Ik wilde gewoon wat leven in de brouwerij brengen en het wat leuker voor Sine en mezelf maken.quote:Op maandag 5 december 2011 20:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daar heb je recht op, zeker gezien je lamme ellende die je tentoon gespreid hebt in het maffia spel. Was normaal meedoen nou echt zoveel gevraagd?
Snap ik, maar zelfs ik was niet zo simpel om meteen de boel het honderd in te laten lopen. Hell, ik was veel te druk met hints zoeken en postte dat ook gewoon. Sam liep alleen maar te kloten. Als je mee wil doen dan doe je enigzins serieus mee en ga je niet met de rest een beetje mee voten.quote:Op maandag 5 december 2011 20:40 schreef EllaN het volgende:
[..]
Het was ook zijn eerste potje. Dan is het ook allemaal nog wat aftasten. Zo erg is het toch niet?
Doet Amber niet mee?quote:Op maandag 5 december 2011 20:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon wat leven in de brouwerij brengen en het wat leuker voor Sine en mezelf maken.
Niemand van de deelnemers in het spel tilt er tot nu toe nog zo zwaar aan, ze vinden het wel grappig. Zo erg is het toch niet?
Ja, het was Amber inderdaad. Maar ik noem ''haar'' hier gewoon Sinequote:
Je weet toch wel dat Amber de vrouw van Sine is?quote:Op maandag 5 december 2011 20:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, het was Amber inderdaad. Maar ik noem ''haar'' hier gewoon Sine. Of moet ik dat niet doen voor eventuele nieuwkomer?
quote:Op maandag 5 december 2011 20:40 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je kent AchJa. Laat hem toch lekker zeuren.
Nee.quote:Op maandag 5 december 2011 20:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat Amber de vrouw van Sine is?
Bij deze.quote:
Nee, nooit zo geweest ook.quote:Op maandag 5 december 2011 20:46 schreef samthegreat5 het volgende:
Troll je me nu? Want ik heb niet zulke goeie trollreceptoren.
Ik dacht dat Amber gewoon een kloontje van Sine was. Dat was tenminste in de begindagen van Amber toch zo?
Waarom dacht je dat?quote:Op maandag 5 december 2011 20:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, raar dat ik dat dacht dan..?
Dit is Kloontje!quote:Op maandag 5 december 2011 20:46 schreef samthegreat5 het volgende:
Troll je me nu? Want ik heb niet zulke goeie trollreceptoren.
Ik dacht dat Amber gewoon een kloontje van Sine was. Dat was tenminste in de begindagen van Amber toch zo?
Omdat:quote:Op maandag 5 december 2011 20:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, raar dat ik dat dacht dan..?
Ik heb haar ooit eens in het echt gezien. In normale kleding. Dat stond haar stukken beter.quote:
Gelukkig, ik dacht ff dat je het over tante Till had...quote:Op maandag 5 december 2011 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb haar ooit eens in het echt gezien. In normale kleding. Dat stond haar stukken beter.
Whut!?quote:Op maandag 5 december 2011 20:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Omdat ik toen nog met mijn vrouwelijke kloon samen met Amber heb lopen trollen ..
Nee!quote:Op maandag 5 december 2011 20:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht ff dat je het over tante Till had...
"Ondertussen in het huis van tante Till.... Ouwe zemelaar!!!"
Ligt hier nog op VHS stof te vangen.quote:
Een kloddertje roze hier! Een kloddertje roze daar!quote:
Waar heb jij het nou weer over.quote:Op maandag 5 december 2011 20:46 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik dacht dat Amber gewoon een kloontje van Sine was.
Ja tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |