Dude, je weet dat Paiq is gratis, dus wat is je punt!?? Dat vrouwen op datingsites NIET flaky zijn!??quote:
Ik weet van vrouwen dat het niveau van de gemiddelde kerel op RP het niveau "psst schatje, neuken?" is, maar dat is alles wat ik er van weet aangezien ik zelf geen kerels langs zie komen en dat ook niet interessant vindt.quote:Op maandag 5 december 2011 16:40 schreef Cue_ het volgende:
Haha nee dat begreep ik. Maar was gewoon een vraag of je dat ook van de gemiddelde man daar vindt.. of enkel alleen over de vrouwen.
Datingsites zijn interessant als je iets meer neukvoer in andere steden wil, of als je IRL geen dates kunt regelen IMHO.quote:Op maandag 5 december 2011 16:46 schreef Puntenjager het volgende:
Dude, je weet dat Paiq is gratis, dus wat is je punt!?? Dat vrouwen op datingsites NIET flaky zijn!??
Stuur het profiel naar zijn vrouw, z'n hobby zal dan plotseling wat spannender worden.quote:Op maandag 5 december 2011 16:37 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik blijf het een eigenaardige hobby vinden om als man met een gezin om een datingsite te willen staan. "om te kijken wat er langs komt". Man, zoek een andere hobby of zo. Dit is toch sneu?
Exactly!quote:Op maandag 5 december 2011 16:33 schreef Catbert het volgende:
Er is voor veel vrouwen een reden dat ze op datingsites zitten. Ze komen niet genoeg kerels tegen, ze zijn te lelijk, of gewoon fucking saai. Als je een meid treft die wel genoeg kerels tegen zou moeten komen en niet lelijk is, is er dus over het algemeen een andere reden.
Ik weet van een aantal meiden die ik ken dat ze op RP staan, en heb van een aantal hun profielen gelezen (dat ik nog steeds nieuwe RP matches langs zie komen heeft z'n voordelen), en ik weet van al die meiden gewoon exact wat er mis is.
Ik ben er gewoon heilig van overtuigd dat je als je een echt leuke meid wil, je het gewoon IRL moet proberen, omdat de meiden op dating sites over 't algemeen een beetje 'damaged goods' zijn. danwel kwa uiterlijk, danwel kwa innerlijk.
Oh trouwens, ik kwam deze nog tegen in m'n lijst vanochtend. Dit is Martine, die zichzelf 'slank' vindt:
[ afbeelding ]
Geeft wel de trend aan in datingland. Ik heb het matchen op 'slank' gezet omdat te veel fatties zichzelf normaal vinden, krijg je dit soort korte pittige types![]()
Ik weet van een paar "best aardige" vrouwen dat ze er al veel krijgen, en een scharrel waar ik mee gedate heb die ik van RP ken (jaren terug, via zo'n 3-dagen gratis abo) kreeg er 50 op een dag, en dan inderdaad van het niveau "psst, neuken?".quote:Op maandag 5 december 2011 16:49 schreef Puntenjager het volgende:
Vrouwen van dit kaliber die alsnog minstens 10 mailtjes van aanbidders per dag krijgen. Kun je nagaan hoeveel mail je krijgt als je GEEN 'dikke' onvoldoende bent.
Mijn punt is dat je op een gratis datingsite zit. Voor jou gratis, en voor vrouwen ook gratis. Dan krijg je dus ook vrijblijvend gedrag, mensen die uit nieuwsgierigheid inloggen, mensen die eigenlijk geen date willen, verveelde pubers die zich als vrouw voordoen en lopen te klieren, .. enzquote:Op maandag 5 december 2011 16:46 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dude, je weet dat Paiq is gratis, dus wat is je punt!?? Dat vrouwen op datingsites NIET flaky zijn!??
Als de zaak nou functioneerde had je een punt... Of als je er geen bezwaar tegen hebt om zo'n lelijke zeekoe die je poste te neuken.quote:Op maandag 5 december 2011 16:47 schreef Catbert het volgende:
Datingsites zijn interessant als je iets meer neukvoer in andere steden wil, of als je IRL geen dates kunt regelen IMHO.
Ja, heb je nog wel een punt mee. Alleen ik frees met grote frezen dat betaalde datingsites nog veel erger zijn. Want dan is het allemaal niet vrijblijvend meer en des te wanhopiger/kneuzeriger (zowel de vrouwen als de mannen). Straks loop je daar tegen een 'OrganicBeauty van bijna 25' aan, die echt heel erg knap is, maar wel nog maagdquote:Op maandag 5 december 2011 16:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Mijn punt is dat je op een gratis datingsite zit. Voor jou gratis, en voor vrouwen ook gratis. Dan krijg je dus ook vrijblijvend gedrag, mensen die uit nieuwsgierigheid inloggen, mensen die eigenlijk geen date willen, verveelde pubers die zich als vrouw voordoen en lopen te klieren, .. enz
Allemaal niet erg, want gratis. En gratis betekent : niet zeuren, niet klagen.
Datingsites fungeren wel, alleen jij fungeert niet. Dat jij geen leuke date kan regelen is vervelend, maar daar kunnen datingsites niets aan doen.quote:Op maandag 5 december 2011 16:56 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Als de zaak nou functioneerde had je een punt... Of als je er geen bezwaar tegen hebt om zo'n lelijke zeekoe die je poste te neuken.
Dikke trollen met pretenties
In mijn ervaring niet. Sterker nog, ik mag van Cinderellaman en Spirit niet meer opgeven hoe mooi mijn huidige vlam wel niet is. En Spirit heeft trouwens ook een leuke vent aan de haak geslagen (op RP).quote:Op maandag 5 december 2011 16:59 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, heb je nog wel een punt mee. Alleen ik frees met grote frezen dat betaalde nog veel erger zijn. Wat dan is het niet vrijblijvend meer en des te wanhopiger/kneuzeriger (zowel de vrouwen als de manne). Straks loop je daar een OrganicBeauty aan van bijna 25, die heel erg knap is, maar wel nog maagd
Je stelt het wel erg negatief...al een aantal heel leuke dates via de verschillende sites geregeld, met aantrekkelijke en soms zelfs erg mooie vrouwen. Ja, de meeste hebben wel een smetje, maar dat heb ik ook, en is ook niet raar als je eenmaal de 35 voorbij bent...quote:Op maandag 5 december 2011 16:56 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Als de zaak nou functioneerde had je een punt... Of als je er geen bezwaar tegen hebt om zo'n lelijke zeekoe die je poste te neuken.
Dikke trollen met pretenties
Fungeert!?? Als wat!??quote:Op maandag 5 december 2011 16:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Datingsites fungeren wel, alleen jij fungeert niet. Dat jij geen leuke date kan regelen is vervelend, maar daar kunnen datingsites niets aan doen.
tis ook niet het eerste woord dat ik zou gebruiken, maar het is in principe goed Nederlandsquote:Op maandag 5 december 2011 17:02 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Fungeert!?? Als wat!??
Leer eerst eens Nederlands, drol.
Holy shit, ik zie het. Ik heb het nog nooit zo gebruikt gezien.quote:Op maandag 5 december 2011 17:04 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
tis ook niet het eerste woord dat ik zou gebruiken, maar het is in principe goed Nederlands
Speltip 1. Als je anderen probeert te corrigeren op het gebied van spelfouten, zorg dat je zelf foutloos schrijft.quote:Op maandag 5 december 2011 17:02 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Fungeert!?? Als wat!??
Leer eerst eens Nederlands, drol.
Het heeft wel een beetje de zweem van paddestoelenquote:Op maandag 5 december 2011 17:06 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Holy shit, ik zie het. Ik heb het nog nooit zo gebruikt gezien.
Jajajaja, mea culpaquote:Op maandag 5 december 2011 17:06 schreef macondo het volgende:
[..]
Speltip 1. Als je anderen probeert te corrigeren op het gebied van spelfouten, zorg dat je zelf foutloos schrijft.
Sorry, ik deel die ervaring niet. Ja, er zijn ongeïnteresseerde wijven die het allemaal maar een beetje vrijblijvend zien. Ja, er zijn vrouwen die toch niet op een date op komen dagen. Maar ik kom er ook tegen die gewoon zijn, en ze zijn echt niet allemaal afdankertjes of wacko's zoals Catbert beweert.quote:Op maandag 5 december 2011 17:04 schreef Puntenjager het volgende:
Maar datingsites werken dus prima, Macondo!??
OK, ik ben negatief, maar ik ben bepaald niet de enige die er zo over denkt (ook op Fok!)
Misschien omdat je een negatieve zeikstraal bent? Of denk je nu werkelijk dat alle vrouwen nooit praten met 'alle mannen'? Waar komen al die dates dan vandaan?quote:Op maandag 5 december 2011 16:28 schreef Puntenjager het volgende:
waarom zou je een chat starten met mij en vervolgens nauwelijks terugpraten en de chat uiteindelijk dood laten bloeden!??
Alle dates??!! Nou dat is voor een hele kleine groep hoor. Veel vrouwen staan al jaren ingeschreven en daten nooit. Dat heb ik zekers al 20x gehoord. En ik geloof dat ook waarom omdat ik zo een handjevol vrouwen er op zie staan die vanaf het begin van deze reeks op rp staan, ik hoef alleen maar effe op rp te kijken en herken ze meteen en dat zijn er niet weinig:quote:Op maandag 5 december 2011 17:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Misschien omdat je een negatieve zeikstraal bent? Of denk je nu werkelijk dat alle vrouwen nooit praten met 'alle mannen'? Waar komen al die dates dan vandaan?
quote:Op maandag 5 december 2011 16:37 schreef macondo het volgende:
Ik blijf het een eigenaardige hobby vinden om als man met een gezin om een datingsite te willen staan. "om te kijken wat er langs komt". Man, zoek een andere hobby of zo. Dit is toch sneu?
Hoe oud ben je in vredesnaam?quote:Op maandag 5 december 2011 19:25 schreef Provinciaaltje het volgende:
Zoek meestal tussen dames uit Brabant in de leeftijd 38 tot 48
Gelukkig... ik ben niet de enige in deze kerk hier, die zegt dat god niet bestaat.quote:Op maandag 5 december 2011 19:06 schreef picardmike het volgende:
[..]
Alle dates??!! Nou dat is voor een hele kleine groep hoor. Veel vrouwen staan al jaren ingeschreven en daten nooit. Dat heb ik zekers al 20x gehoord. En ik geloof dat ook waarom omdat ik zo een handjevol vrouwen er op zie staan die vanaf het begin van deze reeks op rp staan, ik hoef alleen maar effe op rp te kijken en herken ze meteen en dat zijn er niet weinig:
mendytjuh staat er zekers 1jr op
MDH staat er minstens 2jr op
S 1jr
Sorai 3jr ofzo
Maartje 3jr ofzo
Dianne 1jr
Caty zwaar lekker staat er 2jr op
Tinkerbell24 2jr
blingie 2jr
Isolde 3jr
sweetpie langer dan 3jr
En dan kijk ik alleen nog maar wie er online is in de catogorie 26/28 zh
Kortom datingsites hebben veel blijvers en er gaan er maar heel weinig weg. Ik heb langer dan een half jaar geen account gehad en herken ze nog steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |