SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:AFCA
Qui audet adipiscitur
Travestieten bordeel op de walle? Klopt, zag haar voor het raam.quote:Op woensdag 30 november 2011 16:42 schreef Morendo het volgende:
Wat is er trouwens waar van de geruchten dat Marjan Olfers tot een paar maanden terug part-time in een bordeel werkte?
Dat is niet het ergste, als ze maar niet goedkoop wasquote:Op woensdag 30 november 2011 16:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Travestieten bordeel op de walle? Klopt, zag haar voor het raam.
Ben geen ervaringsdeskundige op het gebied van hoertjes, maar volgens mij was het "Sucky sucky 5 bucks".quote:Op woensdag 30 november 2011 16:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is niet het ergste, als ze maar niet goedkoop was
5 dolláquote:Op woensdag 30 november 2011 16:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben geen ervaringsdeskundige op het gebied van hoertjes, maar volgens mij was het "Sucky sucky 5 bucks".
Het gaat allemaal opgelost worden in 'Het Familiediner' van die enge EO-Bert.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:06 schreef opgebaarde het volgende:
maar hoe is nu de conclusie dat het een puinhoop is waar geld verbrand wordt, terwijl dit ook al de conclusie was een jhalf jaar geleden en dit aangepakt zou worden. Hoe dan??
Ik zou het ook niet aandurven. Die dingen zijn er niet op berekend.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:37 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Pracht filmpje, vooral dat ze Pizza Verhoeven niet mee willen in de lift!
Mooi hoor ..quote:
Nee.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:03 schreef Dr.Horrible het volgende:
Loopt El Hamdaoui er nou tussen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |