abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105200308
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 07:56 schreef Desconocida het volgende:

[..]

[..]

*Stomme ex die meer kapot heeft gemaakt dan dat je eigenlijk vooraf dacht*
Klote is dat he..... -O-
  maandag 5 december 2011 @ 10:19:57 #52
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105200371
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 10:08 schreef Mystikvm het volgende:
OT, I know, maar hoe is het met de kleine?
Helemaal prima! Van 't weekend haar eerste Sinterklaas gehad. Heeft ze gewoon doorheen geslapen, lekker bij pappa op schoot :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_105200469
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:46 schreef macondo het volgende:

[..]

Twijfel hoort er te zijn. Als je al verliefd bent op je eerste date, ben je óf erg jeugdig óf een beetje raar.
BULLSHIT!! O+
Sarcasme. Herken het.
pi_105200673
quote:
13s.gif Op maandag 5 december 2011 10:02 schreef Silenus het volgende:

[..]

Tsjonge, met alle respect maar wat ben je toch een slome zak hooi. :') Met deze instelling blijf je echt tot je dood maagd hoor.

Had nou gewoon wat teruggestuurd man, hoezo 'te lui'? Je bent toch ook niet te lui om hier hele zelfkastijdingsverhalen te posten over jezelf?
Dit dus. Eerst miepen dat je niks krijgt (nog steeds kan ik er niet bij dat je überhaupt zo'n profiel tekst maakt), hoor je eindelijk wat (mag ook wel na al die verhalen in R&P), reageer je niet.

Dan doe je het ook gewoon zelf heur!
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  maandag 5 december 2011 @ 12:16:29 #55
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_105203701
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 10:23 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

BULLSHIT!! O+
Nee, jij bent gewoon een beetje raar. Dus precies volgens mijn stelling :*
Overal verstand van.
  maandag 5 december 2011 @ 12:59:02 #56
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105205157
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 10:31 schreef Ordos20 het volgende:
Dit dus. Eerst miepen dat je niks krijgt (nog steeds kan ik er niet bij dat je überhaupt zo'n profiel tekst maakt), hoor je eindelijk wat (mag ook wel na al die verhalen in R&P), reageer je niet.

Dan doe je het ook gewoon zelf heur!
Het medelijden dat MLIG krijgt is gewoon makkelijker en veiliger dan de stap te zetten iets met z'n leven te doen. Zolang mensen hem op deze manier aandacht blijven geven zal 'ie er ook om blijven vragen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_105205370
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 18:02 schreef DigitalGirl het volgende:
Mag ik even ordinair zijn, heb de lekkerste vrouw op paiq als foto bewonderaar. Althans ben ik er nog niet een knapper tegengekomen.
... en slaat mijn one liner af :( .
Drama means nothing, it's part of the game.
  maandag 5 december 2011 @ 13:33:42 #58
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_105206486
Godsamme, vanavond Smith & Burrows (Editors en ex-Razorlight) in Paradiso en NIEMAND die mee wil. Hier een muziekliefhebber die interesse heeft? Niet als date bedoeld, dus ook mannen mogen reageren ;)
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  maandag 5 december 2011 @ 13:37:16 #59
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105206644
Ga je toch gewoon alleen? Doe ik ook vaak genoeg
pi_105206928
Als ik in de buurt zou zijn, wilde ik best mee. Indie-rock-meisjes zijn best lief!
  maandag 5 december 2011 @ 13:55:04 #61
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_105207377
quote:
3s.gif Op maandag 5 december 2011 13:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Denk dat het daar wel op neer gaat komen. Flink stuk rijden, maar voor een one-of-a-kind concert wil ik het zeker overwegen.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  maandag 5 december 2011 @ 14:04:53 #62
57047 macondo
pi_105207740
quote:
Jij hebt geen vrienden?
Overal verstand van.
pi_105207777
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 14:04 schreef macondo het volgende:

[..]

Jij hebt geen vrienden?
Zijn naam doet vermoeden van niet.
  maandag 5 december 2011 @ 14:10:06 #64
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105207943
quote:

[..]

Jij hebt geen vrienden?
Ik heb ook vaak genoeg dat geen van m'n vrienden mee wil naar een concert. Zeker doordeweeks is het lastig mensen te vinden daarvoor.
  maandag 5 december 2011 @ 14:10:20 #65
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_105207952
quote:

Jij hebt geen vrienden?
Ik heb wel vrienden maar niet genoeg om bv altijd iemand mee te krijgen naar het theater. Dus ga eigenlijk altijd alleen. Geen problemen mee :)
pi_105208901
Ik ben trouwens ook eens gaan kijken op Pepper. Moet eerlijk zeggen dat het me bevalt, maar zonder betalen is het gewoon crap. Er van uitgaande dat je betaalt:

Opzet vind ik leuk, ik kan veel beter laten zien wie ik ben en merk ook in de reacties dat vrouwen inhaken op dingen in mijn profiel of in mijn antwoorden. De eerste berichten en gesprekken zijn zo ook een stuk minder geforceerd.

De matches zijn OK. Wel irritant dat je elke dag 3 nieuwe krijgt die je toch bijna altijd weer wegklikt. En veel vrouwen met half ingevulde profielen 'die even komen kijken'. Weg ermee. Het gehalte debiele vrouwen is gelukkig redelijk laag. Pas eentje die niet verder kwam dan 'haha vind je foto leuk hihi'. De rest weet gewoon een zin te fabriceren en is oprecht geïnteresseerd.

Ben er wel tevreden over, zit er pas een paar dagen maar toch wel een aantal contacten opgedaan met wie het wel klikt en waar ik eens mee wil daten. Hoorde slechte verhalen over de site, en die zijn alleen maar waar als je niet betaalt. Wat natuurlijk weer een behoorlijke gok is want de succesgarantie is misschien niet heel hoog. Toch valt het me hier op dat vrouwen ondernemender zijn in het sturen van berichten dan elders.
  maandag 5 december 2011 @ 14:54:46 #67
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_105209666
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 14:36 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben trouwens ook eens gaan kijken op Pepper. Moet eerlijk zeggen dat het me bevalt, maar zonder betalen is het gewoon crap. Er van uitgaande dat je betaalt:

Opzet vind ik leuk, ik kan veel beter laten zien wie ik ben en merk ook in de reacties dat vrouwen inhaken op dingen in mijn profiel of in mijn antwoorden. De eerste berichten en gesprekken zijn zo ook een stuk minder geforceerd.

De matches zijn OK. Wel irritant dat je elke dag 3 nieuwe krijgt die je toch bijna altijd weer wegklikt. En veel vrouwen met half ingevulde profielen 'die even komen kijken'. Weg ermee. Het gehalte debiele vrouwen is gelukkig redelijk laag. Pas eentje die niet verder kwam dan 'haha vind je foto leuk hihi'. De rest weet gewoon een zin te fabriceren en is oprecht geïnteresseerd.

Ben er wel tevreden over, zit er pas een paar dagen maar toch wel een aantal contacten opgedaan met wie het wel klikt en waar ik eens mee wil daten. Hoorde slechte verhalen over de site, en die zijn alleen maar waar als je niet betaalt. Wat natuurlijk weer een behoorlijke gok is want de succesgarantie is misschien niet heel hoog. Toch valt het me hier op dat vrouwen ondernemender zijn in het sturen van berichten dan elders.
Dat had ik aantal topics geleden dus ook al gezegd ;) Inderdaad veel ondernemende vrouwen met serieuze reacties en vragen.
Bla Bla Bla :P
  maandag 5 december 2011 @ 15:28:38 #68
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105211108
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 14:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik heb wel vrienden maar niet genoeg om bv altijd iemand mee te krijgen naar het theater. Dus ga eigenlijk altijd alleen. Geen problemen mee :)
Precies. Je vrienden moeten ook maar net van iets houden waar jij ook van houdt. Mensen doen er altijd zo spastisch over als je alleen naar een voetbalwedstrijd gaat of naar de bioscoop...of stappen...terwijl het geen probleem is als je een jaar alleen gaat reizen. :')

Als je op zo'n concert staat lul je toch ook gewoon tegen je buurman, alsof je alleen maar met je vrienden mag praten...
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 5 december 2011 @ 15:33:24 #69
141482 Q.
JurassiQ
pi_105211312
quote:
Idd, concerten zeker. Daar maak je ook best snel contact met anderen, vermaak me altijd prima. :7
For great justice!
pi_105213501
Een van de redenen waarom ik eigenlijk kots op datingsites: de flakyness van vrouwen...

Ik snap dat niet... waarom zou je een chat starten met mij en vervolgens nauwelijks terugpraten en de chat uiteindelijk dood laten bloeden!?? Van die suffe vragen wat voor hobbies ik heb en wat voor werk ik doe. Zelfs nadat ik dat gewoon verteld had. Holy fokking hell!!!

Waarom zijn vrouwen (een groot deel iig) zo'n slappe was!?? Ze willen in essentie precies hetzelfde als jij (neuken, relatie of beide), alleen ze weigeren er ook maar een klein beetje effort in te steken. Vertel me waarom!!!

Ga niet lopen kwaken dat ik saai ben. Dat heeft letterlijk nog nooit iemand tegen me gezegd (of over me gezegd). Tevens kan het niet mijn foto geweest zijn, want het was op Paiq.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  maandag 5 december 2011 @ 16:33:14 #71
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105213715
Er is voor veel vrouwen een reden dat ze op datingsites zitten. Ze komen niet genoeg kerels tegen, ze zijn te lelijk, of gewoon fucking saai. Als je een meid treft die wel genoeg kerels tegen zou moeten komen en niet lelijk is, is er dus over het algemeen een andere reden.

Ik weet van een aantal meiden die ik ken dat ze op RP staan, en heb van een aantal hun profielen gelezen (dat ik nog steeds nieuwe RP matches langs zie komen heeft z'n voordelen ;)), en ik weet van al die meiden gewoon exact wat er mis is.

Ik ben er gewoon heilig van overtuigd dat je als je een echt leuke meid wil, je het gewoon IRL moet proberen, omdat de meiden op dating sites over 't algemeen een beetje 'damaged goods' zijn. danwel kwa uiterlijk, danwel kwa innerlijk.

Oh trouwens, ik kwam deze nog tegen in m'n lijst vanochtend. Dit is Martine, die zichzelf 'slank' vindt:

Geeft wel de trend aan in datingland. Ik heb het matchen op 'slank' gezet omdat te veel fatties zichzelf normaal vinden, krijg je dit soort korte pittige types :')
  maandag 5 december 2011 @ 16:34:24 #72
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_105213748
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:33 schreef Catbert het volgende:

Ik ben er gewoon heilig van overtuigd dat je als je een echt leuke meid wil, je het gewoon IRL moet proberen, omdat de meiden op dating sites over 't algemeen een beetje 'damaged goods' zijn. danwel kwa uiterlijk, danwel kwa innerlijk.
En de mannen die op datingsites zitten?
  maandag 5 december 2011 @ 16:37:46 #73
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105213873
quote:
5s.gif Op maandag 5 december 2011 16:34 schreef Cue_ het volgende:
En de mannen die op datingsites zitten?
Je begrijpt dat ik het over de vrouwen 'in general' heb hoop ik. Jij zult wel die ene grote uitzondering zijn.
  maandag 5 december 2011 @ 16:37:46 #74
57047 macondo
pi_105213874
quote:
13s.gif Op maandag 5 december 2011 16:28 schreef Puntenjager het volgende:
Een van de redenen waarom ik eigenlijk kots op datingsites: de flakyness van vrouwen...

Ik snap dat niet... waarom zou je een chat starten met mij en vervolgens nauwelijks terugpraten en de chat uiteindelijk dood laten bloeden!?? Van die suffe vragen wat voor hobbies ik heb en wat voor werk ik doe. Zelfs nadat ik dat gewoon verteld had. Holy fokking hell!!!

Waarom zijn vrouwen (een groot deel iig) zo'n slappe was!?? Ze willen in essentie precies hetzelfde als jij (neuken, relatie of beide), alleen ze weigeren er ook maar een klein beetje effort in te steken. Vertel me waarom!!!

Ga niet lopen kwaken dat ik saai ben. Dat heeft letterlijk nog nooit iemand tegen me gezegd (of over me gezegd). Tevens kan het niet mijn foto geweest zijn, want het was op Paiq.
En toen, wilde je je geld terug?

quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:37 schreef Catbert het volgende:
Je begrijpt dat ik het over de vrouwen 'in general' heb hoop ik. Jij zult wel die ene grote uitzondering zijn.
Ik blijf het een eigenaardige hobby vinden om als man met een gezin om een datingsite te willen staan. "om te kijken wat er langs komt". Man, zoek een andere hobby of zo. Dit is toch sneu?
Overal verstand van.
  maandag 5 december 2011 @ 16:40:47 #75
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_105213990
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:37 schreef Catbert het volgende:

Haha nee dat begreep ik. Maar was gewoon een vraag of je dat ook van de gemiddelde man daar vindt.. of enkel alleen over de vrouwen.

(en waar ik onder val, dat mag me eigenlijk weinig schelen ;) )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')