hmm ok thanksquote:Op donderdag 1 december 2011 14:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Volgens mij niet, kunt er ook niets voor unlocken namelijk.
Aim king?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
Mot ff dit als noob posten
http://battlelog.battlefi(...)1105567/2/174975597/
Check Aim King!Was net een paar minuten in de game en ff hoekje om en BAM en dat 2 keer.
Of er moet 80 kilo c4 tegen aan, of het kan gewoon niet met de xbox..quote:
Lees terug en je hebt een antwoord, smiecht.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:57 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Of er moet 80 kilo c4 tegen aan, of het kan gewoon niet met de xbox..
Ik kreeg het niet voor elkaar!
Kijk een assault mannetje zonder medkitjes, laten we hem lynchenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:56 schreef Cliffy het volgende:
Iemand die 40mm buck wel eens gebruikt? Vorige week ff op de PC mee gekloot, best grappig ding eigenlijk
Ah duidelijk..quote:Op donderdag 1 december 2011 14:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lees terug en je hebt een antwoord, smiecht.
[..]
Kijk een assault mannetje zonder medkitjes, laten we hem lynchen![]()
quote:The fall was put in as part of the new patch, so some of those BF3 mythbuster vids are obsolete now, including the "tower can't fall" bit. DICE released a statement saying that their 100% behind BF3 (solving BF3 problems before all others), and they're taking fan comments to heart to make sure they solve as many of the issues, and fulfill as much of the fan "wish list" ideas as possible (within the bounds of not being rediculous of course).
Ja idd! ALLES MOET KAPOT ALLES!quote:Op donderdag 1 december 2011 15:09 schreef Catkiller het volgende:
Ja nu kan die toren omvallen en nu eis ik ook dat die gebouwen bij Metro bij het cafe helemaal kapot kunnen zoals ze ons deden geloven in vroege filmpjes enzo
Ik zag hem gister nog omvallen.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:57 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Of er moet 80 kilo c4 tegen aan, of het kan gewoon niet met de xbox..
Ik kreeg het niet voor elkaar!
ALLES NAAR DE KLOTEEEE!!!! bam bam bamquote:Op donderdag 1 december 2011 15:09 schreef Catkiller het volgende:
Ja nu kan die toren omvallen en nu eis ik ook dat die gebouwen bij Metro bij het cafe helemaal kapot kunnen zoals ze ons deden geloven in vroege filmpjes enzo
Omdat je op de PS3 speelt en je dus al een update hebt gehadquote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kijk een assault mannetje zonder medkitjes, laten we hem lynchen![]()
Zit je op inbelverbinding ofzo? Ik was met 4 minuten ongeveer klaar.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:10 schreef DrNick het volgende:
Update: 767 MB // 27% // 30 minuten resterend
Duurt lang
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Zit je op inbelverbinding ofzo? Ik was met 4 minuten ongeveer klaar.
Gewoon altijd met engineer spelen?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:27 schreef zerokil het volgende:
Wtf, ik zie mensen van Lvl 15 die al 105k Engineer points hebben hoe krijg je dat voor elkaar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |