De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme Silkquote:Op maandag 5 december 2011 11:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Omg groepsverkrachtingen dit dat. Arme huppel
Wat een trauma moet je hebbenquote:Op maandag 5 december 2011 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Men neme een stel FOK!kers en laat die los in Amsterdam!!
Ik was BOB en dus nuchter. Dan is zoiets moeilijker te verwerken hoor!!
Klopt!!quote:
en jij was nuchterquote:Op maandag 5 december 2011 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt!!
Maar het was wel super in Amsterdam
Hier laat ik mij niet over uit swaquote:Op maandag 5 december 2011 11:24 schreef Plastic_zak het volgende:
Drommelhoe was DV? strak of wijd?
klinkt ook niet echt grappig nee..quote:
Was Mono erbij?quote:Op maandag 5 december 2011 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt!!
Maar het was wel super in Amsterdam
Uiteraard!!quote:
Ja!!quote:
Klinkt gezelligquote:Op maandag 5 december 2011 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard!!
En patje, Ez, flippiee. De rest ken je niet denk ik
Dat was het zekerquote:
quote:Op maandag 5 december 2011 11:24 schreef Plastic_zak het volgende:
Drommelhoe was DV? strak of wijd?
een tijdje terug fapte je nog op monkyyyquote:Op maandag 5 december 2011 11:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik ben jaloers G, ik fap al maanden op haar pics
Terechte klacht.quote:Op maandag 5 december 2011 11:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik ben jaloers G, ik fap al maanden op haar pics
*monkiiiquote:Op maandag 5 december 2011 12:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
een tijdje terug fapte je nog op monkyyy
Mijn PM/DM box staan open.quote:Op maandag 5 december 2011 12:05 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb ook een boobshot gemaakt P_z
ik wil ervoor betalenquote:Op maandag 5 december 2011 12:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Mijn bankrekening staat open of traden natuurlijk deze pokeboobs zijn niet free mattie
Dat doen yousef, ousama, en mootje toch ook?quote:Op maandag 5 december 2011 12:16 schreef Intronic het volgende:
Beetje DV lopen verkopen, zal ze blij mee zijn.
Wie?quote:Op maandag 5 december 2011 12:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat doen yousef, ousama, en mootje toch ook?
Vergeet ahmed niet mayne!quote:Op maandag 5 december 2011 12:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat doen yousef, ousama, en mootje toch ook?
Ik kan de foto's toch niet sturenquote:Op maandag 5 december 2011 12:16 schreef Intronic het volgende:
Beetje DV lopen verkopen, zal ze blij mee zijn.
hoezo nietquote:Op maandag 5 december 2011 12:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan de foto's toch niet sturen
Aan mij wel gelukkig.quote:Op maandag 5 december 2011 12:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan de foto's toch niet sturen
ik heb pics van jouquote:Op maandag 5 december 2011 12:24 schreef coban het volgende:
Ik heb ook boobshot van pz hoor. Gratis.
Bitch!quote:Op maandag 5 december 2011 12:30 schreef Omdatappel het volgende:
Omg, zometeen Sinterklaasviering en ik heb een onwijs lullig gedicht gemaakt. Oepsie.
post het hier!quote:Op maandag 5 december 2011 12:30 schreef Omdatappel het volgende:
Omg, zometeen Sinterklaasviering en ik heb een onwijs lullig gedicht gemaakt. Oepsie.
quote:Op maandag 5 december 2011 12:36 schreef Drommeldaris het volgende:
appels gedicht:
sinterklaas sinterklaas
nee niet de paashaas
ik heb. een cado
dus uitpakken go go
Present sergeant!quote:
Check PM.quote:Op maandag 5 december 2011 12:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
pm je mail maar anders zul je lang moeten wachten![]()
dan kan je ze ook direct naar dv sturen
Stiekem wel genotenquote:
Een opmerking die heel makkelijk verkeerd op te vatten isquote:
forumvriendinquote:Op maandag 5 december 2011 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een opmerking die heel makkelijk verkeerd op te vatten is
Positieve emo.gif toch.quote:Op maandag 5 december 2011 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] /
mixed signals hier
ik ken geen positieve emo'squote:
quote:
Te makkelijk deze.quote:
Ongesteld?quote:Op maandag 5 december 2011 14:31 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zit me misselijk te eten aan chocolade man, dat is niet normaal meer.
Welke harde heb je nu en de hoeveelste is het?quote:Op maandag 5 december 2011 14:31 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zit me misselijk te eten aan chocolade man, dat is niet normaal meer.
Ik heb nu een harde C in m'n mondquote:Op maandag 5 december 2011 14:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke harde heb je nu en de hoeveelste is het?
Kak. Welk jongensnaam eindigt op een Cquote:Op maandag 5 december 2011 14:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb nu een harde C in m'n mondEn eh, het is de 5e
Luucquote:Op maandag 5 december 2011 14:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kak. Welk jongensnaam eindigt op een C
Weer zo'n opmerking die je op verschillende manieren kan opvattenquote:Op maandag 5 december 2011 14:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke harde heb je nu en de hoeveelste is het?
Ik ben er te weinig.quote:Op maandag 5 december 2011 14:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan? De baard van Sinterklaas er af getrokken?
Wordt dan Luuuc want hij had 5 lettersquote:
Goed he. Zo af en toe.quote:Op maandag 5 december 2011 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weer zo'n opmerking die je op verschillende manieren kan opvatten
Ze stonden al in de goede volgorde?quote:Op maandag 5 december 2011 14:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wordt dan Luuuc want hij had 5 letters
[..]
Goed he. Zo af en toe.
Hij zou ze in volgorde op eten. Tenzij hij niet wil dat we zijn naam weten dan gok ik nu op Lucas.quote:Op maandag 5 december 2011 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze stonden al in de goede volgorde?
De eerste letter is een L? Of weet je alleen nog maar de laatste letter?quote:Op maandag 5 december 2011 14:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij zou ze in volgorde op eten. Tenzij hij niet wil dat we zijn naam weten dan gok ik nu op Lucas.
De eerste is zeker weten een L.quote:Op maandag 5 december 2011 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De eerste letter is een L? Of weet je alleen nog maar de laatste letter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |