Mensen die haten op West-Friesquote:
Nee!!quote:
Haten op West-Fries dialectquote:Op maandag 5 december 2011 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!!
Dat stond er niet!
Wel goed lezen jongedame!
Zachte gquote:Op maandag 5 december 2011 14:50 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen die Brabants niet waarderen, hoewel ik altijd netjes praat met andere erbij. Maar als ik met een Brabander ga praten dan gaat het mis
Ghehe.quote:Op maandag 5 december 2011 14:50 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen die Brabants niet waarderen, hoewel ik altijd netjes praat met andere erbij. Maar als ik met een Brabander ga praten dan gaat het mis
Mwah, vond ik wel meevallen eigenlijkquote:Op maandag 5 december 2011 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe.
Ik ga er echt aan werken om dat Rotterdamse eruit te krijgen bij mij
Ja vind ik ook. Maar Steven en Ez moesten toch even extra benadrukken dat ik wel rotterdams klink.quote:Op maandag 5 december 2011 14:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, vond ik wel meevallen eigenlijk
quote:Op maandag 5 december 2011 14:50 schreef Patje1987 het volgende:
quote:
Ah, die kunnen het weten, ik heb geen idee hoe ik zou moeten klinken eigenlijkquote:Op maandag 5 december 2011 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Maar Steven en Ez moesten toch even extra benadrukken dat ik wel rotterdams klink.
Ik haat mijn accent
Amsterdamsquote:
Hij is fijn.quote:Op maandag 5 december 2011 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gegarandeerd uhm mjah geen succes dus
Jij zegt altijd houdoe.quote:
Ik vind het wel een geniaal stukjequote:
Ik zou dit wel eens willen horen als buitenstaander. Kan het niet vreemd vinden nuquote:
En ik dan.quote:Op maandag 5 december 2011 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat wel. Beste aan Brabant: Houdoe en Guus Meeuwis
Ik vind 't ook niet vreemd, in Eindhoven begrepen ze mij nietquote:Op maandag 5 december 2011 14:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zou dit wel eens willen horen als buitenstaander. Kan het niet vreemd vinden nu
Ik ook hoorquote:Op maandag 5 december 2011 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het wel een geniaal stukje
Nu weet je je plaatsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |