thanks omg die ga ik halen!quote:Op woensdag 30 november 2011 16:58 schreef RudyCarell het volgende:
PS voor de mensen met een 360S. Bij Bart Smit nu 250gb schijf voor 29.99
Wat je het beste uit komt lijkt mij. Ik zit heel veel in voertuigen dus vandaar de engineer om te fixen. De recon clas heb ik bijvoorbeeld pas 800 punten omdat ik daar gewoon niets aan vind.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:28 schreef zerokil het volgende:
Pff
Ik weet echt niet welke class ik nou moet trainen.
Welk wapen heeft de meeste accuracy F2000 of GC36 ( ik bedoel dan tijdens het schieten dat het wapen omhoog gaat.)
Leer gewoon normaal spelen zonder idiote scopes..quote:Op woensdag 30 november 2011 17:34 schreef Morgen- het volgende:
... Als de irnv in het licht niet meer werkt, dan, ga ik alleen maar donkere maps spelen voortaan. Tehran Highway
Hoe speelt de GC36?quote:Op woensdag 30 november 2011 17:38 schreef Wiebeldak het volgende:
F2000? Nog nooit mee geschoten omdat ik bijna altijd een engineer ben met de scar-h die ik dus heel fijn vind schieten. Of met de support klas in stedelijke mappen. Lekker claymore planten
[..]
Wat je het beste uit komt lijkt mij. Ik zit heel veel in voertuigen dus vandaar de engineer om te fixen. De recon clas heb ik bijvoorbeeld pas 800 punten omdat ik daar gewoon niets aan vind.
Ik kijk nu voor het eerst bij de stats. Is ook wel goed te zien dat ik een engineer fan ben.
[ afbeelding ]
Dat weet ik eigenlijk nog niet. Die lijkt mij wel erg fijn. Ik heb hem net vrijgespeeld maar ik heb er nog niet mee geschoten omdat ik dan weer opnieuw moet beginnen met alle upgrades maar dat is nu wel een goede optie denk ik, nu de night vision niet meer werkt bij daglicht. Want die gebruikte ik alleen maar.quote:
Inderdaad zeg, vorige week BF3 + MW3 gehaald. Speel vooralsnog alleen maar BF3.quote:
Dit dus. Die infrared is dus alleen voor mensen die ook zijwieltjes op hun fiets nodig hebben omdat ze niet het echte werk aankunnen. Wees blij dat dat ding slechter is gemaakt, kan je uiteindelijk het spel eens fatsoenlijk spelen.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:54 schreef Quantic het volgende:
[..]
Leer gewoon normaal spelen zonder idiote scopes..
Erg fijn, speel eigenlijk altijd met die of de Scar-Hquote:
die irnv was vooral handig om bij bijv. Bazaar te kunnen zien waar de vijand zich verschuilt, tegenwoordig, moet je dus kijken of er achter een pilaar een stukje beweegt of dat het niet gewoon een doos is. Komt ook nog bij dat je dan onnodig een granaat moet gooien/gl gebruiken/raket afvuren om te kijken of daar echt niemand is. Ook nog eens tijdverspilling, je kon in de tussentijd ook vlaggen cappen. Terwijl je nog steeds bezig bent te zien of daar niemand is. Of niemand boven in dat gebouwtje. Of niemand op het dak. Of niemand achter de vuilniscontainer bij B. Of niemand onder het kanon die aan het cappen is. Of niemand tussen een paar dozen die aan het campen is.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:01 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dit dus. Die infrared is dus alleen voor mensen die ook zijwieltjes op hun fiets nodig hebben omdat ze niet het echte werk aankunnen. Wees blij dat dat ding slechter is gemaakt, kan je uiteindelijk het spel eens fatsoenlijk spelen.
[..]
Erg fijn, speel eigenlijk altijd met die of de Scar-H
Daar heb ik geen infrared voor nodig en nog steeds pak ik gemiddeld 466 spm.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:14 schreef Morgen- het volgende:
[..]
die irnv was vooral handig om bij bijv. Bazaar te kunnen zien waar de vijand zich verschuilt, tegenwoordig, moet je dus kijken of er achter een pilaar een stukje beweegt of dat het niet gewoon een doos is. Komt ook nog bij dat je dan onnodig een granaat moet gooien/gl gebruiken/raket afvuren om te kijken of daar echt niemand is. Ook nog eens tijdverspilling, je kon in de tussentijd ook vlaggen cappen. Terwijl je nog steeds bezig bent te zien of daar niemand is. Of niemand boven in dat gebouwtje. Of niemand op het dak. Of niemand achter de vuilniscontainer bij B. Of niemand onder het kanon die aan het cappen is. Of niemand tussen een paar dozen die aan het campen is.
1 van de betere wapens.quote:
Zo idd! Ik wil hem ook..!quote:Op woensdag 30 november 2011 19:08 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
Ik wil de G3 voor assault :
[ afbeelding ]
Maar moet je in coöp unlocken. In BC2 was dat een bazenwapen
Best raar juist dat irnv niet meer werkt overdag. Het is namelijk een geheel ander lichtspectrum wat niet wordt beinvloed door daglicht.quote:Op woensdag 30 november 2011 14:26 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ti's wel logisch maar wel jammer... Overigens is tac light nog steeds zwaar kut... Nu moet ik weer heel erg gaan wennen aan mijn holo sight...
Ook nu even semi uit frustratie ps uitgezet... Niets luktemoet toch weg maar wat een kut potjes
![]()
Jepquote:Op woensdag 30 november 2011 18:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, vorige week BF3 + MW3 gehaald. Speel vooralsnog alleen maar BF3.![]()
Trouwens, hoe spelen jullie altijd samen op BF3 xbox 360? Kan ik het het beste maar gewoon de hele platoon lijst toevoegen aan mijn friendlist op de xbox?
Of wat ik ook tegen iemand die het op de PS3 speelt zei, add 1 of meerdere mensen die actief in dit topic zijn dan kom je sowieso wel met meer actieve mensen in contactquote:
RPGquote:Op woensdag 30 november 2011 19:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)0972308/2/264290072/![]()
Kills
24
Deaths
4
K/D Ratio
6.0
Kill Assists
15
Vehicles Destroyed
1
Best Weapon
RPG-7V2
Kills
20
Check MarkoAlmelo
Ja mooi kicken tochquote:
Ik dacht laatst al, zou die toren om kunnen?quote:
of snipers op rotsen die je dan lekker kunt knifen + spawn beacon kapot makenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Of wat ik ook tegen iemand die het op de PS3 speelt zei, add 1 of meerdere mensen die actief in dit topic zijn dan kom je sowieso wel met meer actieve mensen in contact
IRNV is handig wanneer er een hoop van die idioten in bosjes liggen, dat wel.
PS3 is console proefkonijn voor de Xbox denk ik.quote:Op donderdag 1 december 2011 07:48 schreef Rauw. het volgende:
Waarom kreeg ik gisteravond geen patch binnen en deed mijn IRNV het nog perfect?
Of krijgt de PS3 patches ook een week eerder?
Ik heb eergister ook Skyrim gekochtquote:Op donderdag 1 december 2011 11:02 schreef Document1 het volgende:
Mn internet is een dag te vroeg.Alleen heb ik gister skyrim gekregen van een paar vrienden.
Ik ben verhuisd, vandaar.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:31 schreef Dven het volgende:
Grimlock! Waar bent u gebleven?!? Lang niet meer gezien!
Hoe krijg je die radiotoren trouwens kapot? Werd me uit het filmpje niet echt duidelijk
Tot van het weekend dan maar! Ga zelf nu mijn BF-verslaving voedenquote:Op donderdag 1 december 2011 12:52 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik ben verhuisd, vandaar.Van het weekend zal ik zeker even BF gaan doen, nu eerst Skyrim.
Bij de comments onder dat youtube filmpje stond vannacht dat die naar de klote ging als een team 10 tickets of minder over heeft. Op de Xbox doet die dat nog niet gok ikquote:Op donderdag 1 december 2011 12:31 schreef Dven het volgende:
Hoe krijg je die radiotoren trouwens kapot? Werd me uit het filmpje niet echt duidelijk
quote:
Volgens mij niet, kunt er ook niets voor unlocken namelijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:16 schreef Morgen- het volgende:
Iemand nodig die de .44 magnum scoped heeft. Kan je die scope erop veranderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |