ow ai, ja dan kan ik het me voorstellen ja! dus voor jou zijn het dagen om in bed te blijven liggen? kun je niet gezellig bij vrienden terecht dan?quote:Op zondag 4 december 2011 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik geen familie heb en andere mensen wel alleen maar met familie bezig zijn.
Ach, mijn familie roddelt nu over me enzo, het is ook niet altijd leuk om met familie bezig te zijn.quote:Op zondag 4 december 2011 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik geen familie heb en andere mensen wel alleen maar met familie bezig zijn.
Moet je niet eens uit huis? Ik wel iigquote:Op zondag 4 december 2011 23:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vrienden zijn bij hun familie en behalve dat ik walg van mijn eigen familie, vind ik die van een ander niet veel beter, dus daar hoef ik ook niet bij te zitten.quote:Op zondag 4 december 2011 23:28 schreef Delan het volgende:
[..]
ow ai, ja dan kan ik het me voorstellen ja! dus voor jou zijn het dagen om in bed te blijven liggen? kun je niet gezellig bij vrienden terecht dan?
uit huis?quote:Op zondag 4 december 2011 23:30 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Moet je niet eens uit huis? Ik wel iig
Er zullen genoeg kerstsinglefeestjes zijn.quote:Op zondag 4 december 2011 23:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vrienden zijn bij hun familie en behalve dat ik walg van mijn eigen familie, vind ik die van een ander niet veel beter, dus daar hoef ik ook niet bij te zitten.
Ik blijf zo veel mogelijk thuis. Moet alleen 1 avond cadeautjes meedoen en 1 keer eten bij de stieffamilie. Ik zou liever thuis blijven met een pizza en een film, maar dat schijnt niet echt sociaal maatschappelijk geaccepteerd te zijn.
sociaal maatschappelijk geaccepteerdquote:Op zondag 4 december 2011 23:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vrienden zijn bij hun familie en behalve dat ik walg van mijn eigen familie, vind ik die van een ander niet veel beter, dus daar hoef ik ook niet bij te zitten.
Ik blijf zo veel mogelijk thuis. Moet alleen 1 avond cadeautjes meedoen en 1 keer eten bij de stieffamilie. Ik zou liever thuis blijven met een pizza en een film, maar dat schijnt niet echt sociaal maatschappelijk geaccepteerd te zijn.
Niks, maar als je zo'n hekel aan je familie hebt...quote:Op zondag 4 december 2011 23:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat heeft dat precies met de feestdagen te maken?
zonde. Weet je al wat je gaat doen?quote:Op zondag 4 december 2011 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga weer bij mijn ouders wonen, wat best kut is eigenlijk
Hoe komt het zo?quote:Op zondag 4 december 2011 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
En toen heb je het niet uitgemaakt?quote:Op zondag 4 december 2011 23:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
Vorig jaar had ik echt een verschrikkelijk oud&nieuw. Klokslag middernacht kregen we hier thuis schreeuwende ruzie met tranen aan toe, a la "Tiny en Lau"
kan ook soms voordelen hebbenquote:Op zondag 4 december 2011 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb geen zin om het uit te leggen want daarvoor moet ik de helft van mijn levensverhaal vertellen. Komt er op neer dat ik nog niet uit huis kan, ookal zou ik het willen.quote:Op zondag 4 december 2011 23:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Niks, maar als je zo'n hekel aan je familie hebt...
Weet ik nog niet. Ik ga er een half jaar goed over nadenken en dan waarschijnlijk weer op mezelf wonen.quote:Op zondag 4 december 2011 23:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
zonde. Weet je al wat je gaat doen?
Mijn studie faalt enzoquote:
Haha, ik had toen nog niet eens gezoend. Maagd. Oude lanterfanteraar etc.quote:Op zondag 4 december 2011 23:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En toen heb je het niet uitgemaakt?
Oh ja, ik herinner me ook nog een beetje de brave oude Lokasenna. Het is minder lang geleden, maar toch.quote:Op zondag 4 december 2011 23:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Haha, ik had toen nog niet eens gezoend. Maagd. Oude lanterfanteraar etc.
Dan ben je erg jong.quote:Op zondag 4 december 2011 23:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Haha, ik had toen nog niet eens gezoend. Maagd. Oude lanterfanteraar etc.
Ik ga denk ik dit jaar ook keihard falen met studerenquote:Op zondag 4 december 2011 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn studie faalt enzo
En ik faal in mezelf verzorgen, dat helpt ook niet mee.
Ja, dankje. Ik ben alleen nog weleens lichtgeraakt, zoals Mystikvsm heeft gezegdquote:Op zondag 4 december 2011 23:39 schreef formerjellybean het volgende:
grappig eigenlijk hoe het nu gaat lant wel leuk voor je
Ook een kuttentamenweek gehad en teveel gespijbeld?geskiptquote:Op zondag 4 december 2011 23:39 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik dit jaar ook keihard falen met studeren
Ik wel, het hele jaar door ontzettend veel.quote:
Bijna niet gespijbeld, maar ik word helemaal gek van elke dag 9u opstaan. Kutritme. Qua college is het niet eens zoveel uur, maar het is allemaal op 3 dagen geplemd waardoor ik op die dagen van 9 tot 5 college heb.quote:Op zondag 4 december 2011 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook een kuttentamenweek gehad en teveel gespijbeld?
Dan zitten we in hetzelfde schuitje
Dank jequote:Op zondag 4 december 2011 23:44 schreef Delan het volgende:
[..]
pfff das een hele prestatie!! knap hoor!
Mijn studie heeft dat nog erger, elke dag van kwart voor 9 tot half 6quote:Op zondag 4 december 2011 23:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Bijna niet gespijbeld, maar ik word helemaal gek van elke dag 9u opstaan. Kutritme. Qua college is het niet eens zoveel uur, maar het is allemaal op 3 dagen geplemd waardoor ik op die dagen van 9 tot 5 college heb.
Wel een kuttentamenweek gehad
pff als ik dit zo lees ben ik blij dat ik al heeeel lang niet meer naar school toe hoefquote:Op zondag 4 december 2011 23:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Bijna niet gespijbeld, maar ik word helemaal gek van elke dag 9u opstaan. Kutritme. Qua college is het niet eens zoveel uur, maar het is allemaal op 3 dagen geplemd waardoor ik op die dagen van 9 tot 5 college heb.
Wel een kuttentamenweek gehad
Is dat een uitdrukking of bedoel je dat er letterlijk aan mij gezogen gaat worden?quote:Op zondag 4 december 2011 23:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
In 2012 zal de verandering ook heel hard aan jou komen zuigen.
quote:Op zondag 4 december 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
Okee ik lieg ik ben tering veel veranderd, ik ben niet meer zo stervens onzeker als vroeger, ik ga af en toe uit, ik heb voor het eerst met iemand gezoend, ik heb voor het eerst een serieuze vriendschap. Dat was het wel.
quote:Op zondag 4 december 2011 23:48 schreef Delan het volgende:
[..]
pff als ik dit zo lees ben ik blij dat ik al heeeel lang niet meer naar school toe hoef
Niet te enthousiast heloefquote:Op zondag 4 december 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Is dat een uitdrukking of bedoel je dat er letterlijk aan mij gezogen gaat worden?
quote:Op zondag 4 december 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
Okee ik lieg ik ben tering veel veranderd, ik ben niet meer zo stervens onzeker als vroeger, ik ga af en toe uit, ik heb voor het eerst met iemand gezoend, ik heb voor het eerst een serieuze vriendschap. Dat was het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |