Ik en mijn ouders hebben geeneens een kerstboomquote:Op maandag 5 december 2011 16:57 schreef Rezania het volgende:
En morgen mag ik de kerstboom opzetten.
Ik heb het over school.quote:Op maandag 5 december 2011 16:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik en mijn ouders hebben geeneens een kerstboomEn we hebben ook geen sinterklaas gevierd
lolwhut? Jij gaat op school een kerstboom opzettenquote:Op maandag 5 december 2011 17:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb het over school.Wat mijn ouders gaan doen weet ik nog niet, we hebben in ieder geval geen Sinterklaas gevierd.
Ik heb dan een uur vrij en de lerares vroeg of ik wilde helpen.quote:Op maandag 5 december 2011 17:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
lolwhut? Jij gaat op school een kerstboom opzetten![]()
Wat lief van je.quote:Op maandag 5 december 2011 17:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb dan een uur vrij en de lerares vroeg of ik wilde helpen.
En jij zei ja?quote:Op maandag 5 december 2011 17:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb dan een uur vrij en de lerares vroeg of ik wilde helpen.
Ik ga morgen met de bijl op pad.quote:Op maandag 5 december 2011 16:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik en mijn ouders hebben geeneens een kerstboomEn we hebben ook geen sinterklaas gevierd
Dat mag heul nietquote:Op maandag 5 december 2011 17:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ga morgen met de bijl op pad.
Jawel hoor, wij hebben hier een boer in de buurt zitten waar je ze mag kappenquote:
Ooh dan, ja dat mag. Ik dacht dat je het bos in trokquote:Op maandag 5 december 2011 17:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jawel hoor, wij hebben hier een boer in de buurt zitten waar je ze mag kappenkost ook nog eens _bijna_ niets
Zou niet eens opvallen denk ikquote:Op maandag 5 december 2011 17:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ooh dan, ja dat mag. Ik dacht dat je het bos in trok
Dank je.quote:
Ja, ik heb dan toch niks beters te doen.quote:
Alles is beter dan een lerares helpen met een kutboom optuigen.quote:Op maandag 5 december 2011 17:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Ja, ik heb dan toch niks beters te doen.
En dan de kleine boompjes vast kiezen als kerstboom voor 2020 enzoquote:Op maandag 5 december 2011 17:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jawel hoor, wij hebben hier een boer in de buurt zitten waar je ze mag kappenkost ook nog eens _bijna_ niets
quote:Op maandag 5 december 2011 17:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
En dan de kleine boompjes vast kiezen als kerstboom voor 2020 enzo
Dit hebben mij ouders dus ook gedaan. In 1989 een boom geplant in de tuin van mijn oma. Die boom was na 14 jaar ongeveer een meter of 6 hoogquote:Op maandag 5 december 2011 17:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
En dan de kleine boompjes vast kiezen als kerstboom voor 2020 enzo
Op 1:10. Zeker nice gemixtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |