De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme Silkquote:Op maandag 5 december 2011 11:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Omg groepsverkrachtingen dit dat. Arme huppel
Wat een trauma moet je hebbenquote:Op maandag 5 december 2011 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Men neme een stel FOK!kers en laat die los in Amsterdam!!
Ik was BOB en dus nuchter. Dan is zoiets moeilijker te verwerken hoor!!
Klopt!!quote:
en jij was nuchterquote:Op maandag 5 december 2011 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt!!
Maar het was wel super in Amsterdam
Hier laat ik mij niet over uit swaquote:Op maandag 5 december 2011 11:24 schreef Plastic_zak het volgende:
Drommelhoe was DV? strak of wijd?
klinkt ook niet echt grappig nee..quote:
Was Mono erbij?quote:Op maandag 5 december 2011 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt!!
Maar het was wel super in Amsterdam
Uiteraard!!quote:
Ja!!quote:
Klinkt gezelligquote:Op maandag 5 december 2011 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard!!
En patje, Ez, flippiee. De rest ken je niet denk ik
Dat was het zekerquote:
quote:Op maandag 5 december 2011 11:24 schreef Plastic_zak het volgende:
Drommelhoe was DV? strak of wijd?
een tijdje terug fapte je nog op monkyyyquote:Op maandag 5 december 2011 11:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik ben jaloers G, ik fap al maanden op haar pics
Terechte klacht.quote:Op maandag 5 december 2011 11:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik ben jaloers G, ik fap al maanden op haar pics
*monkiiiquote:Op maandag 5 december 2011 12:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
een tijdje terug fapte je nog op monkyyy
Mijn PM/DM box staan open.quote:Op maandag 5 december 2011 12:05 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb ook een boobshot gemaakt P_z
ik wil ervoor betalenquote:Op maandag 5 december 2011 12:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Mijn bankrekening staat open of traden natuurlijk deze pokeboobs zijn niet free mattie
Dat doen yousef, ousama, en mootje toch ook?quote:Op maandag 5 december 2011 12:16 schreef Intronic het volgende:
Beetje DV lopen verkopen, zal ze blij mee zijn.
Wie?quote:Op maandag 5 december 2011 12:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat doen yousef, ousama, en mootje toch ook?
Vergeet ahmed niet mayne!quote:Op maandag 5 december 2011 12:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat doen yousef, ousama, en mootje toch ook?
Ik kan de foto's toch niet sturenquote:Op maandag 5 december 2011 12:16 schreef Intronic het volgende:
Beetje DV lopen verkopen, zal ze blij mee zijn.
hoezo nietquote:Op maandag 5 december 2011 12:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan de foto's toch niet sturen
Aan mij wel gelukkig.quote:Op maandag 5 december 2011 12:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan de foto's toch niet sturen
ik heb pics van jouquote:Op maandag 5 december 2011 12:24 schreef coban het volgende:
Ik heb ook boobshot van pz hoor. Gratis.
Bitch!quote:Op maandag 5 december 2011 12:30 schreef Omdatappel het volgende:
Omg, zometeen Sinterklaasviering en ik heb een onwijs lullig gedicht gemaakt. Oepsie.
post het hier!quote:Op maandag 5 december 2011 12:30 schreef Omdatappel het volgende:
Omg, zometeen Sinterklaasviering en ik heb een onwijs lullig gedicht gemaakt. Oepsie.
quote:Op maandag 5 december 2011 12:36 schreef Drommeldaris het volgende:
appels gedicht:
sinterklaas sinterklaas
nee niet de paashaas
ik heb. een cado
dus uitpakken go go
Present sergeant!quote:
Check PM.quote:Op maandag 5 december 2011 12:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
pm je mail maar anders zul je lang moeten wachten![]()
dan kan je ze ook direct naar dv sturen
Stiekem wel genotenquote:
Een opmerking die heel makkelijk verkeerd op te vatten isquote:
forumvriendinquote:Op maandag 5 december 2011 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een opmerking die heel makkelijk verkeerd op te vatten is
Positieve emo.gif toch.quote:Op maandag 5 december 2011 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] /
mixed signals hier
ik ken geen positieve emo'squote:
quote:
Te makkelijk deze.quote:
Ongesteld?quote:Op maandag 5 december 2011 14:31 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zit me misselijk te eten aan chocolade man, dat is niet normaal meer.
Welke harde heb je nu en de hoeveelste is het?quote:Op maandag 5 december 2011 14:31 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zit me misselijk te eten aan chocolade man, dat is niet normaal meer.
Ik heb nu een harde C in m'n mondquote:Op maandag 5 december 2011 14:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke harde heb je nu en de hoeveelste is het?
Kak. Welk jongensnaam eindigt op een Cquote:Op maandag 5 december 2011 14:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb nu een harde C in m'n mondEn eh, het is de 5e
Luucquote:Op maandag 5 december 2011 14:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kak. Welk jongensnaam eindigt op een C
Weer zo'n opmerking die je op verschillende manieren kan opvattenquote:Op maandag 5 december 2011 14:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke harde heb je nu en de hoeveelste is het?
Ik ben er te weinig.quote:Op maandag 5 december 2011 14:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan? De baard van Sinterklaas er af getrokken?
Wordt dan Luuuc want hij had 5 lettersquote:
Goed he. Zo af en toe.quote:Op maandag 5 december 2011 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weer zo'n opmerking die je op verschillende manieren kan opvatten
Ze stonden al in de goede volgorde?quote:Op maandag 5 december 2011 14:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wordt dan Luuuc want hij had 5 letters
[..]
Goed he. Zo af en toe.
Hij zou ze in volgorde op eten. Tenzij hij niet wil dat we zijn naam weten dan gok ik nu op Lucas.quote:Op maandag 5 december 2011 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze stonden al in de goede volgorde?
De eerste letter is een L? Of weet je alleen nog maar de laatste letter?quote:Op maandag 5 december 2011 14:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij zou ze in volgorde op eten. Tenzij hij niet wil dat we zijn naam weten dan gok ik nu op Lucas.
De eerste is zeker weten een L.quote:Op maandag 5 december 2011 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De eerste letter is een L? Of weet je alleen nog maar de laatste letter?
Rover.quote:
Whehe.quote:Op maandag 5 december 2011 14:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kak. Welk jongensnaam eindigt op een C
Lancequote:
Zwaalf.quote:
Wil ik ook niet.quote:Op maandag 5 december 2011 14:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij zou ze in volgorde op eten. Tenzij hij niet wil dat we zijn naam weten dan gok ik nu op Lucas.
Misschien was dat niet de eerste die ik at?quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 14:45 schreef LompeHork het volgende:
Noh moid, hejje in je broek 'skoit?
Mijn gedicht komt op gang.
Ik begin het echt jammer te vinden dat wij niet een poosje gezellig in het West-Fries hebben gebabbeldquote:Op maandag 5 december 2011 14:45 schreef LompeHork het volgende:
Noh moid, hejje in je broek 'skoit?
Mijn gedicht komt op gang.
Bah dialectquote:
Nee 14.gifquote:
Ik ben 12quote:Op maandag 5 december 2011 14:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zie dat maar eens in een gedicht te verwerken.
Ik vind het jammer hem maar een kwartier gezien te hebben ofzo, hij lijkt me een puike knulquote:Op maandag 5 december 2011 14:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik begin het echt jammer te vinden dat wij niet een poosje gezellig in het West-Fries hebben gebabbeld
Is ie ookquote:Op maandag 5 december 2011 14:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer hem maar een kwartier gezien te hebben ofzo, hij lijkt me een puike knul
Tjah, kan gebeuren he!quote:
Met mij is het altijd goed.quote:
Dat hadden we zeker moeten doen!quote:Op maandag 5 december 2011 14:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik begin het echt jammer te vinden dat wij niet een poosje gezellig in het West-Fries hebben gebabbeld
Idem, volgende keer!quote:Op maandag 5 december 2011 14:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer hem maar een kwartier gezien te hebben ofzo, hij lijkt me een puike knul
Mensen die haten op West-Friesquote:
Nee!!quote:
Haten op West-Fries dialectquote:Op maandag 5 december 2011 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!!
Dat stond er niet!
Wel goed lezen jongedame!
Zachte gquote:Op maandag 5 december 2011 14:50 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen die Brabants niet waarderen, hoewel ik altijd netjes praat met andere erbij. Maar als ik met een Brabander ga praten dan gaat het mis
Ghehe.quote:Op maandag 5 december 2011 14:50 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen die Brabants niet waarderen, hoewel ik altijd netjes praat met andere erbij. Maar als ik met een Brabander ga praten dan gaat het mis
Mwah, vond ik wel meevallen eigenlijkquote:Op maandag 5 december 2011 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe.
Ik ga er echt aan werken om dat Rotterdamse eruit te krijgen bij mij
Ja vind ik ook. Maar Steven en Ez moesten toch even extra benadrukken dat ik wel rotterdams klink.quote:Op maandag 5 december 2011 14:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, vond ik wel meevallen eigenlijk
quote:Op maandag 5 december 2011 14:50 schreef Patje1987 het volgende:
quote:
Ah, die kunnen het weten, ik heb geen idee hoe ik zou moeten klinken eigenlijkquote:Op maandag 5 december 2011 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Maar Steven en Ez moesten toch even extra benadrukken dat ik wel rotterdams klink.
Ik haat mijn accent
Amsterdamsquote:
Hij is fijn.quote:Op maandag 5 december 2011 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gegarandeerd uhm mjah geen succes dus
Jij zegt altijd houdoe.quote:
Ik vind het wel een geniaal stukjequote:
Ik zou dit wel eens willen horen als buitenstaander. Kan het niet vreemd vinden nuquote:
En ik dan.quote:Op maandag 5 december 2011 14:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat wel. Beste aan Brabant: Houdoe en Guus Meeuwis
Ik vind 't ook niet vreemd, in Eindhoven begrepen ze mij nietquote:Op maandag 5 december 2011 14:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zou dit wel eens willen horen als buitenstaander. Kan het niet vreemd vinden nu
Ik ook hoorquote:Op maandag 5 december 2011 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het wel een geniaal stukje
Nu weet je je plaatsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |