Piemels zijn niet over het algemeen beter. Bovendien prefereer ik mijzelf ipv het andere geslacht.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:47 schreef Myraela het volgende:
Piemels zijn beter, laten we het over piemels hebben.
wil je die van mij zien?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:47 schreef Myraela het volgende:
Dat valt ook wel mee.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:47 schreef Myraela het volgende:
Ze zijn ook niet leuk als ze niet hard zijn.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind piemels alleen leuk als ze niet slap zijn eigenlijk.
Jij moet elke keer zitten als je moet plassen bweheheehequote:Op donderdag 1 december 2011 23:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Piemels zijn niet over het algemeen beter. Bovendien prefereer ik mijzelf ipv het andere geslacht.
Jij snapt vrouwen.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet leuk als ze niet hard zijn.
Voor een vrouw dan.
Nou dat niet, dat zal ik ook nooit doen.quote:
Blof? Nee toch?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:54 schreef Soit het volgende:
Ik heb geblowd, drink nu thee, eet chocola, luister naar Blof en denk aan mijn ex terwijl ik er morgen om 06:00 uit moet. Dat is mijn donderdagavond.
Goede avond.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:54 schreef Soit het volgende:
Ik heb geblowd, drink nu thee, eet chocola, luister naar Blof en denk aan mijn ex terwijl ik er morgen om 06:00 uit moet. Dat is mijn donderdagavond.
Ik vind Blof het meest schadelijke van alles wat je opnoemt.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:54 schreef Soit het volgende:
Jij en stoned posten gaan niet goed samenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:54 schreef Soit het volgende:
Ja. Nu ga ik chocola ontleden met een mes aangezien d'r in deze chocola bescuit zit, dat moet eruit.quote:
Hak het in mootjes en eet smakelijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:55 schreef Soit het volgende:
[..]
Ja. Nu ga ik chocola ontleden met een mes aangezien d'r in deze chocola bescuit zit, dat moet eruit.
Ben ik mee bezig. Wat is er mis met Blofquote:Op donderdag 1 december 2011 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hak het in mootjes en eet smakelijk.
Kutteksten en Pascals jankstem.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:57 schreef Soit het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig. Wat is er mis met Blof
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:57 schreef Soit het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig. Wat is er mis met Blof
Edit: fout, Acda en de munnink luister ik.
Niets mis met Harder dan ik hebben kan, maar dat is subjectief uiteraardquote:Op donderdag 1 december 2011 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kutteksten en Pascals jankstem.
Jij vindt er niets mis mee?quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
Niets mis met Harder dan ik hebben kan, maar dat is subjectief uiteraard![]()
Jij bent echt niet helder meerquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:03 schreef Soit het volgende:
[..]
Jij vindt er niets mis mee?
Ik vind het altijd leuk om te zien dat als je een theeglas hebt met thee erin, je er suiker in doet, de suiker op de bodem ligt en daarna de hoogte ingaat.
Hey Grey, waarom post je onder Mark's account?quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:03 schreef Soit het volgende:
[..]
Jij vindt er niets mis mee?
Ik vind het altijd leuk om te zien dat als je een theeglas hebt met thee erin, je er suiker in doet, de suiker op de bodem ligt en daarna de hoogte ingaat.
Fact.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:05 schreef heloef het volgende:
Ik ben altijd de schouder, de troost in zekere zin
ze noemen mij wel meer dan eens, hun hartsvriendin
ik ben altijd maar het broertje
waarmee ze praten kan
een maatje, een klankbord, maar nooit de geile man
Wat een verdomd goede tekst.
Waaaar.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
Niets mis met Harder dan ik hebben kan, maar dat is subjectief uiteraard![]()
Simpelweg niet zo gaan gedragen bij een meid waar je interesse in hebt. Tenzij je wilt dat het een platonische vriendschap wordt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:05 schreef heloef het volgende:
waarmee ze praten kan
Dat vind ik over het algemeen ook dus dan ben ik over het algemeen al niet helder.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij bent echt niet helder meer
Maar ik heb het recht niet daarover te klagen eigenlijk.
Ik snap het wel hoor. Aardig en lief doen in de hoop dat ze in je geïnteresseerd raakt. Maar vrouwen werken niet zo.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:11 schreef heloef het volgende:
Ik zit in een friendzone en dat is verdomme ook de laatste.
Toepasselijk voor jou inderdaad.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:05 schreef heloef het volgende:
waarmee ze praten kan
Dat weet ik inmiddels ook wel. En toch kan ik het nooit anders aanpakkenquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor. Aardig en lief doen in de hoop dat ze in je geïnteresseerd raakt. Maar vrouwen werken niet zo.
Schijt hebben, ze zijn niet zo bijzonder (uitzonderingen daargelaten)quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat weet ik inmiddels ook wel. En toch kan ik het nooit anders aanpakken
En hoezit het met jou en de vrouwen dan? Tips geven enzovoort maar deel ook eens wat. Een faal en een succes.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Schijt hebben, ze zijn niet zo bijzonder (uitzonderingen daargelaten)
Ik vond haar ook niet meteen leuk, dat was het kutte.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor. Aardig en lief doen in de hoop dat ze in je geïnteresseerd raakt. Maar vrouwen werken niet zo.
Is maar een keer gebeurd hoor.quote:
Vond jij dat niet uiterst irritant? Dat delen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:15 schreef Soit het volgende:
[..]
En hoezit het met jou en de vrouwen dan? Tips geven enzovoort maar deel ook eens wat. Een faal en een succes.
Maar ja, ik kan me toch zo voorstellen dat als je niet aardig bent het ook niet goed is...quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Schijt hebben, ze zijn niet zo bijzonder (uitzonderingen daargelaten)
Die foto's waren successen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vond jij dat niet uiterst irritant? Dat delen?
Waarschijnlijk zijn ze uitdagend en geen ja-knikkers die je bullshit slikkenquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:24 schreef Myraela het volgende:
De meeste mensen vinden de mannen waar ik op val ook fout of iig niet de lieve typjes. Maar ik vind het wel meevallen, ze zijn enorm goed voor me en zijn gewoon eerlijk over wat ze vinden/denken of doen. Eerlijkheid waardeer ik wel. Ik zie nooit zo goed waarom dat ze "niet lief' zou maken.
Omg, dit heb ik al jaren niet meer gedronken.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:54 schreef Myraela het volgende:
Tevens, cassis is lekker als je stoned bent.
in mijn ervaring wordt directe eerlijkheid nogal snel opgepakt als een aanval.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:24 schreef Myraela het volgende:
De meeste mensen vinden de mannen waar ik op val ook fout of iig niet de lieve typjes. Maar ik vind het wel meevallen, ze zijn enorm goed voor me en zijn gewoon eerlijk over wat ze vinden/denken of doen. Eerlijkheid waardeer ik wel. Ik zie nooit zo goed waarom dat ze "niet lief' zou maken.
En daarom hebben mensen soms een beetje moeite met mijquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:28 schreef dawg het volgende:
[..]
in mijn ervaring wordt directe eerlijkheid nogal snel opgepakt als een aanval.
Dat wel en dat waardeer ik ook, ik loop anders echt veel te snel over mensen heen. Maar ik denk wel dat mensen dan moeten gaan inzien dat die definitie van 'lieve mannen" of 'foute mannen" niet zo letterlijk is als zij denken. Je hoeft geen motor te rijden en scheldend een kroeg binnen te lopen terwijl je je leren jack over je schouder gooit en een man van een andere vrouw aftrekt, puur om wat spannender te zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze uitdagend en geen ja-knikkers die je bullshit slikken
Ik sprak laatst met een maat van mij die bij de Jumbo werkt, die hadden een stash Vanilla Coke binnengekregen vorige week, volgens mij komt het langzamerhand terugquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:28 schreef formerjellybean het volgende:
Ik mis vannille cola die is niet meer terug gekomen, nu sluip ik steeds naar de albert heijn in de hoop dat naast de cherry cola de vanille cola weer is maar dat gebeurd steeds niet
Oh please laat dat waar zijn want het is heerlijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:29 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik sprak laatst met een maat van mij die bij de Jumbo werkt, die hadden een stash Vanilla Coke binnengekregen vorige week, volgens mij komt het langzamerhand terug
Hij is weer terug in de Jumbo had ik begrepen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:28 schreef formerjellybean het volgende:
Ik mis vannille cola die is niet meer terug gekomen, nu sluip ik steeds naar de albert heijn in de hoop dat naast de cherry cola de vanille cola weer is maar dat gebeurd steeds niet
Hmm, dat weet ik niet. De mensen die ik ken die direct zijn, zijn eerlijk over wat ze van dingen vinden etc, maar benoemen ook de goede dingen. Ik kan iig een "Nee" wel waarderen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:28 schreef dawg het volgende:
[..]
in mijn ervaring wordt directe eerlijkheid nogal snel opgepakt als een aanval.
Ik drink het al meer dan een week, van de Jumbo.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:28 schreef formerjellybean het volgende:
En Mountain Dewquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:31 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh please laat dat waar zijn want het is heerlijk
Ja, humor hebben die mensen hier toch.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:32 schreef Moonwalk het volgende:
Ik zie trouwens nu pas dat de TT weer door iemand is veranderd
Ik bedoel verhalen, geen foto's.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
De meesten wel ja. Sommigen waren vriendinnen
De truc is ook om die balans te vinden tussen zelfverzekerdheid en tactvol zijn om niet als een voetveeg of botte klootzak gezien te worden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat wel en dat waardeer ik ook, ik loop anders echt veel te snel over mensen heen. Maar ik denk wel dat mensen dan moeten gaan inzien dat die definitie van 'lieve mannen" of 'foute mannen" niet zo letterlijk is als zij denken. Je hoeft geen motor te rijden en scheldend een kroeg binnen te lopen terwijl je je leren jack over je schouder gooit en een man van een andere vrouw aftrekt, puur om wat spannender te zijn.
Ik heb ook personen waarbij ik duidelijk merk dat ik hun liever de leiding laat hebben. Het liefst heb ik het in een soort balans. Maar zodra ik de ruimte vind ben ik gewoon een manipulatieve bitch die mensen makkelijk voor der karretje spant.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik een zwakke persoonlijkheid heb en me te snel laat overrompelen door anderen.
De vorige #553 is ook verkeerdquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, humor hebben die mensen hier toch.
En wat als je nou gewoon een botte klootzak bent.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:34 schreef Sinji het volgende:
[..]
De truc is ook om die balans te vinden tussen zelfverzekerdheid en tactvol zijn om niet als een voetveeg of botte klootzak gezien te worden.
Ik ga geen oude TT's veranderen hoor, daar kijkt toch geen mens meer naar.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:36 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
De vorige #553 is ook verkeerddie el_matador gozer doet dat
Beetje minder laten merken. Maargoed, heb hier geen ervaring mee, dus helaas.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:36 schreef Soit het volgende:
[..]
En wat als je nou gewoon een botte klootzak bent.
Ik weet niet of ik last heb van luiheid/gebrek aan initiatief of dat ik gewoon zwak ben, maar ik laat anderen bijna altijd het voortouw nemen. Maar manipulatief ben ik ook wel, alleen niet op een opvallende of bitcherige manier.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook personen waarbij ik duidelijk merk dat ik hun liever de leiding laat hebben. Het liefst heb ik het in een soort balans. Maar zodra ik de ruimte vind ben ik gewoon een manipulatieve bitch die mensen makkelijk voor der karretje spant.
Veranderen doe ik toch niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:12 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ben je nu bij je vriend?quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik last heb van luiheid/gebrek aan initiatief of dat ik gewoon zwak ben, maar ik laat anderen bijna altijd het voortouw nemen. Maar manipulatief ben ik ook wel, alleen niet op een opvallende of bitcherige manier.
Dat is waar ja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:37 schreef formerjellybean het volgende:
Dan kom je op een gegeven moment wel mensen tegen die je een koekje van eigen deeg geven
Niet meer, ik ben vanmiddag weggegaan.quote:
Het heeft me wel wat afwijzinkjes gekost anders.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Veranderen doe ik toch niet.
Ik put maar hoop uit VH, the good guys win. Eventually.
Klopt, vandaag had ik er last van op het station toen een jongedame met strakke jeans aan kwam lopen. Gelukkig had ik een baggy broek aan.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:52 schreef Keyos het volgende:
Tis aardig vervelend als je ineens een harde krijgt terwijl je in een collegezaal zit, zeer ongemakkelijk.
Ik zeg toch altijd al dat je geen tweepersoonsbed moet nemen als je alleen woontquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet meer, ik ben vanmiddag weggegaan.
Ik voel me nu wel een beetje alleen in mijn bed dat veel te groot voelt enzo.
Ik heb een eenpersoonsbedquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zeg toch altijd al dat je geen tweepersoonsbed moet nemen als je alleen woont
quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Klopt, vandaag had ik er last van op het station toen een jongedame met strakke jeans aan kwam lopen. Gelukkig had ik een baggy broek aan.
Ik ben gewoon te aardig en heb een engelen geduld. Vorig week was ik ook voor het eerst in jaren echt pislink op iemand.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik een zwakke persoonlijkheid heb en me te snel laat overrompelen door anderen.
had ik vandaag last van ja. gelukkig heb ik een kleine piemel dus is het bijna niet te zienquote:Op donderdag 1 december 2011 23:52 schreef Keyos het volgende:
Tis aardig vervelend als je ineens een harde krijgt terwijl je in een collegezaal zit, zeer ongemakkelijk.
Met Mr, Nice Guy zijn verdien je jammer genoeg geen vriendin, heb het ook ondervonden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te aardig en heb een engelen geduld. Vorig week was ik ook voor het eerst in jaren echt pislink op iemand.
Met zijn tweeën in een eenpersoonsbed gaat al prima, waarom zou je in vredesnaam een tweepersoonsbed willen hebben in je eentjequote:Op vrijdag 2 december 2011 00:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Sorry, ik wist meer niet dat jij een van mijn gelijkgestemden bent
quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:43 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
had ik vandaag last van ja. gelukkig heb ik een kleine piemel dus is het bijna niet te zien
Tuurlijk, maar dat kost het de meeste mannen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het heeft me wel wat afwijzinkjes gekost anders.
fappuh!quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:43 schreef Soit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb tot zaterdag sowieso geen seks, wat nu?
Omdat het heerlijk ruim ligtquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met zijn tweeën in een eenpersoonsbed gaat al prima, waarom zou je in vredesnaam een tweepersoonsbed willen hebben in je eentje
maar bij mannen staat dat niet aantrekkelijk, als ze niet assertief en passief zijn. Toch?quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:44 schreef Myraela het volgende:
Ik ben ook best lief en heb ook veel geduld. Maar zodra mensen met mij de discussie aan gaan, dan wil ik gewoon mijn gelijk krijgen. En iemand die me dan ook gelijk geeft is (hoewel het terecht is, want ik heb gelijk) gewoon minder uitdagend dan iemand die zijn mening ook echt kan verdedigen.
Ik heb ook een Faye situatie meegemaakt. Je weet met wie. Oh en bovendien begon het bij mij pas te lopen toen ik een jaar of 18, 19 was.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat kost het de meeste mannen.
Het is al bijna volgend jaar, maar ook in een maand kan veel gebeuren. Bij mij veranderde alles binnen een maand van niets tot seks, dat kan bij jou vast ook wel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
fappuh!
tevens:
ik heb tot volgend jaar sowieso geen seks, wat nu?
Zo zat ik vorig jaar toen het net nieuw jaar was, zo van "Fuuuuu, het hele jaar nog geen seks gehad".quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
fappuh!
tevens:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo zat ik vorig jaar toen het net nieuw jaar was, zo van "Fuuuuu, het hele jaar nog geen seks gehad".
Dat wil ik niet. Ik wil gewoon seksenm, nu.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
fappuh!
tevens:
Vraag dat de mensen die dat hier wel hebbenquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met zijn tweeën in een eenpersoonsbed gaat al prima, waarom zou je in vredesnaam een tweepersoonsbed willen hebben in je eentje
Het kan wel ja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is al bijna volgend jaar, maar ook in een maand kan veel gebeuren. Bij mij veranderde alles binnen een maand van niets tot seks, dat kan bij jou vast ook wel.
Mannen moeten assertief zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
maar bij mannen staat dat niet aantrekkelijk, als ze niet assertief en passief zijn. Toch?
Bij dezen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vraag dat de mensen die dat hier wel hebben
Het leven is zo hard soms.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:46 schreef Soit het volgende:
[..]
Dat wil ik niet. Ik wil gewoon seksenm, nu.
Het zij zo, ik ben simpelweg wie ik ben.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
Met Mr, Nice Guy zijn verdien je jammer genoeg geen vriendin, heb het ook ondervonden.
assertief zijn is wel een goede eigenschap.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zij zo, ik ben simpelweg wie ik ben.
Ik ben geen hark of arrogante klootzak.
Genoeg vrouwen die wel een lieverd willen hebben. Vooral als ze iets ouder zijn (rond de 30, 40) omdat ze dan genoeg hebben van alle klootzakken en op zoek gaan naar een lieve man die ze echt accepteert.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Een eenpersoonsbed vind ik ook zeer ruim, maar dat kan aan mij liggenquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het is lekker ruim voor de 2 e keer
het scheelt als je geen twee meter 30 bentquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een eenpersoonsbed vind ik ook zeer ruim, maar dat kan aan mij liggen
Nu ik zoveel afgevallen ben (ja, daar gaat 'ie weerquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een eenpersoonsbed vind ik ook zeer ruim, maar dat kan aan mij liggen
Mijn vriend is ook geen klootzak maar gewoon liefquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, anders heb ik ook een probleemquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook geen klootzak maar gewoon lief
Er zijn echt wel vrouwen die jouw houding op prijs stellen hoor.
1 persoonsbed slapen met zijn tweeën is kut ja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:50 schreef Myraela het volgende:
2pers bed is trouwens echt wel fijner met z'n 2en hoor.Sommige mensen slapen kut, met andere gaat het wel.
In elkaars armen slapen is echtquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:50 schreef Myraela het volgende:
2pers bed is trouwens echt wel fijner met z'n 2en hoor.Sommige mensen slapen kut, met andere gaat het wel.
Ja, voor 1 nachtje een keer kan wel. Maar ik zou er geen week in willen liggen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:51 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
1 persoonsbed slapen met zijn tweeën is kut ja.
Ach alles komt met de jaren.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb ook een Faye situatie meegemaakt. Je weet met wie. Oh en bovendien begon het bij mij pas te lopen toen ik een jaar of 18, 19 was.
Ja, en elkaar wakker maken elke keer als je om wilt draaien.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In elkaars armen slapen is echt
Zo'n dichtbij en warm gevoel.
Wij draaien blijkbaar allebei niet, gewoon wakker worden op dezelfde manier als je in slaap valtquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, en elkaar wakker maken elke keer als je om wilt draaien.
Aanstellerquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:52 schreef ValHallen het volgende:
De hele nacht in 1 houding slapen vanwege ruimtegebrek en dan wakker worden met pijn.
Ben ik het echt mee eens.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In elkaars armen slapen is echt
Zo'n dichtbij en warm gevoel.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik draai gewoon graag in mijn slaap.
deed ie in singles ook vaak. irritant.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:36 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
De vorige #553 is ook verkeerddie el_matador gozer doet dat
Hé, jouw standaard UI lacht ook, dan ligt het dus niet aan het pimp-abonnement.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:56 schreef kutkloon7 het volgende:
kut. waarom ben ik eigenlijk niet uit vandaag?
Inderdaad waarom wordt jij niet gepijpt door een 16 jarige in ruil voor een breezer en een ticket voor Walibi?quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:56 schreef kutkloon7 het volgende:
kut. waarom ben ik eigenlijk niet uit vandaag?
Geen geld voor dat ticket. Gelukkig deed ze het ook voor alleen een breezer en word ik nu alsnog gepijptquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad waarom wordt jij niet gepijpt door een 16 jarige in ruil voor een breezer en een ticket voor Walibi?
Je hebt ook 16 jarigen die heel volwassen zijn. Ik ken er ook eentje. Volwassen in haar gedrag.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad waarom wordt jij niet gepijpt door een 16 jarige in ruil voor een breezer en een ticket voor Walibi?
Ik ken er ook eentje.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:00 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je hebt ook 16 jarigen die heel volwassen zijn. Ik ken er ook eentje. Volwassen in haar gedrag.
Ja ik moest vroeger walgen bij de gedachte van het doen met een meisje van 14, 15 jaar maar sommige vallen best mee.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:00 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Je hebt ook 16 jarigen die heel volwassen zijn. Ik ken er ook eentje. Volwassen in haar gedrag.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik moest vroeger walgen bij de gedachte van het doen met een meisje van 14, 15 jaar maar sommige vallen best mee.
Laat me raden: ze wil niet?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:02 schreef kutkloon7 het volgende:
bij mijn studie zit ook een meisje dat eruit ziet als 12
Ik zou haar doen, gewoon om legaal pedo te zijn
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:02 schreef kutkloon7 het volgende:
bij mijn studie zit ook een meisje dat eruit ziet als 12
Ik zou haar doen, gewoon om legaal pedo te zijn
Ik heb niks bij haar geprobeerd. Ga ik ook niet doen, als ik iemand probeer te versieren, dan gaat zij het niet zijn.quote:
Zeg het eens.quote:
Ik doe dat ook soms, maar alleen bij de smallere dekens, want ik miet gewoon altijd de rand beethoude en onder mijn hoofd leggenquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:56 schreef Soit het volgende:
Probleem bij mij is dat ik de dekens vaak onbewust afpak.
Hou oud ben je?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:05 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen vinden dat ik er 14 uitzie, zou het dan walgelijk zijn om me te doen voor mensen van mijn eigen leeftijd?
Ik vind het nog steeds knap dat jij een van de weinigen was die mijn leeftijd goed wisten in te schattenquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:05 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen vinden dat ik er 14 uitzie, zou het dan walgelijk zijn om me te doen voor mensen van mijn eigen leeftijd?
Een meisje dat ik kende zag een foto van mij en mijn vriend op facebook en dacht dat hij de oudste wasquote:
Vast niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:05 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En met die kree-pedosmiley heb je al je kansen verpest.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En met die kree-pedosmiley heb je al je kansen verpest.
Het probleem is echt meisjes van mijn leeftijd denken weer aan jongens van 22 ofzo. Dus meisjes van 14 zouden weer moeten denken aan jongens van mijn leeftijd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:06 schreef Soit het volgende:
[..]
Je bent bijna 18, niet denken aan meisjes van 14.
Wie ben jij eigenlijk en waarom ben je hier?quote:
Zo is het maar net.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Het probleem is echt meisjes van mijn leeftijd denken weer aan jongens van 22 ofzo. Dus meisjes van 14 zouden weer moeten denken aan jongens van mijn leeftijd.
Ik hoorde pas van een meisje dat op haar twaalfde was ontmaagd door een jongen van 17 en dat ze nog 3 jaar samen waren gebleven.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Het probleem is echt meisjes van mijn leeftijd denken weer aan jongens van 22 ofzo. Dus meisjes van 14 zouden weer moeten denken aan jongens van mijn leeftijd.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoorde pas van een meisje dat op haar twaalfde was ontmaagd door een jongen van 17 en dat ze nog 3 jaar samen waren gebleven.
Waarom ik hier ben,quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:14 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk en waarom ben je hier?
Das best kut als je zoals mij niet op jonger valt.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:17 schreef Keyos het volgende:
Nou, weer een geweldig gezellig met mijn mogelijke date gehad, denk dat ik straks maar de kaarten laat zien, er moet gewoon eens een afspraak met elkaar geplanned worden.
Dat vraag ik toch, waarom ben je hier? In dit topic? Heb je versierproblemen? Of ben je hier net als ik en nog een aantal gewoon voor de gezelligheidquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:16 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Waarom ik hier ben,.
Wat is je vraag?
Succes!quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:17 schreef Keyos het volgende:
Nou, weer een geweldig gezellig met mijn mogelijke date gehad, denk dat ik straks maar de kaarten laat zien, er moet gewoon eens een afspraak met elkaar geplanned worden.
Nog steeds? Cmon, je zit zometeen zo dik in de friendzonequote:Op vrijdag 2 december 2011 01:17 schreef Keyos het volgende:
Wanneer is straks dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:17 schreef Keyos het volgende:
Dus dan zouden meiden van 15/16 op mij moeten vallen zegmaar? Die theorie gaat niet helemaal op. Genoeg meiden van mijn eigen leeftijd of ouder die mij zien zittenquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had deze date écht al 2 of 3 weken terug gehad moeten hebben, maar het klikt écht geweldig tussen ons in de chat gesprekken, daar moet gewoon eens een échte date van komen, maar ik ben daar gewoon niet zo tactisch inquote:
Inderdaad, hij wil wel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:20 schreef Soit het volgende:
[..]
Jij zou Tijn doen, las ik? Wat let je?
Pardonquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:20 schreef Soit het volgende:
[..]
Jij zou Tijn doen, las ik? Wat let je?
Vast wel maar de laatste tijd begint het consistent te worden:')quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:18 schreef Soit het volgende:
[..]
Dus dan zouden meiden van 15/16 op mij moeten vallen zegmaar? Die theorie gaat niet helemaal op. Genoeg meiden van mijn eigen leeftijd of ouder die mij zien zittenJou ook....
Geen flauw idee, maar ik was het nietquote:
Omdat het een snelle topic is (er wordt snel gereageerd). En voor de gezelligheid en vindt het een leuk onderwerp.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:17 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat vraag ik toch, waarom ben je hier? In dit topic? Heb je versierproblemen? Of ben je hier net als ik en nog een aantal gewoon voor de gezelligheid
Das het probleem zo denken er teveel.quote:
Ik heb er ook nooit wat over gezegd. Nu ben ik nieuwsgierig wie het was.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:21 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar ik was het niet
Ben je 23 jaar en dan ga je met een 17 jarige!quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Vast wel maar de laatste tijd begint het consistent te worden:')
Robin is met een vent van 22 en Faye met een van 23.
Dus.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:21 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar ik was het niet
edit: heathcliff vindt hem de eena knapste man uit dit topic ofzo, denk dat je daar op doelt maar ik ben heatcliff niet hoor en ik val ook niet op vrouwen
Oke gezelligquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:22 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Omdat het een snelle topic is (er wordt snel gereageerd). En voor de gezelligheid en vindt het een leuk onderwerp.
Niet. Jij bent het probleem, niet de leeftijd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Das het probleem zo denken er teveel.
En als je op oudere vrouwen valt. Iemand van 23 met iemand van 32 bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:22 schreef Soit het volgende:
[..]
Ben je 23 jaar en dan ga je met een 17 jarige!Dat zijn altijd van die bepaalde types die geen normale meid van de eigen leeftijd kunnen krijgen.
Newbie.quote:
Ja, ook triest, zit je toch allebei in een andere fase denk ik.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
En als je op oudere vrouwen valt. Iemand van 23 met iemand van 32 bijvoorbeeld?
StefanHaanquote:
Het lijken me altijd mannen die liever onderdanig zijn ofzo.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:24 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
En als je op oudere vrouwen valt. Iemand van 23 met iemand van 32 bijvoorbeeld?
Nu jouw top 3!quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lijken me altijd mannen die liever onderdanig zijn ofzo.
De jouwe dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:25 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
StefanHaan
Tijn
Kaneel
dat is haar top 3, en dus niet mijn top 3
Mja, VH is wel 23 maar ik vind hem niet bij de groep 'ouder' horen. Want die uitstraling heeft hij niet, niet gemeen bedoeld overigens.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Vast wel maar de laatste tijd begint het consistent te worden:')
Robin is met een vent van 22 en Faye met een van 23.
Dus.
Ik zoek excuses voor tijdens de Kerst.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:24 schreef Soit het volgende:
[..]
Niet. Jij bent het probleem, niet de leeftijd.
Goed excuus wel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zoek excuses voor tijdens de Kerst.
"Ze vallen allemaal op ouder en ik hoef geen kleuter van 14" vond ik goed klinken.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Elke man in het topic moest even huilen hier.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:28 schreef Myraela het volgende:
Top 3 uit dit topic?![]()
Mijn typ zit hier niet echt tussen.
Ik kan ook niet bedenken wie ik op nummer 1 moet plaatsen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:28 schreef Myraela het volgende:
Top 3 uit dit topic?![]()
Mijn typ zit hier niet echt tussen.
Gelukkig dat de overige dames mij niet hebben gezien van de top 3 lijsten en dat ik weet dat Loka geen smaak heeft. Dat vermindert de pijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Elke man in het topic moest even huilen hier.
Of wist het al welquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Sorryquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:29 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik kan ook niet bedenken wie ik op nummer 1 moet plaatsen.Hele lijst bedoel ik.
Maar je hoeft toch niet een bepaald type te hebben? Iemand kan er nog wel goed uitzien al is het je type niet.
[..]
Gelukkig dat de overige dames mij niet hebben gezien van de top 3 lijsten en dat ik weet dat Loka geen smaak heeft. Dat vermindert de pijn.
Haha, er is geen pijn, de mensen die jij opnoemt wil ik niet mee vergeleken worden. Ik heb vetrollen enzo.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry
Ik heb alleen je hoofd gezien, dus kan ik geen betrouwbaar oordeel vellen.
Wat voor bouw heb je?
Ow. Nou ja, als je maar blij met je eigen uiterlijk bent.quote:
Doe. Van newbie.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik krijg bijna weer zin om een foto te posten
quote:
1. Iemand van de sportschoolquote:
Ja? Kut voor je.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:32 schreef Soit het volgende:
[..]
Haha, er is geen pijn, de mensen die jij opnoemt wil ik niet mee vergeleken worden. Ik heb vetrollen enzo.
Hoe komt iedereen toch aan foto's van iedereenquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:33 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[..]
1. Iemand van de sportschool
2. Mijn vorige ex
3. Mijn toekomstige ex
Als het echt van dit topic moet ( no versiergedoe intended )
1. StefanHaan
2. Dawg
3. Kaneelstokje
Die heb ik allemaal niet gezien.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:33 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[..]
2. Mijn vorige ex
3. Mijn toekomstige ex
1. StefanHaan
2. Dawg
3. Kaneelstokje
Nee.quote:
Oh dan is het goed.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:34 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee.Maar ik wil d'r niet mee vergeleken worden.
Je hebt mij nog niet gezien, duidelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:33 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[..]
2. Mijn vorige ex
3. Mijn toekomstige ex
1. StefanHaan
2. Dawg
3. Kaneelstokje
Same here, soberzo duidelijk. Heloef, nu jouw top drie qua vrouwen van hier.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt mij nog niet gezien, duidelijk.
Nauwelijksquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:32 schreef Soit het volgende:
Ow. Nou ja, als je maar blij met je eigen uiterlijk bent.
Weer niet...quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:33 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[..]
2. Mijn vorige ex
3. Mijn toekomstige ex
1. StefanHaan
2. Dawg
3. Kaneelstokje
Jij bent een beetje te jong om op zo een manier te beoordelen, minderjarig enzoquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt mij nog niet gezien, duidelijk.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:37 schreef kutkloon7 het volgende:
ik vind het toch een beetje triest, lijstjes van mensen maken die je alleen van een forum kent.
ik dacht dat hij 18 was?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:37 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jij bent een beetje te jong om op zo een manier te beoordelen, minderjarig enzo
Ik wel, om mensen nachtmerries te bezorgen hier.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ja ik begrijp het wel. Ik post ook geen foto's hier.
Delen ze zelf uitquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:34 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hoe komt iedereen toch aan foto's van iedereen?
Mwa, ik kan beoordelen of iemand er goed uitziet, maar dan is het niet echt mijn top 3.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:29 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik kan ook niet bedenken wie ik op nummer 1 moet plaatsen.Hele lijst bedoel ik.
Maar je hoeft toch niet een bepaald type te hebben? Iemand kan er nog wel goed uitzien al is het je type niet.
Alsof je dat serieus moet gaan nemen zegquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:37 schreef kutkloon7 het volgende:
ik vind het toch een beetje triest, lijstjes van mensen maken die je alleen van een forum kent.
ik niet. O wacht, heb ik wel eens gedaanquote:
10 januari pas.quote:
Zal ik jou eens serieus nemen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:38 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Alsof je dat serieus moet gaan nemen zeg
Boeiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou je wel wille hequote:
In het echt gebeurt het ook niet. Ik had nog goede hoop...quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Boeiealsof zo een lijstje wat voorstelt
Ik ken jou ook niet, alsof ik me zomaar laat nemenquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:40 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ik weet niet, ik ken je niet. Ben je serieus neembaar?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:40 schreef Lokasenna het volgende:
Voor de mensen die moe begonnen te worden.Je lijkt heel anders dan op je vorige foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het merendeel van de vrouwen hier sowieso niet eens gezien. Ik vraag namelijk nooit om pics.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:36 schreef Soit het volgende:
[..]
Same here, soberzo duidelijk. Heloef, nu jouw top drie qua vrouwen van hier.
Klopt, belichting in de trein.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je lijkt heel anders dan op je vorige foto.
Sinji ziet er goed uit qua kledingstijl ja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mwa, ik kan beoordelen of iemand er goed uitziet, maar dan is het niet echt mijn top 3.
Bijv. Sinji ziet er goed uit, maar ik zou er nooit op vallen want ik val op blank. Zelfde met blonde mannen of kleine mannen. Ze kunnen er best goed uit zien, maar ik vind het niets.
Qua uiterlijk zit er niemand waar ik nog eens naar om zou kijken, voor zo ver ik een beeld heb van de mensen hier.
loserquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het merendeel van de vrouwen hier sowieso niet eens gezien. Ik vraag namelijk nooit om pics.
Ik vraag altijd iedereen om pics. Als je mij nog geen pics heb gestuurd, bij dezen heb ik het gevraagd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het merendeel van de vrouwen hier sowieso niet eens gezien. Ik vraag namelijk nooit om pics.
Dat ben je inderdaad, props voor je zelfkennis.quote:
Ik wel een paar maar ik weet niet wat ik ervan moet vinden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Gestuurd niet. Maar je hebt 'm wel gezienquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vraag altijd iedereen om pics. Als je mij nog geen pics heb gestuurd, bij dezen heb ik het gevraagd.
je hebt mij al eens gezien geloof ikquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vraag altijd iedereen om pics. Als je mij nog geen pics heb gestuurd, bij dezen heb ik het gevraagd.
Ik heb je pics in de tijd dat ik je nog probeerde te hosselen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, ik kan er ook niets aan doen dat de natuur mijn zusje gunstiger gezind was dan mij.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:44 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik wel een paar maar ik weet niet wat ik ervan moet vinden.
he?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, ik kan er ook niets aan doen dat de natuur mijn zusje gunstiger gezind was dan mij.
Ze zou zeker weten in mijn top drie staan, ik vind haar echt knap, ook van gezicht.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:45 schreef kutkloon7 het volgende:
lant heeft wel een mooi vrouwelijk figuur trouwens.
oh kut nu ga ik ook meedoen aan die lijstjes.
Die heb ik dan weer niet gezien.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:45 schreef kutkloon7 het volgende:
lant heeft wel een mooi vrouwelijk figuur trouwens.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:40 schreef Lokasenna het volgende:
Voor de mensen die moe begonnen te worden.Ik vind jou echt iets heel schattigs hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom heb ik haar niet gezienquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zou zeker weten in mijn top drie staan, ik vind haar echt knap, ook van gezicht.
Ze stuurt mij altijd foto's op msn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:47 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Waarom heb ik haar niet gezien? Ik mis ook alles. Komt vast omdat ik doe alsof ik een leven heb.
Tja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jep, en ik plankerig en onverzorgd, sorry heren.
Als ik toch nog wat moet bedenken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:44 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik wel een paar maar ik weet niet wat ik ervan moet vinden.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het boeit mij ook niet zo veel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:48 schreef Myraela het volgende:
Van de vrouwen heb ik nog minder gezien dan van de mannen. Maakt me ook niet uit, ik zit hier helemaal niet om andere te beoordelen of te hosselen. Hoe mensen eruit zien vind ik soms tof zodat ik een beeld kan vormen bij de posts, voor de rest maakt het me nuets uit.
Je lijkt op de dochter van mijn moeder haar vriend. Zij is ook zo niet bezig met haar uiterlijk, zegmaar.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, ik kan er ook niets aan doen dat de natuur mijn zusje gunstiger gezind was dan mij.
Hoe kom je aan fotos van de zus van Pumpkinsoup danquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:49 schreef Sinji het volgende:
Heeft wolvendagen en de zus van Pumpkinsoup hier wel eens gepost? Dan heb ik de eerste 2 al
nee, je ziet ook niks. maar wel ok figuur, vind ik.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou, ik keek eens. Maar ik vind het niet zo bijzonder.
Maar je hebt toch een grote kont, en zoals je waarschijnlijk hebt gemerkt letten mannen daar blijkbaar meer op dan op tieten. Hier althans.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |