Waar de fuck slaat dit dan weer op..quote:Op maandag 5 december 2011 20:24 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Veeg jij je reet af na het schijten?
Tijd om een tweede te kopen en die wel in te bouwen.quote:Op maandag 5 december 2011 20:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 voor in een schuit met schroefas en al. Is er nooit van gekomen, heb het hele circus op een plank geschroefd en vind het veel te leuk om zo naar te kijken.
Ja.quote:
Und? Daar had ik vroegah (en nog steeds kan ik je verklappen) ook wel eens genoeg van, echter...quote:Op maandag 5 december 2011 20:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb soms wel genoeg van alleen maar vriendelijk ja knikken.
Kijk eens aan! Normale feedback.quote:Op maandag 5 december 2011 20:32 schreef samthegreat5 het volgende:
Ja, bij Defensie zal je best je bek soms moeten houden zelfs als het je niet zint.
Ik luister sowieso gewoon braaf naar mods zoals Cobra en ik beterde bijv. mijn postgedrag.
Maar om nu bij elke scheet die ik laat zo'n nutteloze opmerking te maken, nee bedankt.
quote:Op maandag 5 december 2011 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk eens aan! Normale feedback.
Het gaat de goede kant op sam!
Je mening geven incl onderbouwing.quote:
Daar heb je recht op, zeker gezien je lamme ellende die je tentoon gespreid hebt in het maffia spel. Was normaal meedoen nou echt zoveel gevraagd?quote:Op maandag 5 december 2011 20:32 schreef samthegreat5 het volgende:
Maar om nu bij elke scheet die ik laat zo'n nutteloze opmerking te maken, nee bedankt.
Het was ook zijn eerste potje. Dan is het ook allemaal nog wat aftasten. Zo erg is het toch niet?quote:Op maandag 5 december 2011 20:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar heb je recht op, zeker gezien je lamme ellende die je tentoon gespreid hebt in het maffia spel. Was normaal meedoen nou echt zoveel gevraagd?
Je kent AchJa. Laat hem toch lekker zeurenquote:Op maandag 5 december 2011 20:40 schreef EllaN het volgende:
[..]
Het was ook zijn eerste potje. Dan is het ook allemaal nog wat aftasten. Zo erg is het toch niet?
Bron?quote:Op maandag 5 december 2011 20:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In een speedmars lopen we die neppers eruit
Ik wilde gewoon wat leven in de brouwerij brengen en het wat leuker voor Sine en mezelf maken.quote:Op maandag 5 december 2011 20:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar heb je recht op, zeker gezien je lamme ellende die je tentoon gespreid hebt in het maffia spel. Was normaal meedoen nou echt zoveel gevraagd?
Snap ik, maar zelfs ik was niet zo simpel om meteen de boel het honderd in te laten lopen. Hell, ik was veel te druk met hints zoeken en postte dat ook gewoon. Sam liep alleen maar te kloten. Als je mee wil doen dan doe je enigzins serieus mee en ga je niet met de rest een beetje mee voten.quote:Op maandag 5 december 2011 20:40 schreef EllaN het volgende:
[..]
Het was ook zijn eerste potje. Dan is het ook allemaal nog wat aftasten. Zo erg is het toch niet?
Doet Amber niet mee?quote:Op maandag 5 december 2011 20:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon wat leven in de brouwerij brengen en het wat leuker voor Sine en mezelf maken.
Niemand van de deelnemers in het spel tilt er tot nu toe nog zo zwaar aan, ze vinden het wel grappig. Zo erg is het toch niet?
Ja, het was Amber inderdaad. Maar ik noem ''haar'' hier gewoon Sinequote:
Je weet toch wel dat Amber de vrouw van Sine is?quote:Op maandag 5 december 2011 20:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, het was Amber inderdaad. Maar ik noem ''haar'' hier gewoon Sine. Of moet ik dat niet doen voor eventuele nieuwkomer?
quote:Op maandag 5 december 2011 20:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je kent AchJa. Laat hem toch lekker zeuren.
Nee.quote:Op maandag 5 december 2011 20:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat Amber de vrouw van Sine is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |