Grow some balls en pak de afstandsbediening terug van je vriend.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:08 schreef Burrito het volgende:
stream iemand? heb de strijd om de tv verloren :p
die josti weet niet eens de verleden tijd van 'houden' dus die is überhaupt niet serieus te nemenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:32 schreef Mandéra het volgende:
Commentator op Eredivisie Llive verkondigd dat "Excelsior terugkomt" - weer zo'n grafkerel.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:41 schreef snellehenk het volgende:
Alles komt goed, Ebecillio komt erin
Hij zei zelfs 'Excelsior wilde er geen leuke wedstrijd van maken en Ajax kon het verdedigende spel niet doorbreken' terwijl het 4-1 stondquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:33 schreef wolferl het volgende:
''Excelsior wilde er een leuke wedstrijd van maken, Ajax was daar niet toe in staat.''
Volgens mij bedoeld de verslaggever dat Ajax er alles aan deed om een leuke wedstrijd van te maken, alleen had Excelsior er niet zo'n zin in.
Ebecilio... al zat Ozbiliz ook op de bank, maar dat is voor woensdag nog geen oplossing. Die moet eerst wat minuten maken na zijn blessure.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zie het al. Aissati en Mounir zijn idd ingeschreven.
Achja. Ik weet niet. Misschien meer snelheid en meer via de flanken, want Aissati ging teveel naar binnen toe, en daar was het al druk genoeg
Zo triest was het ook weer niet ..quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:01 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Wat is dit ongelofelijk triest. Twee doelpunten van je CV, een onverdiende penalty en een vrije trap. Iedereen behalve Eriksen speelde slecht, Chris was nog redelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |