SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.Voor vrienden is het kortweg Wauw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vermoed fake, maar laat dan gewoon je profieltekst in het Engels staan in plaats van alles om zeep helpen met Google Translate.....Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:11 schreef robdriessen het volgende:
Gut, de eerste 'interesse' wink is binnen op Relatie.nl
Nederlandse nationaliteit en ja, wat ben je goed in communiceren:Ik had al zoiets verwacht, maar dat halve (vrouwelijke) ledenbestand daar is fake. Net iets teveel knappe dames met iets té professioneel ogende foto's (fakers posten er ook altijd maar één en hebben standaard een ultrakorte cliché profieltekst) Ik kwam zelfs mevrouw Nikki Simms al tegen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vermoed fake, maar laat dan gewoon je profieltekst in het Engels staan in plaats van alles om zeep helpen met Google Translate.....
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Meteen een berichtje gestuurd natuurlijk?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik had al zoiets verwacht, maar dat halve (vrouwelijke) ledenbestand daar is fake. Net iets teveel knappe dames met iets té professioneel ogende foto's (fakers posten er ook altijd maar één en hebben standaard een ultrakorte cliché profieltekst) Ik kwam zelfs mevrouw Nikki Simms al tegen!
Nee, ze doet geen hardcorequote:Op zaterdag 3 december 2011 19:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Meteen een berichtje gestuurd natuurlijk?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:11 schreef robdriessen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
mooi man...hier uiteindelijk wat minder...heb het (intensieve) contact met huidige date afgebouwd, omdat ik mij er uiteindelijk toch niet helemaal happy bij voelde....wel ff k-situatie...maar for the best denk ik wel......voorlopig daten weer in de vriezer en maar ff overstappen op het "loslaten ex" topic....quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:19 schreef macondo het volgende:
Ik was er niet altijd even zeker over, maar het lijkt nu toch echt goed te lopen met mijn date. Net thuis van date 6 of 7 en voelt allemaal erg goed. Wel een rustig tempo aangehouden, en dat is voor de verandering eigenlijk best wel lekker (rustig als in niet in date 1 of 2 met elkaar naar bed gaan).
Hmm balen, herinneringen aan je ex zitten je dwars?quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:56 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
mooi man...hier uiteindelijk wat minder...heb het (intensieve) contact met huidige date afgebouwd, omdat ik mij er uiteindelijk toch niet helemaal happy bij voelde....wel ff k-situatie...maar for the best denk ik wel......voorlopig daten weer in de vriezer en maar ff overstappen op het "loslaten ex" topic....![]()
Heerlijk toch. Voor mij hoeft dat ook niet om elke scheet die je laat te moeten vermelden aan je geliefde.quote:Op zondag 4 december 2011 00:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Daar heb ik niet echt last van, en mijn scharrel ook niet. Wel hebben we een iets aparte verhouding inmiddels, tussen de (superleuke) afspraakjes door bellen/sms-en/mailen we eigenlijk nauwelijks.
Ideaal voor een scharrel. Geen gezeik ( of miscommunicatie over sms/whatsapp/whatever)quote:Op zondag 4 december 2011 00:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Hmm balen, herinneringen aan je ex zitten je dwars?
Daar heb ik niet echt last van, en mijn scharrel ook niet. Wel hebben we een iets aparte verhouding inmiddels, tussen de (superleuke) afspraakjes door bellen/sms-en/mailen we eigenlijk nauwelijks.
Als die balans er is, perfect. Verwachtingspatronen verstieren de boel alleen maarquote:Op zondag 4 december 2011 00:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ideaal voor een scharrel. Geen gezeik ( of miscommunicatie over sms/whatsapp/whatever)
Jep..en dat sucks, want dat is de ex niet waard.....quote:Op zondag 4 december 2011 00:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Hmm balen, herinneringen aan je ex zitten je dwars?
Scharrel is mijn eigen term, om aan te geven dat het niet meer mijn "date" is maar ook nog niet mijn "vriendin". Weinig gezeur inderdaad over sms, maar was evengoed wennen om de boodschap te interpreteren. Normaal denk je : geen sms of whatever - stiekem einde verhaal. Nu niet..quote:Op zondag 4 december 2011 00:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ideaal voor een scharrel. Geen gezeik ( of miscommunicatie over sms/whatsapp/whatever)
Ik vind de term scharrel altijd een beetje negatief klinken.quote:Op zondag 4 december 2011 12:12 schreef macondo het volgende:
[..]
Scharrel is mijn eigen term, om aan te geven dat het niet meer mijn "date" is maar ook nog niet mijn "vriendin". Weinig gezeur inderdaad over sms, maar was evengoed wennen om de boodschap te interpreteren. Normaal denk je : geen sms of whatever - stiekem einde verhaal. Nu niet..
Scharrel klinkt voor mij als neukertje. Macondo heeft meer een prille relatie.quote:Op zondag 4 december 2011 12:23 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik vind de term scharrel altijd een beetje negatief klinken.
quote:Op zondag 4 december 2011 11:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ga vanmiddag met een ex-date gezellig wat drinken als vrienden. Zo kan het dus ook!
Is het toch ook?quote:Op zondag 4 december 2011 12:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Scharrel klinkt voor mij als neukertje.
Als je nu al twijfelt dan is hij dus niks voor je.quote:Op zondag 4 december 2011 15:14 schreef Desconocida het volgende:
Hmm date is weg.. Maar weet niet goed wat ik er nu bij voel, hij is erg direct en ook vrij serieus. Iets dat ik ook wel ben, maar misschien in mindere mate als hem.
Het is vooral ook dat ik me niet toe durf te geven aan mijn gevoel, en dat ik daardoor eigenlijk sowieso altijd wel twijfel.quote:Op zondag 4 december 2011 15:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je nu al twijfelt dan is hij dus niks voor je.
Badoo is echt helemaal niet leuk. Daar zitten mijn type vrouwen niet op.quote:Op zondag 4 december 2011 17:23 schreef xericax het volgende:
Wat is nou een beetje een leuke datingsite? Ik heb een paar dagen badoo geprobeerd, maar valt enorm tegen.
Dan ga ik paiq eens uitproberen.quote:Op zondag 4 december 2011 17:36 schreef Thornado het volgende:
[..]
Badoo is echt helemaal niet leuk. Daar zitten mijn type vrouwen niet op.
Relatie.nl is nieuw en zit vol met fakeaccounts (vrouwen iig, weet niet hoe het aan de mannenkant zit).
Paiq en Relatieplanet zijn denk ik wel de beste.
Paiq is gratis en gebaseerd op veel chatten, Relatieplanet is een betaalsite met veel profielen om te shoppen.
Want, wat zegt je gevoel dan?quote:Op zondag 4 december 2011 15:50 schreef Desconocida het volgende:
[..]
Het is vooral ook dat ik me niet toe durf te geven aan mijn gevoel, en dat ik daardoor eigenlijk sowieso altijd wel twijfel.
Twijfel hoort er te zijn. Als je al verliefd bent op je eerste date, ben je óf erg jeugdig óf een beetje raar.quote:Op zondag 4 december 2011 15:50 schreef Desconocida het volgende:
[..]
Het is vooral ook dat ik me niet toe durf te geven aan mijn gevoel, en dat ik daardoor eigenlijk sowieso altijd wel twijfel.
quote:Op zondag 4 december 2011 22:46 schreef macondo het volgende:
[..]
Twijfel hoort er te zijn. Als je al verliefd bent op je eerste date, ben je óf erg jeugdig óf een beetje raar.
paiq is nog het minst erg van de datingsites.quote:
hey godshandquote:
Daar heb je gelijk zijn het zou ook niet goed zijn als meteen de vlinders in je buik rondvliegen want dat moet inderdaad groeien! Misschien moet ik het gewoon eens over me heen laten komen..quote:Op zondag 4 december 2011 22:46 schreef macondo het volgende:
[..]
Twijfel hoort er te zijn. Als je al verliefd bent op je eerste date, ben je óf erg jeugdig óf een beetje raar.
Mijn gevoel.. dat zegt dat ik me echt wel heel prettig bij hem voelde en dat ik helemaal mezelf kon zijn. Ik had ook totaal geen gevoel van onzekerheid..quote:
Jij hebt een vrouwennaam (je weet wat ie betekent?) en aan dit bericht te zien ben je daadwerkelijk vrouw. Je profiel zet je als man neer.quote:Op maandag 5 december 2011 07:56 schreef Desconocida het volgende:
Mijn gevoel.. dat zegt dat ik me echt wel heel prettig bij hem voelde en dat ik helemaal mezelf kon zijn. Ik had ook totaal geen gevoel van onzekerheid..
Op het eerste gezicht is het niet het type waar ik op val.. Maar goed ik vind dat ik daar niet zo aan vast moet houden.
Eigenlijk is mijn gevoel dus positief. En dat is nou juist het gene dat mij bang maakt..
*Stomme ex die meer kapot heeft gemaakt dan dat je eigenlijk vooraf dacht*
Als ik niet wist wat mijn naam betekende zou ik hem niet gebruiken hequote:Op maandag 5 december 2011 08:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt een vrouwennaam (je weet wat ie betekent?) en aan dit bericht te zien ben je daadwerkelijk vrouw. Je profiel zet je als man neer.
Me parece mejor.quote:Op maandag 5 december 2011 08:07 schreef Desconocida het volgende:
[..]
Als ik niet wist wat mijn naam betekende zou ik hem niet gebruiken heHaha heb nog niets aan mijn profiel gedaan.. Zal maar eens gauw veranderen dat ik een vrouw ben dan!
*veranderd!*
Een wat onbekendere naamquote:
En ik ken je als niet-kloon?quote:Op maandag 5 december 2011 08:39 schreef Desconocida het volgende:
[..]
Een wat onbekendere naamen als je dat een kloontje wilt noemen dan is dat inderdaad zo. Geeft me iets meer vrijheid in wat ik zeg, en waarover ik iets zeg.
Ik heb nog een RP profiel (ik vind het leuk om bekenden langs te zien komen, beetje spioneren) waar letterlijk NIKS instaat. Geen foto's, geen tekst, niks. En ik heb dus ook dit weekend 2 berichtjes gekregen. Ik vermoed dat het gewoon berichtjes van RP zelf zijn om mensen lid te laten worden.quote:Op maandag 5 december 2011 06:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik denk dat het komt omdat ik nogal veel online daar ben, of door de gratis full - membership. want het jaar ervoor heb ik niets ontvangen.
Tsjonge, met alle respect maar wat ben je toch een slome zak hooi.quote:Op maandag 5 december 2011 06:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik ben alleen te lui om nog wat terug te sturen, maar misschien komt dat nog.
daar moet ik nog wat over nadenken om te veranderen, dat ik minder lui moet worden alsof ik geen contacten wil.
OT, I know, maar hoe is het met de kleine?quote:Op maandag 5 december 2011 09:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb nog een RP profiel (ik vind het leuk om bekenden langs te zien komen, beetje spioneren) waar letterlijk NIKS instaat. Geen foto's, geen tekst, niks. En ik heb dus ook dit weekend 2 berichtjes gekregen. Ik vermoed dat het gewoon berichtjes van RP zelf zijn om mensen lid te laten worden.
Klote is dat he.....quote:Op maandag 5 december 2011 07:56 schreef Desconocida het volgende:
[..]
[..]
*Stomme ex die meer kapot heeft gemaakt dan dat je eigenlijk vooraf dacht*
Helemaal prima! Van 't weekend haar eerste Sinterklaas gehad. Heeft ze gewoon doorheen geslapen, lekker bij pappa op schootquote:Op maandag 5 december 2011 10:08 schreef Mystikvm het volgende:
OT, I know, maar hoe is het met de kleine?
BULLSHIT!!quote:Op zondag 4 december 2011 22:46 schreef macondo het volgende:
[..]
Dit dus. Eerst miepen dat je niks krijgt (nog steeds kan ik er niet bij dat je überhaupt zo'n profiel tekst maakt), hoor je eindelijk wat (mag ook wel na al die verhalen in R&P), reageer je niet.quote:Op maandag 5 december 2011 10:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tsjonge, met alle respect maar wat ben je toch een slome zak hooi.Met deze instelling blijf je echt tot je dood maagd hoor.
Had nou gewoon wat teruggestuurd man, hoezo 'te lui'? Je bent toch ook niet te lui om hier hele zelfkastijdingsverhalen te posten over jezelf?
Het medelijden dat MLIG krijgt is gewoon makkelijker en veiliger dan de stap te zetten iets met z'n leven te doen. Zolang mensen hem op deze manier aandacht blijven geven zal 'ie er ook om blijven vragen.quote:Op maandag 5 december 2011 10:31 schreef Ordos20 het volgende:
Dit dus. Eerst miepen dat je niks krijgt (nog steeds kan ik er niet bij dat je überhaupt zo'n profiel tekst maakt), hoor je eindelijk wat (mag ook wel na al die verhalen in R&P), reageer je niet.
Dan doe je het ook gewoon zelf heur!
... en slaat mijn one liner afquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:02 schreef DigitalGirl het volgende:
Mag ik even ordinair zijn, heb de lekkerste vrouw op paiq als foto bewonderaar. Althans ben ik er nog niet een knapper tegengekomen.
Denk dat het daar wel op neer gaat komen. Flink stuk rijden, maar voor een one-of-a-kind concert wil ik het zeker overwegen.quote:Op maandag 5 december 2011 13:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ga je toch gewoon alleen? Doe ik ook vaak genoeg
Jij hebt geen vrienden?quote:Op maandag 5 december 2011 13:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik heb ook vaak genoeg dat geen van m'n vrienden mee wil naar een concert. Zeker doordeweeks is het lastig mensen te vinden daarvoor.quote:
Ik heb wel vrienden maar niet genoeg om bv altijd iemand mee te krijgen naar het theater. Dus ga eigenlijk altijd alleen. Geen problemen meequote:
Dat had ik aantal topics geleden dus ook al gezegdquote:Op maandag 5 december 2011 14:36 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben trouwens ook eens gaan kijken op Pepper. Moet eerlijk zeggen dat het me bevalt, maar zonder betalen is het gewoon crap. Er van uitgaande dat je betaalt:
Opzet vind ik leuk, ik kan veel beter laten zien wie ik ben en merk ook in de reacties dat vrouwen inhaken op dingen in mijn profiel of in mijn antwoorden. De eerste berichten en gesprekken zijn zo ook een stuk minder geforceerd.
De matches zijn OK. Wel irritant dat je elke dag 3 nieuwe krijgt die je toch bijna altijd weer wegklikt. En veel vrouwen met half ingevulde profielen 'die even komen kijken'. Weg ermee. Het gehalte debiele vrouwen is gelukkig redelijk laag. Pas eentje die niet verder kwam dan 'haha vind je foto leuk hihi'. De rest weet gewoon een zin te fabriceren en is oprecht geïnteresseerd.
Ben er wel tevreden over, zit er pas een paar dagen maar toch wel een aantal contacten opgedaan met wie het wel klikt en waar ik eens mee wil daten. Hoorde slechte verhalen over de site, en die zijn alleen maar waar als je niet betaalt. Wat natuurlijk weer een behoorlijke gok is want de succesgarantie is misschien niet heel hoog. Toch valt het me hier op dat vrouwen ondernemender zijn in het sturen van berichten dan elders.
Precies. Je vrienden moeten ook maar net van iets houden waar jij ook van houdt. Mensen doen er altijd zo spastisch over als je alleen naar een voetbalwedstrijd gaat of naar de bioscoop...of stappen...terwijl het geen probleem is als je een jaar alleen gaat reizen.quote:Op maandag 5 december 2011 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb wel vrienden maar niet genoeg om bv altijd iemand mee te krijgen naar het theater. Dus ga eigenlijk altijd alleen. Geen problemen mee
Idd, concerten zeker. Daar maak je ook best snel contact met anderen, vermaak me altijd prima.quote:Op maandag 5 december 2011 13:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
En de mannen die op datingsites zitten?quote:Op maandag 5 december 2011 16:33 schreef Catbert het volgende:
Ik ben er gewoon heilig van overtuigd dat je als je een echt leuke meid wil, je het gewoon IRL moet proberen, omdat de meiden op dating sites over 't algemeen een beetje 'damaged goods' zijn. danwel kwa uiterlijk, danwel kwa innerlijk.
Je begrijpt dat ik het over de vrouwen 'in general' heb hoop ik. Jij zult wel die ene grote uitzondering zijn.quote:
En toen, wilde je je geld terug?quote:Op maandag 5 december 2011 16:28 schreef Puntenjager het volgende:
Een van de redenen waarom ik eigenlijk kots op datingsites: de flakyness van vrouwen...
Ik snap dat niet... waarom zou je een chat starten met mij en vervolgens nauwelijks terugpraten en de chat uiteindelijk dood laten bloeden!?? Van die suffe vragen wat voor hobbies ik heb en wat voor werk ik doe. Zelfs nadat ik dat gewoon verteld had. Holy fokking hell!!!
Waarom zijn vrouwen (een groot deel iig) zo'n slappe was!?? Ze willen in essentie precies hetzelfde als jij (neuken, relatie of beide), alleen ze weigeren er ook maar een klein beetje effort in te steken. Vertel me waarom!!!
Ga niet lopen kwaken dat ik saai ben. Dat heeft letterlijk nog nooit iemand tegen me gezegd (of over me gezegd). Tevens kan het niet mijn foto geweest zijn, want het was op Paiq.
Ik blijf het een eigenaardige hobby vinden om als man met een gezin om een datingsite te willen staan. "om te kijken wat er langs komt". Man, zoek een andere hobby of zo. Dit is toch sneu?quote:Op maandag 5 december 2011 16:37 schreef Catbert het volgende:
Je begrijpt dat ik het over de vrouwen 'in general' heb hoop ik. Jij zult wel die ene grote uitzondering zijn.
Haha nee dat begreep ik. Maar was gewoon een vraag of je dat ook van de gemiddelde man daar vindt.. of enkel alleen over de vrouwen.quote:Op maandag 5 december 2011 16:37 schreef Catbert het volgende:
Je begrijpt dat ik het over de vrouwen 'in general' heb hoop ik. Jij zult wel die ene grote uitzondering zijn.
Dude, je weet dat Paiq is gratis, dus wat is je punt!?? Dat vrouwen op datingsites NIET flaky zijn!??quote:
Ik weet van vrouwen dat het niveau van de gemiddelde kerel op RP het niveau "psst schatje, neuken?" is, maar dat is alles wat ik er van weet aangezien ik zelf geen kerels langs zie komen en dat ook niet interessant vindt.quote:Op maandag 5 december 2011 16:40 schreef Cue_ het volgende:
Haha nee dat begreep ik. Maar was gewoon een vraag of je dat ook van de gemiddelde man daar vindt.. of enkel alleen over de vrouwen.
Datingsites zijn interessant als je iets meer neukvoer in andere steden wil, of als je IRL geen dates kunt regelen IMHO.quote:Op maandag 5 december 2011 16:46 schreef Puntenjager het volgende:
Dude, je weet dat Paiq is gratis, dus wat is je punt!?? Dat vrouwen op datingsites NIET flaky zijn!??
Stuur het profiel naar zijn vrouw, z'n hobby zal dan plotseling wat spannender worden.quote:Op maandag 5 december 2011 16:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik blijf het een eigenaardige hobby vinden om als man met een gezin om een datingsite te willen staan. "om te kijken wat er langs komt". Man, zoek een andere hobby of zo. Dit is toch sneu?
Exactly!quote:Op maandag 5 december 2011 16:33 schreef Catbert het volgende:
Er is voor veel vrouwen een reden dat ze op datingsites zitten. Ze komen niet genoeg kerels tegen, ze zijn te lelijk, of gewoon fucking saai. Als je een meid treft die wel genoeg kerels tegen zou moeten komen en niet lelijk is, is er dus over het algemeen een andere reden.
Ik weet van een aantal meiden die ik ken dat ze op RP staan, en heb van een aantal hun profielen gelezen (dat ik nog steeds nieuwe RP matches langs zie komen heeft z'n voordelen), en ik weet van al die meiden gewoon exact wat er mis is.
Ik ben er gewoon heilig van overtuigd dat je als je een echt leuke meid wil, je het gewoon IRL moet proberen, omdat de meiden op dating sites over 't algemeen een beetje 'damaged goods' zijn. danwel kwa uiterlijk, danwel kwa innerlijk.
Oh trouwens, ik kwam deze nog tegen in m'n lijst vanochtend. Dit is Martine, die zichzelf 'slank' vindt:
[ afbeelding ]
Geeft wel de trend aan in datingland. Ik heb het matchen op 'slank' gezet omdat te veel fatties zichzelf normaal vinden, krijg je dit soort korte pittige types![]()
Ik weet van een paar "best aardige" vrouwen dat ze er al veel krijgen, en een scharrel waar ik mee gedate heb die ik van RP ken (jaren terug, via zo'n 3-dagen gratis abo) kreeg er 50 op een dag, en dan inderdaad van het niveau "psst, neuken?".quote:Op maandag 5 december 2011 16:49 schreef Puntenjager het volgende:
Vrouwen van dit kaliber die alsnog minstens 10 mailtjes van aanbidders per dag krijgen. Kun je nagaan hoeveel mail je krijgt als je GEEN 'dikke' onvoldoende bent.
Mijn punt is dat je op een gratis datingsite zit. Voor jou gratis, en voor vrouwen ook gratis. Dan krijg je dus ook vrijblijvend gedrag, mensen die uit nieuwsgierigheid inloggen, mensen die eigenlijk geen date willen, verveelde pubers die zich als vrouw voordoen en lopen te klieren, .. enzquote:Op maandag 5 december 2011 16:46 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dude, je weet dat Paiq is gratis, dus wat is je punt!?? Dat vrouwen op datingsites NIET flaky zijn!??
Als de zaak nou functioneerde had je een punt... Of als je er geen bezwaar tegen hebt om zo'n lelijke zeekoe die je poste te neuken.quote:Op maandag 5 december 2011 16:47 schreef Catbert het volgende:
Datingsites zijn interessant als je iets meer neukvoer in andere steden wil, of als je IRL geen dates kunt regelen IMHO.
Ja, heb je nog wel een punt mee. Alleen ik frees met grote frezen dat betaalde datingsites nog veel erger zijn. Want dan is het allemaal niet vrijblijvend meer en des te wanhopiger/kneuzeriger (zowel de vrouwen als de mannen). Straks loop je daar tegen een 'OrganicBeauty van bijna 25' aan, die echt heel erg knap is, maar wel nog maagdquote:Op maandag 5 december 2011 16:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Mijn punt is dat je op een gratis datingsite zit. Voor jou gratis, en voor vrouwen ook gratis. Dan krijg je dus ook vrijblijvend gedrag, mensen die uit nieuwsgierigheid inloggen, mensen die eigenlijk geen date willen, verveelde pubers die zich als vrouw voordoen en lopen te klieren, .. enz
Allemaal niet erg, want gratis. En gratis betekent : niet zeuren, niet klagen.
Datingsites fungeren wel, alleen jij fungeert niet. Dat jij geen leuke date kan regelen is vervelend, maar daar kunnen datingsites niets aan doen.quote:Op maandag 5 december 2011 16:56 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Als de zaak nou functioneerde had je een punt... Of als je er geen bezwaar tegen hebt om zo'n lelijke zeekoe die je poste te neuken.
Dikke trollen met pretenties
In mijn ervaring niet. Sterker nog, ik mag van Cinderellaman en Spirit niet meer opgeven hoe mooi mijn huidige vlam wel niet is. En Spirit heeft trouwens ook een leuke vent aan de haak geslagen (op RP).quote:Op maandag 5 december 2011 16:59 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, heb je nog wel een punt mee. Alleen ik frees met grote frezen dat betaalde nog veel erger zijn. Wat dan is het niet vrijblijvend meer en des te wanhopiger/kneuzeriger (zowel de vrouwen als de manne). Straks loop je daar een OrganicBeauty aan van bijna 25, die heel erg knap is, maar wel nog maagd
Je stelt het wel erg negatief...al een aantal heel leuke dates via de verschillende sites geregeld, met aantrekkelijke en soms zelfs erg mooie vrouwen. Ja, de meeste hebben wel een smetje, maar dat heb ik ook, en is ook niet raar als je eenmaal de 35 voorbij bent...quote:Op maandag 5 december 2011 16:56 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Als de zaak nou functioneerde had je een punt... Of als je er geen bezwaar tegen hebt om zo'n lelijke zeekoe die je poste te neuken.
Dikke trollen met pretenties
Fungeert!?? Als wat!??quote:Op maandag 5 december 2011 16:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Datingsites fungeren wel, alleen jij fungeert niet. Dat jij geen leuke date kan regelen is vervelend, maar daar kunnen datingsites niets aan doen.
tis ook niet het eerste woord dat ik zou gebruiken, maar het is in principe goed Nederlandsquote:Op maandag 5 december 2011 17:02 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Fungeert!?? Als wat!??
Leer eerst eens Nederlands, drol.
Holy shit, ik zie het. Ik heb het nog nooit zo gebruikt gezien.quote:Op maandag 5 december 2011 17:04 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
tis ook niet het eerste woord dat ik zou gebruiken, maar het is in principe goed Nederlands
Speltip 1. Als je anderen probeert te corrigeren op het gebied van spelfouten, zorg dat je zelf foutloos schrijft.quote:Op maandag 5 december 2011 17:02 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Fungeert!?? Als wat!??
Leer eerst eens Nederlands, drol.
Het heeft wel een beetje de zweem van paddestoelenquote:Op maandag 5 december 2011 17:06 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Holy shit, ik zie het. Ik heb het nog nooit zo gebruikt gezien.
Jajajaja, mea culpaquote:Op maandag 5 december 2011 17:06 schreef macondo het volgende:
[..]
Speltip 1. Als je anderen probeert te corrigeren op het gebied van spelfouten, zorg dat je zelf foutloos schrijft.
Sorry, ik deel die ervaring niet. Ja, er zijn ongeïnteresseerde wijven die het allemaal maar een beetje vrijblijvend zien. Ja, er zijn vrouwen die toch niet op een date op komen dagen. Maar ik kom er ook tegen die gewoon zijn, en ze zijn echt niet allemaal afdankertjes of wacko's zoals Catbert beweert.quote:Op maandag 5 december 2011 17:04 schreef Puntenjager het volgende:
Maar datingsites werken dus prima, Macondo!??
OK, ik ben negatief, maar ik ben bepaald niet de enige die er zo over denkt (ook op Fok!)
Misschien omdat je een negatieve zeikstraal bent? Of denk je nu werkelijk dat alle vrouwen nooit praten met 'alle mannen'? Waar komen al die dates dan vandaan?quote:Op maandag 5 december 2011 16:28 schreef Puntenjager het volgende:
waarom zou je een chat starten met mij en vervolgens nauwelijks terugpraten en de chat uiteindelijk dood laten bloeden!??
Alle dates??!! Nou dat is voor een hele kleine groep hoor. Veel vrouwen staan al jaren ingeschreven en daten nooit. Dat heb ik zekers al 20x gehoord. En ik geloof dat ook waarom omdat ik zo een handjevol vrouwen er op zie staan die vanaf het begin van deze reeks op rp staan, ik hoef alleen maar effe op rp te kijken en herken ze meteen en dat zijn er niet weinig:quote:Op maandag 5 december 2011 17:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Misschien omdat je een negatieve zeikstraal bent? Of denk je nu werkelijk dat alle vrouwen nooit praten met 'alle mannen'? Waar komen al die dates dan vandaan?
quote:Op maandag 5 december 2011 16:37 schreef macondo het volgende:
Ik blijf het een eigenaardige hobby vinden om als man met een gezin om een datingsite te willen staan. "om te kijken wat er langs komt". Man, zoek een andere hobby of zo. Dit is toch sneu?
Hoe oud ben je in vredesnaam?quote:Op maandag 5 december 2011 19:25 schreef Provinciaaltje het volgende:
Zoek meestal tussen dames uit Brabant in de leeftijd 38 tot 48
Gelukkig... ik ben niet de enige in deze kerk hier, die zegt dat god niet bestaat.quote:Op maandag 5 december 2011 19:06 schreef picardmike het volgende:
[..]
Alle dates??!! Nou dat is voor een hele kleine groep hoor. Veel vrouwen staan al jaren ingeschreven en daten nooit. Dat heb ik zekers al 20x gehoord. En ik geloof dat ook waarom omdat ik zo een handjevol vrouwen er op zie staan die vanaf het begin van deze reeks op rp staan, ik hoef alleen maar effe op rp te kijken en herken ze meteen en dat zijn er niet weinig:
mendytjuh staat er zekers 1jr op
MDH staat er minstens 2jr op
S 1jr
Sorai 3jr ofzo
Maartje 3jr ofzo
Dianne 1jr
Caty zwaar lekker staat er 2jr op
Tinkerbell24 2jr
blingie 2jr
Isolde 3jr
sweetpie langer dan 3jr
En dan kijk ik alleen nog maar wie er online is in de catogorie 26/28 zh
Kortom datingsites hebben veel blijvers en er gaan er maar heel weinig weg. Ik heb langer dan een half jaar geen account gehad en herken ze nog steeds.
Tja, een goeie vriend van mij zegt precies hetzelfde. Dit is zijn ex-vriendin:quote:Op maandag 5 december 2011 17:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Misschien omdat je een negatieve zeikstraal bent? Of denk je nu werkelijk dat alle vrouwen nooit praten met 'alle mannen'? Waar komen al die dates dan vandaan?
Wel jammer dat het misbruikte koorknaapje jou dit advies geeft.quote:Op maandag 5 december 2011 20:16 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Gelukkig... ik ben niet de enige in deze kerk hier, die zegt dat god niet bestaat.
Ik zie je punt niet?quote:Op maandag 5 december 2011 20:20 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Tja, een goeie vriend van mij zegt precies hetzelfde. Dit is zijn ex-vriendin:
[ afbeelding ]
Need I say more!??
Ik ook niet. Beetje raar om dat soort fotos hier te plaatsen trouwens.quote:
Daar was ik al bang voor...quote:
Oke, je wilt dus vertellen dat je vriend het met lelijke vrouwen doet? En wat moeten wij met die informatie?quote:Op maandag 5 december 2011 20:33 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor...
Een normale vent zou zijn hond er nog vanaf trappen, maar de fokkertjes hier zien het probleem niet
Veel.quote:Op maandag 5 december 2011 20:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Oke, je wilt dus vertellen dat je vriend het met lelijke vrouwen doet? En wat moeten wij met die informatie?
Oh, plaats je daarom een foto van de ex van een goede vriend van je hier. Om te vertellen dat vrouwen op datingsites lelijk zijn? Is dat het?quote:Op maandag 5 december 2011 20:50 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Veel.
Iedereen die het probleem met bovenstaande foto niet ziet, ziet ook het probleem met datingsites niet. (dat wist ik natuurlijk allang, maar ik expliceer het maar even)
* iets met soort zoekt soort mompelt *
Pfff en de fotomodellen staan in de rij voor jou (of je vriend die het type sportschool model is) zeker? Ik zie wel een over-bite en een kort pittig kapsel, maar je vriend vond het wel wat.quote:Op maandag 5 december 2011 20:33 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor...
Een normale vent zou zijn hond er nog vanaf trappen, maar de fokkertjes hier zien het probleem niet
quote:Ik heb nog een RP profiel (ik vind het leuk om bekenden langs te zien komen, beetje spioneren) waar letterlijk NIKS instaat. Geen foto's, geen tekst, niks. En ik heb dus ook dit weekend 2 berichtjes gekregen. Ik vermoed dat het gewoon berichtjes van RP zelf zijn om mensen lid te laten worden.
Dit klinkt tegenstrijdig waarom berichten worden ontvangen voor de manquote:Ik merk overigens dat het richting de donkere dagen gaat lopen want er komen nu zelfs berichten spontaan bij me binnen gevallen.
DUHquote:Op maandag 5 december 2011 20:58 schreef macondo het volgende:
[..]
Oh, plaats je daarom een foto van de ex van een goede vriend van je hier. Om te vertellen dat vrouwen op datingsites lelijk zijn? Is dat het?
Twee keer iets met een fotomodel gehad en 1 keer had ze al een vriend.quote:Op maandag 5 december 2011 20:58 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Pfff en de fotomodellen staan in de rij voor jou (of je vriend die het type sportschool model is) zeker? Ik zie wel een over-bite en een kort pittig kapsel, maar je vriend vond het wel wat.
Dus nee.
Ik zie je punt niet. Helemaal niet omdat je het als antwoord op een vraag van Silenus poste (die hiermee nog steeds niet beantwoord is)
Wat een onnavolgbare PicardMikeaanse bijdragequote:Op maandag 5 december 2011 21:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wel misschien moeten we net als jij gewoon gaan voor iemand die veel jonger is. Bedoel wel lastig als men telkens zegt "goh was ze toch jong", maar jah dan doe je net of je te dom bent om door de regels door te lezen en volia.
Geen dankquote:Op maandag 5 december 2011 21:44 schreef Godshand het volgende:
Puntenjager houdt het topic wel levendig
Puntenjager, post trouwens eens een foto van je eigen chick, held! Kijken wij even of zij " fotomodel" -waardig is
Zag er in het weekend ook 1 staan uit de buurt en i.v.m gratis RP weekend toch een berichtje gestuurd. Wel gelezen maar niet beantwoord (eigenlijk too good to be true)quote:Op maandag 5 december 2011 23:14 schreef Cinderella_Man het volgende:
Grmbl...ff besloten wat rustig aan te doen met daten..zie ik toch een mooie meid voorbij komen op 1 vd sites....en nog in de buurt ook....hmmmmm...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet niet of het magAahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
quote:Op maandag 5 december 2011 23:24 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Zag er in het weekend ook 1 staan uit de buurt en i.v.m gratis RP weekend toch een berichtje gestuurd. Wel gelezen maar niet beantwoord (eigenlijk too good to be true)van mij welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet niet of het mag![]()
verdorie!. het is nu te laat.quote:Op maandag 5 december 2011 10:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tsjonge, met alle respect maar wat ben je toch een slome zak hooi.Met deze instelling blijf je echt tot je dood maagd hoor.
Had nou gewoon wat teruggestuurd man, hoezo 'te lui'? Je bent toch ook niet te lui om hier hele zelfkastijdingsverhalen te posten over jezelf?
ik snap het niet.quote:Op maandag 5 december 2011 21:06 schreef macondo het volgende:
MyLifeIsGrey, DigitalGirl, PicardMike en Puntenjager.
Ik heb een kwartet
Welk kwartet spel spelen we ?quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:09 schreef Silenus het volgende:
Natuurlijk is dat goed voor macondo, hij heeft nu kwartet.
Je komt uit 1974? Misschien moet je je eens naar je leeftijd gedragen?quote:Op maandag 5 december 2011 21:12 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Twee keer iets met een fotomodel gehad en 1 keer had ze al een vriend.
En wat die vriend betreft: die heeft inderdaad een sixpack en alles. Dat is juist het probleem ook met die vent. Hij heeft ondanks al zijn assets de ballen niet om voor een lekker wijf te gaan (ligt wel bijna elk weekend in de parenclub, maar durft ook daar niet voor kwaliteit te gaan)
quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:13 schreef Silenus het volgende:
Gefrustreerde-mannen-die-hun-falen-afschuiven-op-alle-vrouwen-en-niet-helemaal-helder-zijn-in-de-bovenkamer
Beauty is in the eye of the beholder. Ofwel, wat jij lekker vindt, hoeft voor hem helemaal niet zo te zijn. Daar al eens over nagedacht?quote:Op maandag 5 december 2011 21:12 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
En wat die vriend betreft: die heeft inderdaad een sixpack en alles. Dat is juist het probleem ook met die vent. Hij heeft ondanks al zijn assets de ballen niet om voor een lekker wijf te gaan (ligt wel bijna elk weekend in de parenclub, maar durft ook daar niet voor kwaliteit te gaan)
Ik deel die ervaring wel, het is zoeken naar een speld in hooiberg met nog 1000 mannen. Maar goed, iedere gek zijn gebrek en soort zoekt soort. Veel mannen op datingsites voldoen net zo goed aan de omschrijving hier. Dus uiteindelijk is zo'n datinggebeuren ook altijd een succes. Als je maar graag genoeg wil.quote:Op maandag 5 december 2011 16:33 schreef Catbert het volgende:
Ik ben er gewoon heilig van overtuigd dat je als je een echt leuke meid wil, je het gewoon IRL moet proberen, omdat de meiden op dating sites over 't algemeen een beetje 'damaged goods' zijn. danwel kwa uiterlijk, danwel kwa innerlijk. -aanvulling- Of het is gewoon eeuwige middelmaat waar je niet warm of koud van wordt.
Kom aan Wauwelaar, alle dates zijn geforceerd. Daar heeft internet niets mee te maken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik deel die ervaring wel, het is zoeken naar een speld in hooiberg met nog 1000 mannen. Maar goed, iedere gek zijn gebrek en soort zoekt soort. Veel mannen op datingsites voldoen net zo goed aan de omschrijving hier. Dus uiteindelijk is zo'n datinggebeuren ook altijd een succes. Als je maar graag genoeg wil.
Toch kan het ook prima voorkomen dat je IRL gewoon weinig leuke meiden tegenkomt met wie je wil daten. Ik heb dat wel een beetje. Leuke vriendengroep, veel vrouwen om me heen, leuk afwisselend werk op verschillende locaties, maar nergens lijken echt dames rond te lopen met wie ik wil daten. Natuurlijk lopen er wel leuke dames her en der, maar ik ben gewoon niet heel snel onder de indruk. Dat is ook een kwestie van ervaring.
Dan ga je toch eens kijken op zo'n datingsite, maar het aanbod is wel vrij teleurstellend moet ik zeggen. Als je heel graag iemand wil en snel tevreden bent is het een snackbar. Voor mij is het een restaurant waar eigenlijk niets op de kaart me echt lekker lijkt. En vindt maar eens een gerecht wat de kok goed heeft bereid.
Nu sta je er als 30+-er ook wel anders in natuurlijk. Ik hoef niet zo nodig een relatie, dat heb ik allemaal wel gezien. Het moet voor mij wel heel bijzonder zijn wil ik in een relatie stappen en door het volgorde van het internetdaten ( eerst fotootje, dan internetpersoonlijkheid, dan elkaar zien) werkt het voor mij niet. Het is veel te geforceerd. En dat merk je ook geregeld aan de tafel tegenover je.
Ik ben het wel enigszins met Wauwelaar eens. Op een 1 of andere manier vind ik het daten via internetten geforceerder... de gesprekken zijn al sneller richting keuring. Terwijl als ik iemand in de kroeg ontmoet zijn de gesprekken toch net wat anders en als ik er wat mee ga drinken is het minder 'keurend-voor-een-relatie-mogelijkheid'.quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:29 schreef macondo het volgende:
Kom aan Wauwelaar, alle dates zijn geforceerd. Daar heeft internet niets mee te maken.
Als het een grapje is, dan vind ik hem heel geestig.quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:38 schreef foreverman het volgende:
Tsja, meningen verschillen daarover. Ik hoorde van een andere dame dat ze het (af)spreken via internetdaten weer prettiger vond omdat als ze naar de kroeg gaat gelijk wordt besprongen door 20 man (figuurlijk dan he) en niet even in de rondte te kunnen kijken zonder weer in een paar hongerige ogen te staren.
Zit trouwens net op een profiel te kijken en lees 'favoriete eten, favoriete sport, favoriete muziek' etc bij iemand. Staat er bij 'favoriete televisie' Samsung![]()
![]()
Tsja, toch kom ik in de kroeg maar weinig potentieel relatiemateriaal tegen. Genoeg die ik wel zou doen, maar daar blijft het meestal ook bij.quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben het wel enigszins met Wauwelaar eens. Op een 1 of andere manier vind ik het daten via internetten geforceerder... de gesprekken zijn al sneller richting keuring. Terwijl als ik iemand in de kroeg ontmoet zijn de gesprekken toch net wat anders en als ik er wat mee ga drinken is het minder 'keurend-voor-een-relatie-mogelijkheid'.
Ligt natuurlijk ook aan mezelf, daar niet van.
Plus is het ook erg handig om te weten of iemand uberhaupt single is. In de kroeg investeer je toch vaak in een kansloos project.quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:40 schreef Mystikvm het volgende:
Tsja, toch kom ik in de kroeg maar weinig potentieel relatiemateriaal tegen. Genoeg die ik wel zou doen, maar daar blijft het meestal ook bij.
sterk punt!quote:Op maandag 5 december 2011 10:02 schreef Silenus het volgende:
quote:Op maandag 5 december 2011 23:24 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Zag er in het weekend ook 1 staan uit de buurt en i.v.m gratis RP weekend toch een berichtje gestuurd. Wel gelezen maar niet beantwoord (eigenlijk too good to be true)Van mij mag dat wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet niet of het mag
Ik vind haar alleen 3x niks. (naast het feit dat ze veel te oud voor me is natuurlijk)
Op de foto heeft ze zo'n grote zonnebril dat je haar halve gezicht niet kan zien (kan alleen foto 1 zien)
Heeft het standaard zinnetje laten staan dat ze een leuke man zoekt.
En verder geeft ze helemaal geen info, niet bij beroep, niet bij hobby's, tv, sport etc.
Wat voor leuk berichtje kan je daar nou heensturen![]()
dat is natuurlijk precies de opzet: mensen gekmaken en berichten laten sturen, maar als je dan nieuwsgierig bent wat je terugkrijgt (en daar weer op wil reageren) moet je toch betalen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 00:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
verdorie!. het is nu te laat.
ik was om klokslag 12 een beetje aan het twijfelen of ik wat terug zou sturen.
en nu is het te laat, gratis full memberding blijkt dus precies om 12 uur snachts over te zijn.
daar hebben anderen misschien ook last van.
Daarom probeer ik de chats op paiq (met mails op RP is het een stuk lastiger) ook altijd meer gewoon als een leuk gesprek te laten verlopen en niet zo richting een keuring met de standaardvragen-gesprek.quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben het wel enigszins met Wauwelaar eens. Op een 1 of andere manier vind ik het daten via internetten geforceerder... de gesprekken zijn al sneller richting keuring. Terwijl als ik iemand in de kroeg ontmoet zijn de gesprekken toch net wat anders en als ik er wat mee ga drinken is het minder 'keurend-voor-een-relatie-mogelijkheid'.
Ligt natuurlijk ook aan mezelf, daar niet van.
Het is een grapje in het profiel, verder is het een redelijk intelligent profiel. Heb gelijk een berichtje gestuurd, dit is mijn humorquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als het een grapje is, dan vind ik hem heel geestig.
Je moet niet vergeten dat internet niet meer dan een medium is, net zoals telefoon en schriftelijk contact. Hetgene wat jij beschrijft is 'daten' in het algemeen. Dates zijn vooropgezette sociale aangelegenheden waarbij de betrokkenen zich van hun beste kant laat zien met als uitgaanspunt een zo interessant mogelijk voorkomen te hebben. Of je dit nu via internet afspreekt, of in de kroeg, er is weinig verschil anders dan fysieke aanwezigheid van elkander. De nadelen van een dergelijke bijeenkomst zijn de dingen die je juist niet perfect maken. Eenmaal in een relatie kom je er namelijk achter dat de persoon in kwestie negatieve kanten heeft die hij of zij verborgen hield, en dan beginnen de frustraties een stapeltje te worden. Uiteindelijk ben je beter af een langere platonische relatie te kunnen verheffen naar een romantische, dan weet je al meer van elkaar en zijn er weinig onaangename verrassingen in het vooruitzicht. Tevens hoef je zelf ook niet de schijn op te houden en is het over het algemeen gewoon veel aangenamer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik deel die ervaring wel, het is zoeken naar een speld in hooiberg met nog 1000 mannen. Maar goed, iedere gek zijn gebrek en soort zoekt soort. Veel mannen op datingsites voldoen net zo goed aan de omschrijving hier. Dus uiteindelijk is zo'n datinggebeuren ook altijd een succes. Als je maar graag genoeg wil.
Toch kan het ook prima voorkomen dat je IRL gewoon weinig leuke meiden tegenkomt met wie je wil daten. Ik heb dat wel een beetje. Leuke vriendengroep, veel vrouwen om me heen, leuk afwisselend werk op verschillende locaties, maar nergens lijken echt dames rond te lopen met wie ik wil daten. Natuurlijk lopen er wel leuke dames her en der, maar ik ben gewoon niet heel snel onder de indruk. Dat is ook een kwestie van ervaring.
Dan ga je toch eens kijken op zo'n datingsite, maar het aanbod is wel vrij teleurstellend moet ik zeggen. Als je heel graag iemand wil en snel tevreden bent is het een snackbar. Voor mij is het een restaurant waar eigenlijk niets op de kaart me echt lekker lijkt. En vindt maar eens een gerecht wat de kok goed heeft bereid.
Nu sta je er als 30+-er ook wel anders in natuurlijk. Ik hoef niet zo nodig een relatie, dat heb ik allemaal wel gezien. Het moet voor mij wel heel bijzonder zijn wil ik in een relatie stappen en door het volgorde van het internetdaten ( eerst fotootje, dan internetpersoonlijkheid, dan elkaar zien) werkt het voor mij niet. Het is veel te geforceerd. En dat merk je ook geregeld aan de tafel tegenover je.
Mee eens. Een vriend van mij woont samen met zijn toenmalige "blind date"', die geregeld was door een gezamenlijke vriendin. Maakt geen donder uit - internet, kroeg, blind date..quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:18 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat internet niet meer dan een medium is, net zoals telefoon en schriftelijk contact. Hetgene wat jij beschrijft is 'daten' in het algemeen. Dates zijn vooropgezette sociale aangelegenheden waarbij de betrokkenen zich van hun beste kant laat zien met als uitgaanspunt een zo interessant mogelijk voorkomen te hebben. Of je dit nu via internet afspreekt, of in de kroeg, er is weinig verschil anders dan fysieke aanwezigheid van elkander.
Meen je dat nou serieus? Vanuit een friendship zone naar relatie? Wat een contrast met je het eerste deel van je post, want ik vind dit echt stierepoep. Ja, mensen kunnen toch tegenvallen als de roze wolk weg is. En nee, dat valt niet te voorkomen.quote:De nadelen van een dergelijke bijeenkomst zijn de dingen die je juist niet perfect maken. Eenmaal in een relatie kom je er namelijk achter dat de persoon in kwestie negatieve kanten heeft die hij of zij verborgen hield, en dan beginnen de frustraties een stapeltje te worden. Uiteindelijk ben je beter af een langere platonische relatie te kunnen verheffen naar een romantische, dan weet je al meer van elkaar en zijn er weinig onaangename verrassingen in het vooruitzicht. Tevens hoef je zelf ook niet de schijn op te houden en is het over het algemeen gewoon veel aangenamer.
Het functioneert wel, alleen niet voor kerels die IRL ook niet aan dates komen. Aangezien de balans man/vrouw erg scheef is, zijn vrouwen op datingsites zo ongeveer nog selectiever op uiterlijk dan IRL. Je kunt prima dates regelen via RP, ik heb in die 3 dagen 'gratis' destijds 2 dates geregeld. Maar ik vind alleen dat de 'kwaliteit' van de dames op RP nogal onderdoet voor die van wat ik IRL tegenkom.quote:Op maandag 5 december 2011 16:56 schreef Puntenjager het volgende:
Als de zaak nou functioneerde had je een punt...
Met het verschil dat je 'normaal' iemand eerst IRL ziet, denkt "Hey, die is leuk!" en dan contact zoekt. Datingsites werken compleet omgekeerd. Je gaat dus een beeld krijgen van iemand voordat je die persoon uberhaupt gezien hebt. Van die 2 dates destijds was de eerste echt veel minder interessant dan ze zich voordeed (gewoon een saaie suffe doos), en de 2e was veel knapper dan ik verwacht had (een van de knapste vrouwen waar ik mee gedate heb, maar daar had ik het geluk dat ik een van de eerste was die d'r een berichtje stuurde) toevallig.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:18 schreef Chavez_ het volgende:
Je moet niet vergeten dat internet niet meer dan een medium is, net zoals telefoon en schriftelijk contact.
Bij Paiq investeer je ook maar 10 minutenquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het functioneert wel, alleen niet voor kerels die IRL ook niet aan dates komen. Aangezien de balans man/vrouw erg scheef is, zijn vrouwen op datingsites zo ongeveer nog selectiever op uiterlijk dan IRL. Je kunt prima dates regelen via RP, ik heb in die 3 dagen 'gratis' destijds 2 dates geregeld. Maar ik vind alleen dat de 'kwaliteit' van de dames op RP nogal onderdoet voor die van wat ik IRL tegenkom.
Paiq heb ik niet echt ervaring mee; ik had weinig zin tijd de investeren in iemand die dan later gewoon gruwelijk lelijk blijkt te zijn.
Ik vond de meiden op Paiq die ik 'vrijgespeeld' had ook echt niks bijzonders. Ik kom in Utrecht via via of in de stad gewoon veel leukere en knappere meiden tegen. Ik heb op Paiq en RP nog nooit iemand gezien waar ik kwa foto's dacht "wow, dat jij op een datingsite zit".quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:06 schreef Mystikvm het volgende:
Bij Paiq investeer je ook maar 10 minutenVolgens mij word je ook gematched aan de hand van je fotoscore. Ik moet de eerste zeekoeien nog tegenkomen.
Je blijft een vreemde snuiter, Catbert. Een gezin hebben en geregistreerd staan op een datingsite om te kijken "wat er rondloopt". Zoek een hobby man. Maar wacht, ik herhaal mezelf! En ho, we wachten nog op reactie, Catbert!quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:06 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vond de meiden op Paiq die ik 'vrijgespeeld' had ook echt niks bijzonders. Ik kom in Utrecht via via of in de stad gewoon veel leukere en knappere meiden tegen. Ik heb op Paiq en RP nog nooit iemand gezien waar ik kwa foto's dacht "wow, dat jij op een datingsite zit".
Van de meiden die ik ken die op RP zitten en er "op zich wel leuk" uitzien weet ik ook precies wat er mis mee is.
En sorry, maar ik bedoel niet dat op datingsites de mensen zitten die IRL ook 'succesvol' zijn. Als je IRL veel succes hebt geloof ik niet dat je op een datingsite gaat zitten. Ik zeg alleen dat mannen die ronduit lelijk zijn het op een datingsite minstens net zo moeilijk gaan hebben als IRL gewoon omdat de verhouding mannen/vrouwen scheef is.
Dat meen ik bloedserieus, en daar is helemaal niks geks aan. Misschien had ik 'platonisch' kunnen uitbreiden met 'professioneel' en 'casual', maar het komt er op neer dat diegene waarmee langdurige relaties gevormd worden vaak al deel uit maken van je sociale kring al voordat je de intentie had om die romantische relatie uberhaubt te beginnen. Voorbeelden zijn school, werk, toevallig dagelijks in de bus/trein, en ook clubs van verscheidene hobbies. Ik kan me voorstellen dat je het contrast groot vindt, vooral als je gewend bent te denken in zwart/wit termen als 'voorkomen' en 'nee dat kan nooit, want...'. Je moet niet vergeten dat een date vaak niet meer is dan een toneelstuk waarbij beide acteurs óók toeschouwers zijn. Na een aantal weken (als het al niet na enkele dagen is) wil je ook een keer jezelf zijn, en dan komt men er vaak achter dat het helemaal niet klikt. De bedoeling van een date is dat je er achter komt of je bij elkaar past, maar de praktijk wijst vaak uit dat 't niet zo werkt. Daarom is R&P zo druk bezocht!quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:31 schreef macondo het volgende:
[..]
Meen je dat nou serieus? Vanuit een friendship zone naar relatie? Wat een contrast met je het eerste deel van je post, want ik vind dit echt stierepoep. Ja, mensen kunnen toch tegenvallen als de roze wolk weg is. En nee, dat valt niet te voorkomen.
Waarom moet je dit persoonlijk maken? Ik vind het gewoon een interessante discussie. Dat je het vreemd vindt dat ik die mailtjes nog laat komen snap ik niet zo goed, ik vind het gewoon grappig om te zien dat er best veel meiden die ik ken langskomen. Een van de meiden die ik training geef bijvoorbeeld is nu actief op RP, had ik het nog met haar over onlangs.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:12 schreef macondo het volgende:
Je blijft een vreemde snuiter, Catbert. Een gezin hebben en geregistreerd staan op een datingsite om te kijken "wat er rondloopt". Zoek een hobby man. Maar wacht, ik herhaal mezelf! En ho, we wachten nog op reactie, Catbert!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |