Bij deze.quote:
Nee, nooit zo geweest ook.quote:Op maandag 5 december 2011 20:46 schreef samthegreat5 het volgende:
Troll je me nu? Want ik heb niet zulke goeie trollreceptoren.
Ik dacht dat Amber gewoon een kloontje van Sine was. Dat was tenminste in de begindagen van Amber toch zo?
Waarom dacht je dat?quote:Op maandag 5 december 2011 20:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, raar dat ik dat dacht dan..?
Dit is Kloontje!quote:Op maandag 5 december 2011 20:46 schreef samthegreat5 het volgende:
Troll je me nu? Want ik heb niet zulke goeie trollreceptoren.
Ik dacht dat Amber gewoon een kloontje van Sine was. Dat was tenminste in de begindagen van Amber toch zo?
Omdat:quote:Op maandag 5 december 2011 20:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, raar dat ik dat dacht dan..?
Ik heb haar ooit eens in het echt gezien. In normale kleding. Dat stond haar stukken beter.quote:
Gelukkig, ik dacht ff dat je het over tante Till had...quote:Op maandag 5 december 2011 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb haar ooit eens in het echt gezien. In normale kleding. Dat stond haar stukken beter.
Whut!?quote:Op maandag 5 december 2011 20:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Omdat ik toen nog met mijn vrouwelijke kloon samen met Amber heb lopen trollen ..
Nee!quote:Op maandag 5 december 2011 20:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht ff dat je het over tante Till had...
"Ondertussen in het huis van tante Till.... Ouwe zemelaar!!!"
Ligt hier nog op VHS stof te vangen.quote:
Een kloddertje roze hier! Een kloddertje roze daar!quote:
Waar heb jij het nou weer over.quote:Op maandag 5 december 2011 20:46 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik dacht dat Amber gewoon een kloontje van Sine was.
Ja tochquote:
Toen hadden wij nog geen VHS...quote:Op maandag 5 december 2011 20:58 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ligt hier nog op VHS stof te vangen.
Ik weet waar je op doelt. Maar dat was gewoon Amber. En geen Sine.quote:Op maandag 5 december 2011 21:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja toch? Toen we een of andere nieuwe member in DEF hadden voor eventjes. Toen heeft Sine of Amber ofzo 's nachts lopen trollen. Maarja, ik zal wel gek zijn. Ik zal de thread is een keer opzoeken.
Hm, ok. Nou, dan kunt u me nu voor gek verklaren en afvoerenquote:Op maandag 5 december 2011 21:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet waar je op doelt. Maar dat was gewoon Amber. En geen Sine.
Andersomquote:Op maandag 5 december 2011 21:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet waar je opdoelt. Maar dat was gewoon Amber. En geen Sine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |