Dat soort details lijken me irrelevant. En wederom; zolang ze er op kan lopen, niets mis mee.quote:Op maandag 5 december 2011 00:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik keur haar niet af, alleen haar schoenen. Kritisch punt van verschil mein herr
Nee, zulke schoenen blijf ik lelijk vinden. Voor de rest aantrekkelijke dame hoor. Alleen jammer van die gedro...schoenenquote:Op maandag 5 december 2011 00:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat soort details lijken me irrelevant. En wederom; zolang ze er op kan lopen, niets mis mee.
quote:Op maandag 5 december 2011 00:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, zulke schoenen blijf ik lelijk vinden. Voor de rest aantrekkelijke dame hoor. Alleen jammer van die gedro...schoenen
Enig idee welke film het gaat worden?quote:Op maandag 5 december 2011 00:51 schreef Keyos het volgende:
Haha, ik ben dus hierbij uitgenodigd om donderdag met mijn date naar de film te gaan en een week later met een groep van 25 man te gaan gourmetten, bingo !
Ik zie het verband tussen het een het ander niet zo, maar leuk!quote:Op maandag 5 december 2011 00:51 schreef Keyos het volgende:
Haha, ik ben dus hierbij uitgenodigd om donderdag met mijn date naar de film te gaan en een week later met een groep van 25 man te gaan gourmetten, bingo !
New Years Evequote:Op maandag 5 december 2011 00:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Enig idee welke film het gaat worden?
Gaat de goeie kant op!quote:Op maandag 5 december 2011 00:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
New Years EveIk kan haar al bijna mijn vriendin noemen, hoorde van iemand vandaag dat ze vandaag op een feestje over niets anders dan mij kon praten , altijd leuk om te horen xD
Dan weet je wat je te doen staat tijdens of na de film.quote:Op maandag 5 december 2011 00:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
New Years EveIk kan haar al bijna mijn vriendin noemen, hoorde van iemand vandaag dat ze vandaag op een feestje over niets anders dan mij kon praten , altijd leuk om te horen xD
Is ook een romantische/comedy filmquote:Op maandag 5 december 2011 00:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan weet je wat je te doen staat tijdens of na de film.
Maar wees dan wel fatsoenlijk en doe het daar op de WC zodat anderen geen last van jullie hebbenquote:Op maandag 5 december 2011 00:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan weet je wat je te doen staat tijdens of na de film.
Of helemaal op de achterste rij in de hoek gaan en dan eventueel op de grond gaan liggen.quote:Op maandag 5 december 2011 00:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar wees dan wel fatsoenlijk en doe het daar op de WC zodat anderen geen last van jullie hebben
Daar is meestal toch een deur?quote:Op maandag 5 december 2011 00:56 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Of helemaal op de achterste rij in de hoek gaan en dan eventueel op de grond gaan liggen.
Daar zou ik mijn eerste keer dan weer niet willen belevenquote:Op maandag 5 december 2011 00:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar wees dan wel fatsoenlijk en doe het daar op de WC zodat anderen geen last van jullie hebben
Die is vooraan toch?quote:Op maandag 5 december 2011 00:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar is meestal toch een deur?
Ik had niet bijna een date, dat werd er hier van gemaaktquote:Op zondag 4 december 2011 20:27 schreef Soit het volgende:
Met wie had Kree ook alweer bijna een date en liep dat in de soep? Moonwalk toch of een van die andere dames?
Whehe.quote:Op maandag 5 december 2011 00:59 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik had niet bijna een date, dat werd er hier van gemaakt
Zo te horen kan je weinig meer fout doen. Leuk voor je.quote:Op maandag 5 december 2011 00:53 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nou nou niet zo kieskeurig.quote:Op maandag 5 december 2011 00:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn eerste keer dan weer niet willen beleven
Precies wat ik al zei, dusquote:Op maandag 5 december 2011 00:59 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik had niet bijna een date, dat werd er hier van gemaakt
Boek een hotel op 10 minuten loopknuffelen van de bios en je zit geramd.quote:Op maandag 5 december 2011 01:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het mag nog wel een beetje meer klasse hebben dan een bioscooptoilet, hoor
Yesquote:Op maandag 5 december 2011 01:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo te horen kan je weinig meer fout doen. Leuk voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |