Waarom stoppen als je je zo voeltquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:14 schreef Catkiller het volgende:
Godverdomme man hoeveel van die fucking mongolen zijn er wel niet onsterfelijk?!?!
En waar report ik die mongolen? Want zoals deze die weet het gewoon en gaat lekker door, lijkt mij niet acceptabel.
Deed jij dat gister of eergisteren niet op Kharg tussen B en C toen ik iemand net wilde knifen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:17 schreef Catkiller het volgende:
Omdat ik zonder onsterfelijk te zijn ook wel zo rond kan lopen. 30 - 6 met een SKS op Crossing![]()
Waarom fuckt je team je altijd op wanneer je nog 1 knife kill moet? Ik ren net een tijd achter 1 gast aan, komt er iemand van mijn team die mij en hem dus tegemoet rent waardoor hij om draait, vervolgens rennen er 2 beneden bij een gebouw en begint er iemand die op mij spawnt naar beneden te schieten zonder in eerste instantie ook maar 1 kill te maken. (ja, persoon uit mijn squad, jij was het). Wie precies weet ik niet maar goed, weer een melee ribbon door mijn neus geboord, was vanmiddag ook al een keer
Dan ga jij maar braaf zelfmoord plegen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:29 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Omdat je dan fucking gay bent
Altijd conquest. Paar keer rush geprobeerd maar dat spreekt me niet aan. De overige spelvormen nog geen seconde gedaan. Ook nooit begonnen aan de singleplayer! Sinds kort wel begonnen met de Co-op samen met een vriend omdat we wel alle wapens willen unlockenquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:22 schreef zerokil het volgende:
Welke gamemode spelen jullie vaak?
Ik bijna altijd Conquest.
Was zeker andersom? Jij en onopvallend ergens komen, ha!quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Deed jij dat gister of eergisteren niet op Kharg tussen B en C toen ik iemand net wilde knifen?
Zeker, ik spot ook standaard als ik een straat inkijk of ik een jet/helicopter zie. Dat scheelt heel veel voor de friendly jets en choppers.quote:Op zondag 4 december 2011 01:24 schreef 67Impala het volgende:
Degene die niet spotten zijn niet BF veteranen..
Ik loop altijd op select (PS3) te bashen.. Alles voor team en vaderland
Dit dusquote:Op zondag 4 december 2011 01:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zeker, ik spot ook standaard als ik een straat inkijk of ik een jet/helicopter zie. Dat scheelt heel veel voor de friendly jets en choppers.
En vaak genoeg spot je ook campers.
Hoi schatjequote:Op zondag 4 december 2011 08:53 schreef Morgen- het volgende:
Volgens mij heb je ook zo'n spot ribbon, alleen dan voor de mav, heb daar al 9 van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |