abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105214225
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:37 schreef macondo het volgende:

[..]

En toen, wilde je je geld terug?
Dude, je weet dat Paiq is gratis, dus wat is je punt!?? Dat vrouwen op datingsites NIET flaky zijn!??
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  maandag 5 december 2011 @ 16:47:36 #77
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105214288
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:40 schreef Cue_ het volgende:
Haha nee dat begreep ik. Maar was gewoon een vraag of je dat ook van de gemiddelde man daar vindt.. of enkel alleen over de vrouwen.
Ik weet van vrouwen dat het niveau van de gemiddelde kerel op RP het niveau "psst schatje, neuken?" is, maar dat is alles wat ik er van weet aangezien ik zelf geen kerels langs zie komen en dat ook niet interessant vindt.

quote:
8s.gif Op maandag 5 december 2011 16:46 schreef Puntenjager het volgende:
Dude, je weet dat Paiq is gratis, dus wat is je punt!?? Dat vrouwen op datingsites NIET flaky zijn!??
Datingsites zijn interessant als je iets meer neukvoer in andere steden wil, of als je IRL geen dates kunt regelen IMHO.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_105214350
quote:

[..]
Ik blijf het een eigenaardige hobby vinden om als man met een gezin om een datingsite te willen staan. "om te kijken wat er langs komt". Man, zoek een andere hobby of zo. Dit is toch sneu?
Stuur het profiel naar zijn vrouw, z'n hobby zal dan plotseling wat spannender worden.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_105214393
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:33 schreef Catbert het volgende:
Er is voor veel vrouwen een reden dat ze op datingsites zitten. Ze komen niet genoeg kerels tegen, ze zijn te lelijk, of gewoon fucking saai. Als je een meid treft die wel genoeg kerels tegen zou moeten komen en niet lelijk is, is er dus over het algemeen een andere reden.

Ik weet van een aantal meiden die ik ken dat ze op RP staan, en heb van een aantal hun profielen gelezen (dat ik nog steeds nieuwe RP matches langs zie komen heeft z'n voordelen ;)), en ik weet van al die meiden gewoon exact wat er mis is.

Ik ben er gewoon heilig van overtuigd dat je als je een echt leuke meid wil, je het gewoon IRL moet proberen, omdat de meiden op dating sites over 't algemeen een beetje 'damaged goods' zijn. danwel kwa uiterlijk, danwel kwa innerlijk.

Oh trouwens, ik kwam deze nog tegen in m'n lijst vanochtend. Dit is Martine, die zichzelf 'slank' vindt:
[ afbeelding ]

Geeft wel de trend aan in datingland. Ik heb het matchen op 'slank' gezet omdat te veel fatties zichzelf normaal vinden, krijg je dit soort korte pittige types :')
Exactly!

Vrouwen van dit kaliber die alsnog minstens 10 mailtjes van aanbidders per dag krijgen. Kun je nagaan hoeveel mail je krijgt als je GEEN 'dikke' onvoldoende bent.
  maandag 5 december 2011 @ 16:51:52 #80
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105214475
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:49 schreef Puntenjager het volgende:
Vrouwen van dit kaliber die alsnog minstens 10 mailtjes van aanbidders per dag krijgen. Kun je nagaan hoeveel mail je krijgt als je GEEN 'dikke' onvoldoende bent.
Ik weet van een paar "best aardige" vrouwen dat ze er al veel krijgen, en een scharrel waar ik mee gedate heb die ik van RP ken (jaren terug, via zo'n 3-dagen gratis abo) kreeg er 50 op een dag, en dan inderdaad van het niveau "psst, neuken?".
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 5 december 2011 @ 16:53:25 #81
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_105214543
quote:
8s.gif Op maandag 5 december 2011 16:46 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Mijn punt is dat je op een gratis datingsite zit. Voor jou gratis, en voor vrouwen ook gratis. Dan krijg je dus ook vrijblijvend gedrag, mensen die uit nieuwsgierigheid inloggen, mensen die eigenlijk geen date willen, verveelde pubers die zich als vrouw voordoen en lopen te klieren, .. enz

Allemaal niet erg, want gratis. En gratis betekent : niet zeuren, niet klagen.
Overal verstand van.
pi_105214655
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:47 schreef Catbert het volgende:
Datingsites zijn interessant als je iets meer neukvoer in andere steden wil, of als je IRL geen dates kunt regelen IMHO.
Als de zaak nou functioneerde had je een punt... Of als je er geen bezwaar tegen hebt om zo'n lelijke zeekoe die je poste te neuken.

Dikke trollen met pretenties :r
pi_105214768
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:53 schreef macondo het volgende:

[..]

Mijn punt is dat je op een gratis datingsite zit. Voor jou gratis, en voor vrouwen ook gratis. Dan krijg je dus ook vrijblijvend gedrag, mensen die uit nieuwsgierigheid inloggen, mensen die eigenlijk geen date willen, verveelde pubers die zich als vrouw voordoen en lopen te klieren, .. enz

Allemaal niet erg, want gratis. En gratis betekent : niet zeuren, niet klagen.
Ja, heb je nog wel een punt mee. Alleen ik frees met grote frezen dat betaalde datingsites nog veel erger zijn. Want dan is het allemaal niet vrijblijvend meer en des te wanhopiger/kneuzeriger (zowel de vrouwen als de mannen). Straks loop je daar tegen een 'OrganicBeauty van bijna 25' aan, die echt heel erg knap is, maar wel nog maagd :X
  maandag 5 december 2011 @ 16:59:35 #84
57047 macondo
pi_105214778
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:56 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Als de zaak nou functioneerde had je een punt... Of als je er geen bezwaar tegen hebt om zo'n lelijke zeekoe die je poste te neuken.

Datingsites fungeren wel, alleen jij fungeert niet. Dat jij geen leuke date kan regelen is vervelend, maar daar kunnen datingsites niets aan doen.

quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:59 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ja, heb je nog wel een punt mee. Alleen ik frees met grote frezen dat betaalde nog veel erger zijn. Wat dan is het niet vrijblijvend meer en des te wanhopiger/kneuzeriger (zowel de vrouwen als de manne). Straks loop je daar een OrganicBeauty aan van bijna 25, die heel erg knap is, maar wel nog maagd :X
In mijn ervaring niet. Sterker nog, ik mag van Cinderellaman en Spirit niet meer opgeven hoe mooi mijn huidige vlam wel niet is. En Spirit heeft trouwens ook een leuke vent aan de haak geslagen (op RP).
Overal verstand van.
pi_105214818
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:56 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Je stelt het wel erg negatief...al een aantal heel leuke dates via de verschillende sites geregeld, met aantrekkelijke en soms zelfs erg mooie vrouwen. Ja, de meeste hebben wel een smetje, maar dat heb ik ook, en is ook niet raar als je eenmaal de 35 voorbij bent...
pi_105214917
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:59 schreef macondo het volgende:

[..]

Datingsites fungeren wel, alleen jij fungeert niet. Dat jij geen leuke date kan regelen is vervelend, maar daar kunnen datingsites niets aan doen.
Fungeert!?? Als wat!??

Leer eerst eens Nederlands, drol.
pi_105214976
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 17:02 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Fungeert!?? Als wat!??

tis ook niet het eerste woord dat ik zou gebruiken, maar het is in principe goed Nederlands ;)
pi_105214987
Maar datingsites werken dus prima, Macondo!??

OK, ik ben negatief, maar ik ben bepaald niet de enige die er zo over denkt (ook op Fok!)
pi_105215028
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 17:04 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

tis ook niet het eerste woord dat ik zou gebruiken, maar het is in principe goed Nederlands ;)
Holy shit, ik zie het. Ik heb het nog nooit zo gebruikt gezien.

=> Nieuw: het fungeergesprek, hoe fungeer jij in de groep!?, het apparaat fungeert niet.
  maandag 5 december 2011 @ 17:06:18 #90
57047 macondo
pi_105215029
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 17:02 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Fungeert!?? Als wat!??

Speltip 1. Als je anderen probeert te corrigeren op het gebied van spelfouten, zorg dat je zelf foutloos schrijft.
Overal verstand van.
pi_105215112
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 17:06 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Holy shit, ik zie het. Ik heb het nog nooit zo gebruikt gezien.
Het heeft wel een beetje de zweem van paddestoelen :+
pi_105215127
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 17:06 schreef macondo het volgende:

[..]

Speltip 1. Als je anderen probeert te corrigeren op het gebied van spelfouten, zorg dat je zelf foutloos schrijft.
Jajajaja, mea culpa
pi_105215204
Tiet om te gaan. Ik preek (zonder s) jullie later.
pi_105215252
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 17:04 schreef Puntenjager het volgende:
Maar datingsites werken dus prima, Macondo!??

OK, ik ben negatief, maar ik ben bepaald niet de enige die er zo over denkt (ook op Fok!)
Sorry, ik deel die ervaring niet. Ja, er zijn ongeïnteresseerde wijven die het allemaal maar een beetje vrijblijvend zien. Ja, er zijn vrouwen die toch niet op een date op komen dagen. Maar ik kom er ook tegen die gewoon zijn, en ze zijn echt niet allemaal afdankertjes of wacko's zoals Catbert beweert.

Je moet het ook niet te serieus nemen. Je komt er gewoon niet vaak de vrouw van je leven tegen. Punt. Soms neuk je een keertje, maar meestal draait het toch op niks uit. Als dit je laatste kans is dan ben je al bezig met een verloren missie.

En IRL dates regelen is een stuk leuker. Nou moet ik zeggen dat de meeste 'normale' mensen die ik tref op datingsites eigenlijk ook perfect een date IRL kunnen regelen. Die zitten daar dan ook niet om de relatie van hun leven te treffen.
  maandag 5 december 2011 @ 17:24:47 #95
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105215803
quote:
13s.gif Op maandag 5 december 2011 16:28 schreef Puntenjager het volgende:
waarom zou je een chat starten met mij en vervolgens nauwelijks terugpraten en de chat uiteindelijk dood laten bloeden!??
Misschien omdat je een negatieve zeikstraal bent? Of denk je nu werkelijk dat alle vrouwen nooit praten met 'alle mannen'? Waar komen al die dates dan vandaan? :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_105219520
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 17:24 schreef Silenus het volgende:

[..]

Misschien omdat je een negatieve zeikstraal bent? Of denk je nu werkelijk dat alle vrouwen nooit praten met 'alle mannen'? Waar komen al die dates dan vandaan? :')
Alle dates??!! Nou dat is voor een hele kleine groep hoor. Veel vrouwen staan al jaren ingeschreven en daten nooit. Dat heb ik zekers al 20x gehoord. En ik geloof dat ook waarom omdat ik zo een handjevol vrouwen er op zie staan die vanaf het begin van deze reeks op rp staan, ik hoef alleen maar effe op rp te kijken en herken ze meteen en dat zijn er niet weinig:

mendytjuh staat er zekers 1jr op
MDH staat er minstens 2jr op
S 1jr
Sorai 3jr ofzo
Maartje 3jr ofzo
Dianne 1jr
Caty zwaar lekker staat er 2jr op
Tinkerbell24 2jr
blingie 2jr
Isolde 3jr
sweetpie langer dan 3jr

En dan kijk ik alleen nog maar wie er online is in de catogorie 26/28 zh

Kortom datingsites hebben veel blijvers en er gaan er maar heel weinig weg. Ik heb langer dan een half jaar geen account gehad en herken ze nog steeds.
UITGESCHREVEN
pi_105220322
Er staan inderdaad veel vrouwen op die al vaker lid zijn geweest. Zo ongeveer 1 keer in de drie maanden een nieuwe nickname en 1 nieuwe hoofdfoto.
Ik vergis me soms nog wel eens in deze dames, dan schrijf ik een zeer leuk bericht en dan schrijven ze net als de vorige keer weer niets terug.

Ik merk overigens dat het richting de donkere dagen gaat lopen want er komen nu zelfs berichten spontaan bij me binnen gevallen.
Zoek meestal tussen dames uit Brabant in de leeftijd 38 tot 48. Ik zou zeggen neem eens een kijkje en vertel me maar eens of het mee of tegenvalt. (de meeste zullen de dames wel te oud vinden maar de pro-daters hebben er denk ik wel kijk op.)

quote:
Ik blijf het een eigenaardige hobby vinden om als man met een gezin om een datingsite te willen staan. "om te kijken wat er langs komt". Man, zoek een andere hobby of zo. Dit is toch sneu?
:Y

Er wordt niet op gereageerd dus ik denk dat ie het ook niet weet.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_105220467
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 19:25 schreef Provinciaaltje het volgende:

Zoek meestal tussen dames uit Brabant in de leeftijd 38 tot 48
Hoe oud ben je in vredesnaam?
Drama means nothing, it's part of the game.
  maandag 5 december 2011 @ 19:29:50 #99
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_105220507
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 19:28 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Hoe oud ben je in vredesnaam?
10-10-1968 volgens zijn fobo dus 43 ;)
Bla Bla Bla :P
  maandag 5 december 2011 @ 20:16:27 #100
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_105223125
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 19:06 schreef picardmike het volgende:

[..]

Alle dates??!! Nou dat is voor een hele kleine groep hoor. Veel vrouwen staan al jaren ingeschreven en daten nooit. Dat heb ik zekers al 20x gehoord. En ik geloof dat ook waarom omdat ik zo een handjevol vrouwen er op zie staan die vanaf het begin van deze reeks op rp staan, ik hoef alleen maar effe op rp te kijken en herken ze meteen en dat zijn er niet weinig:

mendytjuh staat er zekers 1jr op
MDH staat er minstens 2jr op
S 1jr
Sorai 3jr ofzo
Maartje 3jr ofzo
Dianne 1jr
Caty zwaar lekker staat er 2jr op
Tinkerbell24 2jr
blingie 2jr
Isolde 3jr
sweetpie langer dan 3jr

En dan kijk ik alleen nog maar wie er online is in de catogorie 26/28 zh

Kortom datingsites hebben veel blijvers en er gaan er maar heel weinig weg. Ik heb langer dan een half jaar geen account gehad en herken ze nog steeds.
Gelukkig... ik ben niet de enige in deze kerk hier, die zegt dat god niet bestaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')