omdat sony centjes daarvoor over heeft en microsoft niet. Sony zeker omdat ze weer een goede naam willen in verband met die creditcard fraudequote:Op zondag 4 december 2011 03:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Waarom krijgt de PS3 eerder toegang tot de DLC?
Omdat PS3 baas is.quote:Op zondag 4 december 2011 03:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Waarom krijgt de PS3 eerder toegang tot de DLC?
Bah CQ is geen ruk aan met 24 man. Veel te weinig spelers! Ik zit hem liever te stressen bij Rush, dat moment wanneer je in de laatste seconde de bom defused of plant in onbetaalbaarquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:22 schreef zerokil het volgende:
Welke gamemode spelen jullie vaak?
Ik bijna altijd Conquest.
Wacht maar tot de tickets bij conquest op 1 - 1 staan.. Dat is pas spannend.quote:Op zondag 4 december 2011 13:58 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Bah CQ is geen ruk aan met 24 man. Veel te weinig spelers! Ik zit hem liever te stressen bij Rush, dat moment wanneer je in de laatste seconde de bom defused of plant in onbetaalbaar
Bij Rush als je als aanvaller nog maar 0 tickets over hebt en de bom al is geplant, dan stress je hem lekker. Onwijs balen als je dan dood gaat (moet je het overlaten aan de mongolen in je teamquote:Op zondag 4 december 2011 14:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Wacht maar tot de tickets bij conquest op 1 - 1 staan.. Dat is pas spannend.
Had ik ook een aantal keer, maar dan heb je toch verloren, ook al gaat de bom af?quote:Op zondag 4 december 2011 14:22 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Bij Rush als je als aanvaller nog maar 0 tickets over hebt en de bom al is geplant, dan stress je hem lekker. Onwijs balen als je dan dood gaat (moet je het overlaten aan de mongolen in je team)
Nee als bom afgaat worden de tickets weer bijgevuld en schuift de map op of als laatste bom is, win je.quote:Op zondag 4 december 2011 14:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Had ik ook een aantal keer, maar dan heb je toch verloren, ook al gaat de bom af?
? Elke keer als ik rush speelde en dat gebeurde dan verloren wequote:Op zondag 4 december 2011 14:29 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee als bom afgaat worden de tickets weer bijgevuld en schuift de map op of als laatste bom is, win je.
Denk het ook, al tijden geen rush meer gespeeld.quote:Op zondag 4 december 2011 14:32 schreef Roces18 het volgende:
[..]
? Elke keer als ik rush speelde en dat gebeurde dan verloren weook al was de bom ontploft. Zal zeker gepatcht zijn ofzo
Obvious trollquote:
Als je een sniper had gebruikt was je pas echt cool.quote:Best Weapon
AS VAL
Is dat ding ook echt mobile?quote:Op zondag 4 december 2011 17:42 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
die mobile aa is echt te overpowered, 43 - 1
Bij rush op Canals staat er op een bepaald moment 1 bij de verdedigende partij dacht ik. Ergens anders heb ik er nooit 1 gezien.quote:
Klopt maar geef mij maar de SKS. Te vaak zijn ze al weer ergens achter verdwenen als je ze op een andere plek dan hun hoofd raaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
quote:Op zondag 4 december 2011 20:58 schreef Baalhaar het volgende:
Nice 18 killstreak op Canals met de mobile AA, wat een overpowered ding is dat zeg!
http://battlelog.battlefi(...)0764066/4/170640074/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |