quote:
Ze was me gewoon even vergeten ja moet kunnenquote:
Die andere ken ik niet!quote:Op maandag 5 december 2011 15:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ook hoor, sowieso Mike Boddé & Thomas van Luyn
Hoe kan ze jou nou vergetenquote:Op maandag 5 december 2011 15:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
Ze was me gewoon even vergeten ja moet kunnen
Wel schandalig dat ik je even vergeten wasquote:Op maandag 5 december 2011 15:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[..]
Ze was me gewoon even vergeten ja moet kunnen
Maakt me wel een beetje verdrietig ja dit.quote:Op maandag 5 december 2011 15:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel schandalig dat ik je even vergeten was
Ik vind 't ook niet echt vreemd ofzo.quote:Op maandag 5 december 2011 15:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vind 't ook niet vreemd, in Eindhoven begrepen ze mij niet![]()
quote:Op maandag 5 december 2011 15:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vind 't ook niet echt vreemd ofzo.Maar dat kan aan mij liggen.
Dat wil ik niet. Nu moeten we iets verzinnen om je weer vrolijker te hebben.quote:Op maandag 5 december 2011 15:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maakt me wel een beetje verdrietig ja dit.
Je hebt nog bijna 2 weken om daarover na te denken, oja en de plantquote:Op maandag 5 december 2011 15:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wil ik niet. Nu moeten we iets verzinnen om je weer vrolijker te hebben.
Mijn oma was een Groningse, die verstond ik ook altijd prima wanneer ze weer in haar dialect praatte. Ik ben zelf volledig accent/dialectloosquote:Op maandag 5 december 2011 15:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]ik ben er mee opgegroeid. Dat stukje wat ik nest postte moest ik ook gewoon hard om lachen.
Mijn niet-West-Fries accent is geloof ik wel redelijk verstaanbaar
Ah, die versta ik ook wel, Friezen ook trouwens. Ik ben, tegen buitenstaanders, geloof ik redelijk accentloos, of Huppel moet iets anders hebben gemerkt, Amsterdams is het in ieder geval nietquote:Op maandag 5 december 2011 15:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mijn oma was een Groningse, die verstond ik ook altijd prima wanneer ze weer in haar dialect praatte. Ik ben zelf volledig accent/dialectloos
Hmm 2 lange weken dan. En die plant vergeet ik pas als je mij niet meer helpt herinnerenquote:Op maandag 5 december 2011 15:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je hebt nog bijna 2 weken om daarover na te denken, oja en de plant
Ik spreek het verder zelf ook niet, ben volgens mij vrij accentloos (Haters die nu over mijn r beginnenquote:Op maandag 5 december 2011 15:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]ik ben er mee opgegroeid. Dat stukje wat ik nest postte moest ik ook gewoon hard om lachen.
Mijn niet-West-Fries accent is geloof ik wel redelijk verstaanbaar
Ghehe jouw Rquote:Op maandag 5 december 2011 15:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik spreek het verder zelf ook niet, ben volgens mij vrij accentloos (Haters die nu over mijn r beginnen)
Maar verstaan is alleszins geen probleem
Ik kom daar nooit maar ik was 1 keer in Groningen en ik verstond er geen hol van.quote:Op maandag 5 december 2011 15:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Drents, Gronings, Fries, achterhoeks en Limburgs klinkt als Chinees voor mij
Ik wel, komt door m'n opa en oma (en ouders ook trouwens), neuh, als je hier bent opgegroeid is het verstaan vaak geen probleemquote:Op maandag 5 december 2011 15:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik spreek het verder zelf ook niet, ben volgens mij vrij accentloos (Haters die nu over mijn r beginnen)
Maar verstaan is alleszins geen probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |