Niet jaloers, ik gun het hem van hartequote:Op zondag 4 december 2011 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet te jaloers, kutkloon. Aan heloef gaat nog wel gezogen worden dit jaar, mind my words.
Misschien mag jij het wel doen.quote:Op zondag 4 december 2011 23:51 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Niet jaloers, ik gun het hem van harte.
Dit jaar? Ik heb nog maar 27 dagen verdomme.quote:Op zondag 4 december 2011 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet te jaloers, kutkloon. Aan heloef gaat nog wel gezogen worden dit jaar, mind my words.
2012 bedoel ik, maar die 27 dagen is nog beter.quote:Op zondag 4 december 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit jaar? Ik heb nog maar 27 dagen verdomme.
nou wat let je, ik zeg doen! ik pas volgende week maar ja ik heb nog 2 kids die eerst nog graag de sint voorbij zien komenquote:Op zondag 4 december 2011 23:52 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb eigenlijk zin om morgen de kunstkerstboom al op te zetten er staan hier toch al heel wat kerstspullen plus de nieuwe kerstboomlamp die ik vanavond van ouders heb gehad
dan is het zeker goed om afleiding te zoeken! sterkte in ieder geval!quote:Op zondag 4 december 2011 23:57 schreef formerjellybean het volgende:
ja zal eigenlijk denk ik wel doen dat morgen , omdat het een beetje ook positieve afleiding is morgen is namelijk ook de dag dat precies een vriend van me 2 jaar terug zelfmoord pleegde, vond het vanavond al moeilijk en ik weet eigenlijk niet echt hoe ik morgen ben
Stress hebben.quote:Op maandag 5 december 2011 00:02 schreef Soit het volgende:
En wat doen jullie bij jezelf om jezelf te motiveren om iets te doen wat jullie niet leuk vinden? Denk aan studie/werk zo af en toe.
Falenquote:Op maandag 5 december 2011 00:02 schreef Soit het volgende:
En wat doen jullie bij jezelf om jezelf te motiveren om iets te doen wat jullie niet leuk vinden? Denk aan studie/werk zo af en toe.
Het lukt me nooit zo goed, maar gewoon proberen mezelf ervan te overtuigen dat ik er echt zin in hebquote:Op maandag 5 december 2011 00:02 schreef Soit het volgende:
Idem.quote:Op maandag 5 december 2011 00:06 schreef Myraela het volgende:
Ik doe altijd alleen maar wat ik leuk vind ruim van te voren en de rest doe ik last-minute als ik stress heb om het af te krijgen.
Ik denk niet dat Newbie dat zo leuk vind.quote:
Dat groene haar staat je prima.quote:
Misschien wil Newbie het wel doen. Of om de beurt.quote:Op maandag 5 december 2011 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Newbie dat zo leuk vind.
Precies de leuke opdrachten doe ik eerst daarna het kutwerk een dag van te voren.quote:Op maandag 5 december 2011 00:06 schreef Myraela het volgende:
Ik doe altijd alleen maar wat ik leuk vind ruim van te voren en de rest doe ik last-minute als ik stress heb om het af te krijgen.
Ja zeg alleen vrouwen mogen aan mijn schwanz zitten.quote:Op maandag 5 december 2011 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien wil Newbie het wel doen. Of om de beurt.
Liever een lelijke vrouw dan een lekkere man?quote:Op maandag 5 december 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zeg alleen vrouwen mogen aan mijn schwanz zitten.
Ik kon aan de minder leuke dingen inderdaad ook nooit weken van tevoren al beginnen.quote:Op maandag 5 december 2011 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies de leuke opdrachten doe ik eerst daarna het kutwerk een dag van te voren.
Ik kan mannen sowieso niet aantrekkelijk vinden, dus ja.quote:Op maandag 5 december 2011 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Liever een lelijke vrouw dan een lekkere man?
Ja.quote:Op maandag 5 december 2011 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Makkelijke vraag lolquote:Op maandag 5 december 2011 00:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op maandag 5 december 2011 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ik zou liever voor een knappe vrouw gaan dan voor een lelijke man hoor.
Daar gaan mijn kansen.quote:Op maandag 5 december 2011 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar mannen zijn gewoon bah, meer kan ik er niet van maken.quote:Op maandag 5 december 2011 00:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik heb niks met mannenlijvenquote:Op maandag 5 december 2011 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap het eigenlijk nooit zo, dat je alleen opgewonden wordt van 'de andere sekse' zegmaar.
Ik vind gewoon al het naakt dat ik zie geil, mits knap.
Ik welquote:Op maandag 5 december 2011 00:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik heb niks met mannenlijven
Dat heb ik dan weer totaal niet.quote:Op maandag 5 december 2011 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap het eigenlijk nooit zo, dat je alleen opgewonden wordt van 'de andere sekse' zegmaar.
Ik vind gewoon al het naakt dat ik zie geil, mits knap.
Is bij mij nooit gekomen. Heb er gewoon geen interesse in, dus helaasquote:Op maandag 5 december 2011 00:21 schreef heloef het volgende:
Daarnaast mijn gayfase heb ik al gehad.
Ik ben nog nooit verliefd geweest op een meisje, maar ik word er wel opgewonden van.quote:Op maandag 5 december 2011 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer totaal niet.
Ben je een beetje bi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |