abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 december 2011 @ 00:09:42 #126
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105236581
Natuurlijk is dat goed voor macondo, hij heeft nu kwartet.
Gourmetten of steengrillen?
pi_105236607
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 00:09 schreef Silenus het volgende:
Natuurlijk is dat goed voor macondo, hij heeft nu kwartet.
Welk kwartet spel spelen we ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  dinsdag 6 december 2011 @ 00:13:48 #128
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_105236715
Gefrustreerde-mannen-die-hun-falen-afschuiven-op-alle-vrouwen.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 6 december 2011 @ 02:55:14 #129
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_105239724
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 21:12 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Twee keer iets met een fotomodel gehad en 1 keer had ze al een vriend.

En wat die vriend betreft: die heeft inderdaad een sixpack en alles. Dat is juist het probleem ook met die vent. Hij heeft ondanks al zijn assets de ballen niet om voor een lekker wijf te gaan (ligt wel bijna elk weekend in de parenclub, maar durft ook daar niet voor kwaliteit te gaan)
Je komt uit 1974? Misschien moet je je eens naar je leeftijd gedragen?

Want om heel eerlijk te zijn ben je niet moeders mooiste.

Kijk maar wat je ermee doet.
Je kan me vinden bij de bloemist
  dinsdag 6 december 2011 @ 07:52:52 #130
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_105240860
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 december 2011 00:13 schreef Silenus het volgende:
Gefrustreerde-mannen-die-hun-falen-afschuiven-op-alle-vrouwen-en-niet-helemaal-helder-zijn-in-de-bovenkamer
Overal verstand van.
pi_105241026
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 21:12 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

En wat die vriend betreft: die heeft inderdaad een sixpack en alles. Dat is juist het probleem ook met die vent. Hij heeft ondanks al zijn assets de ballen niet om voor een lekker wijf te gaan (ligt wel bijna elk weekend in de parenclub, maar durft ook daar niet voor kwaliteit te gaan)
Beauty is in the eye of the beholder. Ofwel, wat jij lekker vindt, hoeft voor hem helemaal niet zo te zijn. Daar al eens over nagedacht?
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  dinsdag 6 december 2011 @ 08:30:47 #132
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_105241280
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:33 schreef Catbert het volgende:
Ik ben er gewoon heilig van overtuigd dat je als je een echt leuke meid wil, je het gewoon IRL moet proberen, omdat de meiden op dating sites over 't algemeen een beetje 'damaged goods' zijn. danwel kwa uiterlijk, danwel kwa innerlijk. -aanvulling- Of het is gewoon eeuwige middelmaat waar je niet warm of koud van wordt.

Ik deel die ervaring wel, het is zoeken naar een speld in hooiberg met nog 1000 mannen. Maar goed, iedere gek zijn gebrek en soort zoekt soort. Veel mannen op datingsites voldoen net zo goed aan de omschrijving hier. Dus uiteindelijk is zo'n datinggebeuren ook altijd een succes. Als je maar graag genoeg wil.

Toch kan het ook prima voorkomen dat je IRL gewoon weinig leuke meiden tegenkomt met wie je wil daten. Ik heb dat wel een beetje. Leuke vriendengroep, veel vrouwen om me heen, leuk afwisselend werk op verschillende locaties, maar nergens lijken echt dames rond te lopen met wie ik wil daten. Natuurlijk lopen er wel leuke dames her en der, maar ik ben gewoon niet heel snel onder de indruk. Dat is ook een kwestie van ervaring.

Dan ga je toch eens kijken op zo'n datingsite, maar het aanbod is wel vrij teleurstellend moet ik zeggen. Als je heel graag iemand wil en snel tevreden bent is het een snackbar. Voor mij is het een restaurant waar eigenlijk niets op de kaart me echt lekker lijkt. En vindt maar eens een gerecht wat de kok goed heeft bereid.

Nu sta je er als 30+-er ook wel anders in natuurlijk. Ik hoef niet zo nodig een relatie, dat heb ik allemaal wel gezien. Het moet voor mij wel heel bijzonder zijn wil ik in een relatie stappen en door het volgorde van het internetdaten ( eerst fotootje, dan internetpersoonlijkheid, dan elkaar zien) werkt het voor mij niet. Het is veel te geforceerd. En dat merk je ook geregeld aan de tafel tegenover je.

[ Bericht 0% gewijzigd door DenWauwelaar op 06-12-2011 08:36:02 ]
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  dinsdag 6 december 2011 @ 09:29:27 #133
57047 macondo
pi_105242134
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 08:30 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Ik deel die ervaring wel, het is zoeken naar een speld in hooiberg met nog 1000 mannen. Maar goed, iedere gek zijn gebrek en soort zoekt soort. Veel mannen op datingsites voldoen net zo goed aan de omschrijving hier. Dus uiteindelijk is zo'n datinggebeuren ook altijd een succes. Als je maar graag genoeg wil.

Toch kan het ook prima voorkomen dat je IRL gewoon weinig leuke meiden tegenkomt met wie je wil daten. Ik heb dat wel een beetje. Leuke vriendengroep, veel vrouwen om me heen, leuk afwisselend werk op verschillende locaties, maar nergens lijken echt dames rond te lopen met wie ik wil daten. Natuurlijk lopen er wel leuke dames her en der, maar ik ben gewoon niet heel snel onder de indruk. Dat is ook een kwestie van ervaring.

Dan ga je toch eens kijken op zo'n datingsite, maar het aanbod is wel vrij teleurstellend moet ik zeggen. Als je heel graag iemand wil en snel tevreden bent is het een snackbar. Voor mij is het een restaurant waar eigenlijk niets op de kaart me echt lekker lijkt. En vindt maar eens een gerecht wat de kok goed heeft bereid.

Nu sta je er als 30+-er ook wel anders in natuurlijk. Ik hoef niet zo nodig een relatie, dat heb ik allemaal wel gezien. Het moet voor mij wel heel bijzonder zijn wil ik in een relatie stappen en door het volgorde van het internetdaten ( eerst fotootje, dan internetpersoonlijkheid, dan elkaar zien) werkt het voor mij niet. Het is veel te geforceerd. En dat merk je ook geregeld aan de tafel tegenover je.
Kom aan Wauwelaar, alle dates zijn geforceerd. Daar heeft internet niets mee te maken.
Overal verstand van.
  dinsdag 6 december 2011 @ 09:32:21 #134
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_105242193
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 09:29 schreef macondo het volgende:
Kom aan Wauwelaar, alle dates zijn geforceerd. Daar heeft internet niets mee te maken.
Ik ben het wel enigszins met Wauwelaar eens. Op een 1 of andere manier vind ik het daten via internetten geforceerder... de gesprekken zijn al sneller richting keuring. Terwijl als ik iemand in de kroeg ontmoet zijn de gesprekken toch net wat anders en als ik er wat mee ga drinken is het minder 'keurend-voor-een-relatie-mogelijkheid'.
Ligt natuurlijk ook aan mezelf, daar niet van.
pi_105242317
Tsja, meningen verschillen daarover. Ik hoorde van een andere dame dat ze het (af)spreken via internetdaten weer prettiger en relaxter vond omdat als ze naar de kroeg gaat gelijk wordt besprongen door 20 man (figuurlijk dan he) en niet even rustig in de rondte kan kijken zonder weer in een paar hongerige ogen te staren.

Zit trouwens net op een profiel te kijken en lees 'favoriete eten, favoriete sport, favoriete muziek' etc bij iemand. Staat er bij 'favoriete televisie' Samsung _O- _O- _O-
pi_105242348
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 09:38 schreef foreverman het volgende:
Tsja, meningen verschillen daarover. Ik hoorde van een andere dame dat ze het (af)spreken via internetdaten weer prettiger vond omdat als ze naar de kroeg gaat gelijk wordt besprongen door 20 man (figuurlijk dan he) en niet even in de rondte te kunnen kijken zonder weer in een paar hongerige ogen te staren.

Zit trouwens net op een profiel te kijken en lees 'favoriete eten, favoriete sport, favoriete muziek' etc bij iemand. Staat er bij 'favoriete televisie' Samsung _O- _O- _O-
Als het een grapje is, dan vind ik hem heel geestig.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 09:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik ben het wel enigszins met Wauwelaar eens. Op een 1 of andere manier vind ik het daten via internetten geforceerder... de gesprekken zijn al sneller richting keuring. Terwijl als ik iemand in de kroeg ontmoet zijn de gesprekken toch net wat anders en als ik er wat mee ga drinken is het minder 'keurend-voor-een-relatie-mogelijkheid'.
Tsja, toch kom ik in de kroeg maar weinig potentieel relatiemateriaal tegen. Genoeg die ik wel zou doen, maar daar blijft het meestal ook bij.
  dinsdag 6 december 2011 @ 10:05:00 #137
57047 macondo
pi_105242915
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 09:40 schreef Mystikvm het volgende:

Tsja, toch kom ik in de kroeg maar weinig potentieel relatiemateriaal tegen. Genoeg die ik wel zou doen, maar daar blijft het meestal ook bij.
Plus is het ook erg handig om te weten of iemand uberhaupt single is. In de kroeg investeer je toch vaak in een kansloos project.
Overal verstand van.
  † In Memoriam † dinsdag 6 december 2011 @ 10:38:12 #138
21636 Feestkabouter
pi_105243792
quote:
13s.gif Op maandag 5 december 2011 10:02 schreef Silenus het volgende:

Had nou gewoon wat teruggestuurd man, hoezo 'te lui'? Je bent toch ook niet te lui om hier hele zelfkastijdingsverhalen te posten over jezelf?
sterk punt!
:D
pi_105244072
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 23:24 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Zag er in het weekend ook 1 staan uit de buurt en i.v.m gratis RP weekend toch een berichtje gestuurd. Wel gelezen maar niet beantwoord (eigenlijk too good to be true)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet niet of het mag
Van mij mag dat wel hoor :D

Ik vind haar alleen 3x niks. (naast het feit dat ze veel te oud voor me is natuurlijk ;))
Op de foto heeft ze zo'n grote zonnebril dat je haar halve gezicht niet kan zien (kan alleen foto 1 zien)
Heeft het standaard zinnetje laten staan dat ze een leuke man zoekt.
En verder geeft ze helemaal geen info, niet bij beroep, niet bij hobby's, tv, sport etc.

Wat voor leuk berichtje kan je daar nou heensturen :?
  † In Memoriam † dinsdag 6 december 2011 @ 10:47:14 #140
21636 Feestkabouter
pi_105244100
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 00:02 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

verdorie!. het is nu te laat.
ik was om klokslag 12 een beetje aan het twijfelen of ik wat terug zou sturen.
en nu is het te laat, gratis full memberding blijkt dus precies om 12 uur snachts over te zijn.
daar hebben anderen misschien ook last van.

dat is natuurlijk precies de opzet: mensen gekmaken en berichten laten sturen, maar als je dan nieuwsgierig bent wat je terugkrijgt (en daar weer op wil reageren) moet je toch betalen.
  dinsdag 6 december 2011 @ 11:08:17 #141
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105244807
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 09:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Daarom probeer ik de chats op paiq (met mails op RP is het een stuk lastiger) ook altijd meer gewoon als een leuk gesprek te laten verlopen en niet zo richting een keuring met de standaardvragen-gesprek.
pi_105244937
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 09:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als het een grapje is, dan vind ik hem heel geestig.
Het is een grapje in het profiel, verder is het een redelijk intelligent profiel. Heb gelijk een berichtje gestuurd, dit is mijn humor *;
  dinsdag 6 december 2011 @ 11:18:43 #143
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105245138
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 08:30 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Je moet niet vergeten dat internet niet meer dan een medium is, net zoals telefoon en schriftelijk contact. Hetgene wat jij beschrijft is 'daten' in het algemeen. Dates zijn vooropgezette sociale aangelegenheden waarbij de betrokkenen zich van hun beste kant laat zien met als uitgaanspunt een zo interessant mogelijk voorkomen te hebben. Of je dit nu via internet afspreekt, of in de kroeg, er is weinig verschil anders dan fysieke aanwezigheid van elkander. De nadelen van een dergelijke bijeenkomst zijn de dingen die je juist niet perfect maken. Eenmaal in een relatie kom je er namelijk achter dat de persoon in kwestie negatieve kanten heeft die hij of zij verborgen hield, en dan beginnen de frustraties een stapeltje te worden. Uiteindelijk ben je beter af een langere platonische relatie te kunnen verheffen naar een romantische, dan weet je al meer van elkaar en zijn er weinig onaangename verrassingen in het vooruitzicht. Tevens hoef je zelf ook niet de schijn op te houden en is het over het algemeen gewoon veel aangenamer.
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
  dinsdag 6 december 2011 @ 11:31:45 #144
57047 macondo
pi_105245546
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 11:18 schreef Chavez_ het volgende:

[..]

Je moet niet vergeten dat internet niet meer dan een medium is, net zoals telefoon en schriftelijk contact. Hetgene wat jij beschrijft is 'daten' in het algemeen. Dates zijn vooropgezette sociale aangelegenheden waarbij de betrokkenen zich van hun beste kant laat zien met als uitgaanspunt een zo interessant mogelijk voorkomen te hebben. Of je dit nu via internet afspreekt, of in de kroeg, er is weinig verschil anders dan fysieke aanwezigheid van elkander.
Mee eens. Een vriend van mij woont samen met zijn toenmalige "blind date"', die geregeld was door een gezamenlijke vriendin. Maakt geen donder uit - internet, kroeg, blind date..

quote:
De nadelen van een dergelijke bijeenkomst zijn de dingen die je juist niet perfect maken. Eenmaal in een relatie kom je er namelijk achter dat de persoon in kwestie negatieve kanten heeft die hij of zij verborgen hield, en dan beginnen de frustraties een stapeltje te worden. Uiteindelijk ben je beter af een langere platonische relatie te kunnen verheffen naar een romantische, dan weet je al meer van elkaar en zijn er weinig onaangename verrassingen in het vooruitzicht. Tevens hoef je zelf ook niet de schijn op te houden en is het over het algemeen gewoon veel aangenamer.
Meen je dat nou serieus? Vanuit een friendship zone naar relatie? Wat een contrast met je het eerste deel van je post, want ik vind dit echt stierepoep. Ja, mensen kunnen toch tegenvallen als de roze wolk weg is. En nee, dat valt niet te voorkomen.
Overal verstand van.
  dinsdag 6 december 2011 @ 11:59:34 #145
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105246529
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:56 schreef Puntenjager het volgende:
Als de zaak nou functioneerde had je een punt...
Het functioneert wel, alleen niet voor kerels die IRL ook niet aan dates komen. Aangezien de balans man/vrouw erg scheef is, zijn vrouwen op datingsites zo ongeveer nog selectiever op uiterlijk dan IRL. Je kunt prima dates regelen via RP, ik heb in die 3 dagen 'gratis' destijds 2 dates geregeld. Maar ik vind alleen dat de 'kwaliteit' van de dames op RP nogal onderdoet voor die van wat ik IRL tegenkom.

Paiq heb ik niet echt ervaring mee; ik had weinig zin tijd de investeren in iemand die dan later gewoon gruwelijk lelijk blijkt te zijn.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 11:18 schreef Chavez_ het volgende:
Je moet niet vergeten dat internet niet meer dan een medium is, net zoals telefoon en schriftelijk contact.
Met het verschil dat je 'normaal' iemand eerst IRL ziet, denkt "Hey, die is leuk!" en dan contact zoekt. Datingsites werken compleet omgekeerd. Je gaat dus een beeld krijgen van iemand voordat je die persoon uberhaupt gezien hebt. Van die 2 dates destijds was de eerste echt veel minder interessant dan ze zich voordeed (gewoon een saaie suffe doos), en de 2e was veel knapper dan ik verwacht had (een van de knapste vrouwen waar ik mee gedate heb, maar daar had ik het geluk dat ik een van de eerste was die d'r een berichtje stuurde) toevallig.

Maar ik heb het afgelopen weekend ook een beetje foto's zien checken en ik ben echt compleet niet onder de indruk van het aanbod. Het is vooral een hoop 'wel okay', maar weinig mooie meiden. Beetje het type dat in een kroeg niet aangesproken wordt en zich dus maar bij RP aanmeldt. Nee, geef mij IRL maar.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_105246770
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 11:59 schreef Catbert het volgende:

[..]

Het functioneert wel, alleen niet voor kerels die IRL ook niet aan dates komen. Aangezien de balans man/vrouw erg scheef is, zijn vrouwen op datingsites zo ongeveer nog selectiever op uiterlijk dan IRL. Je kunt prima dates regelen via RP, ik heb in die 3 dagen 'gratis' destijds 2 dates geregeld. Maar ik vind alleen dat de 'kwaliteit' van de dames op RP nogal onderdoet voor die van wat ik IRL tegenkom.

Paiq heb ik niet echt ervaring mee; ik had weinig zin tijd de investeren in iemand die dan later gewoon gruwelijk lelijk blijkt te zijn.

Bij Paiq investeer je ook maar 10 minuten :') Volgens mij word je ook gematched aan de hand van je fotoscore. Ik moet de eerste zeekoeien nog tegenkomen.

Wel met je eens wat betreft niet kunnen scoren IRL. Op datingsites daten vooral de mensen die IRL ook succesvol zijn met elkaar. De rest blijft toch maar weer een beetje achter. De defecte exemplaren daargelaten, bij vrouwen lijkt het ook veel meer 'voor de fun' te zijn dan bij de mannen, die daar toch echt willen scoren. Mijn ervaring, althans.
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:06:44 #147
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105248760
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:06 schreef Mystikvm het volgende:
Bij Paiq investeer je ook maar 10 minuten :') Volgens mij word je ook gematched aan de hand van je fotoscore. Ik moet de eerste zeekoeien nog tegenkomen.
Ik vond de meiden op Paiq die ik 'vrijgespeeld' had ook echt niks bijzonders. Ik kom in Utrecht via via of in de stad gewoon veel leukere en knappere meiden tegen. Ik heb op Paiq en RP nog nooit iemand gezien waar ik kwa foto's dacht "wow, dat jij op een datingsite zit".

Van de meiden die ik ken die op RP zitten en er "op zich wel leuk" uitzien weet ik ook precies wat er mis mee is.

En sorry, maar ik bedoel niet dat op datingsites de mensen zitten die IRL ook 'succesvol' zijn. Als je IRL veel succes hebt geloof ik niet dat je op een datingsite gaat zitten. Ik zeg alleen dat mannen die ronduit lelijk zijn het op een datingsite minstens net zo moeilijk gaan hebben als IRL gewoon omdat de verhouding mannen/vrouwen scheef is.

Ik vond het trouwens treffend dat ik toen ik afgelopen weekend alle foto's kon checken dat de meiden bij wie ik eerst wel zo iets had van "goh, best een lekker ding" dat het later gewoon de bekende myspace angle was. Hun eerste foto is meestal die waar ze er toevallig erg goed opstaan, maar als je dan de rest van de foto's ziet zijn het weer die standaard "kijk mij eens gezellig een gekke bek trekken bij het uitgaan"-foto's.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:12:49 #148
57047 macondo
pi_105248940
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:06 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik vond de meiden op Paiq die ik 'vrijgespeeld' had ook echt niks bijzonders. Ik kom in Utrecht via via of in de stad gewoon veel leukere en knappere meiden tegen. Ik heb op Paiq en RP nog nooit iemand gezien waar ik kwa foto's dacht "wow, dat jij op een datingsite zit".

Van de meiden die ik ken die op RP zitten en er "op zich wel leuk" uitzien weet ik ook precies wat er mis mee is.

En sorry, maar ik bedoel niet dat op datingsites de mensen zitten die IRL ook 'succesvol' zijn. Als je IRL veel succes hebt geloof ik niet dat je op een datingsite gaat zitten. Ik zeg alleen dat mannen die ronduit lelijk zijn het op een datingsite minstens net zo moeilijk gaan hebben als IRL gewoon omdat de verhouding mannen/vrouwen scheef is.
Je blijft een vreemde snuiter, Catbert. Een gezin hebben en geregistreerd staan op een datingsite om te kijken "wat er rondloopt". Zoek een hobby man. Maar wacht, ik herhaal mezelf! En ho, we wachten nog op reactie, Catbert!

Verder on topic ; mijn huidige schatje is echt heel erg mooi. Cinderellaman is het daar volkomen mee eens. De vrouwen met wie ik niet gedate heb (want mijn date met huidige chick was succesvol) zijn overigens ook mooi. Minder mooi, maar zeker knap.
Overal verstand van.
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:14:56 #149
361010 Chavez_
Gestopt met FOK!
pi_105249010
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 11:31 schreef macondo het volgende:

[..]

Meen je dat nou serieus? Vanuit een friendship zone naar relatie? Wat een contrast met je het eerste deel van je post, want ik vind dit echt stierepoep. Ja, mensen kunnen toch tegenvallen als de roze wolk weg is. En nee, dat valt niet te voorkomen.
Dat meen ik bloedserieus, en daar is helemaal niks geks aan. Misschien had ik 'platonisch' kunnen uitbreiden met 'professioneel' en 'casual', maar het komt er op neer dat diegene waarmee langdurige relaties gevormd worden vaak al deel uit maken van je sociale kring al voordat je de intentie had om die romantische relatie uberhaubt te beginnen. Voorbeelden zijn school, werk, toevallig dagelijks in de bus/trein, en ook clubs van verscheidene hobbies. Ik kan me voorstellen dat je het contrast groot vindt, vooral als je gewend bent te denken in zwart/wit termen als 'voorkomen' en 'nee dat kan nooit, want...'. Je moet niet vergeten dat een date vaak niet meer is dan een toneelstuk waarbij beide acteurs óók toeschouwers zijn. Na een aantal weken (als het al niet na enkele dagen is) wil je ook een keer jezelf zijn, en dan komt men er vaak achter dat het helemaal niet klikt. De bedoeling van een date is dat je er achter komt of je bij elkaar past, maar de praktijk wijst vaak uit dat 't niet zo werkt. Daarom is R&P zo druk bezocht!
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:18:04 #150
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_105249142
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:12 schreef macondo het volgende:
Je blijft een vreemde snuiter, Catbert. Een gezin hebben en geregistreerd staan op een datingsite om te kijken "wat er rondloopt". Zoek een hobby man. Maar wacht, ik herhaal mezelf! En ho, we wachten nog op reactie, Catbert!
Waarom moet je dit persoonlijk maken? Ik vind het gewoon een interessante discussie. Dat je het vreemd vindt dat ik die mailtjes nog laat komen snap ik niet zo goed, ik vind het gewoon grappig om te zien dat er best veel meiden die ik ken langskomen. Een van de meiden die ik training geef bijvoorbeeld is nu actief op RP, had ik het nog met haar over onlangs.

En reactie waarop?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')