Oh ja, ik herinner me ook nog een beetje de brave oude Lokasenna. Het is minder lang geleden, maar toch.quote:Op zondag 4 december 2011 23:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Haha, ik had toen nog niet eens gezoend. Maagd. Oude lanterfanteraar etc.
Dan ben je erg jong.quote:Op zondag 4 december 2011 23:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Haha, ik had toen nog niet eens gezoend. Maagd. Oude lanterfanteraar etc.
Ik ga denk ik dit jaar ook keihard falen met studerenquote:Op zondag 4 december 2011 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn studie faalt enzo
En ik faal in mezelf verzorgen, dat helpt ook niet mee.
Ja, dankje. Ik ben alleen nog weleens lichtgeraakt, zoals Mystikvsm heeft gezegdquote:Op zondag 4 december 2011 23:39 schreef formerjellybean het volgende:
grappig eigenlijk hoe het nu gaat lant wel leuk voor je
Ook een kuttentamenweek gehad en teveel gespijbeld?geskiptquote:Op zondag 4 december 2011 23:39 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik dit jaar ook keihard falen met studeren
Ik wel, het hele jaar door ontzettend veel.quote:
Bijna niet gespijbeld, maar ik word helemaal gek van elke dag 9u opstaan. Kutritme. Qua college is het niet eens zoveel uur, maar het is allemaal op 3 dagen geplemd waardoor ik op die dagen van 9 tot 5 college heb.quote:Op zondag 4 december 2011 23:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook een kuttentamenweek gehad en teveel gespijbeld?
Dan zitten we in hetzelfde schuitje
Dank jequote:Op zondag 4 december 2011 23:44 schreef Delan het volgende:
[..]
pfff das een hele prestatie!! knap hoor!
Mijn studie heeft dat nog erger, elke dag van kwart voor 9 tot half 6quote:Op zondag 4 december 2011 23:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Bijna niet gespijbeld, maar ik word helemaal gek van elke dag 9u opstaan. Kutritme. Qua college is het niet eens zoveel uur, maar het is allemaal op 3 dagen geplemd waardoor ik op die dagen van 9 tot 5 college heb.
Wel een kuttentamenweek gehad
pff als ik dit zo lees ben ik blij dat ik al heeeel lang niet meer naar school toe hoefquote:Op zondag 4 december 2011 23:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Bijna niet gespijbeld, maar ik word helemaal gek van elke dag 9u opstaan. Kutritme. Qua college is het niet eens zoveel uur, maar het is allemaal op 3 dagen geplemd waardoor ik op die dagen van 9 tot 5 college heb.
Wel een kuttentamenweek gehad
Is dat een uitdrukking of bedoel je dat er letterlijk aan mij gezogen gaat worden?quote:Op zondag 4 december 2011 23:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
In 2012 zal de verandering ook heel hard aan jou komen zuigen.
quote:Op zondag 4 december 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
Okee ik lieg ik ben tering veel veranderd, ik ben niet meer zo stervens onzeker als vroeger, ik ga af en toe uit, ik heb voor het eerst met iemand gezoend, ik heb voor het eerst een serieuze vriendschap. Dat was het wel.
quote:Op zondag 4 december 2011 23:48 schreef Delan het volgende:
[..]
pff als ik dit zo lees ben ik blij dat ik al heeeel lang niet meer naar school toe hoef
Niet te enthousiast heloefquote:Op zondag 4 december 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Is dat een uitdrukking of bedoel je dat er letterlijk aan mij gezogen gaat worden?
quote:Op zondag 4 december 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
Okee ik lieg ik ben tering veel veranderd, ik ben niet meer zo stervens onzeker als vroeger, ik ga af en toe uit, ik heb voor het eerst met iemand gezoend, ik heb voor het eerst een serieuze vriendschap. Dat was het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |