Zegt dat iets dan? Ik accepteer ook iedereen die ik kenquote:Op maandag 5 december 2011 00:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Die ex die ik een maand geleden tegen kwam was ik steeds maar niet opnieuw tegengekomen. Dus eergister op fb opgezocht, verzoekje gestuurd en ja hoor, geaccepteerd. Had ik wel gedacht
Ik ook. Maar goed ik ben ook wel eens verliefd geweest op een vrouw. Ze was wel jongensachtig, dat dan weer wel. Een relatie met een vrouw zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op maandag 5 december 2011 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap het eigenlijk nooit zo, dat je alleen opgewonden wordt van 'de andere sekse' zegmaar.
Ik vind gewoon al het naakt dat ik zie geil, mits knap.
Nu kijken wanneer ze online is en voor een chatgesprekje te paaien is. Is goeie oefening, toch?quote:Op maandag 5 december 2011 00:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zegt dat iets dan? Ik accepteer ook iedereen die ik ken
Ik ben eigenlijk ook maar twee keer verliefd geweest, het had misschien voor hetzelfde geld op een meisje kunnen zijn, maar heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 5 december 2011 00:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook. Maar goed ik ben ook wel eens verliefd geweest op een vrouw. Ze was wel jongensachtig, dat dan weer wel. Een relatie met een vrouw zie ik niet zo snel gebeuren.
Dat is je bij haar dan toch al eens gelukt?quote:Op maandag 5 december 2011 00:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nu kijken wanneer ze online is en voor een chatgesprekje te paaien is. Is goeie oefening, toch?
En wie weet haal ik er meer uit
Het voelt vertrouwd. Bij haar ben ik niet zo fakkin zenuwachtigquote:Op maandag 5 december 2011 00:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat is je bij haar dan toch al eens gelukt?
ik vind sommige mannen wel aantrekkelijk.quote:Op maandag 5 december 2011 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap het eigenlijk nooit zo, dat je alleen opgewonden wordt van 'de andere sekse' zegmaar.
Ik vind gewoon al het naakt dat ik zie geil, mits knap.
Ik kan gewoon niet zien of een man aantrekkelijk is of niet. Ik neem het maar aan van degenen die er verstand van lijken te hebbenquote:Op maandag 5 december 2011 00:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik vind sommige mannen wel aantrekkelijk.
Maar om te zeggen dat ik nou zin krijg om aan hun lul te zuigen, nee bah.
Thumbsup!!!1quote:Op maandag 5 december 2011 00:42 schreef heloef het volgende:
Voor het eerst voelt mijn tweepersoonsbed leeg aan.
Ik zie wel of die vent knap is, alleen ik vind hem totaal niet aantrekkelijk.quote:Op maandag 5 december 2011 00:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet zien of een man aantrekkelijk is of niet. Ik neem het maar aan van degenen die er verstand van lijken te hebben
Die schoenen zijn heel ergquote:Op maandag 5 december 2011 00:45 schreef El_Matador het volgende:
Dit is aantrekkelijk.
[ afbeelding ]
Je kunt toch wel zien wanneer iemand er goed uitziet en dus aantrekkelijk is over het algemeen voor vrouwen of wanneer iemand simpelweg lelijk is?quote:Op maandag 5 december 2011 00:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet zien of een man aantrekkelijk is of niet. Ik neem het maar aan van degenen die er verstand van lijken te hebben
Als ze er op kan lopen niet.quote:Op maandag 5 december 2011 00:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die schoenen zijn heel erg
Neenquote:Op maandag 5 december 2011 00:47 schreef Soit het volgende:
[..]
Je kunt toch wel zien wanneer iemand er goed uitziet en dus aantrekkelijk is over het algemeen voor vrouwen of wanneer iemand simpelweg lelijk is?
Met jou veel vrouwen ook niet hoor.quote:Op maandag 5 december 2011 00:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik vind sommige mannen wel aantrekkelijk.
Maar om te zeggen dat ik nou zin krijg om aan hun lul te zuigen, nee bah.
Ik keur haar niet af, alleen haar schoenen. Kritisch punt van verschil mein herrquote:Op maandag 5 december 2011 00:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ze er op kan lopen niet.
Bovendien: een gruwelijk lekker ding afkeuren op haar schoenen. Ben je een wijf ofzo?
Dat soort details lijken me irrelevant. En wederom; zolang ze er op kan lopen, niets mis mee.quote:Op maandag 5 december 2011 00:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik keur haar niet af, alleen haar schoenen. Kritisch punt van verschil mein herr
Nee, zulke schoenen blijf ik lelijk vinden. Voor de rest aantrekkelijke dame hoor. Alleen jammer van die gedro...schoenenquote:Op maandag 5 december 2011 00:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat soort details lijken me irrelevant. En wederom; zolang ze er op kan lopen, niets mis mee.
quote:Op maandag 5 december 2011 00:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, zulke schoenen blijf ik lelijk vinden. Voor de rest aantrekkelijke dame hoor. Alleen jammer van die gedro...schoenen
Enig idee welke film het gaat worden?quote:Op maandag 5 december 2011 00:51 schreef Keyos het volgende:
Haha, ik ben dus hierbij uitgenodigd om donderdag met mijn date naar de film te gaan en een week later met een groep van 25 man te gaan gourmetten, bingo !
Ik zie het verband tussen het een het ander niet zo, maar leuk!quote:Op maandag 5 december 2011 00:51 schreef Keyos het volgende:
Haha, ik ben dus hierbij uitgenodigd om donderdag met mijn date naar de film te gaan en een week later met een groep van 25 man te gaan gourmetten, bingo !
New Years Evequote:Op maandag 5 december 2011 00:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Enig idee welke film het gaat worden?
Gaat de goeie kant op!quote:Op maandag 5 december 2011 00:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
New Years EveIk kan haar al bijna mijn vriendin noemen, hoorde van iemand vandaag dat ze vandaag op een feestje over niets anders dan mij kon praten , altijd leuk om te horen xD
Dan weet je wat je te doen staat tijdens of na de film.quote:Op maandag 5 december 2011 00:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
New Years EveIk kan haar al bijna mijn vriendin noemen, hoorde van iemand vandaag dat ze vandaag op een feestje over niets anders dan mij kon praten , altijd leuk om te horen xD
Is ook een romantische/comedy filmquote:Op maandag 5 december 2011 00:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan weet je wat je te doen staat tijdens of na de film.
Maar wees dan wel fatsoenlijk en doe het daar op de WC zodat anderen geen last van jullie hebbenquote:Op maandag 5 december 2011 00:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan weet je wat je te doen staat tijdens of na de film.
Of helemaal op de achterste rij in de hoek gaan en dan eventueel op de grond gaan liggen.quote:Op maandag 5 december 2011 00:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar wees dan wel fatsoenlijk en doe het daar op de WC zodat anderen geen last van jullie hebben
Daar is meestal toch een deur?quote:Op maandag 5 december 2011 00:56 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Of helemaal op de achterste rij in de hoek gaan en dan eventueel op de grond gaan liggen.
Daar zou ik mijn eerste keer dan weer niet willen belevenquote:Op maandag 5 december 2011 00:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar wees dan wel fatsoenlijk en doe het daar op de WC zodat anderen geen last van jullie hebben
Die is vooraan toch?quote:Op maandag 5 december 2011 00:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar is meestal toch een deur?
Ik had niet bijna een date, dat werd er hier van gemaaktquote:Op zondag 4 december 2011 20:27 schreef Soit het volgende:
Met wie had Kree ook alweer bijna een date en liep dat in de soep? Moonwalk toch of een van die andere dames?
Whehe.quote:Op maandag 5 december 2011 00:59 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik had niet bijna een date, dat werd er hier van gemaakt
Zo te horen kan je weinig meer fout doen. Leuk voor je.quote:Op maandag 5 december 2011 00:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nou nou niet zo kieskeurig.quote:Op maandag 5 december 2011 00:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn eerste keer dan weer niet willen beleven
Precies wat ik al zei, dusquote:Op maandag 5 december 2011 00:59 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik had niet bijna een date, dat werd er hier van gemaakt
Boek een hotel op 10 minuten loopknuffelen van de bios en je zit geramd.quote:Op maandag 5 december 2011 01:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het mag nog wel een beetje meer klasse hebben dan een bioscooptoilet, hoor
Yesquote:Op maandag 5 december 2011 01:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo te horen kan je weinig meer fout doen. Leuk voor je.
Hij heeft pas een date gehad, binnenkort weer een date. De week erop neemt ze hem mee naar "wat leuks" van haar en haar vrienden. Dat is allemaal vooruitgang in de richting van een stelletje worden. He's going to meet le friendsquote:Op maandag 5 december 2011 00:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen het een het ander niet zo, maar leuk!
Mam en pap had ie al ontmoet.quote:Op maandag 5 december 2011 01:19 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hij heeft pas een date gehad, binnenkort weer een date. De week erop neemt ze hem mee naar "wat leuks" van haar en haar vrienden. Dat is allemaal vooruitgang in de richting van een stelletje worden. He's going to meet le friends, hierna zal al snel het ontmoeten van mam en pap volgen en vele andere uitjes gezelligheid en zwoeligheid. Oftewel, hij heeft goed beet. Gefeliciteerd Keyos
Ik weet het; ik bedoelde dan ook het verband tussen de date en het gourmettenquote:Op maandag 5 december 2011 01:19 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hij heeft pas een date gehad, binnenkort weer een date. De week erop neemt ze hem mee naar "wat leuks" van haar en haar vrienden. Dat is allemaal vooruitgang in de richting van een stelletje worden. He's going to meet le friends, hierna zal al snel het ontmoeten van mam en pap volgen en vele andere uitjes gezelligheid en zwoeligheid. Oftewel, hij heeft goed beet. Gefeliciteerd Keyos
Indeedquote:Op maandag 5 december 2011 01:20 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Mam en pap had ie al ontmoet.
Ik quote mezelf. Want nu snap ik dat dus wel. Kon het alleen even niet uit die ene post halenquote:Op maandag 5 december 2011 01:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet het; ik bedoelde dan ook het verband tussen de date en het gourmetten
Dat is precies wat ik zeg, een stijgende lijn, dat is het verband. Kat in het bakkiequote:Op maandag 5 december 2011 01:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet het; ik bedoelde dan ook het verband tussen de date en het gourmetten
quote:Op maandag 5 december 2011 01:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
Indeed, En haar vriendengroep ken ik ook al voor 80%, alleen ken ik de meeste alleen van korte gesprekken/van gezicht
, de aankondiging dat we een stelletje zijn zal niet lang op zich wachten xD
Mooi is dat hequote:
nee. ik heb niets te melden en ik doe ook nietsquote:
Je moet het niet zo ingewikkeld maken, ik doe nu ook niets. Heel veel mensen doen nu niets, of ze slapen.quote:Op maandag 5 december 2011 04:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee. ik heb niets te melden en ik doe ook niets
dat klinkt stom, en ik vind het ook stom van mezelf.
zo kan ik nooit leuk zijn voor de vrouw.
Ja ik was al de hele nacht een beetje op zoek naar een kat.quote:Op maandag 5 december 2011 04:19 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Je moet het niet zo ingewikkeld maken, ik doe nu ook niets. Heel veel mensen doen nu niets, of ze slapen.
Ik ben bang voor katten, maar ik heb wel een hondje. Jouw ouders hebben toch een kat? Als je katten leuk vindt dan is het een goed idee om een kat te nemen. Zo heb je elke dag een kat die op jou rekent en die je eten moet geven en dat soort dingen. Dan krijg je een beetje een ritme en misschien ga je vanuit die ervaring nog wel meer dingen ondernemen
Ik vind die eerste foto van die kat een beetje vreemd. Vind je dat onvoorspelbare karakter van die kat juist wel of niet leuk?quote:Op maandag 5 december 2011 04:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ja ik was al de hele nacht een beetje op zoek naar een kat.
het lijkt alsof hij aandacht nodig heeft, maar wel een onvoorspelbaar eigen karakter soms. netals de vrouw misschien.
het lijkt me wel normaal. het is een echte neger, want ze snorharen zijn ook zwart.quote:Op maandag 5 december 2011 04:24 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik vind die eerste foto van die kat een beetje vreemd.
dat weet ik niet, lijkt me wel grappig nu voor de geruststelling dat het dichterbij een mens komt, want die zijn ook onvoorspelbaar en hebben soms kuren.quote:Vind je dat onvoorspelbare karakter van die kat juist wel of niet leuk?
Ik bedoel hoe hij kijkt en hoe zijn tong op de foto zit, hij kijkt een beetje scheef en zijn tong zit een beetje zoals een hondenpup dat zou doen. Ik heb weinig verstand van katten dus misschien is het wel normaal, ik vond het een gekke foto. De tweede foto niet. Waarom vindt je een zwarte kat met zwarte snorharen leuk? Of vind je een witte kat met witte snorharen ook leuk? Je bent denk ik vast niet bijgelovigquote:Op maandag 5 december 2011 04:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
het lijkt me wel normaal. het is een echte neger, want ze snorharen zijn ook zwart.
maar hij heeft wel licht gekleurde ogen. dat is grappig.
Ik vroeg het omdat ik dus al het idee heb dat je zulk gedrag bij katten vast wel aan kan, en omdat je het met mensen vergelijkt, denk ik stiekem dat je zo een vrouw vast ook wel aan kan. Zo eentje met een onvoorspelbaar karakterquote:dat weet ik niet, lijkt me wel grappig nu voor de geruststelling dat het dichterbij een mens komt, want die zijn ook onvoorspelbaar en hebben soms kuren.
Vertaling: This cat looks crazy and I'm shitting my pants right about nowquote:Op maandag 5 december 2011 04:31 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik bedoel hoe hij kijkt en hoe zijn tong op de foto zit, hij kijkt een beetje scheef en zijn tong zit een beetje zoals een hondenpup dat zou doen. Ik heb weinig verstand van katten dus misschien is het wel normaal, ik vond het een gekke foto. De tweede foto niet. Waarom vindt je een zwarte kat met zwarte snorharen leuk? Of vind je een witte kat met witte snorharen ook leuk? Je bent denk ik vast niet bijgelovig
[..]
Ook schuldig ^^ , 1 van mijn lessen leer je niets van, de ander is niet verplicht, ik blijf dus lekker thuisquote:
Discipline is ook een goede les.quote:Op maandag 5 december 2011 08:31 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ook schuldig ^^ , 1 van mijn lessen leer je niets van, de ander is niet verplicht, ik blijf dus lekker thuis.
Moet nog leren voor mijn Excel tentamen/certificaat wat ik het hele weekend niet heb kunnen doen omdat de registratiepagina down is, straks maar eens bellen.quote:Op maandag 5 december 2011 08:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Discipline is ook een goede les.
Het heeft geen nut om te gaan als ik na de kerstvakantie kap.quote:Op maandag 5 december 2011 08:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Discipline is ook een goede les.
In dat geval niet meer nee. Verkeerde keuze gemaakt?quote:Op maandag 5 december 2011 08:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het heeft geen nut om te gaan als ik na de kerstvakantie kap.
Ja, elektrotechniek is niet echt een succes gebleken.quote:Op maandag 5 december 2011 08:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
In dat geval niet meer nee. Verkeerde keuze gemaakt?
Ik ook, en van die soort blijk ik niet genoeg te zijn.quote:Op maandag 5 december 2011 09:03 schreef ElDinosaur het volgende:
Al enig idee wat je hierna wilt gaan doen? Voor elektro moet je toch van een bepaald soort zijn heb ik ervaren.
hoe doe je dat? je klinkt echt als zon serialdater nu al zo snel.quote:Op maandag 5 december 2011 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
Heb me sinds anderhalve week ingeschreven op een tweetal datingsites en heb over aandacht niet te klagen. Merk ook dat ik nu ineens heel kieskeurig word, en dat ik niet goed ben ik het verdelen van mijn aandacht.
Goed, gisteren eerste date gehad, was heel gezellig, maar zij was écht niet mijn type. Te oppervlakkig. Wel aantrekkelijk, maar zo oppervlakkig dat ik er niet warm van werd. Best raar, voor een carrièrevrouw.
De vrouwen die mij aanspreken zijn ook oprecht leuk (een enkele uitzondering daargelaten) maar ik voel me wat onbeschaafd om al een date gepland te hebben met iemand anders terwijl de eerste nog niet eens voorbij is. Keuzes, keuzes.
Moet eerlijk zeggen dat dat internetdaten wel heel leuk is, vermaak me goed ermee
Hoi.quote:Op maandag 5 december 2011 09:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
oh hoi nog. want iedereen post altijd hoi
zolang het eerste dates zijn is dat toch niet erg?quote:Op maandag 5 december 2011 09:07 schreef Mystikvm het volgende:
Heb me sinds anderhalve week ingeschreven op een tweetal datingsites en heb over aandacht niet te klagen. Merk ook dat ik nu ineens heel kieskeurig word, en dat ik niet goed ben ik het verdelen van mijn aandacht.
Goed, gisteren eerste date gehad, was heel gezellig, maar zij was écht niet mijn type. Te oppervlakkig. Wel aantrekkelijk, maar zo oppervlakkig dat ik er niet warm van werd. Best raar, voor een carrièrevrouw.
De vrouwen die mij aanspreken zijn ook oprecht leuk (een enkele uitzondering daargelaten) maar ik voel me wat onbeschaafd om al een date gepland te hebben met iemand anders terwijl de eerste nog niet eens voorbij is. Keuzes, keuzes.
Moet eerlijk zeggen dat dat internetdaten wel heel leuk is, vermaak me goed ermee
neequote:Op maandag 5 december 2011 09:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoi.
En oneens met je bericht voor de edit. Ik heb veel liever een goede douche dan een bad.
Bad.quote:Op maandag 5 december 2011 09:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee
want als klein kind moet je altijd in bad.
en dan als je "ouder" word dan "mag" je onder de douche gaan, en dan is dat het geen wat je wilt want dat is wat de grote mensen doen.
maar als je dan nog ouder wordt, dan ga je het bad weer missen.
zo lekker chill in bad enzo/
die tijd voor jou komt nog wel
Meestal wel jaquote:Op maandag 5 december 2011 09:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zolang het eerste dates zijn is dat toch niet erg?
doen die vrouwen ook waarschijnlijk
je leert elkaar alleen nog maar kennen natuurlijk
er zijn vast wel dagen dat je meer dan 1 persoon hebt leren kennen irl dus waarom mag dat niet bij internet daten?
een eerste date is nog heel ver weg van welke vorm van commitment ook
Geil, dat weetje in je sig.quote:Op maandag 5 december 2011 09:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bad.Doe mij maar een zo'n gigantische regendouchekop.
Ik ging als kind al in de douche? Ben daarna wel een poos in bad gegaan, maar het probleem is dat ik altijd flauw val als ik er dan uitstap. Dus een harde douche is een stuk fijner.quote:Op maandag 5 december 2011 09:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee
en dan als je "ouder" word dan "mag" je onder de douche gaan, en dan is dat het geen wat je wilt want dat is wat de grote mensen doen.
ik heb nu beide en in het begin dacht ik fuuuck we hebben een bad! super daar ga ik de hele dag in liggen!quote:Op maandag 5 december 2011 09:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee
ik snap het niet?quote:
Ik ben niet zo bang om piemels aan te raken.quote:Op maandag 5 december 2011 09:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Leuk weetje voor mensen met smetvrees. Ik heb er iig al 1 over de zeik kunnen krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |