Badoo is echt helemaal niet leuk. Daar zitten mijn type vrouwen niet op.quote:Op zondag 4 december 2011 17:23 schreef xericax het volgende:
Wat is nou een beetje een leuke datingsite? Ik heb een paar dagen badoo geprobeerd, maar valt enorm tegen.
Dan ga ik paiq eens uitproberen.quote:Op zondag 4 december 2011 17:36 schreef Thornado het volgende:
[..]
Badoo is echt helemaal niet leuk. Daar zitten mijn type vrouwen niet op.
Relatie.nl is nieuw en zit vol met fakeaccounts (vrouwen iig, weet niet hoe het aan de mannenkant zit).
Paiq en Relatieplanet zijn denk ik wel de beste.
Paiq is gratis en gebaseerd op veel chatten, Relatieplanet is een betaalsite met veel profielen om te shoppen.
Want, wat zegt je gevoel dan?quote:Op zondag 4 december 2011 15:50 schreef Desconocida het volgende:
[..]
Het is vooral ook dat ik me niet toe durf te geven aan mijn gevoel, en dat ik daardoor eigenlijk sowieso altijd wel twijfel.
Twijfel hoort er te zijn. Als je al verliefd bent op je eerste date, ben je óf erg jeugdig óf een beetje raar.quote:Op zondag 4 december 2011 15:50 schreef Desconocida het volgende:
[..]
Het is vooral ook dat ik me niet toe durf te geven aan mijn gevoel, en dat ik daardoor eigenlijk sowieso altijd wel twijfel.
quote:Op zondag 4 december 2011 22:46 schreef macondo het volgende:
[..]
Twijfel hoort er te zijn. Als je al verliefd bent op je eerste date, ben je óf erg jeugdig óf een beetje raar.
paiq is nog het minst erg van de datingsites.quote:
hey godshandquote:
Daar heb je gelijk zijn het zou ook niet goed zijn als meteen de vlinders in je buik rondvliegen want dat moet inderdaad groeien! Misschien moet ik het gewoon eens over me heen laten komen..quote:Op zondag 4 december 2011 22:46 schreef macondo het volgende:
[..]
Twijfel hoort er te zijn. Als je al verliefd bent op je eerste date, ben je óf erg jeugdig óf een beetje raar.
Mijn gevoel.. dat zegt dat ik me echt wel heel prettig bij hem voelde en dat ik helemaal mezelf kon zijn. Ik had ook totaal geen gevoel van onzekerheid..quote:
Jij hebt een vrouwennaam (je weet wat ie betekent?) en aan dit bericht te zien ben je daadwerkelijk vrouw. Je profiel zet je als man neer.quote:Op maandag 5 december 2011 07:56 schreef Desconocida het volgende:
Mijn gevoel.. dat zegt dat ik me echt wel heel prettig bij hem voelde en dat ik helemaal mezelf kon zijn. Ik had ook totaal geen gevoel van onzekerheid..
Op het eerste gezicht is het niet het type waar ik op val.. Maar goed ik vind dat ik daar niet zo aan vast moet houden.
Eigenlijk is mijn gevoel dus positief. En dat is nou juist het gene dat mij bang maakt..
*Stomme ex die meer kapot heeft gemaakt dan dat je eigenlijk vooraf dacht*
Als ik niet wist wat mijn naam betekende zou ik hem niet gebruiken hequote:Op maandag 5 december 2011 08:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt een vrouwennaam (je weet wat ie betekent?) en aan dit bericht te zien ben je daadwerkelijk vrouw. Je profiel zet je als man neer.
Me parece mejor.quote:Op maandag 5 december 2011 08:07 schreef Desconocida het volgende:
[..]
Als ik niet wist wat mijn naam betekende zou ik hem niet gebruiken heHaha heb nog niets aan mijn profiel gedaan.. Zal maar eens gauw veranderen dat ik een vrouw ben dan!
*veranderd!*
Een wat onbekendere naamquote:
En ik ken je als niet-kloon?quote:Op maandag 5 december 2011 08:39 schreef Desconocida het volgende:
[..]
Een wat onbekendere naamen als je dat een kloontje wilt noemen dan is dat inderdaad zo. Geeft me iets meer vrijheid in wat ik zeg, en waarover ik iets zeg.
Ik heb nog een RP profiel (ik vind het leuk om bekenden langs te zien komen, beetje spioneren) waar letterlijk NIKS instaat. Geen foto's, geen tekst, niks. En ik heb dus ook dit weekend 2 berichtjes gekregen. Ik vermoed dat het gewoon berichtjes van RP zelf zijn om mensen lid te laten worden.quote:Op maandag 5 december 2011 06:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik denk dat het komt omdat ik nogal veel online daar ben, of door de gratis full - membership. want het jaar ervoor heb ik niets ontvangen.
Tsjonge, met alle respect maar wat ben je toch een slome zak hooi.quote:Op maandag 5 december 2011 06:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik ben alleen te lui om nog wat terug te sturen, maar misschien komt dat nog.
daar moet ik nog wat over nadenken om te veranderen, dat ik minder lui moet worden alsof ik geen contacten wil.
OT, I know, maar hoe is het met de kleine?quote:Op maandag 5 december 2011 09:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb nog een RP profiel (ik vind het leuk om bekenden langs te zien komen, beetje spioneren) waar letterlijk NIKS instaat. Geen foto's, geen tekst, niks. En ik heb dus ook dit weekend 2 berichtjes gekregen. Ik vermoed dat het gewoon berichtjes van RP zelf zijn om mensen lid te laten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |