Tja, een goeie vriend van mij zegt precies hetzelfde. Dit is zijn ex-vriendin:quote:Op maandag 5 december 2011 17:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Misschien omdat je een negatieve zeikstraal bent? Of denk je nu werkelijk dat alle vrouwen nooit praten met 'alle mannen'? Waar komen al die dates dan vandaan?
Wel jammer dat het misbruikte koorknaapje jou dit advies geeft.quote:Op maandag 5 december 2011 20:16 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Gelukkig... ik ben niet de enige in deze kerk hier, die zegt dat god niet bestaat.
Ik zie je punt niet?quote:Op maandag 5 december 2011 20:20 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Tja, een goeie vriend van mij zegt precies hetzelfde. Dit is zijn ex-vriendin:
[ afbeelding ]
Need I say more!??
Ik ook niet. Beetje raar om dat soort fotos hier te plaatsen trouwens.quote:
Daar was ik al bang voor...quote:
Oke, je wilt dus vertellen dat je vriend het met lelijke vrouwen doet? En wat moeten wij met die informatie?quote:Op maandag 5 december 2011 20:33 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor...
Een normale vent zou zijn hond er nog vanaf trappen, maar de fokkertjes hier zien het probleem niet
Veel.quote:Op maandag 5 december 2011 20:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Oke, je wilt dus vertellen dat je vriend het met lelijke vrouwen doet? En wat moeten wij met die informatie?
Oh, plaats je daarom een foto van de ex van een goede vriend van je hier. Om te vertellen dat vrouwen op datingsites lelijk zijn? Is dat het?quote:Op maandag 5 december 2011 20:50 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Veel.
Iedereen die het probleem met bovenstaande foto niet ziet, ziet ook het probleem met datingsites niet. (dat wist ik natuurlijk allang, maar ik expliceer het maar even)
* iets met soort zoekt soort mompelt *
Pfff en de fotomodellen staan in de rij voor jou (of je vriend die het type sportschool model is) zeker? Ik zie wel een over-bite en een kort pittig kapsel, maar je vriend vond het wel wat.quote:Op maandag 5 december 2011 20:33 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor...
Een normale vent zou zijn hond er nog vanaf trappen, maar de fokkertjes hier zien het probleem niet
quote:Ik heb nog een RP profiel (ik vind het leuk om bekenden langs te zien komen, beetje spioneren) waar letterlijk NIKS instaat. Geen foto's, geen tekst, niks. En ik heb dus ook dit weekend 2 berichtjes gekregen. Ik vermoed dat het gewoon berichtjes van RP zelf zijn om mensen lid te laten worden.
Dit klinkt tegenstrijdig waarom berichten worden ontvangen voor de manquote:Ik merk overigens dat het richting de donkere dagen gaat lopen want er komen nu zelfs berichten spontaan bij me binnen gevallen.
DUHquote:Op maandag 5 december 2011 20:58 schreef macondo het volgende:
[..]
Oh, plaats je daarom een foto van de ex van een goede vriend van je hier. Om te vertellen dat vrouwen op datingsites lelijk zijn? Is dat het?
Twee keer iets met een fotomodel gehad en 1 keer had ze al een vriend.quote:Op maandag 5 december 2011 20:58 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Pfff en de fotomodellen staan in de rij voor jou (of je vriend die het type sportschool model is) zeker? Ik zie wel een over-bite en een kort pittig kapsel, maar je vriend vond het wel wat.
Dus nee.
Ik zie je punt niet. Helemaal niet omdat je het als antwoord op een vraag van Silenus poste (die hiermee nog steeds niet beantwoord is)
Wat een onnavolgbare PicardMikeaanse bijdragequote:Op maandag 5 december 2011 21:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wel misschien moeten we net als jij gewoon gaan voor iemand die veel jonger is. Bedoel wel lastig als men telkens zegt "goh was ze toch jong", maar jah dan doe je net of je te dom bent om door de regels door te lezen en volia.
Geen dankquote:Op maandag 5 december 2011 21:44 schreef Godshand het volgende:
Puntenjager houdt het topic wel levendig
Puntenjager, post trouwens eens een foto van je eigen chick, held! Kijken wij even of zij " fotomodel" -waardig is
Zag er in het weekend ook 1 staan uit de buurt en i.v.m gratis RP weekend toch een berichtje gestuurd. Wel gelezen maar niet beantwoord (eigenlijk too good to be true)quote:Op maandag 5 december 2011 23:14 schreef Cinderella_Man het volgende:
Grmbl...ff besloten wat rustig aan te doen met daten..zie ik toch een mooie meid voorbij komen op 1 vd sites....en nog in de buurt ook....hmmmmm...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet niet of het magAahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
quote:Op maandag 5 december 2011 23:24 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Zag er in het weekend ook 1 staan uit de buurt en i.v.m gratis RP weekend toch een berichtje gestuurd. Wel gelezen maar niet beantwoord (eigenlijk too good to be true)van mij welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet niet of het mag![]()
verdorie!. het is nu te laat.quote:Op maandag 5 december 2011 10:02 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tsjonge, met alle respect maar wat ben je toch een slome zak hooi.Met deze instelling blijf je echt tot je dood maagd hoor.
Had nou gewoon wat teruggestuurd man, hoezo 'te lui'? Je bent toch ook niet te lui om hier hele zelfkastijdingsverhalen te posten over jezelf?
ik snap het niet.quote:Op maandag 5 december 2011 21:06 schreef macondo het volgende:
MyLifeIsGrey, DigitalGirl, PicardMike en Puntenjager.
Ik heb een kwartet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |