De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme Silkquote:Op maandag 5 december 2011 11:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Omg groepsverkrachtingen dit dat. Arme huppel
Wat een trauma moet je hebbenquote:Op maandag 5 december 2011 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Men neme een stel FOK!kers en laat die los in Amsterdam!!
Ik was BOB en dus nuchter. Dan is zoiets moeilijker te verwerken hoor!!
Klopt!!quote:
en jij was nuchterquote:Op maandag 5 december 2011 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt!!
Maar het was wel super in Amsterdam
Hier laat ik mij niet over uit swaquote:Op maandag 5 december 2011 11:24 schreef Plastic_zak het volgende:
Drommelhoe was DV? strak of wijd?
klinkt ook niet echt grappig nee..quote:
Was Mono erbij?quote:Op maandag 5 december 2011 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt!!
Maar het was wel super in Amsterdam
Uiteraard!!quote:
Ja!!quote:
Klinkt gezelligquote:Op maandag 5 december 2011 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard!!
En patje, Ez, flippiee. De rest ken je niet denk ik
Dat was het zekerquote:
quote:Op maandag 5 december 2011 11:24 schreef Plastic_zak het volgende:
Drommelhoe was DV? strak of wijd?
een tijdje terug fapte je nog op monkyyyquote:Op maandag 5 december 2011 11:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik ben jaloers G, ik fap al maanden op haar pics
Terechte klacht.quote:Op maandag 5 december 2011 11:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik ben jaloers G, ik fap al maanden op haar pics
*monkiiiquote:Op maandag 5 december 2011 12:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
een tijdje terug fapte je nog op monkyyy
Mijn PM/DM box staan open.quote:Op maandag 5 december 2011 12:05 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb ook een boobshot gemaakt P_z
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |