Whehe.quote:Op maandag 5 december 2011 14:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kak. Welk jongensnaam eindigt op een C
Lancequote:
Zwaalf.quote:
Wil ik ook niet.quote:Op maandag 5 december 2011 14:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij zou ze in volgorde op eten. Tenzij hij niet wil dat we zijn naam weten dan gok ik nu op Lucas.
Misschien was dat niet de eerste die ik at?quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 14:45 schreef LompeHork het volgende:
Noh moid, hejje in je broek 'skoit?
Mijn gedicht komt op gang.
Ik begin het echt jammer te vinden dat wij niet een poosje gezellig in het West-Fries hebben gebabbeldquote:Op maandag 5 december 2011 14:45 schreef LompeHork het volgende:
Noh moid, hejje in je broek 'skoit?
Mijn gedicht komt op gang.
Bah dialectquote:
Nee 14.gifquote:
Ik ben 12quote:Op maandag 5 december 2011 14:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zie dat maar eens in een gedicht te verwerken.
Ik vind het jammer hem maar een kwartier gezien te hebben ofzo, hij lijkt me een puike knulquote:Op maandag 5 december 2011 14:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik begin het echt jammer te vinden dat wij niet een poosje gezellig in het West-Fries hebben gebabbeld
Is ie ookquote:Op maandag 5 december 2011 14:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer hem maar een kwartier gezien te hebben ofzo, hij lijkt me een puike knul
Tjah, kan gebeuren he!quote:
Met mij is het altijd goed.quote:
Dat hadden we zeker moeten doen!quote:Op maandag 5 december 2011 14:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik begin het echt jammer te vinden dat wij niet een poosje gezellig in het West-Fries hebben gebabbeld
Idem, volgende keer!quote:Op maandag 5 december 2011 14:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer hem maar een kwartier gezien te hebben ofzo, hij lijkt me een puike knul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |