SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:AFCA
Qui audet adipiscitur
Travestieten bordeel op de walle? Klopt, zag haar voor het raam.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:42 schreef Morendo het volgende:
Wat is er trouwens waar van de geruchten dat Marjan Olfers tot een paar maanden terug part-time in een bordeel werkte?
Dat is niet het ergste, als ze maar niet goedkoop wasquote:Op woensdag 30 november 2011 16:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Travestieten bordeel op de walle? Klopt, zag haar voor het raam.
Ben geen ervaringsdeskundige op het gebied van hoertjes, maar volgens mij was het "Sucky sucky 5 bucks".quote:Op woensdag 30 november 2011 16:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is niet het ergste, als ze maar niet goedkoop was
5 dolláquote:Op woensdag 30 november 2011 16:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben geen ervaringsdeskundige op het gebied van hoertjes, maar volgens mij was het "Sucky sucky 5 bucks".
Het gaat allemaal opgelost worden in 'Het Familiediner' van die enge EO-Bert.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:06 schreef opgebaarde het volgende:
maar hoe is nu de conclusie dat het een puinhoop is waar geld verbrand wordt, terwijl dit ook al de conclusie was een jhalf jaar geleden en dit aangepakt zou worden. Hoe dan??
Ik zou het ook niet aandurven. Die dingen zijn er niet op berekend.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:37 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Pracht filmpje, vooral dat ze Pizza Verhoeven niet mee willen in de lift!
Mooi hoor ..quote:
Nee.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:03 schreef Dr.Horrible het volgende:
Loopt El Hamdaoui er nou tussen?
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:06 schreef Gabbylicious het volgende:
Zit ook niet bij het eerste he... duh!
Volgens mij is een peiling een steekproef en kent dus onzekerheid. Als je een populatie van vijf hebt en daarin vier voorstemmen hebt dan heb je het over de populatie dus geen onzekerheid.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Zei Paul Romer nou dat Cruijff niet hoefde te stemmen omdat het toch 4 - 1 zou zijn geworden?
Dat is alsof je stelt dat een democratische verkiezing niet nodig is, omdat de peilingen uitwijzen dat een bepaalde partij favoriet is. Hij zou goed in Iran of Noord-Korea passen. Kan hij daar de commissaris uithangen.
Dan zou er ook na het bezoek wat inboedel uit het ziekenhuis ontbrekenquote:Op woensdag 30 november 2011 19:08 schreef Dr.Horrible het volgende:
Dacht dat ik z'n smoel voorbij zag komen.
Is niet voor die Rob van psv.. was ook geen F-side maar 410.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:51 schreef Harveo het volgende:
Ik zag 2 weken.geleden in de metro een foto staan van de F-Side. Daar hing een spandoek van Rob, rust zacht.... was datt ter ere van Rob van de Akker van Psv?
Mocht dat zo zijn is dat natuurlijk diepe respect
nee manquote:Op woensdag 30 november 2011 22:51 schreef Harveo het volgende:
Ik zag 2 weken.geleden in de metro een foto staan van de F-Side. Daar hing een spandoek van Rob, rust zacht.... was datt ter ere van Rob van de Akker van Psv?
Mocht dat zo zijn is dat natuurlijk diepe respect
Hier verkoopt iemand 'm voor E8,95.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:20 schreef horned_reaper het volgende:
Ik kwam gisteren in een oude doos de originele LP tegen met daarop het Live verslag van de wedstrijd Ajax - Inter (2 - 0) uit 1972. Met een mooi hoesje eromheen enzo...
(Hij is nog in perfecte staat)
Is zoiets nog wat waard tegenwoordig?
Dat stukje ookquote:
En hoe gaat het verder?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat stukje ook
"ja waarom zit jij hier"
"ik heb kanker"
En kijk hoe blij hij is, zelfs als hij dat zegt. Dat is toch hartverscheurend!
quote:Op maandag 12 december vindt om 14.00 uur de Algemene Vergadering van Aandeelhouders van de NV Ajax plaats in het conferentie centrum Amstelborgh Borchland, Borchlandseweg 6-12, te Amsterdam.
Aan de agenda van de vergadering is een agendapunt toegevoegd:
Kennisgeving van de voorgenomen benoeming van twee leden van de Directie, te weten de heer Louis van Gaal en de heer Martin Sturkenboom.
Precies dat inderdaad.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
En hoe gaat het verder?
"ja goed"
[ afbeelding ]
quote:'Zaakwaarnemer Van der Wiel geeft jawoord aan Spaanse topclub'
Als we de Spaanse berichtgeving mogen geloven, heeft Gregory van der Wiel zijn zinnen gezet op een transfer naar Spanje. Superdeporte meldde deze week al dat zaakwaarnemer Hakim Slimani had gesproken met een delegatie van Valencia en donderdagavond meldt datzelfde medium dat er een akkoord is bereikt over een samenwerking. Valencia moet nu nog met Ajax om tafel.
Slimani zou zondagavond hebben gesproken met Javier Gomez, vicevoorzitter van Valencia, en technisch directeur Braulio Vazquez. In dit gesprek zou het ‘kamp-Van der Wiel’, Slimani dus, zijn jawoord hebben gegeven aan los Che. Valencia moet nu nog met Ajax onderhandelen over een transfersom en dat kan nog wel eens problemen gaan opleveren.
Volgens Superdeporte zal Ajax zeker dubbele cijfers vragen voor de 23-jarige Van der Wiel, terwijl Valencia niet meer dan zes miljoen euro wil betalen. De huidige nummer drie van de Primera División wijst daarbij naar het contract van de rechtsback, dat tot de zomer van 2013 doorloopt. Overigens wil Valencia Van der Wiel pas na dit seizoen halen en niet al in januari.
die werd verloren van Spanje.
"uitgeleerd". Zulke woorden moet je niet tegen Cruijff zeggenquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:48 schreef GGMM het volgende:
Als het veel oplevert; gewoon weg doen. Bij Ajax is hij duidelijk 'uitgeleerd'. Loopt er ongeďnspireerd bij, al 2 seizoenen eigenlijk.
Spelen bij een gerenommeerde club in Spanje > x10000 Mickey Mouse competitiequote:
Valencia heeft een mooier stadion, veel meer geld, spelen laatste jaren altijd Champions League. Ook zou ajax nóóit 3e staan in de Primera Division met deze selectie, eerder 10e...quote:
Ik zei sportief gezien, qua salaris zal het wel wat schelen ja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Spelen bij een gerenommeerde club in Spanje > x10000 Mickey Mouse competitie
+ dito salaris.
Sportief gezien is het juist een fantastische overgang, je speelt in een mooie competitie tegen veel sterkere tegenstanders. Nooit meer Rkc uit...quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zei sportief gezien, qua salaris zal het wel wat schelen ja.
Nu speel je bij de eeuwige nr3 uit Spanje, die de CL nooit zullen winnen. Zal wellicht qua aanzien wat beter zijn, Valencia, maar heel veel scheelt het allemaal niet op sportief vlak. Ik zie er geen enorme verbetering in.
Kom op zeg, ben je nu echt serieus?quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zei sportief gezien, qua salaris zal het wel wat schelen ja.
Nu speel je bij de eeuwige nr3 uit Spanje, die de CL nooit zullen winnen. Zal wellicht qua aanzien wat beter zijn, Valencia, maar heel veel scheelt het allemaal niet op sportief vlak. Ik zie er geen enorme verbetering in.
ALs ik speler was zou ik sowieso niet in Spanje willen spelen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom op zeg, ben je nu echt serieus?
Scheelt niet veel op sportief vlak.![]()
Tegen PSV of Barcelona spelen, in een stadion vol met 80 of 50k.
Ik zou het wel weten.
Real en Barca idD. Voor de rest een aantal teams die 30 punten achter die 2 eindigen. Ik zou er de lol niet van inzien, maar je hebt wel een punt ja: Villareal is spannender dan RKCquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:57 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Sportief gezien is het juist een fantastische overgang, je speelt in een mooie competitie tegen veel sterkere tegenstanders. Nooit meer Rkc uit...
Maar ajax haalt niet ieder jaar Champions League en Valencia welquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:55 schreef Smoofie het volgende:
Veel meer geld? De omzet is met CL 100 miljoen, die van Ajax ook ongeveer.
Weet je ook niet, die derde plek kan makkelijk worden overgenomen door een ander goed draaiend elftalquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:01 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Maar ajax haalt niet ieder jaar Champions League en Valencia wel
Dat is niet te geloven iddquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:05 schreef Caland het volgende:
Maar er zijn dus echt nog Ajacieden die hun club in rijtjes bij clubs als Valencia scharen? Wist serieus niet dat die nog bestonden.
Ik schat Valencia gewoon laag in en Ajax niet heel hoog.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:05 schreef Caland het volgende:
Maar er zijn dus echt nog Ajacieden die hun club in rijtjes bij clubs als Valencia scharen? Wist serieus niet dat die nog bestonden.
Sportieve verbetering is meer dan alleen kijken wie de beste is in een rechtstreeks duel, flapdrolquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:05 schreef Caland het volgende:
Dat doe ik dan ook niet alleen flapdrol.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Sportieve verbetering is meer dan alleen kijken wie de beste is in een rechtstreeks duel, flapdrol
In zekere zin klopt dat, alleen de ambiance en taal is andersquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook niet alleen flapdrol.
Met die argumentatie hier zou bijvoorbeeld Vermaelen ook geen stap omhoog zijn gegaan. Want meedoen voor de prijzen gaat bij Arsenal never nooit niet lukken.
Al bereikt Arsenal wel regelmatig de halve finale CL daar waar Valencia dit jaar mogelijk de knockout fase niet haalt en vorig jaar door Schalke werd uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
In zekere zin klopt dat, alleen de ambiance en taal is anders
Arsenal is weer een veel grotere club dan Valencia, zowel in aanzien als in waarde. Verder is er tenminste nog aandacht voor de complete PL, waar in Spanje alleen Barca en Real in het nieuws komen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al bereikt Arsenal wel regelmatig de halve finale CL daar waar Valencia dit jaar mogelijk de knockout fase niet haalt en vorig jaar door Schalke werd uitgeschakeld.
Zelfde verhaal voor Ajax - Valencia.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:20 schreef msnk het volgende:
Onzinnige vergelijking natuurlijk, Arsenal is een gigantische stap vooruit i.t.t ValenciaIedere speler van Valencia zou op zijn knietjes bidden kruipend smeken om bij zo'n club te mogen spelen.
niet, maar wel erg naief als je nog steeds denkt dat dat niet gebeurt. Vertonghen heeft volgens mij ook allang ergens getekend zo ongeinteresseerd loopt die rond de laatste tijd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:58 schreef Ebbao het volgende:
Sinds wanneer mag je eigenlijk eerst met de speler/zaakwaarnemer onderhandelen en pas daarna met de club?
Nouja, misschien praten/evalueren of de speler eventueel geinteresseerd zou zijn in een overstap zal wel vaak gebeuren, maar daadwerkelijk onderhandelen gaat toch behoorlijk ver.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet, maar wel erg naief als je nog steeds denkt dat dat niet gebeurt. Vertonghen heeft volgens mij ook allang ergens getekend zo ongeinteresseerd loopt die rond de laatste tijd.
Nee, ik zou ook niet weten hoe ik daar in godsnaam een woordspeling in zou moeten zienquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:34 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Nouja, misschien praten/evalueren of de speler eventueel geinteresseerd zou zijn in een overstap zal wel vaak gebeuren, maar daadwerkelijk onderhandelen gaat toch behoorlijk ver.
Het tweede gedeelte van je post zou zo door Lambiekje geschreven kunnen zijnno pun.
maar 10 ga je ook niet krijgen voor een 1 jarig contract. Gewoon voor 8 miljoen verkopen, iedereen blij.quote:
Dan ben je niet goed bij je hoofd. Valencia bood goed partij aan Real en Barca dit seizoen. Genk kan je ook nog wel het eea vertellen over deze club.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik schat Valencia gewoon laag in en Ajax niet heel hoog.
Valencia is misschien een stap vooruit. Maar geen grote stapquote:Op vrijdag 2 december 2011 07:28 schreef koemleit het volgende:
Mensen die zeggen dat Valencia niet een hele grote stap vooruit is..:')
het is geen 1995 meer jungs
Van het Ajax-netwerk. Nou dat wordt dus aan het eind van het seizoen een doelsaldo van 115 voor 76 tegen.quote:v d Wiel en Vertonghen Verkopen voor +- 20 mil , Assaidi , Maher en Narsingh halen.
Voor Vertonghen , heb je Boilesen , Denswil , Blind en eventueel Ooijer als backup.
Op rechts mogen v Rhijn , Ligeon en Nieuwpoort het uit vechten.
Kiezen tussen Koppers , Dijks , en aankoop jonge linksachter.
Dan heb je nog Anita die op beide posities uit de voeten kan voor noodgevallen.
Hangt er net vanaf van welke kant je aankomt natuurlijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:00 schreef Saind het volgende:
Jongens, ik zit morgen in vak 415, ingang Noord C. Nu ben ik nog nooit op noord geweest, moet je voor die ingang nou helemaal omlopen of niet?
die clubs zitten echt te wachten op z,on slappe zakquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:37 schreef Morendo het volgende:
6 miljoen voor Greg? Lik m'n reet. Verkoop hem dan maar voor het drievoudige aan Chelsea, Man Utd, City, Spurs of Arsenal.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:05 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die clubs zitten echt te wachten op z,on slappe zak
Vandaar dat die playboy nu zo aardig speelt, hij wilt het liefst weg natuurlijk , op weg naar een redelijke club . En die ene Griek heeft het ook laten zien op een EK . 1 goed toernooi maakt nog geen zomerquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is gewoon een geweldige speler, die het op de grootste podium, het WK heeft laten zien. Hij gaat echt wel voor meer weg dan 6 miljoen. Minimaal 12.
Ohja, wel 1 jarig contract, dus 8/9 en met prestatiepercentages misschien 10.
Bij een spits ligt dat anders. Je zag gewoon een Charisteas dat het niet een type was voor de top. Lang, sloom, niet kunnen voetballen, en alleen maar kunnen koppen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:13 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Vandaar dat die playboy nu zo aardig speelt, hij wilt het liefst weg natuurlijk , op weg naar een redelijke club . En die ene Griek heeft het ook laten zien op een EK . 1 goed toernooi maakt nog geen zomer
quote:vr 02 dec 2011, 10:04
Ajax eerst naar rechter en dan tegen Real
AMSTERDAM - De nv Ajax en commissarissen Steven ten Have, Edgar Davids, Marjan Olfers en Paul Römer moeten zich woensdag voor de rechtbank in Haarlem verantwoorden voor de aanstellingen van directievoorzitter Louis van Gaal en interim-directeuren Martin Sturkenboom en Danny Blind.
Sja, je speelt wel tegen wat betere clubs, in beter weer etcquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:14 schreef Smoofie het volgende:
Maar serieus, ten eerste moet je maar wachten of je je loon wel krijgt in Spanje (behlave bij Barca en Real) en ten tweede zijn de begrotingen van de clubs niet veel groter dan Ajax. Die van Valencia maar een miljoen of 5.
van het spelen tegen RKC en NEC word je ook op een gegeven moment depressief vanquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, je speelt wel tegen wat betere clubs, in beter weer etc.
Zeker als je niet altijd wintquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]
[..]
van het spelen tegen RKC en NEC word je ook op een gegeven moment depressief van
En je krijgt natuurlijk ook maar een schijntje betaald, daar kom je je bed toch niet meer voor uit?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:27 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Dan grijp je zo naar de fles![]()
Wat een treurig bestaan
Je hebt wel wat beters te doen dan te gaan trainen tussen al die verwende snotneuzenquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je krijgt natuurlijk ook maar een schijntje betaald, daar kom je je bed toch niet meer voor uit?.
En die klote Nederlandse pers ook, dan speel je een paar weken kut, wat denk je? Krijg je nog kritiek ook!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Je hebt wel wat beters te doen dan te gaan trainen tussen al die geďmporteerde Afrikaantjes
In Spanje hoeft hij niet te spelen hoor, de bank warmhouden gaat ie wel chill vinden volgens mijquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En die klote Nederlandse pers ook, dan speel je een paar weken kut, wat denk je? Krijg je nog kritiek ook!!![]()
Dat is in Spanje gelukkig anders.
vast wel, dat is echt een raar iets van FdB, die gast speelt werkelijk nooit boven een 5, maar elke keer weer in de basis... Wat doet Ozbiliz toch verkeerd op de training?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:45 schreef Ranja_Ranja het volgende:
en hopelijk staat ebecilio niet in de basis
Hij zat vorige wedstrijd gewoon op de bank.quote:
Heeft een lange blessure gehad, en heeft een lange herstelperiode nodig. Dus hij zal hem wel rustig brengen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij zat vorige wedstrijd gewoon op de bank.
Zou opzich een redelijke verklaring zijn, maar dan nog, Egocilio speelt elke week zo enorm slechtquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heeft een lange blessure gehad, en heeft een lange herstelperiode nodig. Dus hij zal hem wel rustig brengen.
Echt iedereen heeft het door behalve de persoon die het net door moet hebben, ongelooflijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou opzich een redelijke verklaring zijn, maar dan nog, Egocilio speelt elke week zo enorm slecht.
quote:Frank de Boer: 'Wij laten Van der Wiel niet gaan'
Ajax-coach Frank de Boer heeft vrijdag tijdens het perspraatje voorafgaand aan het thuisduel met Excelsior de geruchten over een vertrek van Gregory van der Wiel ontzenuwd.
De 23-jarige rechtsachter zou volgens Spaanse media in de belangstelling van Valencia staan, maar De Boer gaf aan Van der Wiel onder geen beding te laten vertrekken. De verdediger is van grote waarde in het spel dat Ajax graag speelt.
De Boer: 'Ik heb nog niks concreets gehoord, maar het is duidelijk dat wij Gregory niet laten vertrekken.' De rechtsback ontbreekt zaterdag overigens door een liesblessure.
Van der Wiel ontwikkelde zich de laatste jaren snel. Zowel bij Ajax als het Nederlands elftal is hij een gewaardeerde kracht. Eerder werd de verdediger nadrukkelijk in verband gebracht met een overgang naar Bayern München.
Waarschijnlijk zal het dan gaan omdat je dan in een veel betere competitie terecht komt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:14 schreef Smoofie het volgende:
Maar serieus, ten eerste moet je maar wachten of je je loon wel krijgt in Spanje (behlave bij Barca en Real) en ten tweede zijn de begrotingen van de clubs niet veel groter dan Ajax. Die van Valencia maar een miljoen of 5.
het is geen 9quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooi. De opvolger van Sigthorsson zeg ik.
quote:Mounir El Hamdaoui zal aankomende maandag zijn eerste officiële wedstrijd voor Jong Ajax spelen. De aanvaller kwam door verschillende omstandigheden nog niet in actie voor de beloften van de Nederlandse recordkampioen, maar zal volgens Voetbal International maandag op het veld verschijnen. De belofteploeg van AZ, El Hamdaoui’s ex-werkgever, zal dan de tegenstander zijn.
De 27-jarige Marokkaan botste in het afgelopen seizoen met Frank de Boer, die dan ook geen behoefte meer heeft aan de aanwezigheid van El Hamdaoui en de spits in de zomer naar de beloften stuurde. Door de blessures van Kolbeinn Sigthórsson en Dmitri Bulykin leek het er even op dat El Hamdaoui een nieuwe kans zou krijgen bij Ajax 1, maar De Boer koos anders.
El Hamdaoui zal maandag nu zijn eerste duel voor de beloften gaan spelen, maar hoopt dat hij snel bevrijd zal worden van Amsterdam. De spits staat in de belangstelling van het Spaanse Espanyol, dat El Hamdaoui in de zomer ook al wilde hebben. Destijds waren de financiële eisen van de zaakwaarnemer van de international echter te gortig voor de club uit Barcelona.
Eerst een schadevergoeding laten betalen wegens langdurige wanprestaties.quote:
nee die gast elke keer opstellen, dat is tig keer ergerquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Eerst een schadevergoeding laten betalen wegens langdurige wanprestaties.
Idd, die gast kan er niets aan doen dat ie zo beroerd isquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
nee die gast elke keer opstellen, dat is tig keer erger
Drank de Boer voor het opstellen van die sjap ?quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Eerst een schadevergoeding laten betalen wegens langdurige wanprestaties.
Klopt, chelsea heeft interesse in elke speler die een bal kan trappen, maarja..quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal het dan gaan omdat je dan in een veel betere competitie terecht komt.
Maargoed, de Spaanse media doet nogal veel aan namedropping, alle goede spelers van PSV zouden er al heen gaan maar tot een concreet bod komt het nooit. Conclusie: Er is onderhands door zaakwaarnemers wat betaald om geruchten op gang te brengen of ze houden graag van stennis schoppen, die spaanse media.
maar wel 2 jaar langer bij ajax blijvenquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:32 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Jammer. Nu kan Chrisje niet uitblinken op het EK en zodoende zijn waarde verhogen.
Dus die rechtszaak is nonsens?quote:
Nee, want Blind.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:55 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dus die rechtszaak is nonsens?
BRON!?quote:
Ligt er aan wat er precies gezegd is, maar het lijkt er dan op dat er niets aan de hand is. We zullen vanavond bij VI wel zien hoe we het moeten duidenquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
NieuwsuurInterview met Olfers, vanavond ..
We zullen zien, dit zei ze:quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ligt er aan wat er precies gezegd is, maar het lijkt er dan op dat er niets aan de hand is. We zullen vanavond bij VI wel zien hoe we het moeten duiden.
twitter:Gvanderwiel twitterde op vrijdag 02-12-2011 om 18:50:37RT @ChrisEriksen8: Revanche tegen Holland komt eraan
.. GoDenmark!!!
• Hahaha jullie zyn kansloos! reageer retweet
twitter:ChrisEriksen8 twitterde op vrijdag 02-12-2011 om 18:51:40@Gvanderwiel ja jullie zijn kansloos tegen Portugal
.. Haha reageer retweet
Ik heb echt een hekel aan die kut Portugezen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:01 schreef msnk het volgende:
twitter:Gvanderwiel twitterde op vrijdag 02-12-2011 om 18:50:37RT @ChrisEriksen8: Revanche tegen Holland komt eraan
.. GoDenmark!!!
• Hahaha jullie zyn kansloos! reageer retweet
twitter:ChrisEriksen8 twitterde op vrijdag 02-12-2011 om 18:51:40@Gvanderwiel ja jullie zijn kansloos tegen Portugal
.. Haha reageer retweet
Wie niet?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:10 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan die kut Portugezen.
onder welke steen heb jij gelegen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:17 schreef valleilijn het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die clausule in van Gaal z'n oude contract van Bayern dat ie nergens aan de bak mag tot juni 2012? Telt dat alleen voor trainersschap of ook voor andere voetbalbaantjes?
niet iedereen kijkt naar alle programma'squote:Op vrijdag 2 december 2011 21:21 schreef The_Groove het volgende:
[..]
onder welke steen heb jij gelegen?
Dit is in alle programma's tot in den dood besproken.
Nu dus.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
NieuwsuurInterview met Olfers, vanavond ..
Nee toch?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Leuk wat die Theo allemaal zegt, maar de ledenraad heeft maandag toch ook uitgesproken dat ze graag verder willen gaan met plan Cruijff?
Plan Cruijff is het plan van Coronel/Theo.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Leuk wat die Theo allemaal zegt, maar de ledenraad heeft maandag toch ook uitgesproken dat ze graag verder willen gaan met plan Cruijff?
Het dat ze een hoge stem heeft, maar haar hoofd ziet er uit als een man.quote:
Goed gezien, ze gaan ondertussen nog verdere stappen ondernemen die ervoor zorgen dat het lastiger wordt van Gaal weg te krijgen, denk hierbij aan wat ze zelf al zei, het overleg met de OR en contractonderhandelingen etc.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:31 schreef Smoofie het volgende:
Met de besluiten die ze nog moeten doen bedoelt ze natuurlijk de benoeming van Van Gaal.
Ik mag hopen dat jij er een stuk beter uitziet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
Echt een slecht optreden van haar. Mooi werk.
Dat is niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat jij er een stuk beter uitziet.
PM maar even.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als ik hier op in ga, dan slowchat ik en dat mag niet.
Uhm..... wat is je pingquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Naaktfoto's van Jojoortje in dit topique. hier verder.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maakt niet uit, die lui (rvc) lijken getiktquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:49 schreef Smoofie het volgende:
Morgen hopelijk een actie van de supporters
Ik heb een keer helemaal vooraan gezeten in 021, dat was wel vet hoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:06 schreef TJV het volgende:
Whehe, heb kaarten gekregen voor eerste rij 121. Is weer eens wat anders dan 424.
De aanval van Heracles doet anders niet onder bij die van Barca bij vlagen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:41 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Niet echt relevant voor Ajax maar ik kijk nu Sheffield United tegen Torqay United en ik moet zeggen dat ik dit veel leuker en van een hoger niveau vind dan een Heracles - VVV.....eigenlijk best triest
Heracles is dan ook nog wel redelijk maar bij veel Eredivisie duels val ik bijna in slaap. Het spel is vaak zo statisch en traag.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
De aanval van Heracles doet anders niet onder bij die van Barca bij vlagen.
Ik neem mijn eigen kaart mee, kan altijd nog terug naar 424.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik heb een keer helemaal vooraan gezeten in 021, dat was wel vet hoorLeuke plekken alleen weinig overzicht
Aisatti waarschijnlijk ipv Ebecilio volgens ELquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:57 schreef Morendo het volgende:
Hoe dan ook: hopelijk vanavond Mickey van links en Lukoki van rechts. Ebecilio sturen ze maar een sms dat de wedstrijd verplaatst is naar Woudenstein.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:19 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Aisatti waarschijnlijk ipv Ebecilio volgens EL
Tsjah alles beter dan Ebe denk ik dan zo..quote:
3-1quote:
aml:quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:23 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Tsjah alles beter dan Ebe denk ik dan zo..
1 en 2 omwisselenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
aml:
1 boerrigter
2 aisatti
3 ebecilio
Aissati.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:19 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Aisatti waarschijnlijk ipv Ebecilio volgens EL
Aissati.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
aml:
1 boerrigter
2 aisatti
3 ebecilio
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Schrijf gewoon namen van je eigen club goed.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij kan wel zeiken heh. Net je zusje
Idd.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Schrijf gewoon namen van je eigen club goed.
Idd.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ebeccillio verdient het om verkeerd geschreven te wordenquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Idd.
Is het nou zo moeilijk om Aissatti, Boerrigchter, Ebeccillio, Vertonhen goed te schrijven?
Sukkels.
Ja, maar dan noem je hem Egocilio, dat kan nog netquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:20 schreef snellehenk het volgende:
[..]
Ebeccillio verdient het om verkeerd geschreven te worden
quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, maar dan noem je hem Imbecillio, dat kan nog net
Wat kan mij die aissati nou schelen..quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Drogbaquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:25 schreef Morendo het volgende:
Ajax moet gewoon na dit seizoen Drogba ophalen en de gemeente Amsterdam moet helpen om zijn salaris te betalen.
Dan zie ik eerder een speler zoals Ibrahimovic komen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:25 schreef Morendo het volgende:
Ajax moet gewoon na dit seizoen Drogba ophalen en de gemeente Amsterdam moet helpen om zijn salaris te betalen.
Oh, dat weet je nu al?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Beste speler van Ajax dit seizoen
Zou Kluivert het nog kunnen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:28 schreef snellehenk het volgende:
[..]
Dan zie ik eerder een speler zoals Ibrahimovic komen.
Of huntelaar
Of misschien niet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, dat weet je nu al?
Misschien maakt Theo ons wel kampioen in de tweede seizoenshelft.
Waarom geen ligeon of koppers?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Blind mag het ook weer eens bewijzen, hij staat CV.
Dat zijn flankspelers.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:46 schreef snellehenk het volgende:
W
[..]
Waarom geen ligeon of koppers?
Volgens de Twitter van Ajax1nl:quote:
Wel raar, want dit lijkt gewoon op 4-3-3quote:Vermeer, Alderweireld, Vertonghen, Blind, Enoh, Anita, Janssen, Sulejmani, Eriksen, Aissati, Lodeiro. 3-4-3 dus!
Daarbij is Ligeon een spook omdat zelfs een small shirt tot over zijn knieen valt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:46 schreef snellehenk het volgende:
W
[..]
Waarom geen ligeon of koppers?
Klopt, ook Ebecilio speelt niet omdat De Boer geen risico met hem wil nemen... wat vervelend nouquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens de Twitter van Ajax1nl:
[..]
ik bedoel natuurlijk dat, Jan en Toby centraal spelen, en dan ligeon backquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zijn flankspelers.en daar is Blind voor afgeschreven, dus hij mag het proberen als CV.
Dit is toch gewoon:quote:Vermeer, Alderweireld, Vertonghen, Blind, Enoh, Anita, Janssen, Sulejmani, Eriksen, Aissati, Lodeiro. 3-4-3 dus!
Ik zou het niet weten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:52 schreef snellehenk het volgende:
[..]
ik bedoel natuurlijk dat, Jan en Toby centraal spelen, en dan ligeon back
Nee. Vertonghen en Blind staan niet centraal als 2 linksbenige.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon:
Alderweireld - Vertonghen - Blind - Anita
Enoh - Janssen - Eriksen
Sulejmani - Lodeiro - Aissati.
Haten op Ligeonquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarbij is Ligeon een spook omdat zelfs een small shirt tot over zijn knieen valt.
[..]
Klopt, ook Ebecilio speelt niet omdat De Boer geen risico met hem wil nemen... wat vervelend nou
daar trekt niemand zich wat van aan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:04 schreef Olep het volgende:
Ik hoop dat ze in het stadion nog even duidelijk maken wat er met de RVC moet gebeuren.
Nee. Alexquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:55 schreef wolferl het volgende:
Gewoon Alex halen...
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153590
Heb je gelijk een beresterke verdediging, voeg daar Denswil bij en het zijn monsters.
Cruijff van Belgie maakte hem mooi af.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:58 schreef Morendo het volgende:
Mooi passje van de Cruijff van Scandinavie.
Grow some balls en pak de afstandsbediening terug van je vriend.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:08 schreef Burrito het volgende:
stream iemand? heb de strijd om de tv verloren :p
die josti weet niet eens de verleden tijd van 'houden' dus die is überhaupt niet serieus te nemenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:32 schreef Mandéra het volgende:
Commentator op Eredivisie Llive verkondigd dat "Excelsior terugkomt" - weer zo'n grafkerel.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:41 schreef snellehenk het volgende:
Alles komt goed, Ebecillio komt erin
Hij zei zelfs 'Excelsior wilde er geen leuke wedstrijd van maken en Ajax kon het verdedigende spel niet doorbreken' terwijl het 4-1 stondquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:33 schreef wolferl het volgende:
''Excelsior wilde er een leuke wedstrijd van maken, Ajax was daar niet toe in staat.''
Volgens mij bedoeld de verslaggever dat Ajax er alles aan deed om een leuke wedstrijd van te maken, alleen had Excelsior er niet zo'n zin in.
Ebecilio... al zat Ozbiliz ook op de bank, maar dat is voor woensdag nog geen oplossing. Die moet eerst wat minuten maken na zijn blessure.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zie het al. Aissati en Mounir zijn idd ingeschreven.
Achja. Ik weet niet. Misschien meer snelheid en meer via de flanken, want Aissati ging teveel naar binnen toe, en daar was het al druk genoeg
Zo triest was het ook weer niet ..quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:01 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Wat is dit ongelofelijk triest. Twee doelpunten van je CV, een onverdiende penalty en een vrije trap. Iedereen behalve Eriksen speelde slecht, Chris was nog redelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |