Daar kun je je bijna standaard aan ergeren, erger nog zijn die lui die denken dat iedereen bij de Marine een marinier is.quote:Op zondag 4 december 2011 18:58 schreef Royyy het volgende:
Vanmiddag met m'n opa Black Hawk Down gekeken. Bah bah wat een drama, die Nederlandse ondertiteling... had af en toe het idee dat het vertaald was door een of ander oud vrouwtje dat in een ver verleden een paar jaartjes Engels op de middelbare school heeft gehad, en in haar hele leven nog nooit een militaire term heeft gehoord
Ja, inderdaad.. dat van Marine vs marinier kom je wel heeeel vaak tegen.quote:Op zondag 4 december 2011 19:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Daar kun je je bijna standaard aan ergeren, erger nog zijn die lui die denken dat iedereen bij de Marine een marinier is.
Dat jaquote:Op zondag 4 december 2011 19:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Daar kun je je bijna standaard aan ergeren, erger nog zijn die lui die denken dat iedereen bij de Marine een marinier is.
Inderdaad, net zoiets als het verschil tussen militair en soldaat, dat schijnt ook erg lastig te zijnquote:Op zondag 4 december 2011 19:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tenenkrommende Taferelen.quote:Op zondag 4 december 2011 19:40 schreef Royyy het volgende:
[..]
Inderdaad, net zoiets als het verschil tussen militair en soldaat, dat schijnt ook erg lastig te zijn![]()
Kijk tegenwoordig eigenlijk nooit meer films of series met Nederlandse ondertiteling, misschien dat het me daarom zo opviel. AC-130 Spectre helikopters, Little Birds die de vijand 'bombarderen', rangen die constant door elkaar werden gehaald, RPG schijnt een afkorting te zijn voor machinegeweer, heli's die 'rond vliegen om snipers neer te halen' (vertaald van 'to provide overhead sniper cover'), etc etc etc...
Hi Honey!quote:
Doutzen dikke opgezwollen borstmelktetten!!quote:Op zondag 4 december 2011 20:26 schreef hoogvlieger het volgende:
Zo naar de bios. Doutzen Kroes eensch zien rollebollen.
Wat zeg je dat zo vrouwvriendelijk, Rave!quote:Op zondag 4 december 2011 20:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Doutzen dikke opgezwollen borstmelktetten!!
In 3D![]()
![]()
Nou nog wetenschappelijk: invaginatie van epitheelweefsel in het bindweefsel waardoor exocriene melkklier ontstaatquote:Op zondag 4 december 2011 20:54 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wat zeg je dat zo vrouwvriendelijk, Rave!
Heb je ook een wetenschappelijke omschrijving voor bh?quote:Op zondag 4 december 2011 21:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou nog wetenschappelijk: invaginatie van epitheelweefsel in het bindweefsel waardoor exocriene melkklier ontstaat.
Neequote:Op zondag 4 december 2011 21:54 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Waar, Sinterklaas spel? Daar begrijp ik totnu toe nog niet echt veel van.
Neequote:Op zondag 4 december 2011 21:45 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Heb je ook een wetenschappelijke omschrijving voor bh?
Ondanks alle hulp die ik krijg vrij weinig.quote:Op zondag 4 december 2011 21:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat begrijp je niet aan het Sinterklaas spel?
Ik ben alweer dood...quote:Op zondag 4 december 2011 22:01 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ondanks alle hulp die ik krijg vrij weinig.
Ga jij je nou maar bezig houden met rijmelarijen ipv Doutzen, die verstaat toch alleen maar Fries.quote:Op zondag 4 december 2011 23:03 schreef Rave_NL het volgende:
Invaginatie van epitheelweefsel in het bindweefsel van Doutzen waardoor exocriene melkklier ontstaat
In 3D![]()
![]()
zeg je ook enkel omdat het een Frysk is...quote:Op zondag 4 december 2011 23:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een van de mooiste vrouwen (buiten Us Mem om) voortgebracht door die Ariërs uit Fryslân.
Eensquote:Op zondag 4 december 2011 23:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een van de mooiste vrouwen voortgebracht
Zou ik ook wel willen zienquote:Op zondag 4 december 2011 23:03 schreef Rave_NL het volgende:
Invaginatie van epitheelweefsel in het bindweefsel van Doutzen waardoor exocriene melkklier ontstaat
In 3D![]()
![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 23:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een van de mooiste vrouwen (buiten Us Mem om) voortgebracht door die Ariërs uit Fryslân.
Idd zeg, potverdeurie wat meauwj. Was voor de rest ook zeker mooie film. 3D kwam goed tot zn recht. Verhaal zelf was wel ok maar niet heel bijzonder ofso.quote:Op zondag 4 december 2011 20:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Doutzen dikke opgezwollen borstmelktetten!!
In 3D![]()
![]()
Doutzen in 3D bekijken en dan nog klagen over het verhaal. * -Amber- rolt met haar ogenquote:Op maandag 5 december 2011 00:08 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Idd zeg, potverdeurie wat meauwj. Was voor de rest ook zeker mooie film. 3D kwam goed tot zn recht. Verhaal zelf was wel ok maar niet heel bijzonder ofso.
true, true....quote:Op maandag 5 december 2011 00:13 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Doutzen in 3D bekijken en dan nog klagen over het verhaal. * -Amber- rolt met haar ogen
Goed uitgevoerd?quote:Op maandag 5 december 2011 00:15 schreef EllaN het volgende:
[..]
Die heb ik ook een gekregen voor kerst vorig jaar.
Ja gaat over Katyusha (een vrouw) die toen de appel en perenbomen in bloei stonden al zingend langs de rivier liep. Oud volksliedjequote:
Wat voor opdrachten staan er dan zoal in, en wat heb je gedaan?quote:Op maandag 5 december 2011 00:19 schreef EllaN het volgende:
[..]
Deels haha.. Heb meer dan de helft gedaan nu denk ik.
Mee onder de douche staan, gat in maken en uitlaten, een pagina bekrassen, je favoriete pagina weggeven, een pagina vol met fruitstickers plakkenquote:Op maandag 5 december 2011 00:31 schreef Esses het volgende:
[..]
Wat voor opdrachten staan er dan zoal in, en wat heb je gedaan?
Flikker op met je "zie mij eens mod-achtig in besloten fora kijken!"quote:Op maandag 5 december 2011 00:50 schreef ErwinRommel het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1747075#live
Zie enkel "Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl." Kan je me even een privetoegang geven?quote:Op maandag 5 december 2011 00:50 schreef ErwinRommel het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1747075#live
Was dat dan? 't Keldertje ofsoquote:Op maandag 5 december 2011 00:55 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Zie enkel "Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl." Kan je me even een privetoegang geven?
Joost Erwin Rommel mag het weten (wat een privetoegang is)quote:Op maandag 5 december 2011 00:56 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Was dat dan? 't Keldertje ofso?
Is alleen mogelijk in te zien als je een Fok abonnement hebt.quote:Op maandag 5 december 2011 00:55 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Zie enkel "Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl." Kan je me even een privetoegang geven?
En waarom heb ik de abo verloting laatst niet gewonnen?quote:Op maandag 5 december 2011 00:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Is alleen mogelijk in te zien als je een Fok abonnement hebt.
Weet je zeker dat het niet voor t keldertje is?quote:Op maandag 5 december 2011 00:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Is alleen mogelijk in te zien als je een Fok abonnement hebt.
Yep. Want daar heb ik ook toegang tot!quote:Op maandag 5 december 2011 00:58 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet voor t keldertje is?
Jaloers hoef je er niet op te wezen met al die kut kerstmuziek daarquote:Op maandag 5 december 2011 00:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Flikker op met je "zie mij eens mod-achtig in besloten fora kijken!"
Ja meesteres, sorry meesteres.quote:Op maandag 5 december 2011 00:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yep. Want daar heb ik ook toegang tot!
Kom er al lange tijd niet meer hoor.quote:Op maandag 5 december 2011 01:00 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja meesteres, sorry meesteres.
Slaap ze ERquote:Op maandag 5 december 2011 01:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jaloers hoef je er niet op te wezen met al die kut kerstmuziek daar![]()
Anyway, trusten!
Vandaar ER's obsessie met laarzen met hoge hakken...quote:Op maandag 5 december 2011 00:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yep. Want daar heb ik ook toegang tot!
Ik ken het gevoel, en dan vooral 's ochtends fit wakker worden ipv brak met een half gebroken lichaam. Een soort van omgekeerde prinses op de erwt ofzo...quote:Op maandag 5 december 2011 01:31 schreef m.k het volgende:
Slaapzak+bosgrond ligt lekkerder dan mijn bed
Zo veel mogelijk dennenappels verzamelen om op te gaan liggenquote:Op maandag 5 december 2011 01:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel, en dan vooral 's ochtends fit wakker worden ipv brak met een half gebroken lichaam. Een soort van omgekeerde prinses op de erwt ofzo...
Nooit last van slaap overal goed. Vanacht onweer? Thaboel heeft het gemistquote:Op maandag 5 december 2011 01:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel, en dan vooral 's ochtends fit wakker worden ipv brak met een half gebroken lichaam. Een soort van omgekeerde prinses op de erwt ofzo...
Nee/ja/nee.quote:Op maandag 5 december 2011 07:43 schreef Thaboel het volgende:
Goeie morgen C4 lekker gewerkt/geslapen/hele nacht wiskey gezopen?
Wachten op de sneeuwquote:Op maandag 5 december 2011 11:04 schreef EllaN het volgende:
Happy maandag!
Wat staat er op de planning deze week?
Studeren.. Tentamens komen er aanquote:Op maandag 5 december 2011 11:04 schreef EllaN het volgende:
Happy maandag!
Vandaag vrijquote:Op maandag 5 december 2011 11:04 schreef EllaN het volgende:
Happy maandag!
Vandaag een welverdiende vrije dag. Vanochtend longfunctie test gedaan, foto's longen gemaakt en gesprek met longarts.quote:Op maandag 5 december 2011 11:04 schreef EllaN het volgende:
Happy maandag!
Oefen - vijand / gewonden spelen voor de lui die op bivak zijn wegens knieblessure !quote:Op maandag 5 december 2011 11:04 schreef EllaN het volgende:
Happy maandag!
Drukkersquote:Op maandag 5 december 2011 12:38 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Oefen - vijand / gewonden spelen voor de lui die op bivak zijn wegens knieblessure !
Doe die zonnebril dan ook afquote:Op maandag 5 december 2011 12:43 schreef Amootje het volgende:
Ik heb serieus gewoon een lampje aan gedaan! Om 12:42 uur!!
haha, snap ik !quote:Op maandag 5 december 2011 11:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Opbokken met die kut kou en kut sneeuw
Hier nog iemand.quote:Op maandag 5 december 2011 13:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gelukkig iemand die het met me eens is
Gordijnen open doen?quote:Op maandag 5 december 2011 12:43 schreef Amootje het volgende:
Ik heb serieus gewoon een lampje aan gedaan! Om 12:42 uur!!
Ga eens hints zoeken ipv in het wilde weg met beschuldigingen strooien...quote:Op maandag 5 december 2011 15:37 schreef samthegreat5 het volgende:
Jezelf voordoen als complotpiet in het FOK Mafiaspel.
Makkelijker gezegt dan gedaan.quote:Op maandag 5 december 2011 15:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ga eens hints zoeken ipv in het wilde weg met beschuldigingen strooien...
Het is toch geen rocketscience? In de nachtkills (2200 Alfa time) staat bij elke kill een verhaal, daar zitten een aantal hints in die naar de killer wijzen. Aan jou om dat uit te zoeken, dat kan iets zijn uit de posthistorie of het fotoboek etc.quote:Op maandag 5 december 2011 15:49 schreef -Amber- het volgende:
Makkelijker gezegt dan gedaan.Denk dat mij het Y chromosome ontbrekt om het te begrijpen.
Multiplayer?quote:Op maandag 5 december 2011 19:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Straks weer een sessie CoD MW3 spelen
quote:Op maandag 5 december 2011 19:10 schreef samthegreat5 het volgende:
Whehe.. ze willen mij kennelijk als 2e kandidaat voor de lynchpartij.
Nice Detective work..
Vertel hier maar niet te veel. Zo kom je over als een verrader en ben je nog vaker de lul.quote:Op maandag 5 december 2011 19:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Een galg in een mooie groene weide is een stuk beter dan zo'n brute lynchpartij volgens mij.
Vooralsnog ff gewoon single player, ben nl. wat onhandig met de controlerquote:
Goed plan. Ze raken alleen maar in de war als ze dit topic gaan checken inderdaadquote:Op maandag 5 december 2011 19:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vertel hier maar niet te veel. Zo kom je over als een verrader en ben je nog vaker de lul.
Computer is een paar uurtjes en klaar in SP.quote:Op maandag 5 december 2011 19:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vooralsnog ff gewoon single player, ben nl. wat onhandig met de controler
Yup.quote:Op maandag 5 december 2011 19:22 schreef samthegreat5 het volgende:
Maar die maffialeden he, kunnen die zelf kiezen wie ze vermoorden?
Jij doet multi-player?quote:Op maandag 5 december 2011 19:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Computer is een paar uurtjes en klaar in SP.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 5 december 2011 19:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dus ze zouden ook een insider kunnen hebben in ruil voor immuniteit?
Zeg maar dat 1 gewoon pietje alles in de war gaat gooien en mensen aan het twijfelen brengt in ruil voor het niet vermoord worden door de maffia.quote:
Twijfelen is een groot woord.quote:Op maandag 5 december 2011 19:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zeg maar dat 1 gewoon pietje alles in de war gaat gooien en mensen aan het twijfelen brengt in ruil voor het niet vermoord worden door de maffia.
Ahh, wellicht dat we eens tegen elkaar kunnen schietenquote:Op maandag 5 december 2011 19:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, wel COD2 mp. En dan vooral snipermissies.
Ja, klopt. Maarja, om samen te kunnen spannen met de maffia zou je nog steeds moeten uitvinden wie de maffia-leden nou eigenlijk zijn. Is ook lastig.quote:
Je kunt niet samenspannen.quote:Op maandag 5 december 2011 19:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maarja, om samen te kunnen spannen met de maffia zou je nog steeds moeten uitvinden wie de maffia-leden nou eigenlijk zijn. Is ook lastig.
Oh, ok.quote:Op maandag 5 december 2011 19:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, modkill. Mob geeft eea prima door aan de SL.
Plus waarom zou je dat doen? De maffia wint als alle dorp dood is. Ieder 1.quote:
Je wilt iedereen ongelofelijk naaien?quote:Op maandag 5 december 2011 19:42 schreef EllaN het volgende:
[..]
Plus waarom zou je dat doen? De maffia wint als alle dorp dood is. Ieder 1.
Je wordt niet gespaard.
Simpele ziel...quote:Op maandag 5 december 2011 19:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je wilt iedereen ongelofelijk naaien?
Tering....quote:
je naait echt alleen jezelf. De maffia geeft je aan de SL, jij dood, dorp minder.quote:Op maandag 5 december 2011 19:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je wilt iedereen ongelofelijk naaien?
Waar!!??quote:
Zoals al jaren, een paar sokken...quote:Op maandag 5 december 2011 19:50 schreef ErwinRommel het volgende:
AchJa, krijg jij wat van de Sint dit jaar?
Ah, ok. Ik bedoelde meer van: stel dat je bijvoorbeeld als normale piet (als dat je rol is) gewoon contact zoekt met maffia-leden om iedereens spel gewoon puur te verneuken. Omdat je het kwaad zelve bent, ofzo ..quote:Op maandag 5 december 2011 19:50 schreef EllaN het volgende:
[..]
je naait echt alleen jezelf. De maffia geeft je aan de SL, jij dood, dorp minder.
De maffia heeft 0,0 aan jou.
Plus je kunt niet zomaar jezelf een rol aanmeten.
Mijn moeder heeft benen.quote:
Doe jij alleen maar mee om het spel te verneuken?quote:Op maandag 5 december 2011 19:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik bedoelde meer van: stel dat je bijvoorbeeld als normale piet (als dat je rol is) gewoon contact zoekt met maffia-leden om iedereens spel gewoon puur te verneuken. Omdat je het kwaad zelve bent, ofzo ..
Maar dat kan dus niet volgens jou, want als de maffia ook maar iets verneemt van: ''hallo maffialid, ik ben een normale piet en ik wil graag met jullie samenwerken om iedereen's spel te verneuken'' dan zijn ze verplicht je aan te geven en word alleen jij zelf gewoon uit het spel geknikkerd.
Duidelijk, nu snap ik het tenminste.
Poten, benen, 1 pot nat. Een paard heeft ok gewoon poten, al moet ik dat niet tegen een zgn. amazone zeggenquote:
Maffia kent elkaar...quote:Op maandag 5 december 2011 19:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik bedoelde meer van: stel dat je bijvoorbeeld als normale piet (als dat je rol is) gewoon contact zoekt met maffia-leden om iedereens spel gewoon puur te verneuken. Omdat je het kwaad zelve bent, ofzo ..
Maar dat kan dus niet volgens jou, want als de maffia ook maar iets verneemt van: ''hallo maffialid, ik ben een normale piet en ik wil graag met jullie samenwerken om iedereen's spel te verneuken'' dan zijn ze verplicht je aan te geven en word alleen jij zelf gewoon uit het spel geknikkerd.
Exactquote:Op maandag 5 december 2011 19:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nu is dat wel duidelijk ja, maar er stond nergens dat gewone pieten geen contact mogen hebben met complot-pieten.quote:Op maandag 5 december 2011 19:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maffia kent elkaar...![]()
Dus elk "buitenlid" wat contact zoekt is geen maffia, derhalve.
Nee, vroeg ik me af.quote:Op maandag 5 december 2011 19:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doe jij alleen maar mee om het spel te verneuken?
quote:Op maandag 5 december 2011 19:56 schreef EllaN het volgende:
[..]
Exact. Je kunt niet jezelf een rol gaan geven van mega spion ofzo.
Omne principium difficilequote:Op maandag 5 december 2011 19:57 schreef Nibb-it het volgende:
Waarom speel je mee met een spel dat je niet begrijpt?
quote:Op maandag 5 december 2011 20:00 schreef AchJa het volgende:
Maare ik heb de kinderen old-skool Meccanogegeven! En oh ja, ook lego.
Opgetieft met die DS etc rommel.
[ afbeelding ]
Toppertjequote:Op maandag 5 december 2011 20:00 schreef AchJa het volgende:
Maare ik heb de kinderen old-skool Meccanogegeven! En oh ja, ook lego.
Opgetieft met die DS etc rommel.
[ afbeelding ]
quote:
Leger Lego FTWquote:Op maandag 5 december 2011 20:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Precies de reden dat ik mijn neefje al tijden lego geef.
Mijn eigen van vroegah (technisch) lego heb ik al afgesplitst, ik ben alleen nog een beetje huiverig voor mijn Marklin...quote:Op maandag 5 december 2011 20:02 schreef Nibb-it het volgende:
[..]![]()
Staat hier op zolder ook nog het eea aan Meccano en Lego.
Bewaren dat soort dingenquote:Op maandag 5 december 2011 20:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mijn eigen van vroegah (technisch) lego heb ik al afgesplitst, ik ben alleen nog een beetje huiverig voor mijn Marklin...
quote:Op maandag 5 december 2011 20:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Wat is Marklin? Kan niet echt duidelijk googleplaatje vinden.
Electrische treinen.quote:Op maandag 5 december 2011 20:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Een begrip!!quote:Op maandag 5 december 2011 20:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Da's geen Lego.quote:
Haha, ik ben uit 1993. Ik heb nooit met treintjes gespeeld. Ik vond het wel heel vet, dus af en toe bij oudere mensen die wel dat soort treintjes hadden nam ik mijn kans.quote:Op maandag 5 december 2011 20:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Electrische treinen.
Onder welke steen leef jij.
http://www.kuijpers-hobbyhuis.nl/html/marklin_store_utrecht.html Kom daar bijna dagelijks langsquote:
Waarom vraag je dan wat het is?quote:Op maandag 5 december 2011 20:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, ik ben uit 1993. Ik heb nooit met treintjes gespeeld. Ik vond het wel heel vet, dus af en toe bij oudere mensen die wel dat soort treintjes hadden nam ik mijn kans.
Voor straf moet ze 2 uur in de hoek staan.quote:Op maandag 5 december 2011 20:07 schreef ErwinRommel het volgende:
OMFG, Ook Lotusss wist de merknaam Märklin niet![]()
Chineese namaak.quote:
Stofzuigen lijkt me een gepaste strafquote:Op maandag 5 december 2011 20:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor straf moet ze 2 uur in de hoek staan.
Hoe bedoel je?quote:
Dat is die heupfles van je ookquote:
Nee, niks, maandag is het altijd slappe was bij postNL. Zal morgen wel komen.quote:
Jij hebt mij nooit horen roepen dat het van een bekend merk is.quote:Op maandag 5 december 2011 20:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is die heupfles van je ook
Made in China
Ik ga wel 2 uur onder een dekentje op de bank liggen...quote:Op maandag 5 december 2011 20:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor straf moet ze 2 uur in de hoek staan.
Rien Poortvliet!quote:
Lego is Lego, ongeacht of het nu spleetogentroep is of nietquote:Op maandag 5 december 2011 20:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij hebt mij nooit horen roepen dat het van een bekend merk is.
Ah, ook jij gaat weer studeren?quote:Op maandag 5 december 2011 20:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga wel 2 uur onder een dekentje op de bank liggen...
Ja.quote:Op maandag 5 december 2011 20:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lego is Lego, ongeacht of het nu spleetogentroep is of niet
Nee gewoon op de bank tv kijken!quote:
In een speedmars lopen we die neppers eruitquote:
ONZ is toch echt een deur verder voor je uiting van je tijdelijk new kids hype.quote:
Het is dat ik dat lange haar niet hebquote:Op maandag 5 december 2011 20:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ONZ is toch echt een deur verder voor je uiting van je tijdelijk new kids hype.
Ach. Elke gek zijn gebrek.quote:Op maandag 5 december 2011 20:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het is dat ik dat lange haar niet heb![]()
Maar die snor staat nog steeds!
Zeg, dit is PTA niet.quote:Op maandag 5 december 2011 20:15 schreef samthegreat5 het volgende:
Hier voor de liefhebbers:
Dat zijn die dingen die zo geweldig leuk schommelen en lawaai maken.
(oja en ze gaan heel graag kapot)
Niks, stoom ftw. Heb hier ook nog een Wilesco... maar dat begrijp jij wsl ook niet...quote:Op maandag 5 december 2011 20:15 schreef samthegreat5 het volgende:
Dat zijn die dingen die zo geweldig leuk schommelen en lawaai maken.
(oja en ze gaan heel graag kapot)
Je raaskalt! Haha.quote:Op maandag 5 december 2011 20:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niks, stoom ftw. Heb hier ook nog een Wilesco... maar dat begrijp jij wsl ook niet...
Gvd, nok eens met dat editten!quote:Op maandag 5 december 2011 20:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, nog 1tje dan. En ik verbaas me echt over hoe echt die motor klinkt.
nomnomnom, Esbit blokjesquote:Op maandag 5 december 2011 20:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niks, stoom ftw. Heb hier ook nog een Wilesco... maar dat begrijp jij wsl ook niet...
Ja. We hebben het PX10 onderzoek gehad. Tijd voor een Esbit onderzoek.quote:
Jonge, ik had nog het vorige linkje in m'n clipboard staan. Moet je me echt bij elke edit op m'n vingers tikken, ook als het nuttig isquote:
De laatste die ik had is ontploft.quote:Op maandag 5 december 2011 20:19 schreef AchJa het volgende:
Speciaal voor Sam, Wilesco:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op maandag 5 december 2011 20:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jonge, ik had nog het vorige linkje in m'n clipboard staan. Moet je me echt bij elke edit op m'n vingers tikken, ook als het nuttig is?
Er is een handig preview knopje.quote:Op maandag 5 december 2011 20:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jonge, ik had nog het vorige linkje in m'n clipboard staan. Moet je me echt bij elke edit op m'n vingers tikken, ook als het nuttig is?
Ik heb er nog 1 voor in een schuit met schroefas en al. Is er nooit van gekomen, heb het hele circus op een plank geschroefd en vind het veel te leuk om zo naar te kijken.quote:
Smakkend.quote:Op maandag 5 december 2011 20:22 schreef ErwinRommel het volgende:
mooi, vreten is eindelijk klaar
Laters!
Wij hoeven dat niet, jij zou dat eens moeten doen.quote:Op maandag 5 december 2011 20:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gebruik jij die bij elke post?
Nee.quote:Op maandag 5 december 2011 20:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wij hoeven dat niet, jij zou dat eens moeten doen.
Veeg jij je reet af na het schijten?quote:Op maandag 5 december 2011 20:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gebruik jij die bij elke post?
Waar de fuck slaat dit dan weer op..quote:Op maandag 5 december 2011 20:24 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Veeg jij je reet af na het schijten?
Tijd om een tweede te kopen en die wel in te bouwen.quote:Op maandag 5 december 2011 20:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 voor in een schuit met schroefas en al. Is er nooit van gekomen, heb het hele circus op een plank geschroefd en vind het veel te leuk om zo naar te kijken.
Ja.quote:
Und? Daar had ik vroegah (en nog steeds kan ik je verklappen) ook wel eens genoeg van, echter...quote:Op maandag 5 december 2011 20:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb soms wel genoeg van alleen maar vriendelijk ja knikken.
Kijk eens aan! Normale feedback.quote:Op maandag 5 december 2011 20:32 schreef samthegreat5 het volgende:
Ja, bij Defensie zal je best je bek soms moeten houden zelfs als het je niet zint.
Ik luister sowieso gewoon braaf naar mods zoals Cobra en ik beterde bijv. mijn postgedrag.
Maar om nu bij elke scheet die ik laat zo'n nutteloze opmerking te maken, nee bedankt.
quote:Op maandag 5 december 2011 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk eens aan! Normale feedback.
Het gaat de goede kant op sam!
Je mening geven incl onderbouwing.quote:
Daar heb je recht op, zeker gezien je lamme ellende die je tentoon gespreid hebt in het maffia spel. Was normaal meedoen nou echt zoveel gevraagd?quote:Op maandag 5 december 2011 20:32 schreef samthegreat5 het volgende:
Maar om nu bij elke scheet die ik laat zo'n nutteloze opmerking te maken, nee bedankt.
Het was ook zijn eerste potje. Dan is het ook allemaal nog wat aftasten. Zo erg is het toch niet?quote:Op maandag 5 december 2011 20:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar heb je recht op, zeker gezien je lamme ellende die je tentoon gespreid hebt in het maffia spel. Was normaal meedoen nou echt zoveel gevraagd?
Je kent AchJa. Laat hem toch lekker zeurenquote:Op maandag 5 december 2011 20:40 schreef EllaN het volgende:
[..]
Het was ook zijn eerste potje. Dan is het ook allemaal nog wat aftasten. Zo erg is het toch niet?
Bron?quote:Op maandag 5 december 2011 20:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In een speedmars lopen we die neppers eruit
Ik wilde gewoon wat leven in de brouwerij brengen en het wat leuker voor Sine en mezelf maken.quote:Op maandag 5 december 2011 20:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar heb je recht op, zeker gezien je lamme ellende die je tentoon gespreid hebt in het maffia spel. Was normaal meedoen nou echt zoveel gevraagd?
Snap ik, maar zelfs ik was niet zo simpel om meteen de boel het honderd in te laten lopen. Hell, ik was veel te druk met hints zoeken en postte dat ook gewoon. Sam liep alleen maar te kloten. Als je mee wil doen dan doe je enigzins serieus mee en ga je niet met de rest een beetje mee voten.quote:Op maandag 5 december 2011 20:40 schreef EllaN het volgende:
[..]
Het was ook zijn eerste potje. Dan is het ook allemaal nog wat aftasten. Zo erg is het toch niet?
Doet Amber niet mee?quote:Op maandag 5 december 2011 20:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon wat leven in de brouwerij brengen en het wat leuker voor Sine en mezelf maken.
Niemand van de deelnemers in het spel tilt er tot nu toe nog zo zwaar aan, ze vinden het wel grappig. Zo erg is het toch niet?
Ja, het was Amber inderdaad. Maar ik noem ''haar'' hier gewoon Sinequote:
Je weet toch wel dat Amber de vrouw van Sine is?quote:Op maandag 5 december 2011 20:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, het was Amber inderdaad. Maar ik noem ''haar'' hier gewoon Sine. Of moet ik dat niet doen voor eventuele nieuwkomer?
quote:Op maandag 5 december 2011 20:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je kent AchJa. Laat hem toch lekker zeuren.
Nee.quote:Op maandag 5 december 2011 20:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat Amber de vrouw van Sine is?
Bij deze.quote:
Nee, nooit zo geweest ook.quote:Op maandag 5 december 2011 20:46 schreef samthegreat5 het volgende:
Troll je me nu? Want ik heb niet zulke goeie trollreceptoren.
Ik dacht dat Amber gewoon een kloontje van Sine was. Dat was tenminste in de begindagen van Amber toch zo?
Waarom dacht je dat?quote:Op maandag 5 december 2011 20:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, raar dat ik dat dacht dan..?
Dit is Kloontje!quote:Op maandag 5 december 2011 20:46 schreef samthegreat5 het volgende:
Troll je me nu? Want ik heb niet zulke goeie trollreceptoren.
Ik dacht dat Amber gewoon een kloontje van Sine was. Dat was tenminste in de begindagen van Amber toch zo?
Omdat:quote:Op maandag 5 december 2011 20:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, raar dat ik dat dacht dan..?
Ik heb haar ooit eens in het echt gezien. In normale kleding. Dat stond haar stukken beter.quote:
Gelukkig, ik dacht ff dat je het over tante Till had...quote:Op maandag 5 december 2011 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb haar ooit eens in het echt gezien. In normale kleding. Dat stond haar stukken beter.
Whut!?quote:Op maandag 5 december 2011 20:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Omdat ik toen nog met mijn vrouwelijke kloon samen met Amber heb lopen trollen ..
Nee!quote:Op maandag 5 december 2011 20:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht ff dat je het over tante Till had...
"Ondertussen in het huis van tante Till.... Ouwe zemelaar!!!"
Ligt hier nog op VHS stof te vangen.quote:
Een kloddertje roze hier! Een kloddertje roze daar!quote:
Waar heb jij het nou weer over.quote:Op maandag 5 december 2011 20:46 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik dacht dat Amber gewoon een kloontje van Sine was.
Ja tochquote:
Toen hadden wij nog geen VHS...quote:Op maandag 5 december 2011 20:58 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ligt hier nog op VHS stof te vangen.
Ik weet waar je op doelt. Maar dat was gewoon Amber. En geen Sine.quote:Op maandag 5 december 2011 21:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja toch? Toen we een of andere nieuwe member in DEF hadden voor eventjes. Toen heeft Sine of Amber ofzo 's nachts lopen trollen. Maarja, ik zal wel gek zijn. Ik zal de thread is een keer opzoeken.
Hm, ok. Nou, dan kunt u me nu voor gek verklaren en afvoerenquote:Op maandag 5 december 2011 21:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet waar je op doelt. Maar dat was gewoon Amber. En geen Sine.
Andersomquote:Op maandag 5 december 2011 21:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet waar je opdoelt. Maar dat was gewoon Amber. En geen Sine.
Ok, ik zal een permban voor je vragen aan de FA's.quote:Op maandag 5 december 2011 21:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, ok. Nou, dan kunt u me nu voor gek verklaren en afvoeren.
Breng jij sam anders even in verwarring zeg.quote:
Nou nou, dat is wel heel radicaal niet?quote:Op maandag 5 december 2011 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, ik zal een permban voor je vragen aan de FA's.
Pfff, eigen verzoek toch?quote:Op maandag 5 december 2011 21:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou nou, dat is wel heel radicaal niet?
Volgens mij kan hij dat heel goed zelf, zonder daar hulp van anderen voor nodig te hebbenquote:Op maandag 5 december 2011 21:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Breng jij sam anders even in verwarring zeg.
Correct.quote:Op maandag 5 december 2011 21:08 schreef Royyy het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij dat heel goed zelf, zonder daar hulp van anderen voor nodig te hebben
Volgens ER hoeft dat allemaal niet...quote:Op maandag 5 december 2011 21:08 schreef hoogvlieger het volgende:
Dit is echt KUT. Week aan de antibiotica dus een week niet drinken.... Krijg nu al ontwenningsverschijnselen.
Ben jij blij dat je niet op uitzending bent geweest.quote:Op maandag 5 december 2011 21:08 schreef hoogvlieger het volgende:
Dit is echt KUT. Week aan de antibiotica dus een week niet drinken.... Krijg nu al ontwenningsverschijnselen.
Het is echt de neef Herbert van Def.quote:Op maandag 5 december 2011 21:08 schreef Royyy het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij dat heel goed zelf, zonder daar hulp van anderen voor nodig te hebben
Kwam na twee weken KMT al bijna schuimbekkend thuisquote:Op maandag 5 december 2011 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben jij blij dat je niet op uitzending bent geweest.
Af en toe drinken is ook drinken.quote:Op maandag 5 december 2011 21:12 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik drink niet, dus gelukkig ook niet dat soort problemen.
Nog geen last van uitdroging gehad?quote:Op maandag 5 december 2011 21:12 schreef samthegreat5 het volgende:
Dat was wel een inkoppertjequote:Op maandag 5 december 2011 21:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog geen last van uitdroging gehad?
Ik drink ook niet, ik zuip alleen maar.quote:Op maandag 5 december 2011 21:12 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik had niet anders van jou verwacht AchJa.quote:Op maandag 5 december 2011 21:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik drink ook niet, ik zuip alleen maar.
Ja. Zie dat maar als een valkuil van je.quote:Op maandag 5 december 2011 21:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat was wel een inkoppertje.
Ik heb die 20 liter per dag ter harte genomen. Het lukte mij alleen niet, wist ik veel dat ze het over water hadden.quote:Op maandag 5 december 2011 21:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik had niet anders van jou verwacht AchJa.
Whaha, heeft je lever je lichaam nog niet verlaten ?quote:Op maandag 5 december 2011 21:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb die 20 liter per dag ter harte genomen. Het lukte mij alleen niet, wist ik veel dat ze het over water hadden.
Tegen de tijd dat die aan een wandeling begint roep ik hem terug, betrokkene heeft wsl nog wel wat werk te doen.quote:Op maandag 5 december 2011 21:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Whaha, heeft je lever je lichaam nog niet verlaten ?
Wut? Jij geen bier drinken?quote:Op maandag 5 december 2011 21:12 schreef samthegreat5 het volgende:
Bij ons welquote:Op maandag 5 december 2011 21:20 schreef AchJa het volgende:
Bier is beter dan kraantjeswater, tenminste dat was in 1600 ofzo, ik denk dat eea nog steeds op gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |