Ik dacht laatst al, zou die toren om kunnen?quote:
of snipers op rotsen die je dan lekker kunt knifen + spawn beacon kapot makenquote:Op woensdag 30 november 2011 20:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Of wat ik ook tegen iemand die het op de PS3 speelt zei, add 1 of meerdere mensen die actief in dit topic zijn dan kom je sowieso wel met meer actieve mensen in contact
IRNV is handig wanneer er een hoop van die idioten in bosjes liggen, dat wel.
PS3 is console proefkonijn voor de Xbox denk ik.quote:Op donderdag 1 december 2011 07:48 schreef Rauw. het volgende:
Waarom kreeg ik gisteravond geen patch binnen en deed mijn IRNV het nog perfect?
Of krijgt de PS3 patches ook een week eerder?
Ik heb eergister ook Skyrim gekochtquote:Op donderdag 1 december 2011 11:02 schreef Document1 het volgende:
Mn internet is een dag te vroeg.Alleen heb ik gister skyrim gekregen van een paar vrienden.
Ik ben verhuisd, vandaar.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:31 schreef Dven het volgende:
Grimlock! Waar bent u gebleven?!? Lang niet meer gezien!
Hoe krijg je die radiotoren trouwens kapot? Werd me uit het filmpje niet echt duidelijk
Tot van het weekend dan maar! Ga zelf nu mijn BF-verslaving voedenquote:Op donderdag 1 december 2011 12:52 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik ben verhuisd, vandaar.Van het weekend zal ik zeker even BF gaan doen, nu eerst Skyrim.
Bij de comments onder dat youtube filmpje stond vannacht dat die naar de klote ging als een team 10 tickets of minder over heeft. Op de Xbox doet die dat nog niet gok ikquote:Op donderdag 1 december 2011 12:31 schreef Dven het volgende:
Hoe krijg je die radiotoren trouwens kapot? Werd me uit het filmpje niet echt duidelijk
quote:
Volgens mij niet, kunt er ook niets voor unlocken namelijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:16 schreef Morgen- het volgende:
Iemand nodig die de .44 magnum scoped heeft. Kan je die scope erop veranderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |