Daten ?quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:58 schreef Spirit82 het volgende:
Ik mis het daten zooooooooooooooooooooooo!!!!
Nee, je bent mn type niet.quote:
Bedank hem dan met een date!quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, je bent mn type niet.
edit: oooohhhh!!! dit heb ik zo gemist!! Dank je wel Provinciaaltje![]()
En ik heb tenminste weer eens een keer mijn uiterste best gedaan om een date te regelen.quote:
Dan ga je toch lekker daten?quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:58 schreef Spirit82 het volgende:
Ik mis het daten zooooooooooooooooooooooo!!!!
Haha, assertiviteit +1.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:09 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
En ik heb tenminste weer eens een keer mijn uiterste best gedaan om een date te regelen.
Jaaa, maar even serieus: Is het echt zo gek dat je die spanning en actie mist als je een relatie hebt? Ik geef hem echt niet op, maar stiekem mis ik dat stappen, flirten, daten, die spanning, die afwisseling, wel een beetje hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:10 schreef Thornado het volgende:
Spirit wat neuzel je toch? Je bent nu toch helemaal blij en in de wolken met je nieuwe grote liefde?
Vrouwen...ik ga nu echt eens kippen houden...
Ergens snap ik dat wel. Misschien is het ook wel een kwestie van gewenning...quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jaaa, maar even serieus: Is het echt zo gek dat je die spanning en actie mist als je een relatie hebt? Ik geef hem echt niet op, maar stiekem mis ik dat stappen, flirten, daten, die spanning, die afwisseling, wel een beetje hoor
Als ik een leuk iemand gevonden heb, hoef ik al dat gedate en geneuzel niet meer zonodig.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jaaa, maar even serieus: Is het echt zo gek dat je die spanning en actie mist als je een relatie hebt? Ik geef hem echt niet op, maar stiekem mis ik dat stappen, flirten, daten, die spanning, die afwisseling, wel een beetje hoor
Dat staat daar toch volledig los van? Er zijn gewoon 2 kanten aan 1 verhaal. Was dit topic weer even aan het bijlezen om te zien of er nog leuke nieuwtjes waren en veel users zijn gewoon vrij negatief, vind ik. Terwijl daten toch juist leuk is en moet zijn??quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:25 schreef Thornado het volgende:
[..]
Als ik een leuk iemand gevonden heb, hoef ik al dat gedate en geneuzel niet meer zonodig.
Of je is je huidige liefde zo voorspelbaar en saai dat je je fix ergens anders moet zoeken?
Gaan jullie samen LARPen? Ga jij als Elfje?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:50 schreef minnemin het volgende:
oei, larpguy had begrepen dat we gingen msn'en, ik had begrepen dat als hij me niet op msn trof ik een mailtje van hem zou krijgen. Die krijg ik nu dan, met een vraag aan mij hoe het nu zit. Even een mail met opheldering verstuurd. Hoop dat we elkaar gaan zien binnenkort.
ik zou zeggen, let us be the judge of thatquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:02 schreef DigitalGirl het volgende:
Mag ik even ordinair zijn, heb de lekkerste vrouw op paiq als foto bewonderaar. Althans ben ik er nog niet een knapper tegengekomen.
Precies, ik zou die dates echt niet missen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:25 schreef Thornado het volgende:
[..]
Als ik een leuk iemand gevonden heb, hoef ik al dat gedate en geneuzel niet meer zonodig.
Ik vraag het altijd aan het einde van de date.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Weer zo'n bewijs van de afwachtende houding van vrouwen![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |