Dus het is toch om je te verbergen, dan heb ik toch gewoon gelijk.quote:Op maandag 5 december 2011 10:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij valt teveel op en ik ben er blij mee hoor, maar ik heb wel van die strakke spijkerbroeken maar dan kijken mensen op straat de hele tijd naar mijn kont, het voelt vervelend.
Alle kleding verbergt je.quote:Op maandag 5 december 2011 10:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dus het is toch om je te verbergen, dan heb ik toch gewoon gelijk.
Tja als jij het leuk vind.... Je roept daar wel reacties mee op. En mensen stoppen je al snel in een hokje.quote:Op maandag 5 december 2011 10:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga stof kopen om deze broek na te maken:
[ afbeelding ]
Is toch een ex?quote:Op maandag 5 december 2011 10:16 schreef Plastic_zak het volgende:
Heb ik eindelijk iemand gehosseld is het de ex van een goede vriend
Ben op mijn werk, kan even geen plaatje Googlen voor je. Maar tijdens mijn studie tussen mensen gezeten die dat geweldig vonden. Ik ben er nu allergisch voor geworden.quote:
En het proleem is?quote:Op maandag 5 december 2011 10:16 schreef Plastic_zak het volgende:
Heb ik eindelijk iemand gehosseld is het de ex van een goede vriend
Neehoor. Als ik een boerka ga dragen verberg ik mezelf. Als ik een jeans draag en een topje kleed ik mezelf.quote:
Ja hoor, ik kan daartegen.quote:Op maandag 5 december 2011 10:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tja als jij het leuk vind.... Je roept daar wel reacties mee op. En mensen stoppen je al snel in een hokje.
De vraag is of je hier wel of niet tegen kan?
Roepen dat mensen dat niet mogen doen heeft geen zin. Want het gaat hoe dan ook gebeuren.
Recentelijk uit? Zo nee, moet hij niet zeuren.quote:Op maandag 5 december 2011 10:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat het de ex van een goede vriend is.
Ik voel me niet prettig in een strakke broek, het laat mensen naar me staren.quote:Op maandag 5 december 2011 10:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor. Als ik een boerka ga dragen verberg ik mezelf. Als ik een jeans draag en een topje kleed ik mezelf.
Ben er wel mee eens dat die broek het niet veel beter maakt, ook al vind ik het wel tof. Beter ga je topjes dragen in plaats van wijdvallende shirts. Dan wordt dat verwijt niet meer gemaakt. En laat je een leuk kapsel aanmeten.quote:Op maandag 5 december 2011 10:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja hoor, ik kan daartegen.
Als ik me blijf kleden zoals nu vind iedereen me nonchalant en saai.
Uniek meisje ben jij wel dan, al die meisjes in jeans en naar jou gaat iedereen staren.quote:Op maandag 5 december 2011 10:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me niet prettig in een strakke broek, het laat mensen naar me staren.
They like big butts and they cannot liequote:Op maandag 5 december 2011 10:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel me niet prettig in een strakke broek, het laat mensen naar me staren.
nee hoorquote:
Een paar maandenquote:Op maandag 5 december 2011 10:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Recentelijk uit? Zo nee, moet hij niet zeuren.
Nee dat niet. Maar het voelt gewoon zo. Volgens mij kijken ze echt hoor.quote:Op maandag 5 december 2011 10:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Uniek meisje ben jij wel dan, al die meisjes in jeans en naar jou gaat iedereen staren.
Je zou bij mij meteen op m'n "te suf om te neuken" lijstje komen maargoed...quote:Op maandag 5 december 2011 10:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga stof kopen om deze broek na te maken:
[ afbeelding ]
Ik heb niet eens wijdvallende shirtsquote:Op maandag 5 december 2011 10:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben er wel mee eens dat die broek het niet veel beter maakt, ook al vind ik het wel tof. Beter ga je topjes dragen in plaats van wijdvallende shirts. Dan wordt dat verwijt niet meer gemaakt. En laat je een leuk kapsel aanmeten.
Problem solved.
Volgens jou, ja. Ik zie werkelijk geen reden waarom mensen naar jou zouden gaan staren omdat je een jeans aan hebt. Zo'n broek laat mensen juist naar je staren.quote:Op maandag 5 december 2011 10:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar het voelt gewoon zo. Volgens mij kijken ze echt hoor.
Oh bah. In dat geval is het een twijfelgeval, maar dat gedrag is wel een afknapper.quote:Op maandag 5 december 2011 10:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Een paar maandenmaar ik word nu al gek van dr
100x per dag vragen wat ik doe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |