Waarom geen ligeon of koppers?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Blind mag het ook weer eens bewijzen, hij staat CV.
Dat zijn flankspelers.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:46 schreef snellehenk het volgende:
W
[..]
Waarom geen ligeon of koppers?
Volgens de Twitter van Ajax1nl:quote:
Wel raar, want dit lijkt gewoon op 4-3-3quote:Vermeer, Alderweireld, Vertonghen, Blind, Enoh, Anita, Janssen, Sulejmani, Eriksen, Aissati, Lodeiro. 3-4-3 dus!
Daarbij is Ligeon een spook omdat zelfs een small shirt tot over zijn knieen valt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:46 schreef snellehenk het volgende:
W
[..]
Waarom geen ligeon of koppers?
Klopt, ook Ebecilio speelt niet omdat De Boer geen risico met hem wil nemen... wat vervelend nouquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens de Twitter van Ajax1nl:
[..]
ik bedoel natuurlijk dat, Jan en Toby centraal spelen, en dan ligeon backquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zijn flankspelers.en daar is Blind voor afgeschreven, dus hij mag het proberen als CV.
Dit is toch gewoon:quote:Vermeer, Alderweireld, Vertonghen, Blind, Enoh, Anita, Janssen, Sulejmani, Eriksen, Aissati, Lodeiro. 3-4-3 dus!
Ik zou het niet weten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:52 schreef snellehenk het volgende:
[..]
ik bedoel natuurlijk dat, Jan en Toby centraal spelen, en dan ligeon back
Nee. Vertonghen en Blind staan niet centraal als 2 linksbenige.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon:
Alderweireld - Vertonghen - Blind - Anita
Enoh - Janssen - Eriksen
Sulejmani - Lodeiro - Aissati.
Haten op Ligeonquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarbij is Ligeon een spook omdat zelfs een small shirt tot over zijn knieen valt.
[..]
Klopt, ook Ebecilio speelt niet omdat De Boer geen risico met hem wil nemen... wat vervelend nou
daar trekt niemand zich wat van aan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:04 schreef Olep het volgende:
Ik hoop dat ze in het stadion nog even duidelijk maken wat er met de RVC moet gebeuren.
Nee. Alexquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:55 schreef wolferl het volgende:
Gewoon Alex halen...
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153590
Heb je gelijk een beresterke verdediging, voeg daar Denswil bij en het zijn monsters.
Cruijff van Belgie maakte hem mooi af.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:58 schreef Morendo het volgende:
Mooi passje van de Cruijff van Scandinavie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |