Drogbaquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:25 schreef Morendo het volgende:
Ajax moet gewoon na dit seizoen Drogba ophalen en de gemeente Amsterdam moet helpen om zijn salaris te betalen.
Dan zie ik eerder een speler zoals Ibrahimovic komen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:25 schreef Morendo het volgende:
Ajax moet gewoon na dit seizoen Drogba ophalen en de gemeente Amsterdam moet helpen om zijn salaris te betalen.
Oh, dat weet je nu al?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Beste speler van Ajax dit seizoen
Zou Kluivert het nog kunnen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:28 schreef snellehenk het volgende:
[..]
Dan zie ik eerder een speler zoals Ibrahimovic komen.
Of huntelaar
Of misschien niet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, dat weet je nu al?
Misschien maakt Theo ons wel kampioen in de tweede seizoenshelft.
Waarom geen ligeon of koppers?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Blind mag het ook weer eens bewijzen, hij staat CV.
Dat zijn flankspelers.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:46 schreef snellehenk het volgende:
W
[..]
Waarom geen ligeon of koppers?
Volgens de Twitter van Ajax1nl:quote:
Wel raar, want dit lijkt gewoon op 4-3-3quote:Vermeer, Alderweireld, Vertonghen, Blind, Enoh, Anita, Janssen, Sulejmani, Eriksen, Aissati, Lodeiro. 3-4-3 dus!
Daarbij is Ligeon een spook omdat zelfs een small shirt tot over zijn knieen valt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:46 schreef snellehenk het volgende:
W
[..]
Waarom geen ligeon of koppers?
Klopt, ook Ebecilio speelt niet omdat De Boer geen risico met hem wil nemen... wat vervelend nouquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens de Twitter van Ajax1nl:
[..]
ik bedoel natuurlijk dat, Jan en Toby centraal spelen, en dan ligeon backquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zijn flankspelers.en daar is Blind voor afgeschreven, dus hij mag het proberen als CV.
Dit is toch gewoon:quote:Vermeer, Alderweireld, Vertonghen, Blind, Enoh, Anita, Janssen, Sulejmani, Eriksen, Aissati, Lodeiro. 3-4-3 dus!
Ik zou het niet weten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:52 schreef snellehenk het volgende:
[..]
ik bedoel natuurlijk dat, Jan en Toby centraal spelen, en dan ligeon back
Nee. Vertonghen en Blind staan niet centraal als 2 linksbenige.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon:
Alderweireld - Vertonghen - Blind - Anita
Enoh - Janssen - Eriksen
Sulejmani - Lodeiro - Aissati.
Haten op Ligeonquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarbij is Ligeon een spook omdat zelfs een small shirt tot over zijn knieen valt.
[..]
Klopt, ook Ebecilio speelt niet omdat De Boer geen risico met hem wil nemen... wat vervelend nou
daar trekt niemand zich wat van aan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:04 schreef Olep het volgende:
Ik hoop dat ze in het stadion nog even duidelijk maken wat er met de RVC moet gebeuren.
Nee. Alexquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:55 schreef wolferl het volgende:
Gewoon Alex halen...
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153590
Heb je gelijk een beresterke verdediging, voeg daar Denswil bij en het zijn monsters.
Cruijff van Belgie maakte hem mooi af.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:58 schreef Morendo het volgende:
Mooi passje van de Cruijff van Scandinavie.
Grow some balls en pak de afstandsbediening terug van je vriend.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:08 schreef Burrito het volgende:
stream iemand? heb de strijd om de tv verloren :p
die josti weet niet eens de verleden tijd van 'houden' dus die is überhaupt niet serieus te nemenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:32 schreef Mandéra het volgende:
Commentator op Eredivisie Llive verkondigd dat "Excelsior terugkomt" - weer zo'n grafkerel.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:41 schreef snellehenk het volgende:
Alles komt goed, Ebecillio komt erin
Hij zei zelfs 'Excelsior wilde er geen leuke wedstrijd van maken en Ajax kon het verdedigende spel niet doorbreken' terwijl het 4-1 stondquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:33 schreef wolferl het volgende:
''Excelsior wilde er een leuke wedstrijd van maken, Ajax was daar niet toe in staat.''
Volgens mij bedoeld de verslaggever dat Ajax er alles aan deed om een leuke wedstrijd van te maken, alleen had Excelsior er niet zo'n zin in.
Ebecilio... al zat Ozbiliz ook op de bank, maar dat is voor woensdag nog geen oplossing. Die moet eerst wat minuten maken na zijn blessure.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zie het al. Aissati en Mounir zijn idd ingeschreven.
Achja. Ik weet niet. Misschien meer snelheid en meer via de flanken, want Aissati ging teveel naar binnen toe, en daar was het al druk genoeg
Zo triest was het ook weer niet ..quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:01 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Wat is dit ongelofelijk triest. Twee doelpunten van je CV, een onverdiende penalty en een vrije trap. Iedereen behalve Eriksen speelde slecht, Chris was nog redelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |