quote:Op woensdag 30 november 2011 23:04 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die zit er alleen maar omdat... *ahum*
Die grap maken jullie alleen maar omdat hij zwart is.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zit er alleen maar omdat hij swart is.

Hij heeft in ieder geval meer botten gebroken dan doelpunten gemaakt.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:05 schreef Geo3kant het volgende:
Ik dacht dat de Jong de '300 award' gewonnen had.

haphaphap. Nee dat was gewoon wat ik in eerste instantie las en het was zo'n inkoppertje, verder niets.quote:

Zo lopen zeuren omdat je geen gevoel voor humor hebt...quote:Op woensdag 30 november 2011 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Die grap maken jullie alleen maar omdat hij zwart is.

1 goal volgens mijquote:Op woensdag 30 november 2011 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij heeft De Jong dit seizoen trouwens helemaal niet gescoord, dat was een filmpje van vorig jaar dacht ik.

Tegen West Ham.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij heeft De Jong dit seizoen trouwens helemaal niet gescoord, dat was een filmpje van vorig jaar dacht ik.

"Waar we tot 3 uur doorgaan"quote:Op woensdag 30 november 2011 23:09 schreef msnk het volgende:
Gewoon omdat het kan, degene die de TT bedenkt voor #300 moet er wel goed over nadenken want extra druk op alles

Anders behandeling a la Ten Have

Iddquote:Op woensdag 30 november 2011 23:09 schreef GGMM het volgende:
Match 64. Daar ga ik sowieso niet naar kijken.

Ik heb het wel gedaanquote:Op woensdag 30 november 2011 23:09 schreef GGMM het volgende:
Match 64. Daar ga ik sowieso niet naar kijken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |