ow ai, ja dan kan ik het me voorstellen ja! dus voor jou zijn het dagen om in bed te blijven liggen? kun je niet gezellig bij vrienden terecht dan?quote:Op zondag 4 december 2011 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik geen familie heb en andere mensen wel alleen maar met familie bezig zijn.
Ach, mijn familie roddelt nu over me enzo, het is ook niet altijd leuk om met familie bezig te zijn.quote:Op zondag 4 december 2011 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik geen familie heb en andere mensen wel alleen maar met familie bezig zijn.
Moet je niet eens uit huis? Ik wel iigquote:Op zondag 4 december 2011 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vrienden zijn bij hun familie en behalve dat ik walg van mijn eigen familie, vind ik die van een ander niet veel beter, dus daar hoef ik ook niet bij te zitten.quote:Op zondag 4 december 2011 23:28 schreef Delan het volgende:
[..]
ow ai, ja dan kan ik het me voorstellen ja! dus voor jou zijn het dagen om in bed te blijven liggen? kun je niet gezellig bij vrienden terecht dan?
uit huis?quote:Op zondag 4 december 2011 23:30 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Moet je niet eens uit huis? Ik wel iig
Er zullen genoeg kerstsinglefeestjes zijn.quote:Op zondag 4 december 2011 23:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vrienden zijn bij hun familie en behalve dat ik walg van mijn eigen familie, vind ik die van een ander niet veel beter, dus daar hoef ik ook niet bij te zitten.
Ik blijf zo veel mogelijk thuis. Moet alleen 1 avond cadeautjes meedoen en 1 keer eten bij de stieffamilie. Ik zou liever thuis blijven met een pizza en een film, maar dat schijnt niet echt sociaal maatschappelijk geaccepteerd te zijn.
sociaal maatschappelijk geaccepteerdquote:Op zondag 4 december 2011 23:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vrienden zijn bij hun familie en behalve dat ik walg van mijn eigen familie, vind ik die van een ander niet veel beter, dus daar hoef ik ook niet bij te zitten.
Ik blijf zo veel mogelijk thuis. Moet alleen 1 avond cadeautjes meedoen en 1 keer eten bij de stieffamilie. Ik zou liever thuis blijven met een pizza en een film, maar dat schijnt niet echt sociaal maatschappelijk geaccepteerd te zijn.
Niks, maar als je zo'n hekel aan je familie hebt...quote:Op zondag 4 december 2011 23:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat heeft dat precies met de feestdagen te maken?
zonde. Weet je al wat je gaat doen?quote:Op zondag 4 december 2011 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga weer bij mijn ouders wonen, wat best kut is eigenlijk
Hoe komt het zo?quote:Op zondag 4 december 2011 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
En toen heb je het niet uitgemaakt?quote:Op zondag 4 december 2011 23:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
Vorig jaar had ik echt een verschrikkelijk oud&nieuw. Klokslag middernacht kregen we hier thuis schreeuwende ruzie met tranen aan toe, a la "Tiny en Lau"
kan ook soms voordelen hebbenquote:Op zondag 4 december 2011 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb geen zin om het uit te leggen want daarvoor moet ik de helft van mijn levensverhaal vertellen. Komt er op neer dat ik nog niet uit huis kan, ookal zou ik het willen.quote:Op zondag 4 december 2011 23:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Niks, maar als je zo'n hekel aan je familie hebt...
Weet ik nog niet. Ik ga er een half jaar goed over nadenken en dan waarschijnlijk weer op mezelf wonen.quote:Op zondag 4 december 2011 23:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
zonde. Weet je al wat je gaat doen?
Mijn studie faalt enzoquote:
Haha, ik had toen nog niet eens gezoend. Maagd. Oude lanterfanteraar etc.quote:Op zondag 4 december 2011 23:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En toen heb je het niet uitgemaakt?
Oh ja, ik herinner me ook nog een beetje de brave oude Lokasenna. Het is minder lang geleden, maar toch.quote:Op zondag 4 december 2011 23:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Haha, ik had toen nog niet eens gezoend. Maagd. Oude lanterfanteraar etc.
Dan ben je erg jong.quote:Op zondag 4 december 2011 23:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Haha, ik had toen nog niet eens gezoend. Maagd. Oude lanterfanteraar etc.
Ik ga denk ik dit jaar ook keihard falen met studerenquote:Op zondag 4 december 2011 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn studie faalt enzo
En ik faal in mezelf verzorgen, dat helpt ook niet mee.
Ja, dankje. Ik ben alleen nog weleens lichtgeraakt, zoals Mystikvsm heeft gezegdquote:Op zondag 4 december 2011 23:39 schreef formerjellybean het volgende:
grappig eigenlijk hoe het nu gaat lant wel leuk voor je
Ook een kuttentamenweek gehad en teveel gespijbeld?geskiptquote:Op zondag 4 december 2011 23:39 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik dit jaar ook keihard falen met studeren
Ik wel, het hele jaar door ontzettend veel.quote:
Bijna niet gespijbeld, maar ik word helemaal gek van elke dag 9u opstaan. Kutritme. Qua college is het niet eens zoveel uur, maar het is allemaal op 3 dagen geplemd waardoor ik op die dagen van 9 tot 5 college heb.quote:Op zondag 4 december 2011 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook een kuttentamenweek gehad en teveel gespijbeld?
Dan zitten we in hetzelfde schuitje
Dank jequote:Op zondag 4 december 2011 23:44 schreef Delan het volgende:
[..]
pfff das een hele prestatie!! knap hoor!
Mijn studie heeft dat nog erger, elke dag van kwart voor 9 tot half 6quote:Op zondag 4 december 2011 23:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Bijna niet gespijbeld, maar ik word helemaal gek van elke dag 9u opstaan. Kutritme. Qua college is het niet eens zoveel uur, maar het is allemaal op 3 dagen geplemd waardoor ik op die dagen van 9 tot 5 college heb.
Wel een kuttentamenweek gehad
pff als ik dit zo lees ben ik blij dat ik al heeeel lang niet meer naar school toe hoefquote:Op zondag 4 december 2011 23:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Bijna niet gespijbeld, maar ik word helemaal gek van elke dag 9u opstaan. Kutritme. Qua college is het niet eens zoveel uur, maar het is allemaal op 3 dagen geplemd waardoor ik op die dagen van 9 tot 5 college heb.
Wel een kuttentamenweek gehad
Is dat een uitdrukking of bedoel je dat er letterlijk aan mij gezogen gaat worden?quote:Op zondag 4 december 2011 23:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
In 2012 zal de verandering ook heel hard aan jou komen zuigen.
quote:Op zondag 4 december 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
Okee ik lieg ik ben tering veel veranderd, ik ben niet meer zo stervens onzeker als vroeger, ik ga af en toe uit, ik heb voor het eerst met iemand gezoend, ik heb voor het eerst een serieuze vriendschap. Dat was het wel.
quote:Op zondag 4 december 2011 23:48 schreef Delan het volgende:
[..]
pff als ik dit zo lees ben ik blij dat ik al heeeel lang niet meer naar school toe hoef
Niet te enthousiast heloefquote:Op zondag 4 december 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Is dat een uitdrukking of bedoel je dat er letterlijk aan mij gezogen gaat worden?
quote:Op zondag 4 december 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
Okee ik lieg ik ben tering veel veranderd, ik ben niet meer zo stervens onzeker als vroeger, ik ga af en toe uit, ik heb voor het eerst met iemand gezoend, ik heb voor het eerst een serieuze vriendschap. Dat was het wel.
Niet jaloers, ik gun het hem van hartequote:Op zondag 4 december 2011 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet te jaloers, kutkloon. Aan heloef gaat nog wel gezogen worden dit jaar, mind my words.
Misschien mag jij het wel doen.quote:Op zondag 4 december 2011 23:51 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Niet jaloers, ik gun het hem van harte.
Dit jaar? Ik heb nog maar 27 dagen verdomme.quote:Op zondag 4 december 2011 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet te jaloers, kutkloon. Aan heloef gaat nog wel gezogen worden dit jaar, mind my words.
2012 bedoel ik, maar die 27 dagen is nog beter.quote:Op zondag 4 december 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit jaar? Ik heb nog maar 27 dagen verdomme.
nou wat let je, ik zeg doen! ik pas volgende week maar ja ik heb nog 2 kids die eerst nog graag de sint voorbij zien komenquote:Op zondag 4 december 2011 23:52 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb eigenlijk zin om morgen de kunstkerstboom al op te zetten er staan hier toch al heel wat kerstspullen plus de nieuwe kerstboomlamp die ik vanavond van ouders heb gehad
dan is het zeker goed om afleiding te zoeken! sterkte in ieder geval!quote:Op zondag 4 december 2011 23:57 schreef formerjellybean het volgende:
ja zal eigenlijk denk ik wel doen dat morgen , omdat het een beetje ook positieve afleiding is morgen is namelijk ook de dag dat precies een vriend van me 2 jaar terug zelfmoord pleegde, vond het vanavond al moeilijk en ik weet eigenlijk niet echt hoe ik morgen ben
Stress hebben.quote:Op maandag 5 december 2011 00:02 schreef Soit het volgende:
En wat doen jullie bij jezelf om jezelf te motiveren om iets te doen wat jullie niet leuk vinden? Denk aan studie/werk zo af en toe.
Falenquote:Op maandag 5 december 2011 00:02 schreef Soit het volgende:
En wat doen jullie bij jezelf om jezelf te motiveren om iets te doen wat jullie niet leuk vinden? Denk aan studie/werk zo af en toe.
Het lukt me nooit zo goed, maar gewoon proberen mezelf ervan te overtuigen dat ik er echt zin in hebquote:Op maandag 5 december 2011 00:02 schreef Soit het volgende:
Idem.quote:Op maandag 5 december 2011 00:06 schreef Myraela het volgende:
Ik doe altijd alleen maar wat ik leuk vind ruim van te voren en de rest doe ik last-minute als ik stress heb om het af te krijgen.
Ik denk niet dat Newbie dat zo leuk vind.quote:
Dat groene haar staat je prima.quote:
Misschien wil Newbie het wel doen. Of om de beurt.quote:Op maandag 5 december 2011 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Newbie dat zo leuk vind.
Precies de leuke opdrachten doe ik eerst daarna het kutwerk een dag van te voren.quote:Op maandag 5 december 2011 00:06 schreef Myraela het volgende:
Ik doe altijd alleen maar wat ik leuk vind ruim van te voren en de rest doe ik last-minute als ik stress heb om het af te krijgen.
Ja zeg alleen vrouwen mogen aan mijn schwanz zitten.quote:Op maandag 5 december 2011 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien wil Newbie het wel doen. Of om de beurt.
Liever een lelijke vrouw dan een lekkere man?quote:Op maandag 5 december 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zeg alleen vrouwen mogen aan mijn schwanz zitten.
Ik kon aan de minder leuke dingen inderdaad ook nooit weken van tevoren al beginnen.quote:Op maandag 5 december 2011 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies de leuke opdrachten doe ik eerst daarna het kutwerk een dag van te voren.
Ik kan mannen sowieso niet aantrekkelijk vinden, dus ja.quote:Op maandag 5 december 2011 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Liever een lelijke vrouw dan een lekkere man?
Ja.quote:Op maandag 5 december 2011 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Makkelijke vraag lolquote:Op maandag 5 december 2011 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op maandag 5 december 2011 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ik zou liever voor een knappe vrouw gaan dan voor een lelijke man hoor.
Daar gaan mijn kansen.quote:Op maandag 5 december 2011 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar mannen zijn gewoon bah, meer kan ik er niet van maken.quote:Op maandag 5 december 2011 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik heb niks met mannenlijvenquote:Op maandag 5 december 2011 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap het eigenlijk nooit zo, dat je alleen opgewonden wordt van 'de andere sekse' zegmaar.
Ik vind gewoon al het naakt dat ik zie geil, mits knap.
Ik welquote:Op maandag 5 december 2011 00:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik heb niks met mannenlijven
Dat heb ik dan weer totaal niet.quote:Op maandag 5 december 2011 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap het eigenlijk nooit zo, dat je alleen opgewonden wordt van 'de andere sekse' zegmaar.
Is bij mij nooit gekomen. Heb er gewoon geen interesse in, dus helaasquote:Op maandag 5 december 2011 00:21 schreef heloef het volgende:
Daarnaast mijn gayfase heb ik al gehad.
Ik ben nog nooit verliefd geweest op een meisje, maar ik word er wel opgewonden van.quote:Op maandag 5 december 2011 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer totaal niet.
Ben je een beetje bi?
Zegt dat iets dan? Ik accepteer ook iedereen die ik kenquote:Op maandag 5 december 2011 00:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Die ex die ik een maand geleden tegen kwam was ik steeds maar niet opnieuw tegengekomen. Dus eergister op fb opgezocht, verzoekje gestuurd en ja hoor, geaccepteerd. Had ik wel gedacht
Ik ook. Maar goed ik ben ook wel eens verliefd geweest op een vrouw. Ze was wel jongensachtig, dat dan weer wel. Een relatie met een vrouw zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op maandag 5 december 2011 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
Nu kijken wanneer ze online is en voor een chatgesprekje te paaien is. Is goeie oefening, toch?quote:Op maandag 5 december 2011 00:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zegt dat iets dan? Ik accepteer ook iedereen die ik ken
Ik ben eigenlijk ook maar twee keer verliefd geweest, het had misschien voor hetzelfde geld op een meisje kunnen zijn, maar heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 5 december 2011 00:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook. Maar goed ik ben ook wel eens verliefd geweest op een vrouw. Ze was wel jongensachtig, dat dan weer wel. Een relatie met een vrouw zie ik niet zo snel gebeuren.
Dat is je bij haar dan toch al eens gelukt?quote:Op maandag 5 december 2011 00:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nu kijken wanneer ze online is en voor een chatgesprekje te paaien is. Is goeie oefening, toch?
En wie weet haal ik er meer uit
Het voelt vertrouwd. Bij haar ben ik niet zo fakkin zenuwachtigquote:Op maandag 5 december 2011 00:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat is je bij haar dan toch al eens gelukt?
ik vind sommige mannen wel aantrekkelijk.quote:Op maandag 5 december 2011 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan gewoon niet zien of een man aantrekkelijk is of niet. Ik neem het maar aan van degenen die er verstand van lijken te hebbenquote:Op maandag 5 december 2011 00:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik vind sommige mannen wel aantrekkelijk.
Maar om te zeggen dat ik nou zin krijg om aan hun lul te zuigen, nee bah.
Thumbsup!!!1quote:Op maandag 5 december 2011 00:42 schreef heloef het volgende:
Voor het eerst voelt mijn tweepersoonsbed leeg aan.
Ik zie wel of die vent knap is, alleen ik vind hem totaal niet aantrekkelijk.quote:Op maandag 5 december 2011 00:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet zien of een man aantrekkelijk is of niet. Ik neem het maar aan van degenen die er verstand van lijken te hebben
Die schoenen zijn heel ergquote:Op maandag 5 december 2011 00:45 schreef El_Matador het volgende:
Dit is aantrekkelijk.
[ afbeelding ]
Je kunt toch wel zien wanneer iemand er goed uitziet en dus aantrekkelijk is over het algemeen voor vrouwen of wanneer iemand simpelweg lelijk is?quote:Op maandag 5 december 2011 00:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet zien of een man aantrekkelijk is of niet. Ik neem het maar aan van degenen die er verstand van lijken te hebben
Als ze er op kan lopen niet.quote:Op maandag 5 december 2011 00:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die schoenen zijn heel erg
Neenquote:Op maandag 5 december 2011 00:47 schreef Soit het volgende:
[..]
Je kunt toch wel zien wanneer iemand er goed uitziet en dus aantrekkelijk is over het algemeen voor vrouwen of wanneer iemand simpelweg lelijk is?
Met jou veel vrouwen ook niet hoor.quote:Op maandag 5 december 2011 00:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik vind sommige mannen wel aantrekkelijk.
Maar om te zeggen dat ik nou zin krijg om aan hun lul te zuigen, nee bah.
Ik keur haar niet af, alleen haar schoenen. Kritisch punt van verschil mein herrquote:Op maandag 5 december 2011 00:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ze er op kan lopen niet.
Bovendien: een gruwelijk lekker ding afkeuren op haar schoenen. Ben je een wijf ofzo?
Dat soort details lijken me irrelevant. En wederom; zolang ze er op kan lopen, niets mis mee.quote:Op maandag 5 december 2011 00:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik keur haar niet af, alleen haar schoenen. Kritisch punt van verschil mein herr
Nee, zulke schoenen blijf ik lelijk vinden. Voor de rest aantrekkelijke dame hoor. Alleen jammer van die gedro...schoenenquote:Op maandag 5 december 2011 00:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat soort details lijken me irrelevant. En wederom; zolang ze er op kan lopen, niets mis mee.
quote:Op maandag 5 december 2011 00:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, zulke schoenen blijf ik lelijk vinden. Voor de rest aantrekkelijke dame hoor. Alleen jammer van die gedro...schoenen
Enig idee welke film het gaat worden?quote:Op maandag 5 december 2011 00:51 schreef Keyos het volgende:
Haha, ik ben dus hierbij uitgenodigd om donderdag met mijn date naar de film te gaan en een week later met een groep van 25 man te gaan gourmetten, bingo !
Ik zie het verband tussen het een het ander niet zo, maar leuk!quote:Op maandag 5 december 2011 00:51 schreef Keyos het volgende:
Haha, ik ben dus hierbij uitgenodigd om donderdag met mijn date naar de film te gaan en een week later met een groep van 25 man te gaan gourmetten, bingo !
New Years Evequote:Op maandag 5 december 2011 00:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Enig idee welke film het gaat worden?
Gaat de goeie kant op!quote:Op maandag 5 december 2011 00:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
New Years EveIk kan haar al bijna mijn vriendin noemen, hoorde van iemand vandaag dat ze vandaag op een feestje over niets anders dan mij kon praten , altijd leuk om te horen xD
Dan weet je wat je te doen staat tijdens of na de film.quote:Op maandag 5 december 2011 00:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
New Years EveIk kan haar al bijna mijn vriendin noemen, hoorde van iemand vandaag dat ze vandaag op een feestje over niets anders dan mij kon praten , altijd leuk om te horen xD
Is ook een romantische/comedy filmquote:Op maandag 5 december 2011 00:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan weet je wat je te doen staat tijdens of na de film.
Maar wees dan wel fatsoenlijk en doe het daar op de WC zodat anderen geen last van jullie hebbenquote:Op maandag 5 december 2011 00:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan weet je wat je te doen staat tijdens of na de film.
Of helemaal op de achterste rij in de hoek gaan en dan eventueel op de grond gaan liggen.quote:Op maandag 5 december 2011 00:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar wees dan wel fatsoenlijk en doe het daar op de WC zodat anderen geen last van jullie hebben
Daar is meestal toch een deur?quote:Op maandag 5 december 2011 00:56 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Of helemaal op de achterste rij in de hoek gaan en dan eventueel op de grond gaan liggen.
Daar zou ik mijn eerste keer dan weer niet willen belevenquote:Op maandag 5 december 2011 00:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar wees dan wel fatsoenlijk en doe het daar op de WC zodat anderen geen last van jullie hebben
Die is vooraan toch?quote:Op maandag 5 december 2011 00:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar is meestal toch een deur?
Ik had niet bijna een date, dat werd er hier van gemaaktquote:Op zondag 4 december 2011 20:27 schreef Soit het volgende:
Met wie had Kree ook alweer bijna een date en liep dat in de soep? Moonwalk toch of een van die andere dames?
Whehe.quote:Op maandag 5 december 2011 00:59 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik had niet bijna een date, dat werd er hier van gemaakt
Zo te horen kan je weinig meer fout doen. Leuk voor je.quote:Op maandag 5 december 2011 00:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nou nou niet zo kieskeurig.quote:Op maandag 5 december 2011 00:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn eerste keer dan weer niet willen beleven
Precies wat ik al zei, dusquote:Op maandag 5 december 2011 00:59 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik had niet bijna een date, dat werd er hier van gemaakt
Boek een hotel op 10 minuten loopknuffelen van de bios en je zit geramd.quote:Op maandag 5 december 2011 01:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het mag nog wel een beetje meer klasse hebben dan een bioscooptoilet, hoor
Yesquote:Op maandag 5 december 2011 01:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo te horen kan je weinig meer fout doen. Leuk voor je.
Hij heeft pas een date gehad, binnenkort weer een date. De week erop neemt ze hem mee naar "wat leuks" van haar en haar vrienden. Dat is allemaal vooruitgang in de richting van een stelletje worden. He's going to meet le friendsquote:Op maandag 5 december 2011 00:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen het een het ander niet zo, maar leuk!
Mam en pap had ie al ontmoet.quote:Op maandag 5 december 2011 01:19 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hij heeft pas een date gehad, binnenkort weer een date. De week erop neemt ze hem mee naar "wat leuks" van haar en haar vrienden. Dat is allemaal vooruitgang in de richting van een stelletje worden. He's going to meet le friends, hierna zal al snel het ontmoeten van mam en pap volgen en vele andere uitjes gezelligheid en zwoeligheid. Oftewel, hij heeft goed beet. Gefeliciteerd Keyos
Ik weet het; ik bedoelde dan ook het verband tussen de date en het gourmettenquote:Op maandag 5 december 2011 01:19 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hij heeft pas een date gehad, binnenkort weer een date. De week erop neemt ze hem mee naar "wat leuks" van haar en haar vrienden. Dat is allemaal vooruitgang in de richting van een stelletje worden. He's going to meet le friends, hierna zal al snel het ontmoeten van mam en pap volgen en vele andere uitjes gezelligheid en zwoeligheid. Oftewel, hij heeft goed beet. Gefeliciteerd Keyos
Indeedquote:Op maandag 5 december 2011 01:20 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Mam en pap had ie al ontmoet.
Ik quote mezelf. Want nu snap ik dat dus wel. Kon het alleen even niet uit die ene post halenquote:Op maandag 5 december 2011 01:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet het; ik bedoelde dan ook het verband tussen de date en het gourmetten
Dat is precies wat ik zeg, een stijgende lijn, dat is het verband. Kat in het bakkiequote:Op maandag 5 december 2011 01:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet het; ik bedoelde dan ook het verband tussen de date en het gourmetten
quote:Op maandag 5 december 2011 01:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
Indeed, En haar vriendengroep ken ik ook al voor 80%, alleen ken ik de meeste alleen van korte gesprekken/van gezicht
, de aankondiging dat we een stelletje zijn zal niet lang op zich wachten xD
Mooi is dat hequote:
nee. ik heb niets te melden en ik doe ook nietsquote:
Je moet het niet zo ingewikkeld maken, ik doe nu ook niets. Heel veel mensen doen nu niets, of ze slapen.quote:Op maandag 5 december 2011 04:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. ik heb niets te melden en ik doe ook niets
dat klinkt stom, en ik vind het ook stom van mezelf.
zo kan ik nooit leuk zijn voor de vrouw.
Ja ik was al de hele nacht een beetje op zoek naar een kat.quote:Op maandag 5 december 2011 04:19 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je moet het niet zo ingewikkeld maken, ik doe nu ook niets. Heel veel mensen doen nu niets, of ze slapen.
Ik ben bang voor katten, maar ik heb wel een hondje. Jouw ouders hebben toch een kat? Als je katten leuk vindt dan is het een goed idee om een kat te nemen. Zo heb je elke dag een kat die op jou rekent en die je eten moet geven en dat soort dingen. Dan krijg je een beetje een ritme en misschien ga je vanuit die ervaring nog wel meer dingen ondernemen
Ik vind die eerste foto van die kat een beetje vreemd. Vind je dat onvoorspelbare karakter van die kat juist wel of niet leuk?quote:Op maandag 5 december 2011 04:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ja ik was al de hele nacht een beetje op zoek naar een kat.
het lijkt alsof hij aandacht nodig heeft, maar wel een onvoorspelbaar eigen karakter soms. netals de vrouw misschien.
het lijkt me wel normaal. het is een echte neger, want ze snorharen zijn ook zwart.quote:Op maandag 5 december 2011 04:24 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik vind die eerste foto van die kat een beetje vreemd.
dat weet ik niet, lijkt me wel grappig nu voor de geruststelling dat het dichterbij een mens komt, want die zijn ook onvoorspelbaar en hebben soms kuren.quote:Vind je dat onvoorspelbare karakter van die kat juist wel of niet leuk?
Ik bedoel hoe hij kijkt en hoe zijn tong op de foto zit, hij kijkt een beetje scheef en zijn tong zit een beetje zoals een hondenpup dat zou doen. Ik heb weinig verstand van katten dus misschien is het wel normaal, ik vond het een gekke foto. De tweede foto niet. Waarom vindt je een zwarte kat met zwarte snorharen leuk? Of vind je een witte kat met witte snorharen ook leuk? Je bent denk ik vast niet bijgelovigquote:Op maandag 5 december 2011 04:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
het lijkt me wel normaal. het is een echte neger, want ze snorharen zijn ook zwart.
maar hij heeft wel licht gekleurde ogen. dat is grappig.
Ik vroeg het omdat ik dus al het idee heb dat je zulk gedrag bij katten vast wel aan kan, en omdat je het met mensen vergelijkt, denk ik stiekem dat je zo een vrouw vast ook wel aan kan. Zo eentje met een onvoorspelbaar karakterquote:dat weet ik niet, lijkt me wel grappig nu voor de geruststelling dat het dichterbij een mens komt, want die zijn ook onvoorspelbaar en hebben soms kuren.
Vertaling: This cat looks crazy and I'm shitting my pants right about nowquote:Op maandag 5 december 2011 04:31 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik bedoel hoe hij kijkt en hoe zijn tong op de foto zit, hij kijkt een beetje scheef en zijn tong zit een beetje zoals een hondenpup dat zou doen. Ik heb weinig verstand van katten dus misschien is het wel normaal, ik vond het een gekke foto. De tweede foto niet. Waarom vindt je een zwarte kat met zwarte snorharen leuk? Of vind je een witte kat met witte snorharen ook leuk? Je bent denk ik vast niet bijgelovig
[..]
Ook schuldig ^^ , 1 van mijn lessen leer je niets van, de ander is niet verplicht, ik blijf dus lekker thuisquote:
Discipline is ook een goede les.quote:Op maandag 5 december 2011 08:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ook schuldig ^^ , 1 van mijn lessen leer je niets van, de ander is niet verplicht, ik blijf dus lekker thuis.
Moet nog leren voor mijn Excel tentamen/certificaat wat ik het hele weekend niet heb kunnen doen omdat de registratiepagina down is, straks maar eens bellen.quote:Op maandag 5 december 2011 08:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Discipline is ook een goede les.
Het heeft geen nut om te gaan als ik na de kerstvakantie kap.quote:Op maandag 5 december 2011 08:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Discipline is ook een goede les.
In dat geval niet meer nee. Verkeerde keuze gemaakt?quote:Op maandag 5 december 2011 08:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het heeft geen nut om te gaan als ik na de kerstvakantie kap.
Ja, elektrotechniek is niet echt een succes gebleken.quote:Op maandag 5 december 2011 08:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
In dat geval niet meer nee. Verkeerde keuze gemaakt?
Ik ook, en van die soort blijk ik niet genoeg te zijn.quote:Op maandag 5 december 2011 09:03 schreef ElDinosaur het volgende:
Al enig idee wat je hierna wilt gaan doen? Voor elektro moet je toch van een bepaald soort zijn heb ik ervaren.
hoe doe je dat? je klinkt echt als zon serialdater nu al zo snel.quote:Op maandag 5 december 2011 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
Heb me sinds anderhalve week ingeschreven op een tweetal datingsites en heb over aandacht niet te klagen. Merk ook dat ik nu ineens heel kieskeurig word, en dat ik niet goed ben ik het verdelen van mijn aandacht.
Goed, gisteren eerste date gehad, was heel gezellig, maar zij was écht niet mijn type. Te oppervlakkig. Wel aantrekkelijk, maar zo oppervlakkig dat ik er niet warm van werd. Best raar, voor een carrièrevrouw.
De vrouwen die mij aanspreken zijn ook oprecht leuk (een enkele uitzondering daargelaten) maar ik voel me wat onbeschaafd om al een date gepland te hebben met iemand anders terwijl de eerste nog niet eens voorbij is. Keuzes, keuzes.
Moet eerlijk zeggen dat dat internetdaten wel heel leuk is, vermaak me goed ermee
Hoi.quote:Op maandag 5 december 2011 09:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
oh hoi nog. want iedereen post altijd hoi
zolang het eerste dates zijn is dat toch niet erg?quote:Op maandag 5 december 2011 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
Heb me sinds anderhalve week ingeschreven op een tweetal datingsites en heb over aandacht niet te klagen. Merk ook dat ik nu ineens heel kieskeurig word, en dat ik niet goed ben ik het verdelen van mijn aandacht.
Goed, gisteren eerste date gehad, was heel gezellig, maar zij was écht niet mijn type. Te oppervlakkig. Wel aantrekkelijk, maar zo oppervlakkig dat ik er niet warm van werd. Best raar, voor een carrièrevrouw.
De vrouwen die mij aanspreken zijn ook oprecht leuk (een enkele uitzondering daargelaten) maar ik voel me wat onbeschaafd om al een date gepland te hebben met iemand anders terwijl de eerste nog niet eens voorbij is. Keuzes, keuzes.
Moet eerlijk zeggen dat dat internetdaten wel heel leuk is, vermaak me goed ermee
neequote:Op maandag 5 december 2011 09:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoi.
En oneens met je bericht voor de edit. Ik heb veel liever een goede douche dan een bad.
Bad.quote:Op maandag 5 december 2011 09:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee
want als klein kind moet je altijd in bad.
en dan als je "ouder" word dan "mag" je onder de douche gaan, en dan is dat het geen wat je wilt want dat is wat de grote mensen doen.
maar als je dan nog ouder wordt, dan ga je het bad weer missen.
zo lekker chill in bad enzo/
die tijd voor jou komt nog wel
Meestal wel jaquote:Op maandag 5 december 2011 09:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zolang het eerste dates zijn is dat toch niet erg?
doen die vrouwen ook waarschijnlijk
je leert elkaar alleen nog maar kennen natuurlijk
er zijn vast wel dagen dat je meer dan 1 persoon hebt leren kennen irl dus waarom mag dat niet bij internet daten?
een eerste date is nog heel ver weg van welke vorm van commitment ook
Geil, dat weetje in je sig.quote:Op maandag 5 december 2011 09:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bad.Doe mij maar een zo'n gigantische regendouchekop.
Ik ging als kind al in de douche? Ben daarna wel een poos in bad gegaan, maar het probleem is dat ik altijd flauw val als ik er dan uitstap. Dus een harde douche is een stuk fijner.quote:Op maandag 5 december 2011 09:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee
en dan als je "ouder" word dan "mag" je onder de douche gaan, en dan is dat het geen wat je wilt want dat is wat de grote mensen doen.
ik heb nu beide en in het begin dacht ik fuuuck we hebben een bad! super daar ga ik de hele dag in liggen!quote:Op maandag 5 december 2011 09:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee
ik snap het niet?quote:
Ik ben niet zo bang om piemels aan te raken.quote:Op maandag 5 december 2011 09:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Leuk weetje voor mensen met smetvrees. Ik heb er iig al 1 over de zeik kunnen krijgen.
in mijn geval zou een date ook best veel betekenen denk ik.quote:
echt hoever sta ik ervanaf om meerdere dates vlak achter elkaar te kunnen hebben, terwijl ik de laatste altijd nog nooit een internetdate heb gehad.quote:Op maandag 5 december 2011 09:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er zijn vast wel dagen dat je meer dan 1 persoon hebt leren kennen irl dus waarom mag dat niet bij internet daten?
Dit.quote:Op maandag 5 december 2011 09:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bang om piemels aan te raken.
Heel goed.quote:Op maandag 5 december 2011 09:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bang om piemels aan te raken.
ja maar dat is niet de 'normale' gang van zakenquote:Op maandag 5 december 2011 09:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had na een date al een soortement relatie, dat was wel erg achteraf
Nee en ja. Nee als in, dat daten is heel vermakelijk en leuk, en als het van een keertje neuken komt vind ik het best. Ja als in, ik sluit niet uit dat ik iemand tegen kom met wie het ontzettend goed klikt. Dan ga ik niet de emo spelen die 'nog niet klaar is voor een relatie'.quote:Op maandag 5 december 2011 09:10 schreef Sinji het volgende:
Je bent neem ik aan op zoek naar een serieuze relatie?
De meeste hebben mij benaderd, ik heb er zelf eentje benaderd. En ja, weet ik veel waarom ze mij benaderen, als ze niet een goede reden opgeven bij het eerste contact en ook niet nadat ik ze heb gevraagd dan is het wel exit. Alleen maar omdat de foto's leuk zijn is niet voldoende reden, wat mij betreft.quote:Op maandag 5 december 2011 09:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe doe je dat? je klinkt echt als zon serialdater nu al zo snel.
het allereerste contact enzo, wie wie benadert?, zit je dan gewoon afwachtend, of ben jij degeen die het eerst iets stuurt?
echt wtf is het voor luxeprobleem dat je het ineens over keuzes hebt.
Ik ben veel te aardig. Ik word er vanzelf wel harder in. Heb weinig ervaring met internetdaten, dat zal het zijn.quote:Op maandag 5 december 2011 09:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt ook alleen als je niet te lui bent om onbekenden te contacteren.quote:Op maandag 5 december 2011 09:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
in mijn geval zou een date ook best veel betekenen denk ik.
[..]
echt hoever sta ik ervanaf om meerdere dates vlak achter elkaar te kunnen hebben, terwijl ik de laatste altijd nog nooit een internetdate heb gehad.
oh behalve 2 fokmeets.
meerdere op een dag vind ik ook wel enthousiast ja maar dat is meer omdat je dan niet even stil kunt staan en kunt voelen zeg maarquote:Op maandag 5 december 2011 09:45 schreef Myraela het volgende:
ik zou niet met meerdere op een dag daten. Tenzij ik misschien 1 dag in de maand maar zou hebben of iets. Maar als je met meerdere op 1 dag date dan haal je eigenlijk de ruimte al weg dat zo'n date wel iets voor zou stellen en soms klikt het gewoon enorm goed meteen.
Die eerste klik, dat het ineens 3 uur later is.quote:Op maandag 5 december 2011 09:45 schreef Myraela het volgende:
ik zou niet met meerdere op een dag daten. Tenzij ik misschien 1 dag in de maand maar zou hebben of iets. Maar als je met meerdere op 1 dag date dan haal je eigenlijk de ruimte al weg dat zo'n date wel iets voor zou stellen en soms klikt het gewoon enorm goed meteen.
Oh, dat was wel heel erg mooi jaquote:Op maandag 5 december 2011 09:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die eerste klik, dat het ineens 3 uur later is.
Ja die ja.quote:Op maandag 5 december 2011 09:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die eerste klik, dat het ineens 3 uur later is.
Oh, ik dacht dat we het over meerdere op dezelfde dag hadden, verspreid over de week kan prima ja.quote:Op maandag 5 december 2011 09:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
meerdere op een dag vind ik ook wel enthousiast ja maar dat is meer omdat je dan niet even stil kunt staan en kunt voelen zeg maar
oeh dat klinkt zweverig
maar op dinsdag een filmpje en op vrijdag een borrel kan in mijn ogen echt prima
Gaan met die banaan.quote:Op maandag 5 december 2011 09:54 schreef Mystikvm het volgende:
Nou, de flood gates maar openzetten dan.
Ahh, perfecte instelling als je het mij vraagt.quote:Op maandag 5 december 2011 09:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee en ja. Nee als in, dat daten is heel vermakelijk en leuk, en als het van een keertje neuken komt vind ik het best. Ja als in, ik sluit niet uit dat ik iemand tegen kom met wie het ontzettend goed klikt. Dan ga ik niet de emo spelen die 'nog niet klaar is voor een relatie'.
[..]
Geen idee of jij eindbazin bent in soppen?quote:Op maandag 5 december 2011 09:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net zo baas als ik in soppen?
Details?
4 of 5 keer per dag, is dat genoeg?quote:Op maandag 5 december 2011 09:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geen idee of jij eindbazin bent in soppen?
quote:Op maandag 5 december 2011 10:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
4 of 5 keer per dag, is dat genoeg?
Kwantiteit zegt niets over de kwaliteit.quote:Op maandag 5 december 2011 10:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
4 of 5 keer per dag, is dat genoeg?
Hoe meet je kwaliteit hierin?quote:Op maandag 5 december 2011 10:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kwantiteit zegt niets over de kwaliteit.
Je hebt een minpunt van me gevonden: ik heb nog nooit gesquirt.quote:Op maandag 5 december 2011 10:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vochtigheid van de muur tegenover je.
Neeh, niet doenquote:Op maandag 5 december 2011 10:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga stof kopen om deze broek na te maken:
[ afbeelding ]
Die broek heeft tenminste uitstraling. Misschien zie ik erg dan ook wat minder zielig uit.quote:Op maandag 5 december 2011 10:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Alleen Michael in zijn clip Bad kan dat hebben
Nee, die broek heeft juist absoluut geen uitstraling. Kom over als iemand die zich wilt verbergen.quote:Op maandag 5 december 2011 10:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die broek heeft tenminste uitstraling. Misschien zie ik erg dan ook wat minder zielig uit.
Hoezo dat?quote:Op maandag 5 december 2011 10:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, die broek heeft juist absoluut geen uitstraling. Kom over als iemand die zich wilt verbergen.
Daar liepen altijd die onzekere typjes in.quote:
Ben ik het mee eens! En als de date van dinsdag zo leuk is kan je vrijdag nog tijd af zeggen.quote:Op maandag 5 december 2011 09:46 schreef rhubarbje het volgende:
maar op dinsdag een filmpje en op vrijdag een borrel kan in mijn ogen echt prima
Klopt, maar dat is alleen voor speciale gelegenheden. Ik zoek iets wat ik gewoon doordeweeks kan dragen. En ik wil geen broeken waarin iedereen de ganse dag naar mijn kont kijkt.quote:
Je kunt het ook dragen omdat het nu eenmaal je smaak is he.quote:Op maandag 5 december 2011 10:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar liepen altijd die onzekere typjes in.Van die stinkende mensen die niet wisten waar een douche voor was. Lekker helemaal in het zwart, overal kettingen en spikes. bweh.
Als je een lekkere kont hebt mag je er best trots op zijn hoor.quote:Op maandag 5 december 2011 10:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is alleen voor speciale gelegenheden. Ik zoek iets wat ik gewoon doordeweeks kan dragen. En ik wil geen broeken waarin iedereen de ganse dag naar mijn kont kijkt.
Maar dat heeft wel uitstralingquote:Op maandag 5 december 2011 10:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is alleen voor speciale gelegenheden. Ik zoek iets wat ik gewoon doordeweeks kan dragen. En ik wil geen broeken waarin iedereen de ganse dag naar mijn kont kijkt.
Klopt, maar tochquote:Op maandag 5 december 2011 10:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij valt teveel op en ik ben er blij mee hoor, maar ik heb wel van die strakke spijkerbroeken maar dan kijken mensen op straat de hele tijd naar mijn kont, het voelt vervelend.quote:Op maandag 5 december 2011 10:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je een lekkere kont hebt mag je er best trots op zijn hoor.
Mja, mensen beoordelen nou eenmaal op uiterlijk, kleding is een onderdeel van je uiterlijk. Ik houd van een mooi corset en van leer, maar ik ga der ook niet mee over straat.quote:Op maandag 5 december 2011 10:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt het ook dragen omdat het nu eenmaal je smaak is he.
Wasda?quote:Op maandag 5 december 2011 10:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Van een hopeloze nerd die de hele dag in een neko-suit NYA~ loopt te roepen, ja
Dus het is toch om je te verbergen, dan heb ik toch gewoon gelijk.quote:Op maandag 5 december 2011 10:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij valt teveel op en ik ben er blij mee hoor, maar ik heb wel van die strakke spijkerbroeken maar dan kijken mensen op straat de hele tijd naar mijn kont, het voelt vervelend.
Alle kleding verbergt je.quote:Op maandag 5 december 2011 10:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dus het is toch om je te verbergen, dan heb ik toch gewoon gelijk.
Tja als jij het leuk vind.... Je roept daar wel reacties mee op. En mensen stoppen je al snel in een hokje.quote:Op maandag 5 december 2011 10:05 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Is toch een ex?quote:Op maandag 5 december 2011 10:16 schreef Plastic_zak het volgende:
Heb ik eindelijk iemand gehosseld is het de ex van een goede vriend
Ben op mijn werk, kan even geen plaatje Googlen voor je. Maar tijdens mijn studie tussen mensen gezeten die dat geweldig vonden. Ik ben er nu allergisch voor geworden.quote:
En het proleem is?quote:Op maandag 5 december 2011 10:16 schreef Plastic_zak het volgende:
Heb ik eindelijk iemand gehosseld is het de ex van een goede vriend
Neehoor. Als ik een boerka ga dragen verberg ik mezelf. Als ik een jeans draag en een topje kleed ik mezelf.quote:
Ja hoor, ik kan daartegen.quote:Op maandag 5 december 2011 10:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tja als jij het leuk vind.... Je roept daar wel reacties mee op. En mensen stoppen je al snel in een hokje.
De vraag is of je hier wel of niet tegen kan?
Roepen dat mensen dat niet mogen doen heeft geen zin. Want het gaat hoe dan ook gebeuren.
Recentelijk uit? Zo nee, moet hij niet zeuren.quote:Op maandag 5 december 2011 10:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat het de ex van een goede vriend is.
Ik voel me niet prettig in een strakke broek, het laat mensen naar me staren.quote:Op maandag 5 december 2011 10:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor. Als ik een boerka ga dragen verberg ik mezelf. Als ik een jeans draag en een topje kleed ik mezelf.
Ben er wel mee eens dat die broek het niet veel beter maakt, ook al vind ik het wel tof. Beter ga je topjes dragen in plaats van wijdvallende shirts. Dan wordt dat verwijt niet meer gemaakt. En laat je een leuk kapsel aanmeten.quote:Op maandag 5 december 2011 10:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja hoor, ik kan daartegen.
Als ik me blijf kleden zoals nu vind iedereen me nonchalant en saai.
Uniek meisje ben jij wel dan, al die meisjes in jeans en naar jou gaat iedereen staren.quote:Op maandag 5 december 2011 10:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me niet prettig in een strakke broek, het laat mensen naar me staren.
They like big butts and they cannot liequote:Op maandag 5 december 2011 10:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me niet prettig in een strakke broek, het laat mensen naar me staren.
nee hoorquote:
Een paar maandenquote:Op maandag 5 december 2011 10:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Recentelijk uit? Zo nee, moet hij niet zeuren.
Nee dat niet. Maar het voelt gewoon zo. Volgens mij kijken ze echt hoor.quote:Op maandag 5 december 2011 10:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Uniek meisje ben jij wel dan, al die meisjes in jeans en naar jou gaat iedereen staren.
Je zou bij mij meteen op m'n "te suf om te neuken" lijstje komen maargoed...quote:Op maandag 5 december 2011 10:05 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb niet eens wijdvallende shirtsquote:Op maandag 5 december 2011 10:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben er wel mee eens dat die broek het niet veel beter maakt, ook al vind ik het wel tof. Beter ga je topjes dragen in plaats van wijdvallende shirts. Dan wordt dat verwijt niet meer gemaakt. En laat je een leuk kapsel aanmeten.
Problem solved.
Volgens jou, ja. Ik zie werkelijk geen reden waarom mensen naar jou zouden gaan staren omdat je een jeans aan hebt. Zo'n broek laat mensen juist naar je staren.quote:Op maandag 5 december 2011 10:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar het voelt gewoon zo. Volgens mij kijken ze echt hoor.
Oh bah. In dat geval is het een twijfelgeval, maar dat gedrag is wel een afknapper.quote:Op maandag 5 december 2011 10:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Een paar maandenmaar ik word nu al gek van dr
100x per dag vragen wat ik doe
ik denk dat het wel mee valtquote:Op maandag 5 december 2011 10:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar het voelt gewoon zo. Volgens mij kijken ze echt hoor.
Iemand met jeans niet dan?quote:Op maandag 5 december 2011 10:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je zou bij mij meteen op m'n "te suf om te neuken" lijstje komen maargoed...
Ik loop ook heel vreemd, en combinatie ziet het er apart uit zodat mensen ernaar staren. Echt waar.quote:Op maandag 5 december 2011 10:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat het wel mee valt
mensen hebben het over het algemeen veel te druk met zich zelf
zolang je niet met tepels boven je topje uit boodschappen gaat doen zijn mensen veel meer bezig met wat ze vanavond gaan eten dan jou kont
niet lullig bedoeld overigens
De foto's die ik van jou heb gezien waren niet bepaald het toonbeeld van vrouwelijkheid. Nonchalant en een beetje saai ja. Dus er mankeert wel wat aan, en je zit er blijkbaar ook mee.quote:Op maandag 5 december 2011 10:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb niet eens wijdvallende shirts
Ik weet hetquote:Op maandag 5 december 2011 10:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De foto's die ik van jou heb gezien waren niet bepaald het toonbeeld van vrouwelijkheid. Nonchalant en een beetje saai ja. Dus er mankeert wel wat aan, en je zit er blijkbaar ook mee.
Just sayin'
in een andere broek loop je toch nog steeds vreemd?quote:Op maandag 5 december 2011 10:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik loop ook heel vreemd, en combinatie ziet het er apart uit zodat mensen ernaar staren. Echt waar.
Maar als mijn kont verborgen is valt het minder op.quote:Op maandag 5 december 2011 10:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in een andere broek loop je toch nog steeds vreemd?
wil je je wel vrouwelijk voelen? of niet?quote:Op maandag 5 december 2011 10:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het
Ik voel me ook echt niet vrouwelijk, dat is een beetje het punt. Ik heb niet het idee dat ik mezelf nog zou zijn in vrouwelijke kleding.
urgh deze vind ik zooo lelijkquote:Op maandag 5 december 2011 10:25 schreef Sinji het volgende:
http://www.zara.com/webap(...)I2011/122013/Broeken
Erg sexy/tof/charismatisch sommige
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Heb je het wel eens gedragen? Kan ook onwennigheid zijn.quote:Op maandag 5 december 2011 10:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet het
Ik voel me ook echt niet vrouwelijk, dat is een beetje het punt. Ik heb niet het idee dat ik mezelf nog zou zijn in vrouwelijke kleding.
quote:Op maandag 5 december 2011 10:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
urgh deze vind ik zooo lelijk
zie je overal nusexy juistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Ik heb best wel een hekel aan hoe ik eruitzie. Misschien niet realistisch, maar het is wel zo.quote:Op maandag 5 december 2011 10:25 schreef Myraela het volgende:
Ik zou jaloers zijn op een figuur zoals jou loka, maar jij laat het helemaal niet zien in je kleding. Mijn kleding is gericht op het verbergen van mijn slechtere kanten, mijn buik dus vooral. Mijn (in verhouding) slankere benen en grote borsten probeer ik juist de nadruk op te leggen.
Volgens mij heb jij het geluk dat je eigenlijk niets hoeft te verbergen in je kleding, dus je kan juist de goede dingen gaan benadrukken, al is het maar door dingen met iets meer taille.
ik vind het meer alsof ze zichzelf in heel strak bouwplastic hebben gewikkeldquote:
Maar ik vind zwart eigenlijk echt het mooist in kledingquote:Op maandag 5 december 2011 10:27 schreef Myraela het volgende:
Overigens loka, als je een beetje die "stoerdere" "uniekere" kant op wil. neem een broek met een gek kleurtje. Donkergroen, rood of iets. Dat vind ik ook altijd wel tof overkomen.
wat vind je wel mooi?quote:Op maandag 5 december 2011 10:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb best wel een hekel aan hoe ik eruitzie. Misschien niet realistisch, maar het is wel zo.
Ik wil mezelf ook niet laten zien, ik ben te laf.
[..]
zie je overal nuBeetje sleezy chique, maar ik kan het wel waarderen als manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan je dan in een topje/vestje doen bij zo'n broek.quote:Op maandag 5 december 2011 10:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik vind zwart eigenlijk echt het mooist in kleding
Wel eens gedragen, iedereen zei dat het me vreemd stond.quote:Op maandag 5 december 2011 10:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb je het wel eens gedragen? Kan ook onwennigheid zijn.
En vrouwen die ik niet aantrekkelijk vind kijk ik niet na, daar sla ik gewoon geen acht op. Dus als je je nu niet aantrekkelijk vindt dan wordt je niet nagekeken, eerder over het hoofd gezien.
Nee? Jeans staan de meeste meiden juist leuk. Dat soort broeken als die foto die jij post hoort gewoon bij de alto categorie en ik val meer op hockeymeisjes. En eerlijk gezegd zie ik meestal extreem suffe types in dat soort outfits lopen. Doet me denken aan die 'meets' die je eens in de zoveel tijd op Utrecht CS hebt staan.quote:
Onzin. Je bent overduidelijk een vrouw, en als je je gewoon zo kleedt zie je er ook uit als een vrouw.quote:Op maandag 5 december 2011 10:30 schreef Lokasenna het volgende:
Wel eens gedragen, iedereen zei dat het me vreemd stond.
Het heeft vast iets te maken met mijn immer onzijdige uitstraling.
[..]
zie je overal nuVind dit heel tof. Kan ook zijn omdat een ontzettend lekkere vriendin van mij dit draagt. Confirmation bias enzulks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je passen vooralquote:Op maandag 5 december 2011 10:30 schreef Mystikvm het volgende:
Vind dit heel tof. Kan ook zijn omdat een ontzettend lekkere vriendin van mij dit draagt. Confirmation bias enzulks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |