Poten, benen, 1 pot nat. Een paard heeft ok gewoon poten, al moet ik dat niet tegen een zgn. amazone zeggenquote:
Maffia kent elkaar...quote:Op maandag 5 december 2011 19:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik bedoelde meer van: stel dat je bijvoorbeeld als normale piet (als dat je rol is) gewoon contact zoekt met maffia-leden om iedereens spel gewoon puur te verneuken. Omdat je het kwaad zelve bent, ofzo ..
Maar dat kan dus niet volgens jou, want als de maffia ook maar iets verneemt van: ''hallo maffialid, ik ben een normale piet en ik wil graag met jullie samenwerken om iedereen's spel te verneuken'' dan zijn ze verplicht je aan te geven en word alleen jij zelf gewoon uit het spel geknikkerd.
Duidelijk, nu snap ik het tenminste.
Exactquote:Op maandag 5 december 2011 19:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik bedoelde meer van: stel dat je bijvoorbeeld als normale piet (als dat je rol is) gewoon contact zoekt met maffia-leden om iedereens spel gewoon puur te verneuken. Omdat je het kwaad zelve bent, ofzo ..
Maar dat kan dus niet volgens jou, want als de maffia ook maar iets verneemt van: ''hallo maffialid, ik ben een normale piet en ik wil graag met jullie samenwerken om iedereen's spel te verneuken'' dan zijn ze verplicht je aan te geven en word alleen jij zelf gewoon uit het spel geknikkerd.
Duidelijk, nu snap ik het tenminste.
Nu is dat wel duidelijk ja, maar er stond nergens dat gewone pieten geen contact mogen hebben met complot-pieten.quote:Op maandag 5 december 2011 19:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maffia kent elkaar...![]()
Dus elk "buitenlid" wat contact zoekt is geen maffia, derhalve.
Nee, vroeg ik me af.quote:Op maandag 5 december 2011 19:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doe jij alleen maar mee om het spel te verneuken?
quote:Op maandag 5 december 2011 19:56 schreef EllaN het volgende:
[..]
Exact. Je kunt niet jezelf een rol gaan geven van mega spion ofzo.
Omne principium difficilequote:Op maandag 5 december 2011 19:57 schreef Nibb-it het volgende:
Waarom speel je mee met een spel dat je niet begrijpt?
quote:Op maandag 5 december 2011 20:00 schreef AchJa het volgende:
Maare ik heb de kinderen old-skool Meccanogegeven! En oh ja, ook lego.
Opgetieft met die DS etc rommel.
[ afbeelding ]
Toppertjequote:Op maandag 5 december 2011 20:00 schreef AchJa het volgende:
Maare ik heb de kinderen old-skool Meccanogegeven! En oh ja, ook lego.
Opgetieft met die DS etc rommel.
[ afbeelding ]
quote:
Leger Lego FTWquote:Op maandag 5 december 2011 20:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Precies de reden dat ik mijn neefje al tijden lego geef.
Mijn eigen van vroegah (technisch) lego heb ik al afgesplitst, ik ben alleen nog een beetje huiverig voor mijn Marklin...quote:Op maandag 5 december 2011 20:02 schreef Nibb-it het volgende:
[..]![]()
Staat hier op zolder ook nog het eea aan Meccano en Lego.
Bewaren dat soort dingenquote:Op maandag 5 december 2011 20:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mijn eigen van vroegah (technisch) lego heb ik al afgesplitst, ik ben alleen nog een beetje huiverig voor mijn Marklin...
quote:Op maandag 5 december 2011 20:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Wat is Marklin? Kan niet echt duidelijk googleplaatje vinden.
Electrische treinen.quote:Op maandag 5 december 2011 20:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Een begrip!!quote:Op maandag 5 december 2011 20:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Da's geen Lego.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |