Uhm..... wat is je pingquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als ik hier op in ga, dan slowchat ik en dat mag niet.
Naaktfoto's van Jojoortje in dit topique. hier verder.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als ik hier op in ga, dan slowchat ik en dat mag niet.
Maakt niet uit, die lui (rvc) lijken getiktquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:49 schreef Smoofie het volgende:
Morgen hopelijk een actie van de supporters
Ik heb een keer helemaal vooraan gezeten in 021, dat was wel vet hoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:06 schreef TJV het volgende:
Whehe, heb kaarten gekregen voor eerste rij 121. Is weer eens wat anders dan 424.
De aanval van Heracles doet anders niet onder bij die van Barca bij vlagen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:41 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Niet echt relevant voor Ajax maar ik kijk nu Sheffield United tegen Torqay United en ik moet zeggen dat ik dit veel leuker en van een hoger niveau vind dan een Heracles - VVV.....eigenlijk best triest
Heracles is dan ook nog wel redelijk maar bij veel Eredivisie duels val ik bijna in slaap. Het spel is vaak zo statisch en traag.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
De aanval van Heracles doet anders niet onder bij die van Barca bij vlagen.
Ik neem mijn eigen kaart mee, kan altijd nog terug naar 424.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik heb een keer helemaal vooraan gezeten in 021, dat was wel vet hoorLeuke plekken alleen weinig overzicht
Aisatti waarschijnlijk ipv Ebecilio volgens ELquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:57 schreef Morendo het volgende:
Hoe dan ook: hopelijk vanavond Mickey van links en Lukoki van rechts. Ebecilio sturen ze maar een sms dat de wedstrijd verplaatst is naar Woudenstein.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:19 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Aisatti waarschijnlijk ipv Ebecilio volgens EL
Tsjah alles beter dan Ebe denk ik dan zo..quote:
3-1quote:
aml:quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:23 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Tsjah alles beter dan Ebe denk ik dan zo..
1 en 2 omwisselenquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
aml:
1 boerrigter
2 aisatti
3 ebecilio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |