quote:Op woensdag 30 november 2011 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
wtf?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:34 schreef Gramulanion het volgende:
Rickazio vuile Ajacied422-kloon.
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Johan en Wilfred.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:34 schreef Symer het volgende:
Wat zei Wilfred nou net? Iemand gaat een voetbal-cd opnemen?
Hansie zeker?
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:35 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je opent verdacht veel topics de laatste tijd.
met vlaamse ondertiteling?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:36 schreef Ties02 het volgende:
23:15 VI afgelopen, 23:20 Baantjer op belgische tv
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:37 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
En voorspellingen, want Schalke is morgen
Ja, toen verwoorde ik het verkeerd. Zoals ik al zei.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Net was het nog 'geen spoilers'![]()
Nu de laatste.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:37 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Al de vijfde keer van die kerel.
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Anders doe je iets aan de user of zo
Heb die post al verwijderd, relax.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Anders doe je iets aan de user of zo
Pech voor hem.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Schalke heeft niet gespeeld.
http://www.livescore.com/
Nederland kwam er nog bekaaid vanaf in vergelijking met Rusland, Polen etcquote:Op woensdag 30 november 2011 22:39 schreef YazooW het volgende:
Dat was tijdens WW2 wel anders Klaas Jan
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Schalke heeft niet gespeeld.
http://www.livescore.com/
Krul pakt heel vaak onmogelijke ballen..quote:Op woensdag 30 november 2011 22:42 schreef YazooW het volgende:
Vorm blijft toch wel beter dan Krul vind ik. Vorm lijkt veel zelfverzekerder en pakt soms echt onmogelijke ballen.
Arie, de metrosexueel bedoel je?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:43 schreef RemcoW23 het volgende:
omfg die Espresso reclame is nog erger dan het niveau in ONZ.
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:42 schreef YazooW het volgende:
Vorm blijft toch wel beter dan Krul vind ik. Vorm lijkt veel zelfverzekerder en pakt soms echt onmogelijke ballen.
bolbolbolbolbolbolbolbolbolbolbolbolbolbolbolbolbolbolbolbolbolbolbolbolbolbolbolbolbol.comquote:
Daarvoor wist iedereen ook al dat hij goed was.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:46 schreef YazooW het volgende:
Krul wordt een beetje gehyped nu omdat hij lucky was tegen ManU
Je ziet zeker geen andere wedstrijden van Newcastle?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:46 schreef YazooW het volgende:
Krul wordt een beetje gehyped nu omdat hij lucky was tegen ManU
Wie stuurt deze jongen even een DM?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:46 schreef Rickazio het volgende:
ben benieuwd naar PSV ... gelukkig verklapt niemand het !
Jawel, maar Vorm komt veel zelfverzekerder over dan Krul hoor.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:47 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je ziet zeker geen andere wedstrijden van Newcastle?
Valt ook wel mee. Vorm afgelopen weekend gezien?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:47 schreef YazooW het volgende:
[..]
Jawel, maar Vorm komt veel zelfverzekerder over dan Krul hoor.
Ja, Vorm was erg lucky, had het bijna verneukt voor Swansea.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:48 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Valt ook wel mee. Vorm afgelopen weekend gezien?
Nee.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:48 schreef tochweerhenk het volgende:
Zullen we gaan spammen voor 300?
Daarom. Geloof me, Krul is de toekomst van NL. Vorm niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:48 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ja, Vorm was erg lucky, had het bijna verneukt voor Swansea.
Zal waarschijnlijk ook wel zo zijn. Ik beoordeel het alleen op wat ze tot nu toe dit seizoen hebben laten zien.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:49 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Daarom. Geloof me, Krul is de toekomst van NL. Vorm niet.
Goed punt.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Het gebeurt toch. Jij hebt het alleen niet door.
Maar dan ben ik het nog niet met je eensquote:Op woensdag 30 november 2011 22:49 schreef YazooW het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk ook wel zo zijn. Ik beoordeel het alleen op wat ze tot nu toe dit seizoen hebben laten zien.
Bietje geluk was het wel hequote:Op woensdag 30 november 2011 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Ohja, die redding van gister
Baas.
Hij had meerdere reddingenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:50 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Bietje geluk was het wel he. Komt gewoon goed op zijn lichaam.
Wel goede keeper verder.
Nee ben het met je eens hoor, erg goed keeper.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:51 schreef YazooW het volgende:
Damn, volgens mij ben ik de enige die Vorm een goede keeper vind.
Vorm is niet slecht, Krul is beter.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:51 schreef YazooW het volgende:
Damn, volgens mij ben ik de enige die Vorm een goede keeper vind.
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:53 schreef tochweerhenk het volgende:
Krul moet gewoon 1e keeper worden van Oranje.
In de toekomst.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:53 schreef tochweerhenk het volgende:
Mooie maatschappijkritische teksten dusquote:Op woensdag 30 november 2011 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
De CD van Sjenee en Derksen:
Ohhhhhh Bertjeeeeeeeeeeeeeee!!
Je lijkt wat op een erwtjeeeeeeeeeee!!
Sjalalie Sjalala, Sjalalie Sjalala.
Of een rap:
Geboren in de Worp.
Hij woonde in een dorp.
Met zijn spitfire door de stad.
Bliksems, dat was me wat.
Beslist geen NSB'er,
't was een echte player.
etc.
In België ook alquote:Op woensdag 30 november 2011 22:55 schreef RemcoW23 het volgende:
Dat is de reden voor zelfmoord, ook in Duitsland met die scheidsrechter. Omkoping = druk.
Waren gelijk.quote:
arrogante kwal is het, dat wisten ze nog niet?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik hoor van vrienden dat ze echt klaar zijn met co
Vanwege persoonlijkheid.
matig.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:58 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoe doet die Willem Janssen het bij Twente?
Speelt niet :pquote:Op woensdag 30 november 2011 22:58 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoe doet die Willem Janssen het bij Twente?
Ik kan je de uitslagen wel alvast geven hoorquote:Op woensdag 30 november 2011 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh ik moet blijven zittenl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:02 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik kan je de uitslagen wel alvast geven hoor..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:02 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik kan je de uitslagen wel alvast geven hoor..
wow, nice uitslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
broodje gehaktbalquote:Op woensdag 30 november 2011 23:03 schreef xCore het volgende:
[..]
Hebben wel gehakt gemacht van Groningen hoor
Die zit er alleen maar omdat... *ahum*quote:
Gaat over vaders die hun kinderen in de steek laten___!!!!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zit er alleen maar omdat hij swart is.
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:04 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die zit er alleen maar omdat... *ahum*
Die grap maken jullie alleen maar omdat hij zwart is.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zit er alleen maar omdat hij swart is.
Hij heeft in ieder geval meer botten gebroken dan doelpunten gemaakt.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:05 schreef Geo3kant het volgende:
Ik dacht dat de Jong de '300 award' gewonnen had.
haphaphap. Nee dat was gewoon wat ik in eerste instantie las en het was zo'n inkoppertje, verder niets.quote:
Zo lopen zeuren omdat je geen gevoel voor humor hebt...quote:Op woensdag 30 november 2011 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Die grap maken jullie alleen maar omdat hij zwart is.
1 goal volgens mijquote:Op woensdag 30 november 2011 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij heeft De Jong dit seizoen trouwens helemaal niet gescoord, dat was een filmpje van vorig jaar dacht ik.
Tegen West Ham.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij heeft De Jong dit seizoen trouwens helemaal niet gescoord, dat was een filmpje van vorig jaar dacht ik.
"Waar we tot 3 uur doorgaan"quote:Op woensdag 30 november 2011 23:09 schreef msnk het volgende:
Gewoon omdat het kan, degene die de TT bedenkt voor #300 moet er wel goed over nadenken want extra druk op alles![]()
![]()
Anders behandeling a la Ten Have
Iddquote:Op woensdag 30 november 2011 23:09 schreef GGMM het volgende:
Match 64. Daar ga ik sowieso niet naar kijken.
Ik heb het wel gedaanquote:Op woensdag 30 november 2011 23:09 schreef GGMM het volgende:
Match 64. Daar ga ik sowieso niet naar kijken.
Hihihiquote:Op woensdag 30 november 2011 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb het wel gedaan [ afbeelding ]
Pijnlijk hoor .. zit je daar weer met: fuck, we hadden WK kunnen worden. klote gevoel.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:53 schreef tochweerhenk het volgende:
Steek is helemaal niet zo'n denderende keeper, niet voor niets pas laat een transfer en dan naar een 2e rangsclub in een 2e rangscompetitie.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:47 schreef tochweerhenk het volgende:
Krul is op dit moment zelfs beter dan Steekje. Echt waar.
Grote talentenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:13 schreef BB-King het volgende:
Zozo 4 PSV'ers op de bank waar ik nog nooit van gehoord heb.
Nee, uitgebreide samenvattingquote:Op woensdag 30 november 2011 23:14 schreef Caland het volgende:
Is deze wedstrijd nou integraal op RTL7?
eensquote:Op woensdag 30 november 2011 22:47 schreef tochweerhenk het volgende:
Krul is op dit moment zelfs beter dan Steekje. Echt waar.
Zelfs Feyenoord!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:14 schreef Geo3kant het volgende:
dat publiek van hun, kan elke club in Nederland wat van leren.
Dank.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
http://www.beslist.nl/pro(...)ers/c/mpeg4_we_mp3~1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |