Hier nog iemand.quote:Op maandag 5 december 2011 13:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gelukkig iemand die het met me eens is
Gordijnen open doen?quote:Op maandag 5 december 2011 12:43 schreef Amootje het volgende:
Ik heb serieus gewoon een lampje aan gedaan! Om 12:42 uur!!
Ga eens hints zoeken ipv in het wilde weg met beschuldigingen strooien...quote:Op maandag 5 december 2011 15:37 schreef samthegreat5 het volgende:
Jezelf voordoen als complotpiet in het FOK Mafiaspel.
Makkelijker gezegt dan gedaan.quote:Op maandag 5 december 2011 15:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ga eens hints zoeken ipv in het wilde weg met beschuldigingen strooien...
Het is toch geen rocketscience? In de nachtkills (2200 Alfa time) staat bij elke kill een verhaal, daar zitten een aantal hints in die naar de killer wijzen. Aan jou om dat uit te zoeken, dat kan iets zijn uit de posthistorie of het fotoboek etc.quote:Op maandag 5 december 2011 15:49 schreef -Amber- het volgende:
Makkelijker gezegt dan gedaan.Denk dat mij het Y chromosome ontbrekt om het te begrijpen.
Multiplayer?quote:Op maandag 5 december 2011 19:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Straks weer een sessie CoD MW3 spelen
quote:Op maandag 5 december 2011 19:10 schreef samthegreat5 het volgende:
Whehe.. ze willen mij kennelijk als 2e kandidaat voor de lynchpartij.
Nice Detective work..
Vertel hier maar niet te veel. Zo kom je over als een verrader en ben je nog vaker de lul.quote:Op maandag 5 december 2011 19:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Een galg in een mooie groene weide is een stuk beter dan zo'n brute lynchpartij volgens mij.
Vooralsnog ff gewoon single player, ben nl. wat onhandig met de controlerquote:
Goed plan. Ze raken alleen maar in de war als ze dit topic gaan checken inderdaadquote:Op maandag 5 december 2011 19:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vertel hier maar niet te veel. Zo kom je over als een verrader en ben je nog vaker de lul.
Computer is een paar uurtjes en klaar in SP.quote:Op maandag 5 december 2011 19:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vooralsnog ff gewoon single player, ben nl. wat onhandig met de controler
Yup.quote:Op maandag 5 december 2011 19:22 schreef samthegreat5 het volgende:
Maar die maffialeden he, kunnen die zelf kiezen wie ze vermoorden?
Jij doet multi-player?quote:Op maandag 5 december 2011 19:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Computer is een paar uurtjes en klaar in SP.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 5 december 2011 19:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dus ze zouden ook een insider kunnen hebben in ruil voor immuniteit?
Zeg maar dat 1 gewoon pietje alles in de war gaat gooien en mensen aan het twijfelen brengt in ruil voor het niet vermoord worden door de maffia.quote:
Twijfelen is een groot woord.quote:Op maandag 5 december 2011 19:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zeg maar dat 1 gewoon pietje alles in de war gaat gooien en mensen aan het twijfelen brengt in ruil voor het niet vermoord worden door de maffia.
Ahh, wellicht dat we eens tegen elkaar kunnen schietenquote:Op maandag 5 december 2011 19:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, wel COD2 mp. En dan vooral snipermissies.
Ja, klopt. Maarja, om samen te kunnen spannen met de maffia zou je nog steeds moeten uitvinden wie de maffia-leden nou eigenlijk zijn. Is ook lastig.quote:
Je kunt niet samenspannen.quote:Op maandag 5 december 2011 19:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maarja, om samen te kunnen spannen met de maffia zou je nog steeds moeten uitvinden wie de maffia-leden nou eigenlijk zijn. Is ook lastig.
Oh, ok.quote:Op maandag 5 december 2011 19:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, modkill. Mob geeft eea prima door aan de SL.
Plus waarom zou je dat doen? De maffia wint als alle dorp dood is. Ieder 1.quote:
Je wilt iedereen ongelofelijk naaien?quote:Op maandag 5 december 2011 19:42 schreef EllaN het volgende:
[..]
Plus waarom zou je dat doen? De maffia wint als alle dorp dood is. Ieder 1.
Je wordt niet gespaard.
Simpele ziel...quote:Op maandag 5 december 2011 19:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je wilt iedereen ongelofelijk naaien?
Tering....quote:
je naait echt alleen jezelf. De maffia geeft je aan de SL, jij dood, dorp minder.quote:Op maandag 5 december 2011 19:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je wilt iedereen ongelofelijk naaien?
Waar!!??quote:
Zoals al jaren, een paar sokken...quote:Op maandag 5 december 2011 19:50 schreef ErwinRommel het volgende:
AchJa, krijg jij wat van de Sint dit jaar?
Ah, ok. Ik bedoelde meer van: stel dat je bijvoorbeeld als normale piet (als dat je rol is) gewoon contact zoekt met maffia-leden om iedereens spel gewoon puur te verneuken. Omdat je het kwaad zelve bent, ofzo ..quote:Op maandag 5 december 2011 19:50 schreef EllaN het volgende:
[..]
je naait echt alleen jezelf. De maffia geeft je aan de SL, jij dood, dorp minder.
De maffia heeft 0,0 aan jou.
Plus je kunt niet zomaar jezelf een rol aanmeten.
Mijn moeder heeft benen.quote:
Doe jij alleen maar mee om het spel te verneuken?quote:Op maandag 5 december 2011 19:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik bedoelde meer van: stel dat je bijvoorbeeld als normale piet (als dat je rol is) gewoon contact zoekt met maffia-leden om iedereens spel gewoon puur te verneuken. Omdat je het kwaad zelve bent, ofzo ..
Maar dat kan dus niet volgens jou, want als de maffia ook maar iets verneemt van: ''hallo maffialid, ik ben een normale piet en ik wil graag met jullie samenwerken om iedereen's spel te verneuken'' dan zijn ze verplicht je aan te geven en word alleen jij zelf gewoon uit het spel geknikkerd.
Duidelijk, nu snap ik het tenminste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |