abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 december 2011 @ 17:06:49 #1
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105137355
Welkom bij het grote Fok! Datingsite Ervaringen topic!

Heb je altijd al eens willen proberen om via internet de liefde van je leven te vinden? Of heb je de liefde al gevonden via een datingsite? Of sta je al tijdenlang ingeschreven, maar wil het maar niet lukken? Dan is dit het topic voor al je vragen, tips, (succes)verhalen en anderssoortige ervaringen!

De datingsites:

Relatieplanet (RP)
Paiq /
next·lover
Knuz
Badoo
Parship
Lexa
E-Matching
Friendscout24
Yellowdate
OKcupid
Pepper
FOK! Fotoboek
En tot slot wordt er in dit topic ook flink gedate

De Ervaringsdeskundigen
X39.jpgfok02.jpgskipperdepip.jpgt-seven.gif231981622_5_60s2.JPGneelix-small.jpgperfectday.jpgPAdv.jpgstanger_img.jpgavatar_AR60x60_2.gifMAYER.jpg

Voorgaande delen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP kan je hier vinden.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  zaterdag 3 december 2011 @ 18:19:45 #2
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_105139454
Ik was er niet altijd even zeker over, maar het lijkt nu toch echt goed te lopen met mijn date. Net thuis van date 6 of 7 en voelt allemaal erg goed. Wel een rustig tempo aangehouden, en dat is voor de verandering eigenlijk best wel lekker (rustig als in niet in date 1 of 2 met elkaar naar bed gaan).
Overal verstand van.
pi_105140985
Gut, de eerste 'interesse' wink is binnen op Relatie.nl

Nederlandse nationaliteit en ja, wat ben je goed in communiceren:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vermoed fake, maar laat dan gewoon je profieltekst in het Engels staan in plaats van alles om zeep helpen met Google Translate.....
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_105141179
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:11 schreef robdriessen het volgende:
Gut, de eerste 'interesse' wink is binnen op Relatie.nl

Nederlandse nationaliteit en ja, wat ben je goed in communiceren:
SPOILER
Ik vermoed fake, maar laat dan gewoon je profieltekst in het Engels staan in plaats van alles om zeep helpen met Google Translate.....
Ik had al zoiets verwacht, maar dat halve (vrouwelijke) ledenbestand daar is fake. Net iets teveel knappe dames met iets té professioneel ogende foto's (fakers posten er ook altijd maar één en hebben standaard een ultrakorte cliché profieltekst) Ik kwam zelfs mevrouw Nikki Simms al tegen! O+
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_105141317
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:17 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik had al zoiets verwacht, maar dat halve (vrouwelijke) ledenbestand daar is fake. Net iets teveel knappe dames met iets té professioneel ogende foto's (fakers posten er ook altijd maar één en hebben standaard een ultrakorte cliché profieltekst) Ik kwam zelfs mevrouw Nikki Simms al tegen! O+
Meteen een berichtje gestuurd natuurlijk? :+
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_105141679
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:22 schreef robdriessen het volgende:

[..]

Meteen een berichtje gestuurd natuurlijk? :+
Nee, ze doet geen hardcore -O-
pi_105144974
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 december 2011 19:11 schreef robdriessen het volgende:
SPOILER
:') :')
pi_105152028
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 18:19 schreef macondo het volgende:
Ik was er niet altijd even zeker over, maar het lijkt nu toch echt goed te lopen met mijn date. Net thuis van date 6 of 7 en voelt allemaal erg goed. Wel een rustig tempo aangehouden, en dat is voor de verandering eigenlijk best wel lekker (rustig als in niet in date 1 of 2 met elkaar naar bed gaan).
mooi man...hier uiteindelijk wat minder...heb het (intensieve) contact met huidige date afgebouwd, omdat ik mij er uiteindelijk toch niet helemaal happy bij voelde....wel ff k-situatie...maar for the best denk ik wel......voorlopig daten weer in de vriezer en maar ff overstappen op het "loslaten ex" topic.... -O- :(
  zondag 4 december 2011 @ 00:21:40 #9
57047 macondo
pi_105152997
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 23:56 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

mooi man...hier uiteindelijk wat minder...heb het (intensieve) contact met huidige date afgebouwd, omdat ik mij er uiteindelijk toch niet helemaal happy bij voelde....wel ff k-situatie...maar for the best denk ik wel......voorlopig daten weer in de vriezer en maar ff overstappen op het "loslaten ex" topic.... -O- :(
Hmm balen, herinneringen aan je ex zitten je dwars?

Daar heb ik niet echt last van, en mijn scharrel ook niet. Wel hebben we een iets aparte verhouding inmiddels, tussen de (superleuke) afspraakjes door bellen/sms-en/mailen we eigenlijk nauwelijks.
Overal verstand van.
pi_105153424
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 00:21 schreef macondo het volgende:

[..]

Daar heb ik niet echt last van, en mijn scharrel ook niet. Wel hebben we een iets aparte verhouding inmiddels, tussen de (superleuke) afspraakjes door bellen/sms-en/mailen we eigenlijk nauwelijks.
Heerlijk toch. Voor mij hoeft dat ook niet om elke scheet die je laat te moeten vermelden aan je geliefde.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  zondag 4 december 2011 @ 00:39:29 #11
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105153651
quote:

[..]

Ideaal voor een scharrel. Geen gezeik ( of miscommunicatie over sms/whatsapp/whatever)
pi_105155854
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 00:39 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ideaal voor een scharrel. Geen gezeik ( of miscommunicatie over sms/whatsapp/whatever)
Als die balans er is, perfect. Verwachtingspatronen verstieren de boel alleen maar :{

Zelf later vandaag een re-date hier. Kookkunsten vertonen enzo. Laten we hopen dat ze van crispy houdt...
pi_105157621
quote:

[..]

Jep..en dat sucks, want dat is de ex niet waard.....
pi_105157929
*te veel details :P *
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_105157978
Gisteren mijn eerste internetdate in tijden weer gehad! Dus meld me hier ook maar eens! Was erg geslaagd :)
  zondag 4 december 2011 @ 11:45:31 #16
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105160410
Ik ga vanmiddag met een ex-date gezellig wat drinken als vrienden. Zo kan het dus ook!

:s)
  zondag 4 december 2011 @ 12:12:14 #17
57047 macondo
pi_105160998
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 00:39 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Scharrel is mijn eigen term, om aan te geven dat het niet meer mijn "date" is maar ook nog niet mijn "vriendin". Weinig gezeur inderdaad over sms, maar was evengoed wennen om de boodschap te interpreteren. Normaal denk je : geen sms of whatever - stiekem einde verhaal. Nu niet..
Overal verstand van.
pi_105161226
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:12 schreef macondo het volgende:

[..]

Scharrel is mijn eigen term, om aan te geven dat het niet meer mijn "date" is maar ook nog niet mijn "vriendin". Weinig gezeur inderdaad over sms, maar was evengoed wennen om de boodschap te interpreteren. Normaal denk je : geen sms of whatever - stiekem einde verhaal. Nu niet..
Ik vind de term scharrel altijd een beetje negatief klinken.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  zondag 4 december 2011 @ 12:24:29 #19
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105161257
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:23 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Ik vind de term scharrel altijd een beetje negatief klinken.
Scharrel klinkt voor mij als neukertje. Macondo heeft meer een prille relatie.
Maar goed, geef het beestje een naam.
pi_105163062
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 11:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik ga vanmiddag met een ex-date gezellig wat drinken als vrienden. Zo kan het dus ook!

:s)
^O^ Had ik vrijdag. Ergens wat eten, daarna wat drinken...was leuk!
pi_105165007
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:24 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Scharrel klinkt voor mij als neukertje.
Is het toch ook?
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_105167877
Hmm date is weg.. Maar weet niet goed wat ik er nu bij voel, hij is erg direct en ook vrij serieus. Iets dat ik ook wel ben, maar misschien in mindere mate als hem.
pi_105168856
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 15:14 schreef Desconocida het volgende:
Hmm date is weg.. Maar weet niet goed wat ik er nu bij voel, hij is erg direct en ook vrij serieus. Iets dat ik ook wel ben, maar misschien in mindere mate als hem.
Als je nu al twijfelt dan is hij dus niks voor je.
pi_105168998
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 15:46 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als je nu al twijfelt dan is hij dus niks voor je.
Het is vooral ook dat ik me niet toe durf te geven aan mijn gevoel, en dat ik daardoor eigenlijk sowieso altijd wel twijfel.
  zondag 4 december 2011 @ 15:50:37 #25
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105169029
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 14:04 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

Is het toch ook?
Ja vind ik wel. Interesse? *)
pi_105172737
Wat is nou een beetje een leuke datingsite? Ik heb een paar dagen badoo geprobeerd, maar valt enorm tegen.
  zondag 4 december 2011 @ 17:36:35 #27
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_105173219
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 17:23 schreef xericax het volgende:
Wat is nou een beetje een leuke datingsite? Ik heb een paar dagen badoo geprobeerd, maar valt enorm tegen.
Badoo is echt helemaal niet leuk. Daar zitten mijn type vrouwen niet op.

Relatie.nl is nieuw en zit vol met fakeaccounts (vrouwen iig, weet niet hoe het aan de mannenkant zit).
Paiq en Relatieplanet zijn denk ik wel de beste.
Paiq is gratis en gebaseerd op veel chatten, Relatieplanet is een betaalsite met veel profielen om te shoppen.
pi_105175024
Date is nogal aan de late kant. Dan zelf maar alvast aan de borrel beginnen :9

[edit] Eet niet hier dus, maar komt later vanavond. Weinig vertrouwen in mijn culinaire skills waarschijnlijk :( [/edit]

[ Bericht 39% gewijzigd door Hungry_Joe op 04-12-2011 19:05:18 ]
pi_105177062
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 17:36 schreef Thornado het volgende:

[..]

Badoo is echt helemaal niet leuk. Daar zitten mijn type vrouwen niet op.

Relatie.nl is nieuw en zit vol met fakeaccounts (vrouwen iig, weet niet hoe het aan de mannenkant zit).
Paiq en Relatieplanet zijn denk ik wel de beste.
Paiq is gratis en gebaseerd op veel chatten, Relatieplanet is een betaalsite met veel profielen om te shoppen.
Dan ga ik paiq eens uitproberen.
pi_105180855
Had me bij alle dating sites uitgeschreven maar ms in het nieuwe jaar weer een kans geven...
Besef me namelijk steeds meer dat de kroeg/club lang niet de beste manier is om aan de vrouw te komen.
  zondag 4 december 2011 @ 20:43:19 #31
168576 Idioteque
take the money and run
pi_105181790
Ik heb totaal geen ervaring met datingsites, maar ik ga het maar eens proberen! Heb vandaag een Paiq account aangemaakt. (geen idee trouwens hoe het werkt, maar ik zie het wel)

[ Bericht 18% gewijzigd door Idioteque op 04-12-2011 21:42:30 ]
pi_105189070
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 15:50 schreef Desconocida het volgende:

[..]

Het is vooral ook dat ik me niet toe durf te geven aan mijn gevoel, en dat ik daardoor eigenlijk sowieso altijd wel twijfel.
Want, wat zegt je gevoel dan?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 4 december 2011 @ 22:46:57 #33
57047 macondo
pi_105189868
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 15:50 schreef Desconocida het volgende:

[..]

Twijfel hoort er te zijn. Als je al verliefd bent op je eerste date, ben je óf erg jeugdig óf een beetje raar.
Overal verstand van.
pi_105193013
  zondag 4 december 2011 @ 23:59:45 #35
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105193835
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:46 schreef macondo het volgende:

[..]

Twijfel hoort er te zijn. Als je al verliefd bent op je eerste date, ben je óf erg jeugdig óf een beetje raar.
:{

Je kunt ook gewoon direct een enorme klik hebben hoor en wel verliefd worden.

Maar je hebt gelijk, dat is niet vaak zo.

Twijfels lijken me niet goed, dan zit er iets niet lekker dat je probeert te rationaliseren.
  † In Memoriam † maandag 5 december 2011 @ 00:10:03 #36
21636 Feestkabouter
pi_105194316
vandaag een aardige date gehad (eerste keer dat we elkaar zagen)..... niet via een site, maar een collega van een vriendin.

erg mooie dame, veel mooie en interessante dingen aan haar, lief en volwassen (we zijn allebei rond de 40, dus dat mag ook wel), erg veel overeenkomsten (ja verschillen zijn er ook)....... maar ze is nogal kat-uit-de-boom-kijkend. gaf ze zelf ook aan hoor. dus van haar weinig indruk gekregen hoe zij het vond (laat ik even bezinken en dan van de week eens vragen).
het contact was dus gezellig en open, maar niet heel sprankelend (van haar uit)........ en dat is heel jammer, en ook lastig om er dus nu iets van in te schatten, want ik denk dat als zij iemand langer kent het wel heel lekker losjes en sprankelend vlot kan zijn.
maar effies afwachten dus hoe zij er van de week over denkt.

eigenlijk was dit mijn eerste date in............... in ooit eigenlijk!!
altijd op andere manieren tegen dames aangelopen.
maar leuke ervaring. open voor meer..... maar wel 1 tegelijk, ben niet zo haastig, dus eerst dit afwachten.
zei ik al dat ik moest afwachten?
ik ben niet zo geduldig...... :P
  maandag 5 december 2011 @ 06:43:04 #37
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_105197752
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 19:09 schreef xericax het volgende:

[..]

Dan ga ik paiq eens uitproberen.
paiq is nog het minst erg van de datingsites.
en relatieplanet.nl is nu tijdelijk gratis full membership voor iedereen.
Het is wel handig om op trefwoord te kunnen zoeken, en dan kan je bijvoorbeeld zoeken op :"slangen" ofzo als je een jongen wilt vinden die iets in ze profiel heeft staan over slangen
(dat is maar een voorbeeld).

quote:
5s.gif Op zondag 4 december 2011 22:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

hey godshand :)

ik heb op de 1 of andere manier 2 berichten ontvangen (3 als hoogstwaarschijnlijk neppe trol van fok wordt meegerekend) op relatieplanet met me "oh zo slechte profiel die niet slechter kon" volgens hier.
ik kan me profiel niet vergelijken met de andere man, maar het blijkt dus allemaal wel mee te vallen.

ik denk dat het komt omdat ik nogal veel online daar ben, of door de gratis full - membership. want het jaar ervoor heb ik niets ontvangen.
ik ben alleen te lui om nog wat terug te sturen, maar misschien komt dat nog.
daar moet ik nog wat over nadenken om te veranderen, dat ik minder lui moet worden alsof ik geen contacten wil.
en ik moet me er even toe gaan zetten om wat terug te sturen, want anders is dat gratis full membership weg en kan ik weer gaan betalen wat ik onzin vind, omdat de kans erg laag is dat ik wat aan die 30 euro per maand heb.

[ Bericht 12% gewijzigd door mylifeisgrey op 05-12-2011 07:01:22 ]
pi_105197896
Goed, gisteren toch gedate met de ongeïnteresseerde en initiatiefloze vrouw :') Zoals ik al vermoedde was er minder common ground dan bij het chatten/smsen, maar desalniettemin erg gezellig. Ik ben ook vrij duidelijk geweest in dat zij niet is wat ik verwachtte, zijzei er ongeveer hetzelfde over te denken.

Hoewel ambitieus en heel direct en geestig was ze over het algemeen niet echt onderlegd. Je kent het vast wel, van die vrouwen die het goed voor elkaar hebben, maar toch te weinig diepgang hebben. Dit was er zo eentje, drijft vooral op uiterlijk en als je daar doorheen prikt zit er toch maar weinig onder.

Neemt niet weg dat het leuk was. Misschien een beetje onbeschaafd, maar ben intussen een date aan het plannen met een andere vrouw. Heb nog twee reacties staan van andere vrouwen die willen daten, weet niet zo goed wat ik er mee aan moet, zal toch keuzes moeten gaan maken.

Ik merk ook dat, hoe meer keuze ik heb, hoe bizarder kritisch ik word. Niet goed :N
pi_105198104
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:46 schreef macondo het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk zijn het zou ook niet goed zijn als meteen de vlinders in je buik rondvliegen want dat moet inderdaad groeien! Misschien moet ik het gewoon eens over me heen laten komen..

quote:
5s.gif Op zondag 4 december 2011 22:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Mijn gevoel.. dat zegt dat ik me echt wel heel prettig bij hem voelde en dat ik helemaal mezelf kon zijn. Ik had ook totaal geen gevoel van onzekerheid..
Op het eerste gezicht is het niet het type waar ik op val.. Maar goed ik vind dat ik daar niet zo aan vast moet houden.
Eigenlijk is mijn gevoel dus positief. En dat is nou juist het gene dat mij bang maakt..

*Stomme ex die meer kapot heeft gemaakt dan dat je eigenlijk vooraf dacht*
pi_105198137
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 07:56 schreef Desconocida het volgende:
Mijn gevoel.. dat zegt dat ik me echt wel heel prettig bij hem voelde en dat ik helemaal mezelf kon zijn. Ik had ook totaal geen gevoel van onzekerheid..
Op het eerste gezicht is het niet het type waar ik op val.. Maar goed ik vind dat ik daar niet zo aan vast moet houden.
Eigenlijk is mijn gevoel dus positief. En dat is nou juist het gene dat mij bang maakt..

*Stomme ex die meer kapot heeft gemaakt dan dat je eigenlijk vooraf dacht*
Jij hebt een vrouwennaam (je weet wat ie betekent?) en aan dit bericht te zien ben je daadwerkelijk vrouw. Je profiel zet je als man neer. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_105198173
quote:
6s.gif Op maandag 5 december 2011 08:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij hebt een vrouwennaam (je weet wat ie betekent?) en aan dit bericht te zien ben je daadwerkelijk vrouw. Je profiel zet je als man neer. ;)
Als ik niet wist wat mijn naam betekende zou ik hem niet gebruiken he ;) Haha heb nog niets aan mijn profiel gedaan.. Zal maar eens gauw veranderen dat ik een vrouw ben dan!

*veranderd!*
pi_105198216
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 08:07 schreef Desconocida het volgende:

[..]

Als ik niet wist wat mijn naam betekende zou ik hem niet gebruiken he ;) Haha heb nog niets aan mijn profiel gedaan.. Zal maar eens gauw veranderen dat ik een vrouw ben dan!

*veranderd!*
Me parece mejor.

Een kloontje?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_105198479
quote:
6s.gif Op maandag 5 december 2011 08:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Me parece mejor.

Een kloontje?
Een wat onbekendere naam ;) en als je dat een kloontje wilt noemen dan is dat inderdaad zo. Geeft me iets meer vrijheid in wat ik zeg, en waarover ik iets zeg.
pi_105198497
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 08:39 schreef Desconocida het volgende:

[..]

Een wat onbekendere naam ;) en als je dat een kloontje wilt noemen dan is dat inderdaad zo. Geeft me iets meer vrijheid in wat ik zeg, en waarover ik iets zeg.
En ik ken je als niet-kloon?

pi_105198508
Goeiemorgen!

Heb relatie.nl ook eens uitgeprobeerd.. Maar moet zeggen dat ik er nog maar weinig aan vind.. Iedereen die daar nu op zit heeft een gratis profiel en nog krijg je onzinnige interesseberichtjes! Verder sluit ik aan bij de andere.. Veel fake-profielen..

[ Bericht 94% gewijzigd door J0ycie88 op 05-12-2011 08:50:01 ]
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_105198516
Lalala....geld.

[ Bericht 97% gewijzigd door El_Matador op 05-12-2011 08:50:21 ]

pi_105198861
quote:
6s.gif Op maandag 5 december 2011 08:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En ik ken je als niet-kloon?
Dat denk ik niet.
  maandag 5 december 2011 @ 09:59:02 #48
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105199852
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 06:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik denk dat het komt omdat ik nogal veel online daar ben, of door de gratis full - membership. want het jaar ervoor heb ik niets ontvangen.
Ik heb nog een RP profiel (ik vind het leuk om bekenden langs te zien komen, beetje spioneren) waar letterlijk NIKS instaat. Geen foto's, geen tekst, niks. En ik heb dus ook dit weekend 2 berichtjes gekregen. Ik vermoed dat het gewoon berichtjes van RP zelf zijn om mensen lid te laten worden.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 5 december 2011 @ 10:02:18 #49
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105199919
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 06:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik ben alleen te lui om nog wat terug te sturen, maar misschien komt dat nog.
daar moet ik nog wat over nadenken om te veranderen, dat ik minder lui moet worden alsof ik geen contacten wil.
Tsjonge, met alle respect maar wat ben je toch een slome zak hooi. :') Met deze instelling blijf je echt tot je dood maagd hoor.

Had nou gewoon wat teruggestuurd man, hoezo 'te lui'? Je bent toch ook niet te lui om hier hele zelfkastijdingsverhalen te posten over jezelf?
Gourmetten of steengrillen?
pi_105200086
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 09:59 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik heb nog een RP profiel (ik vind het leuk om bekenden langs te zien komen, beetje spioneren) waar letterlijk NIKS instaat. Geen foto's, geen tekst, niks. En ik heb dus ook dit weekend 2 berichtjes gekregen. Ik vermoed dat het gewoon berichtjes van RP zelf zijn om mensen lid te laten worden.
OT, I know, maar hoe is het met de kleine?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')