meezingen
Winterdepressie.quote:Op maandag 5 december 2011 15:26 schreef Oceanview het volgende:
Ik luister laatste tijd opzich best wel veel zielige liedjes.
quote:Op maandag 5 december 2011 15:25 schreef Intronic het volgende:
Ik vind dat Flipiee totaal geen accent heeft, hoor.
Stommerdsquote:
Achja, het boeit in principe niet omdat ik mijzelf niet hoor door de koptelefoon op.quote:
Hihi.quote:
Deze man.quote:
Prima, toernooi ging goed, ik had dan ook volledige controle (quote:Op maandag 5 december 2011 16:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Rez, jonge. Hoe staan de zaken ermee?
Welken toernooi?quote:Op maandag 5 december 2011 16:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Prima, toernooi ging goed, ik had dan ook volledige controle (). Dus ik ben tevreden.
En met jou?
Trefbal, in verband met Sinterklaas.quote:
Ah, nice.quote:Ja, lekker he. Volgende week gaat mijn boiler eruit en krijg ik gewoon centraal heet water en er wordt een nieuwe douche gefixt, op kosten van mijn huisbuis dus.
Ik en mijn ouders hebben geeneens een kerstboomquote:Op maandag 5 december 2011 16:57 schreef Rezania het volgende:
En morgen mag ik de kerstboom opzetten.
Ik heb het over school.quote:Op maandag 5 december 2011 16:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik en mijn ouders hebben geeneens een kerstboomEn we hebben ook geen sinterklaas gevierd
lolwhut? Jij gaat op school een kerstboom opzettenquote:Op maandag 5 december 2011 17:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb het over school.Wat mijn ouders gaan doen weet ik nog niet, we hebben in ieder geval geen Sinterklaas gevierd.
Ik heb dan een uur vrij en de lerares vroeg of ik wilde helpen.quote:Op maandag 5 december 2011 17:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
lolwhut? Jij gaat op school een kerstboom opzetten![]()
Wat lief van je.quote:Op maandag 5 december 2011 17:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb dan een uur vrij en de lerares vroeg of ik wilde helpen.
En jij zei ja?quote:Op maandag 5 december 2011 17:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb dan een uur vrij en de lerares vroeg of ik wilde helpen.
Ik ga morgen met de bijl op pad.quote:Op maandag 5 december 2011 16:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik en mijn ouders hebben geeneens een kerstboomEn we hebben ook geen sinterklaas gevierd
Dat mag heul nietquote:Op maandag 5 december 2011 17:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ga morgen met de bijl op pad.
Jawel hoor, wij hebben hier een boer in de buurt zitten waar je ze mag kappenquote:
Ooh dan, ja dat mag. Ik dacht dat je het bos in trokquote:Op maandag 5 december 2011 17:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jawel hoor, wij hebben hier een boer in de buurt zitten waar je ze mag kappenkost ook nog eens _bijna_ niets
Zou niet eens opvallen denk ikquote:Op maandag 5 december 2011 17:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ooh dan, ja dat mag. Ik dacht dat je het bos in trok
Dank je.quote:
Ja, ik heb dan toch niks beters te doen.quote:
Alles is beter dan een lerares helpen met een kutboom optuigen.quote:Op maandag 5 december 2011 17:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Ja, ik heb dan toch niks beters te doen.
En dan de kleine boompjes vast kiezen als kerstboom voor 2020 enzoquote:Op maandag 5 december 2011 17:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jawel hoor, wij hebben hier een boer in de buurt zitten waar je ze mag kappenkost ook nog eens _bijna_ niets
quote:Op maandag 5 december 2011 17:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
En dan de kleine boompjes vast kiezen als kerstboom voor 2020 enzo
Dit hebben mij ouders dus ook gedaan. In 1989 een boom geplant in de tuin van mijn oma. Die boom was na 14 jaar ongeveer een meter of 6 hoogquote:Op maandag 5 december 2011 17:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
En dan de kleine boompjes vast kiezen als kerstboom voor 2020 enzo
Op 1:10. Zeker nice gemixtquote:
Ik heb niks te doen en al mijn vrienden zitten dan in de les, ik moet toch wat.quote:Op maandag 5 december 2011 17:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Alles is beter dan een lerares helpen met een kutboom optuigen.
quote:Op maandag 5 december 2011 17:48 schreef Rezania het volgende:
Wij hadden alleen maar emopiet en wiggerpiet vandaag op bezoek.
je staat voor de spiegel met een snickers in je kontquote:Op maandag 5 december 2011 17:54 schreef Boterbartje het volgende:
RARA WAT DOE IK
TEVENS HALLON IEDEREEN
Je staat jezelf af te trekken op Viola Holt.quote:Op maandag 5 december 2011 17:54 schreef Boterbartje het volgende:
RARA WAT DOE IK
TEVENS HALLON IEDEREEN
wie niet wie nietquote:Op maandag 5 december 2011 17:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je staat jezelf af te trekken op Viola Holt.
Geen toegang? abo form of kelder?quote:Op maandag 5 december 2011 17:44 schreef Rezania het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1738287
Lekker rellen.
abo. Rez post altijd abo topics hierquote:Op maandag 5 december 2011 18:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geen toegang? abo form of kelder?
quote:Op maandag 5 december 2011 18:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
abo. Rez post altijd abo topics hier
Idd hij denkt dat dat stoer is, om te laten zien dat hij abo isquote:Op maandag 5 december 2011 18:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik haat nietquote:Op maandag 5 december 2011 18:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
mensen die haten omdat geen abo. jammer!
Rez, jij vuile manhoerquote:Op maandag 5 december 2011 18:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 december 2011 18:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hitler had ook zijn lieve momenten. wat is je punt?
ik zat er wel kei dichtbij met mijn snickers.quote:Op maandag 5 december 2011 18:11 schreef Boterbartje het volgende:
hee iedereen had het fout ik was aan het poepen
Bonensoepquote:Op maandag 5 december 2011 18:11 schreef Boterbartje het volgende:
maar nu eet ik gewoon 3 gebakken eieren een een kop bonensoep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |