Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:
PSN:
Roces18: O_Roces
kwaliteit.: Het_Biertje
67Impala: Munn1k
vinnus: vinnus
Duuc-nl: Duuc-nl
JediSimons: SorayaNL
Laat77: Risakotta
So_Surreal_Baby: Larsiee
delano.888: Dx11
Apenkoning1: apenkoning
DrNick: ikbenaron
Vinno - Vinno0615
Rob.Dude - TheRobChief
Lastpost - Lastpost_NL
legacythe2nd - Tauranator
BORRREETJEEE - hertogjandrinker
Yuri_Boyka - Mimaaa
DjangoReinhardt - Riepe_B
Ecto-Ecto - R3ns1nk
CremeSoep - Mistermcmuffin
Quantic - Js2L-0172
NatteBever - PeevdTee
ikookhier - Arijanonline
Tjaapo - Tjaapo
Blijepeen - Blijepeen
KeFFuR1208 - KeFFeR1208
Terrestra - Terrestra
Stoeltafel - Robdegekste
Nicojonge - ROYYE055
Unox_worst - bakpao-boer
Scarify - Scarify
boem-dikkie - EmeryFramboise
computerprobleem - worldwar2boy
Wretic91 - Wretic91
David1979 - fonsmeister
ShevaJB - Sheva_JB
JediSimons - SorayaNL
mar456 - mrpluym
Glennz - glennz_
Mauskoekwaus - Mauzizz
Pindakaaspot - Stoeptegel96
xminator - XT1907
Pijve.Stiemel: T-024
ABundy - Eric__88
elvis2010 - shakin_70
Deadrex - The_General28
Dagkaart - Ni333Jo
Zerokil - psvunited
XBLA:
pugehenis - henk de vries
MarkoAlmelo: MarkoAlmelo
Reintji: Baas NL
VerbodsBord: Malle Henkie
SoldMayor: SoldMayor
Rossdale: Rossdale
Rauw: Vladzje
SpankmasterC: SpankmasterC
dreamzk: pot4toe
Bunta-Fujiwara: SternAE86Takumi
RudyCarell: ChielMontagne
Koopsie - R Tootall
BraveDribbel - DribbelNL
TheMagnificient - Anatolian26
Mister_T - Anormius
Michhas - Michhas
Frishe - Frishe
Phaelanx_NL - SirJudge
fyah - Zanger Bob
BobLeSponge - BertjuhNL
Flashbang - RobonNL
Catkiller - Hbc Helios
Morgen- - Ankyou
Sickert - Sickertnl
FJD - DeStudent
MetBas - Spartan Armada
ikookhier - Arijanonline
NextTVH - TVH1994
Document1 - I GrimLock I
Rensjebree - Rensjebree
kneusteun - kneusteun
Dycto - OG II Take
Dven - Dventola
torn_Machina - tornMachina
Cliffy - Zjozz
Beastie_boys18 - pieteralberts
Hetesaus - ChickenJ03
LinQ - LinQ NL
Tim93M - Timnation
Basssie024 - Bassie0024
JDerksen - Eckte Baas
Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
FOK! Platoon:
X360
PS3
[ Bericht 0% gewijzigd door boem-dikkie op 04-12-2011 12:48:45 ]
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:42 schreef zerokil het volgende:
Ah boeien, maar 124000 punten halen voor f2000????
quote:Op woensdag 30 november 2011 12:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben je zo, probeer maar, en wanneer je daar bent heb je zo die hele class met een service star omdat je ineens veel meer raakt
Game on!quote:Op woensdag 30 november 2011 12:43 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Haha inderdaad F2000 is een bazenwapen!
Kijk bij "Weapons and equipment" en dan rechts staan alle classes en de wapens die je kan gebruiken met de verschillende classes. Verder mensen die al beter zijn opzoeken waar je mee samen kan spelen. Ik weet niet wat voor game modes je speelt maar de hoogste SPM krijg je door conquest te spelen en veel vlaggen te cappen en mensen te reviven/ammo te geven, hier en daar nog een kill maken en je staat al snel bovenaan het scoreboard.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:46 schreef zerokil het volgende:
124000 dat zijn ziek veel punten..
En dan ben ik ook nog een tyfus slecht..
En de f2000 is alleen voor Medic? of wat raden jullie aan
[ afbeelding ]
Voeg me maar gelijk toe aub.
PS3 toch? zo ja dan toegevoegdquote:Op woensdag 30 november 2011 13:03 schreef zerokil het volgende:
En ik dan ?
@Catkiller, bedankt we zullen er dit weekend is flink tegen aan gaan dan.
Whehe..!quote:Op woensdag 30 november 2011 13:10 schreef Rauw. het volgende:
Ik voel me met m'n 96 uur ook al een mongool.
Maar komop zeg 800 SPM, 193 uur speeltijd, 117 M416 servicestars. 22 noobtube servicestars
Kearl moet wel mentally retarted zijn.
Ff spelen Risa?quote:Op woensdag 30 november 2011 13:07 schreef Laat77 het volgende:
Jezus, kijk ook hoeveel speeltijd hij erop heeft zitten.... en dan dacht ik dat ik al redelijk wat heb.
http://tinyurl.com/6uca5mbquote:Op woensdag 30 november 2011 13:15 schreef Catkiller het volgende:
Weet iemand of je met de F2000 met silencer op de minimap tevoorschijn komt of niet? En weet iemand een overzicht van wapens met silencer en of ze nog op de minimap komen of niet?
Balen! Hmm toch eerst even updates draaien!quote:Op woensdag 30 november 2011 13:16 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Nee ik ben zo weer weg. Next time!
Mooi overzicht welquote:
Kud, was er al bang voor. Maarja...quote:Op woensdag 30 november 2011 14:14 schreef 67Impala het volgende:
Je kunt hem niet meer gebruiken op lichte Maps want dan istie te licht en zie niets... Kut update
Logisch dus, het heet niet voor niets night vision, hoop dat je met night vision en tac light ook niks meer zietquote:Op woensdag 30 november 2011 14:14 schreef 67Impala het volgende:
Je kunt hem niet meer gebruiken op lichte Maps want dan istie te licht en zie niets... Kut update
Eentje oprapen?quote:Op woensdag 30 november 2011 14:22 schreef zerokil het volgende:
Is er een manier om met de F2000 te spelen als je hem nog niet hebt unlocked?
Ik bedoel daar mee om te kijken of hij echt zo fijn is als mensen hier zeggen.
Ti's wel logisch maar wel jammer... Overigens is tac light nog steeds zwaar kut... Nu moet ik weer heel erg gaan wennen aan mijn holo sight...quote:Op woensdag 30 november 2011 14:19 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Logisch dus, het heet niet voor niets night vision, hoop dat je met night vision en tac light ook niks meer ziet
Ja gvd, klotezooiquote:Op woensdag 30 november 2011 14:26 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ti's wel logisch maar wel jammer... Overigens is tac light nog steeds zwaar kut... Nu moet ik weer heel erg gaan wennen aan mijn holo sight...
Ook nu even semi uit frustratie ps uitgezet... Niets luktemoet toch weg maar wat een kut potjes
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie alleen niks staan over de IRNV, of ben ik nou scheel?
ik heb op bfbc2 nog geeneens zoveel gehaald en die heb ik al een jaar.quote:Op woensdag 30 november 2011 13:10 schreef Rauw. het volgende:
Ik voel me met m'n 96 uur ook al een mongool.
Maar komop zeg 800 SPM, 193 uur speeltijd, 117 M416 servicestars. 22 noobtube servicestars
Kearl moet wel mentally retarted zijn.
quote:Op woensdag 30 november 2011 14:45 schreef Vinno het volgende:
De patch notes:Er was wel degelijk verschil zojuist... Misschien hangt het samen met tac light?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie alleen niks staan over de IRNV, of ben ik nou scheel?
BC2 338 uur jonguhquote:Op woensdag 30 november 2011 14:50 schreef Speciman. het volgende:
[..]
ik heb op bfbc2 nog geeneens zoveel gehaald en die heb ik al een jaar.
Die zocht ik ja, bedankt. Zet die eens in de OP dan als het nog kan!quote:
Haha ja maar hij heeft wel een dikke recoil, of ligt dat aan de scoped die ik gebruik? Ik heb de IRNV wel gebruikt maar nog niet zo veel dat ik nu niet meer zonder zou kunnen, al is de patch er nog niet op de Xbox.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:00 schreef Rauw. het volgende:
• Increased the damage of the 44 Magnum slightly
Wtf, met dat ding knal je al hoofden eraf zonder te mikken!
aimen op de enemy doe je toch sowieso? Het enige waar de IRNV handig in was, was het spotten van enemy's en dan vooral in donkere gebieden. Aimen moet je voorals nog zelf doenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:11 schreef Quantic het volgende:
Meer dan terecht dat de invr is generfd. Ga maar lekker goed zoeken en aimen op de enemy
Ik gebruik de normale, scope vond ik net niks.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:13 schreef Catkiller het volgende:
Haha ja maar hij heeft wel een dikke recoil, of ligt dat aan de scoped die ik gebruik?
ZIEK!quote:Op woensdag 30 november 2011 13:05 schreef Rauw. het volgende:
M416 is ook zo'n overpowered klotending.
Gisteren tegen deze achterlijke gladiool gespeeld:
http://battlelog.battlefi(...)tats/174341081/xbox/
kut tuber.
thanks omg die ga ik halen!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:58 schreef RudyCarell het volgende:
PS voor de mensen met een 360S. Bij Bart Smit nu 250gb schijf voor 29.99
Wat je het beste uit komt lijkt mij. Ik zit heel veel in voertuigen dus vandaar de engineer om te fixen. De recon clas heb ik bijvoorbeeld pas 800 punten omdat ik daar gewoon niets aan vind.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:28 schreef zerokil het volgende:
Pff
Ik weet echt niet welke class ik nou moet trainen.
Welk wapen heeft de meeste accuracy F2000 of GC36 ( ik bedoel dan tijdens het schieten dat het wapen omhoog gaat.)
Leer gewoon normaal spelen zonder idiote scopes..quote:Op woensdag 30 november 2011 17:34 schreef Morgen- het volgende:
... Als de irnv in het licht niet meer werkt, dan, ga ik alleen maar donkere maps spelen voortaan. Tehran Highway
Hoe speelt de GC36?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:38 schreef Wiebeldak het volgende:
F2000? Nog nooit mee geschoten omdat ik bijna altijd een engineer ben met de scar-h die ik dus heel fijn vind schieten. Of met de support klas in stedelijke mappen. Lekker claymore planten
[..]
Wat je het beste uit komt lijkt mij. Ik zit heel veel in voertuigen dus vandaar de engineer om te fixen. De recon clas heb ik bijvoorbeeld pas 800 punten omdat ik daar gewoon niets aan vind.
Ik kijk nu voor het eerst bij de stats. Is ook wel goed te zien dat ik een engineer fan ben.
[ afbeelding ]
Dat weet ik eigenlijk nog niet. Die lijkt mij wel erg fijn. Ik heb hem net vrijgespeeld maar ik heb er nog niet mee geschoten omdat ik dan weer opnieuw moet beginnen met alle upgrades maar dat is nu wel een goede optie denk ik, nu de night vision niet meer werkt bij daglicht. Want die gebruikte ik alleen maar.quote:
Inderdaad zeg, vorige week BF3 + MW3 gehaald. Speel vooralsnog alleen maar BF3.quote:
Dit dus. Die infrared is dus alleen voor mensen die ook zijwieltjes op hun fiets nodig hebben omdat ze niet het echte werk aankunnen. Wees blij dat dat ding slechter is gemaakt, kan je uiteindelijk het spel eens fatsoenlijk spelen.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:54 schreef Quantic het volgende:
[..]
Leer gewoon normaal spelen zonder idiote scopes..
Erg fijn, speel eigenlijk altijd met die of de Scar-Hquote:
die irnv was vooral handig om bij bijv. Bazaar te kunnen zien waar de vijand zich verschuilt, tegenwoordig, moet je dus kijken of er achter een pilaar een stukje beweegt of dat het niet gewoon een doos is. Komt ook nog bij dat je dan onnodig een granaat moet gooien/gl gebruiken/raket afvuren om te kijken of daar echt niemand is. Ook nog eens tijdverspilling, je kon in de tussentijd ook vlaggen cappen. Terwijl je nog steeds bezig bent te zien of daar niemand is. Of niemand boven in dat gebouwtje. Of niemand op het dak. Of niemand achter de vuilniscontainer bij B. Of niemand onder het kanon die aan het cappen is. Of niemand tussen een paar dozen die aan het campen is.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dit dus. Die infrared is dus alleen voor mensen die ook zijwieltjes op hun fiets nodig hebben omdat ze niet het echte werk aankunnen. Wees blij dat dat ding slechter is gemaakt, kan je uiteindelijk het spel eens fatsoenlijk spelen.
[..]
Erg fijn, speel eigenlijk altijd met die of de Scar-H
Daar heb ik geen infrared voor nodig en nog steeds pak ik gemiddeld 466 spm.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:14 schreef Morgen- het volgende:
[..]
die irnv was vooral handig om bij bijv. Bazaar te kunnen zien waar de vijand zich verschuilt, tegenwoordig, moet je dus kijken of er achter een pilaar een stukje beweegt of dat het niet gewoon een doos is. Komt ook nog bij dat je dan onnodig een granaat moet gooien/gl gebruiken/raket afvuren om te kijken of daar echt niemand is. Ook nog eens tijdverspilling, je kon in de tussentijd ook vlaggen cappen. Terwijl je nog steeds bezig bent te zien of daar niemand is. Of niemand boven in dat gebouwtje. Of niemand op het dak. Of niemand achter de vuilniscontainer bij B. Of niemand onder het kanon die aan het cappen is. Of niemand tussen een paar dozen die aan het campen is.
1 van de betere wapens.quote:
Zo idd! Ik wil hem ook..!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:08 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
Ik wil de G3 voor assault :
[ afbeelding ]
Maar moet je in coöp unlocken. In BC2 was dat een bazenwapen
Best raar juist dat irnv niet meer werkt overdag. Het is namelijk een geheel ander lichtspectrum wat niet wordt beinvloed door daglicht.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:26 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ti's wel logisch maar wel jammer... Overigens is tac light nog steeds zwaar kut... Nu moet ik weer heel erg gaan wennen aan mijn holo sight...
Ook nu even semi uit frustratie ps uitgezet... Niets luktemoet toch weg maar wat een kut potjes
![]()
Jepquote:Op woensdag 30 november 2011 18:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, vorige week BF3 + MW3 gehaald. Speel vooralsnog alleen maar BF3.![]()
Trouwens, hoe spelen jullie altijd samen op BF3 xbox 360? Kan ik het het beste maar gewoon de hele platoon lijst toevoegen aan mijn friendlist op de xbox?
Of wat ik ook tegen iemand die het op de PS3 speelt zei, add 1 of meerdere mensen die actief in dit topic zijn dan kom je sowieso wel met meer actieve mensen in contactquote:
RPGquote:Op woensdag 30 november 2011 19:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)0972308/2/264290072/![]()
Kills
24
Deaths
4
K/D Ratio
6.0
Kill Assists
15
Vehicles Destroyed
1
Best Weapon
RPG-7V2
Kills
20
Check MarkoAlmelo
Ja mooi kicken tochquote:
Ik dacht laatst al, zou die toren om kunnen?quote:
of snipers op rotsen die je dan lekker kunt knifen + spawn beacon kapot makenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Of wat ik ook tegen iemand die het op de PS3 speelt zei, add 1 of meerdere mensen die actief in dit topic zijn dan kom je sowieso wel met meer actieve mensen in contact
IRNV is handig wanneer er een hoop van die idioten in bosjes liggen, dat wel.
PS3 is console proefkonijn voor de Xbox denk ik.quote:Op donderdag 1 december 2011 07:48 schreef Rauw. het volgende:
Waarom kreeg ik gisteravond geen patch binnen en deed mijn IRNV het nog perfect?
Of krijgt de PS3 patches ook een week eerder?
Ik heb eergister ook Skyrim gekochtquote:Op donderdag 1 december 2011 11:02 schreef Document1 het volgende:
Mn internet is een dag te vroeg.Alleen heb ik gister skyrim gekregen van een paar vrienden.
Ik ben verhuisd, vandaar.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:31 schreef Dven het volgende:
Grimlock! Waar bent u gebleven?!? Lang niet meer gezien!
Hoe krijg je die radiotoren trouwens kapot? Werd me uit het filmpje niet echt duidelijk
Tot van het weekend dan maar! Ga zelf nu mijn BF-verslaving voedenquote:Op donderdag 1 december 2011 12:52 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik ben verhuisd, vandaar.Van het weekend zal ik zeker even BF gaan doen, nu eerst Skyrim.
Bij de comments onder dat youtube filmpje stond vannacht dat die naar de klote ging als een team 10 tickets of minder over heeft. Op de Xbox doet die dat nog niet gok ikquote:Op donderdag 1 december 2011 12:31 schreef Dven het volgende:
Hoe krijg je die radiotoren trouwens kapot? Werd me uit het filmpje niet echt duidelijk
quote:
Volgens mij niet, kunt er ook niets voor unlocken namelijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:16 schreef Morgen- het volgende:
Iemand nodig die de .44 magnum scoped heeft. Kan je die scope erop veranderen?
hmm ok thanksquote:Op donderdag 1 december 2011 14:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Volgens mij niet, kunt er ook niets voor unlocken namelijk.
Aim king?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
Mot ff dit als noob posten
http://battlelog.battlefi(...)1105567/2/174975597/
Check Aim King!Was net een paar minuten in de game en ff hoekje om en BAM en dat 2 keer.
Of er moet 80 kilo c4 tegen aan, of het kan gewoon niet met de xbox..quote:
Lees terug en je hebt een antwoord, smiecht.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:57 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Of er moet 80 kilo c4 tegen aan, of het kan gewoon niet met de xbox..
Ik kreeg het niet voor elkaar!
Kijk een assault mannetje zonder medkitjes, laten we hem lynchenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:56 schreef Cliffy het volgende:
Iemand die 40mm buck wel eens gebruikt? Vorige week ff op de PC mee gekloot, best grappig ding eigenlijk
Ah duidelijk..quote:Op donderdag 1 december 2011 14:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lees terug en je hebt een antwoord, smiecht.
[..]
Kijk een assault mannetje zonder medkitjes, laten we hem lynchen![]()
quote:The fall was put in as part of the new patch, so some of those BF3 mythbuster vids are obsolete now, including the "tower can't fall" bit. DICE released a statement saying that their 100% behind BF3 (solving BF3 problems before all others), and they're taking fan comments to heart to make sure they solve as many of the issues, and fulfill as much of the fan "wish list" ideas as possible (within the bounds of not being rediculous of course).
Ja idd! ALLES MOET KAPOT ALLES!quote:Op donderdag 1 december 2011 15:09 schreef Catkiller het volgende:
Ja nu kan die toren omvallen en nu eis ik ook dat die gebouwen bij Metro bij het cafe helemaal kapot kunnen zoals ze ons deden geloven in vroege filmpjes enzo
Ik zag hem gister nog omvallen.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:57 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Of er moet 80 kilo c4 tegen aan, of het kan gewoon niet met de xbox..
Ik kreeg het niet voor elkaar!
ALLES NAAR DE KLOTEEEE!!!! bam bam bamquote:Op donderdag 1 december 2011 15:09 schreef Catkiller het volgende:
Ja nu kan die toren omvallen en nu eis ik ook dat die gebouwen bij Metro bij het cafe helemaal kapot kunnen zoals ze ons deden geloven in vroege filmpjes enzo
Omdat je op de PS3 speelt en je dus al een update hebt gehadquote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kijk een assault mannetje zonder medkitjes, laten we hem lynchen![]()
Zit je op inbelverbinding ofzo? Ik was met 4 minuten ongeveer klaar.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:10 schreef DrNick het volgende:
Update: 767 MB // 27% // 30 minuten resterend
Duurt lang
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Zit je op inbelverbinding ofzo? Ik was met 4 minuten ongeveer klaar.
Gewoon altijd met engineer spelen?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:27 schreef zerokil het volgende:
Wtf, ik zie mensen van Lvl 15 die al 105k Engineer points hebben hoe krijg je dat voor elkaar..
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:16 schreef Catkiller het volgende:
Nee staat er niet tussen.
Heb je weer eens een kill in een jet, jij blij, vlieg je 3 seconden erna tegen een paal aan![]()
quote:Error: Server is full
Skieten, skieten en knallen!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:50 schreef zerokil het volgende:
Hoe krijg je snel(st) Engineer points?
Logisch als noob zijnde.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:45 schreef Rauw. het volgende:
Ben weinig impressed gezien je normale aim zich onder de 10% bevind.
Mooie game toch? Het is lang niet zo ADHD als CoD en dat kan zo'n oude baas als ikzelf tenminste nog wel bijhoudenquote:
Dat heb ik ook zo vaak.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:15 schreef Catkiller het volgende:
Ik verander soms per ongeluk van class. Vervolgens spawn je in een tank, wil je er uit gaan om te fixxen, denk je je tool te pakken en snel wat te repareren en dan sta je daar die tank te reviven.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:51 schreef Catkiller het volgende:
Xbox update komt maar niet
Stond in het PC topic
Zo briljantquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:51 schreef Catkiller het volgende:
Xbox update komt maar niet
Stond in het PC topic
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:15 schreef Catkiller het volgende:
Ik verander soms per ongeluk van class. Vervolgens spawn je in een tank, wil je er uit gaan om te fixxen, denk je je tool te pakken en snel wat te repareren en dan sta je daar die tank te reviven.
Ik heb hetzelfde probleem.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:15 schreef Catkiller het volgende:
Ik zag gister wel iemand offroad rijden met een jet..quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:33 schreef Rossdale het volgende:
Dit weekend eens proberen of het lukt om een heli op een jeep te landenZo ja dan gaan we daar mee rondkarren!
I know, ik hoorde het je ongeveer 10 keer zeggenquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:37 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik zag gister wel iemand offroad rijden met een jet..
Ik ben ook level 15, en heb 119k enginering score.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:27 schreef zerokil het volgende:
Wtf, ik zie mensen van Lvl 15 die al 105k Engineer points hebben hoe krijg je dat voor elkaar..
Speel je met slechts één wapen? Haal je erg weinig ribbons aan het einde van een potje?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben ook level 15, en heb 119k enginering score.
Ik snap alleen niet waarom ik zo langzaam level
http://battlelog.battlefi(...)stats/218612767/ps3/
Nja vooral de A91 en de M4, maar daar heb ik al wel alles mee uitgespeeld.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Speel je met slechts één wapen? Haal je erg weinig ribbons aan het einde van een potje?
Ik moest kenkerhard lachen!quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
I know, ik hoorde het je ongeveer 10 keer zeggen
Ekt handig, eerst normal shot dan guided endan normal en dood zijn ze.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Die guided shell voor een tank, wat een pleuris bende is dat zeg. Zet er maar weer een HMG op.
Ik doe het altijd andersom. Die guided shell lockt al van best ver. Dan zien ze mij nog niet, raket erop en dan meteen 2x schieten, daaaaag.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Ekt handig, eerst normal shot dan guided endan normal en dood zijn ze.
Als je dat ding goed gebruikt en 1 of 2 goede mensen naast je hebt in die tank dan noem je dat ding echt geen pleurisbende hoor!quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Die guided shell voor een tank, wat een pleuris bende is dat zeg. Zet er maar weer een HMG op.
Ja volgens mij vinden een hoop mensen die ook wel fijn bij gebrek aan F2000quote:
haterquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:12 schreef PureDemon het volgende:
[..]
ja, ik ben volgens mij de enige hier die liever met dit wapen speel dan de f2000
quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Trieste dag weer. Weet ik ook even waarom het de hele dag al zwaar tyfus gaat.
Als ik er nu nog 2 verlies staat alles op loses.quote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:12 schreef PureDemon het volgende:
[..]
ja, ik ben volgens mij de enige hier die liever met dit wapen speel dan de f2000
quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:55 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Heeft iemand anders ook nog de positieve bug van de co-op gehad? Want toen ik hem opstartte om wapens te unlocken, kreeg ik de Lock'N'Load trophy en had ik ineens alle wapens?
Wat heb je? Oh ja, van die advertentie in V&A.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:55 schreef Pino0 het volgende:
Ik heb nieuwe code gekocht, hoe kan ik hem zien want ik wil hem verkopen?
Dat wilde ik nog posten in je V&A advert, maar dat was ik vergeten. Hier komt die toch nog:quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:59 schreef Pino0 het volgende:
Sjonge jonge jonge wat een naai streek!
quote:Je kan beter 10 euro korting geven, de online-pass is gekoppelt aan je PSN.
Ja, even inloggen dan, en je pass downloaden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:00 schreef Pino0 het volgende:
Dus als ik nu met hem mee naar huis ga en ik inlog , dan kan hij wel spelen?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:07 schreef Pino0 het volgende:
Ik heb nu per ongeluk NOG EEN KEER DIE FUCKING CODE GEDOWNLOAD WEG 20 EURO
Xbox 360 for life, playstation store is zo viesecht zonde dat ik een kk ps3 heb gehaald ik heb er zo hard voor gewerkt en dan met zon smerig truukje nakken ze mij weer
Leuk man.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:39 schreef Morgen- het volgende:
.44 Magnum Scopedecht zo vaak mijn leven gered
weet je wat we doen? Ik blijf weg uit de MW2 sc en jij blijft weg van dit topic en stuurt me geen berichten/joint mn party op xbl.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:07 schreef Pino0 het volgende:
Ik heb nu per ongeluk NOG EEN KEER DIE FUCKING CODE GEDOWNLOAD WEG 20 EURO
Xbox 360 for life, playstation store is zo viesecht zonde dat ik een kk ps3 heb gehaald ik heb er zo hard voor gewerkt en dan met zon smerig truukje nakken ze mij weer
Verleidelijk...quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:50 schreef Morgen- het volgende:
[..]
weet je wat we doen? Ik blijf weg uit de MW2 sc en jij blijft weg van dit topic en stuurt me geen berichten/joint mn party op xbl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarschijnlijk had je dat moeten doen toen je je account maakte, of proberen met een of ander ea spel online te gaan, registreer je dan met een andere account en gebruik die voor battlelog.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:46 schreef pl4kkie het volgende:
Hallo.
Ik heb een vraagje, ik kan nergens de optie vinden om bij origin/ea profiel mijn xboxlive gamertag toe te voegen.
Ik kan nu dus ook niet inloggen op battlelog.bf.
Kan iemand me helpen daarmee?
Thanks
Ja he, ja.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:21 schreef Morgen- het volgende:
[..]
waarschijnlijk had je dat moeten doen toen je je account maakte, of proberen met een of ander ea spel online te gaan, registreer je dan met een andere account en gebruik die voor battlelog.
Dat account heb ik 6 jaar geleden gemaaktquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:21 schreef Morgen- het volgende:
[..]
waarschijnlijk had je dat moeten doen toen je je account maakte, of proberen met een of ander ea spel online te gaan, registreer je dan met een andere account en gebruik die voor battlelog.
7730 kills tegen 1793 assists. Zie je er een verband in dan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:14 schreef zerokil het volgende:
Wat is jullie killassist met verhouding van je kills?
Waarom stoppen als je je zo voeltquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:14 schreef Catkiller het volgende:
Godverdomme man hoeveel van die fucking mongolen zijn er wel niet onsterfelijk?!?!
En waar report ik die mongolen? Want zoals deze die weet het gewoon en gaat lekker door, lijkt mij niet acceptabel.
Deed jij dat gister of eergisteren niet op Kharg tussen B en C toen ik iemand net wilde knifen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:17 schreef Catkiller het volgende:
Omdat ik zonder onsterfelijk te zijn ook wel zo rond kan lopen. 30 - 6 met een SKS op Crossing![]()
Waarom fuckt je team je altijd op wanneer je nog 1 knife kill moet? Ik ren net een tijd achter 1 gast aan, komt er iemand van mijn team die mij en hem dus tegemoet rent waardoor hij om draait, vervolgens rennen er 2 beneden bij een gebouw en begint er iemand die op mij spawnt naar beneden te schieten zonder in eerste instantie ook maar 1 kill te maken. (ja, persoon uit mijn squad, jij was het). Wie precies weet ik niet maar goed, weer een melee ribbon door mijn neus geboord, was vanmiddag ook al een keer
Dan ga jij maar braaf zelfmoord plegen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:29 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Omdat je dan fucking gay bent
Altijd conquest. Paar keer rush geprobeerd maar dat spreekt me niet aan. De overige spelvormen nog geen seconde gedaan. Ook nooit begonnen aan de singleplayer! Sinds kort wel begonnen met de Co-op samen met een vriend omdat we wel alle wapens willen unlockenquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:22 schreef zerokil het volgende:
Welke gamemode spelen jullie vaak?
Ik bijna altijd Conquest.
Was zeker andersom? Jij en onopvallend ergens komen, ha!quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Deed jij dat gister of eergisteren niet op Kharg tussen B en C toen ik iemand net wilde knifen?
Zeker, ik spot ook standaard als ik een straat inkijk of ik een jet/helicopter zie. Dat scheelt heel veel voor de friendly jets en choppers.quote:Op zondag 4 december 2011 01:24 schreef 67Impala het volgende:
Degene die niet spotten zijn niet BF veteranen..
Ik loop altijd op select (PS3) te bashen.. Alles voor team en vaderland
Dit dusquote:Op zondag 4 december 2011 01:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zeker, ik spot ook standaard als ik een straat inkijk of ik een jet/helicopter zie. Dat scheelt heel veel voor de friendly jets en choppers.
En vaak genoeg spot je ook campers.
Hoi schatjequote:Op zondag 4 december 2011 08:53 schreef Morgen- het volgende:
Volgens mij heb je ook zo'n spot ribbon, alleen dan voor de mav, heb daar al 9 van
omdat sony centjes daarvoor over heeft en microsoft niet. Sony zeker omdat ze weer een goede naam willen in verband met die creditcard fraudequote:Op zondag 4 december 2011 03:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Waarom krijgt de PS3 eerder toegang tot de DLC?
Omdat PS3 baas is.quote:Op zondag 4 december 2011 03:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Waarom krijgt de PS3 eerder toegang tot de DLC?
Bah CQ is geen ruk aan met 24 man. Veel te weinig spelers! Ik zit hem liever te stressen bij Rush, dat moment wanneer je in de laatste seconde de bom defused of plant in onbetaalbaarquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:22 schreef zerokil het volgende:
Welke gamemode spelen jullie vaak?
Ik bijna altijd Conquest.
Wacht maar tot de tickets bij conquest op 1 - 1 staan.. Dat is pas spannend.quote:Op zondag 4 december 2011 13:58 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Bah CQ is geen ruk aan met 24 man. Veel te weinig spelers! Ik zit hem liever te stressen bij Rush, dat moment wanneer je in de laatste seconde de bom defused of plant in onbetaalbaar
Bij Rush als je als aanvaller nog maar 0 tickets over hebt en de bom al is geplant, dan stress je hem lekker. Onwijs balen als je dan dood gaat (moet je het overlaten aan de mongolen in je teamquote:Op zondag 4 december 2011 14:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Wacht maar tot de tickets bij conquest op 1 - 1 staan.. Dat is pas spannend.
Had ik ook een aantal keer, maar dan heb je toch verloren, ook al gaat de bom af?quote:Op zondag 4 december 2011 14:22 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Bij Rush als je als aanvaller nog maar 0 tickets over hebt en de bom al is geplant, dan stress je hem lekker. Onwijs balen als je dan dood gaat (moet je het overlaten aan de mongolen in je team)
Nee als bom afgaat worden de tickets weer bijgevuld en schuift de map op of als laatste bom is, win je.quote:Op zondag 4 december 2011 14:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Had ik ook een aantal keer, maar dan heb je toch verloren, ook al gaat de bom af?
? Elke keer als ik rush speelde en dat gebeurde dan verloren wequote:Op zondag 4 december 2011 14:29 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee als bom afgaat worden de tickets weer bijgevuld en schuift de map op of als laatste bom is, win je.
Denk het ook, al tijden geen rush meer gespeeld.quote:Op zondag 4 december 2011 14:32 schreef Roces18 het volgende:
[..]
? Elke keer als ik rush speelde en dat gebeurde dan verloren weook al was de bom ontploft. Zal zeker gepatcht zijn ofzo
Obvious trollquote:
Als je een sniper had gebruikt was je pas echt cool.quote:Best Weapon
AS VAL
Is dat ding ook echt mobile?quote:Op zondag 4 december 2011 17:42 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
die mobile aa is echt te overpowered, 43 - 1
Bij rush op Canals staat er op een bepaald moment 1 bij de verdedigende partij dacht ik. Ergens anders heb ik er nooit 1 gezien.quote:
Klopt maar geef mij maar de SKS. Te vaak zijn ze al weer ergens achter verdwenen als je ze op een andere plek dan hun hoofd raaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
quote:Op zondag 4 december 2011 20:58 schreef Baalhaar het volgende:
Nice 18 killstreak op Canals met de mobile AA, wat een overpowered ding is dat zeg!
http://battlelog.battlefi(...)0764066/4/170640074/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Ahhh een vriend!quote:Op zondag 4 december 2011 21:00 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
[..]
http://battlelog.battlefi(...)0764066/4/170640074/
quote:Op zondag 4 december 2011 21:10 schreef MrRedTube het volgende:
Iemand zin in potje op ps3?
psn: MrRedTube
Kom je potje spelen? xDquote:
Zekers. Jij kijkt vast veel pr0n!? Met je usernamequote:Op zondag 4 december 2011 22:25 schreef MrRedTube het volgende:
Was leuk spelen met DrNick alleen niet veel kills behaalt maar wel wat punten
Ligt er aan wat je veel vind.quote:Op zondag 4 december 2011 22:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zekers. Jij kijkt vast veel pr0n!? Met je username
quote:Op zondag 4 december 2011 22:31 schreef MrRedTube het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je veel vind.
brb effe porno kijke.
DEAL!quote:Op zondag 4 december 2011 23:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb een headset gekregen van Sintervriendin, dus morgen even uitproberen.
quote:Op zondag 4 december 2011 23:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb een headset gekregen van Sintervriendin, dus morgen even uitproberen.
Super netjes voor Recon, maar AS VAL is toch geen Recon wapen?quote:Op zondag 4 december 2011 15:06 schreef Morgen- het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)1734271/2/341399834/
waarschijnlijk mijn beste potje ooit. (met recon ook)
2 nemesis ribbons en 4000 punten voor de recon
Alleen vanuit de store, dus je kan ook gewoon een psn kaart halen voor 10 euro ofzo en daarmee koop je de codequote:Op maandag 5 december 2011 09:47 schreef Sant. het volgende:
Ik heb mijn PS3 amper aangeraakt dit weekend..
Is die DLC ook via de winkel met een code te verkrijgen of moet je die vanuit de store kopen?
Heb mijn 20 euro PSN voucher van MyCom al binnen met sinterklaaskorting (7.50). Dus laat het spelen maar beginnen.quote:Op maandag 5 december 2011 10:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Morgen B2K en krijg ik ook 2 PSN kaarten van 20 euro, dus even Fortune Hunter Club scoren voor Uncharted 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |