Zegt dat iets dan? Ik accepteer ook iedereen die ik kenquote:Op maandag 5 december 2011 00:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Die ex die ik een maand geleden tegen kwam was ik steeds maar niet opnieuw tegengekomen. Dus eergister op fb opgezocht, verzoekje gestuurd en ja hoor, geaccepteerd. Had ik wel gedacht
Ik ook. Maar goed ik ben ook wel eens verliefd geweest op een vrouw. Ze was wel jongensachtig, dat dan weer wel. Een relatie met een vrouw zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op maandag 5 december 2011 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap het eigenlijk nooit zo, dat je alleen opgewonden wordt van 'de andere sekse' zegmaar.
Ik vind gewoon al het naakt dat ik zie geil, mits knap.
Nu kijken wanneer ze online is en voor een chatgesprekje te paaien is. Is goeie oefening, toch?quote:Op maandag 5 december 2011 00:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zegt dat iets dan? Ik accepteer ook iedereen die ik ken
Ik ben eigenlijk ook maar twee keer verliefd geweest, het had misschien voor hetzelfde geld op een meisje kunnen zijn, maar heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 5 december 2011 00:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ook. Maar goed ik ben ook wel eens verliefd geweest op een vrouw. Ze was wel jongensachtig, dat dan weer wel. Een relatie met een vrouw zie ik niet zo snel gebeuren.
Dat is je bij haar dan toch al eens gelukt?quote:Op maandag 5 december 2011 00:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nu kijken wanneer ze online is en voor een chatgesprekje te paaien is. Is goeie oefening, toch?
En wie weet haal ik er meer uit
Het voelt vertrouwd. Bij haar ben ik niet zo fakkin zenuwachtigquote:Op maandag 5 december 2011 00:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat is je bij haar dan toch al eens gelukt?
ik vind sommige mannen wel aantrekkelijk.quote:Op maandag 5 december 2011 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap het eigenlijk nooit zo, dat je alleen opgewonden wordt van 'de andere sekse' zegmaar.
Ik vind gewoon al het naakt dat ik zie geil, mits knap.
Ik kan gewoon niet zien of een man aantrekkelijk is of niet. Ik neem het maar aan van degenen die er verstand van lijken te hebbenquote:Op maandag 5 december 2011 00:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik vind sommige mannen wel aantrekkelijk.
Maar om te zeggen dat ik nou zin krijg om aan hun lul te zuigen, nee bah.
Thumbsup!!!1quote:Op maandag 5 december 2011 00:42 schreef heloef het volgende:
Voor het eerst voelt mijn tweepersoonsbed leeg aan.
Ik zie wel of die vent knap is, alleen ik vind hem totaal niet aantrekkelijk.quote:Op maandag 5 december 2011 00:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet zien of een man aantrekkelijk is of niet. Ik neem het maar aan van degenen die er verstand van lijken te hebben
Die schoenen zijn heel ergquote:Op maandag 5 december 2011 00:45 schreef El_Matador het volgende:
Dit is aantrekkelijk.
[ afbeelding ]
Je kunt toch wel zien wanneer iemand er goed uitziet en dus aantrekkelijk is over het algemeen voor vrouwen of wanneer iemand simpelweg lelijk is?quote:Op maandag 5 december 2011 00:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet zien of een man aantrekkelijk is of niet. Ik neem het maar aan van degenen die er verstand van lijken te hebben
Als ze er op kan lopen niet.quote:Op maandag 5 december 2011 00:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die schoenen zijn heel erg
Neenquote:Op maandag 5 december 2011 00:47 schreef Soit het volgende:
[..]
Je kunt toch wel zien wanneer iemand er goed uitziet en dus aantrekkelijk is over het algemeen voor vrouwen of wanneer iemand simpelweg lelijk is?
Met jou veel vrouwen ook niet hoor.quote:Op maandag 5 december 2011 00:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik vind sommige mannen wel aantrekkelijk.
Maar om te zeggen dat ik nou zin krijg om aan hun lul te zuigen, nee bah.
Ik keur haar niet af, alleen haar schoenen. Kritisch punt van verschil mein herrquote:Op maandag 5 december 2011 00:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ze er op kan lopen niet.
Bovendien: een gruwelijk lekker ding afkeuren op haar schoenen. Ben je een wijf ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |