in mijn geval zou een date ook best veel betekenen denk ik.quote:
echt hoever sta ik ervanaf om meerdere dates vlak achter elkaar te kunnen hebben, terwijl ik de laatste altijd nog nooit een internetdate heb gehad.quote:Op maandag 5 december 2011 09:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zolang het eerste dates zijn is dat toch niet erg?
doen die vrouwen ook waarschijnlijk
je leert elkaar alleen nog maar kennen natuurlijk
er zijn vast wel dagen dat je meer dan 1 persoon hebt leren kennen irl dus waarom mag dat niet bij internet daten?
een eerste date is nog heel ver weg van welke vorm van commitment ook
Dit.quote:Op maandag 5 december 2011 09:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bang om piemels aan te raken.
Heel goed.quote:Op maandag 5 december 2011 09:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bang om piemels aan te raken.
ja maar dat is niet de 'normale' gang van zakenquote:Op maandag 5 december 2011 09:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had na een date al een soortement relatie, dat was wel erg achteraf
Nee en ja. Nee als in, dat daten is heel vermakelijk en leuk, en als het van een keertje neuken komt vind ik het best. Ja als in, ik sluit niet uit dat ik iemand tegen kom met wie het ontzettend goed klikt. Dan ga ik niet de emo spelen die 'nog niet klaar is voor een relatie'.quote:Op maandag 5 december 2011 09:10 schreef Sinji het volgende:
Je bent neem ik aan op zoek naar een serieuze relatie?
De meeste hebben mij benaderd, ik heb er zelf eentje benaderd. En ja, weet ik veel waarom ze mij benaderen, als ze niet een goede reden opgeven bij het eerste contact en ook niet nadat ik ze heb gevraagd dan is het wel exit. Alleen maar omdat de foto's leuk zijn is niet voldoende reden, wat mij betreft.quote:Op maandag 5 december 2011 09:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe doe je dat? je klinkt echt als zon serialdater nu al zo snel.
het allereerste contact enzo, wie wie benadert?, zit je dan gewoon afwachtend, of ben jij degeen die het eerst iets stuurt?
echt wtf is het voor luxeprobleem dat je het ineens over keuzes hebt.
Ik ben veel te aardig. Ik word er vanzelf wel harder in. Heb weinig ervaring met internetdaten, dat zal het zijn.quote:Op maandag 5 december 2011 09:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zolang het eerste dates zijn is dat toch niet erg?
doen die vrouwen ook waarschijnlijk
je leert elkaar alleen nog maar kennen natuurlijk
er zijn vast wel dagen dat je meer dan 1 persoon hebt leren kennen irl dus waarom mag dat niet bij internet daten?
een eerste date is nog heel ver weg van welke vorm van commitment ook
Maar dat gebeurt ook alleen als je niet te lui bent om onbekenden te contacteren.quote:Op maandag 5 december 2011 09:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
in mijn geval zou een date ook best veel betekenen denk ik.
[..]
echt hoever sta ik ervanaf om meerdere dates vlak achter elkaar te kunnen hebben, terwijl ik de laatste altijd nog nooit een internetdate heb gehad.
oh behalve 2 fokmeets.
meerdere op een dag vind ik ook wel enthousiast ja maar dat is meer omdat je dan niet even stil kunt staan en kunt voelen zeg maarquote:Op maandag 5 december 2011 09:45 schreef Myraela het volgende:
ik zou niet met meerdere op een dag daten. Tenzij ik misschien 1 dag in de maand maar zou hebben of iets. Maar als je met meerdere op 1 dag date dan haal je eigenlijk de ruimte al weg dat zo'n date wel iets voor zou stellen en soms klikt het gewoon enorm goed meteen.
Die eerste klik, dat het ineens 3 uur later is.quote:Op maandag 5 december 2011 09:45 schreef Myraela het volgende:
ik zou niet met meerdere op een dag daten. Tenzij ik misschien 1 dag in de maand maar zou hebben of iets. Maar als je met meerdere op 1 dag date dan haal je eigenlijk de ruimte al weg dat zo'n date wel iets voor zou stellen en soms klikt het gewoon enorm goed meteen.
Oh, dat was wel heel erg mooi jaquote:Op maandag 5 december 2011 09:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die eerste klik, dat het ineens 3 uur later is.
Ja die ja.quote:Op maandag 5 december 2011 09:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die eerste klik, dat het ineens 3 uur later is.
Oh, ik dacht dat we het over meerdere op dezelfde dag hadden, verspreid over de week kan prima ja.quote:Op maandag 5 december 2011 09:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
meerdere op een dag vind ik ook wel enthousiast ja maar dat is meer omdat je dan niet even stil kunt staan en kunt voelen zeg maar
oeh dat klinkt zweverig
maar op dinsdag een filmpje en op vrijdag een borrel kan in mijn ogen echt prima
Gaan met die banaan.quote:Op maandag 5 december 2011 09:54 schreef Mystikvm het volgende:
Nou, de flood gates maar openzetten dan.
Ahh, perfecte instelling als je het mij vraagt.quote:Op maandag 5 december 2011 09:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee en ja. Nee als in, dat daten is heel vermakelijk en leuk, en als het van een keertje neuken komt vind ik het best. Ja als in, ik sluit niet uit dat ik iemand tegen kom met wie het ontzettend goed klikt. Dan ga ik niet de emo spelen die 'nog niet klaar is voor een relatie'.
[..]
Geen idee of jij eindbazin bent in soppen?quote:Op maandag 5 december 2011 09:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net zo baas als ik in soppen?
Details?
4 of 5 keer per dag, is dat genoeg?quote:Op maandag 5 december 2011 09:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geen idee of jij eindbazin bent in soppen?
quote:Op maandag 5 december 2011 10:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
4 of 5 keer per dag, is dat genoeg?
Kwantiteit zegt niets over de kwaliteit.quote:Op maandag 5 december 2011 10:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
4 of 5 keer per dag, is dat genoeg?
Hoe meet je kwaliteit hierin?quote:Op maandag 5 december 2011 10:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kwantiteit zegt niets over de kwaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |