Ik heb 1 jaar in de achterhoek gewoond en 4 jaar in Drenthe.quote:Op maandag 5 december 2011 15:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit maar ik was 1 keer in Groningen en ik verstond er geen hol van.
Komt goed.quote:Op maandag 5 december 2011 15:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmm 2 lange weken dan. En die plant vergeet ik pas als je mij niet meer helpt herinneren
7.1 gehaald en mijn klasgenoot die precies hetzelfde als ik had heeft een 8 gehaald.quote:Op maandag 5 december 2011 15:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je sais. Hoe ging je eco trouwens
quote:Op maandag 5 december 2011 15:12 schreef LompeHork het volgende:
Het verschil:
Amsterdam:
West-Friesland:
Ik dacht dat je juist laatst was verhuisd naar Drenthe dacht ik?quote:Op maandag 5 december 2011 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 1 jaar in de achterhoek gewoond en 4 jaar in Drenthe.
Nu ga ik echt nooit meer weg uit de randstad. Hier begrijp ik de mensen tenminste!!
Neuh daar zat ik al een paar jaar!quote:Op maandag 5 december 2011 15:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik dacht dat je juist laatst was verhuisd naar Drenthe dacht ik?
Oh wat goedquote:Op maandag 5 december 2011 15:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
7.1 gehaald en mijn klasgenoot die precies hetzelfde als ik had heeft een 8 gehaald.
Maar ik sta gelukkig voldoende voor het rapport.
En nu?quote:Op maandag 5 december 2011 15:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh daar zat ik al een paar jaar!
QFTquote:
Geen dank, anytimequote:Op maandag 5 december 2011 15:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja opzich wel.
Dankjewel dat je mij hielp.
ditquote:
Ik vind je Nederlands spreken, niet echt een accent ofzo. Ik zelf heb ook geen idee trouwens wanneer ik fatsoenlijk klink en wanneer niet.quote:Op maandag 5 december 2011 15:18 schreef Oceanview het volgende:
Flips hoe is mijn accent dan?
Volgens mensen op school praat ik juist heel 'Nederlands' maar als ik met DV skype ofzo heb ik weer een typisch accent.
Ik vond wel dat je gewoon normaal Nederlands sprak redelijk accentloos, doe ik zelf ook behalve die zachte G maar die wil ik niet kwijtquote:Op maandag 5 december 2011 15:18 schreef Oceanview het volgende:
Flips hoe is mijn accent dan?
Volgens mensen op school praat ik juist heel 'Nederlands' maar als ik met DV skype ofzo heb ik weer een typisch accent.
Bij jou hoor ik wel weer iets Amsterdams.quote:Op maandag 5 december 2011 15:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind je Nederlands spreken, niet echt een accent ofzo. Ik zelf heb ook geen idee trouwens wanneer ik fatsoenlijk klink en wanneer niet.
Ah thnx dan weet ik dat.quote:Op maandag 5 december 2011 15:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vond wel dat je gewoon normaal Nederlands sprak redelijk accentloos, doe ik zelf ook behalve die zachte G maar die wil ik niet kwijt
Ietsquote:Op maandag 5 december 2011 15:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Bij jou hoor ik wel weer iets Amsterdams.
Iets. Daar doe ik het voorquote:Op maandag 5 december 2011 15:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Bij jou hoor ik wel weer iets Amsterdams.
[..]
Ah thnx dan weet ik dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |