quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:51 schreef Catkiller het volgende:
Xbox update komt maar niet
Stond in het PC topic
Zo briljantquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:51 schreef Catkiller het volgende:
Xbox update komt maar niet
Stond in het PC topic
quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:15 schreef Catkiller het volgende:
Ik verander soms per ongeluk van class. Vervolgens spawn je in een tank, wil je er uit gaan om te fixxen, denk je je tool te pakken en snel wat te repareren en dan sta je daar die tank te reviven.
Ik heb hetzelfde probleem.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:15 schreef Catkiller het volgende:
Ik verander soms per ongeluk van class. Vervolgens spawn je in een tank, wil je er uit gaan om te fixxen, denk je je tool te pakken en snel wat te repareren en dan sta je daar die tank te reviven.
Ik zag gister wel iemand offroad rijden met een jet..quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:33 schreef Rossdale het volgende:
Dit weekend eens proberen of het lukt om een heli op een jeep te landenZo ja dan gaan we daar mee rondkarren!
I know, ik hoorde het je ongeveer 10 keer zeggenquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:37 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik zag gister wel iemand offroad rijden met een jet..
Ik ben ook level 15, en heb 119k enginering score.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:27 schreef zerokil het volgende:
Wtf, ik zie mensen van Lvl 15 die al 105k Engineer points hebben hoe krijg je dat voor elkaar..
Speel je met slechts één wapen? Haal je erg weinig ribbons aan het einde van een potje?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben ook level 15, en heb 119k enginering score.
Ik snap alleen niet waarom ik zo langzaam level
http://battlelog.battlefi(...)stats/218612767/ps3/
Nja vooral de A91 en de M4, maar daar heb ik al wel alles mee uitgespeeld.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Speel je met slechts één wapen? Haal je erg weinig ribbons aan het einde van een potje?
Ik moest kenkerhard lachen!quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
I know, ik hoorde het je ongeveer 10 keer zeggen
Ekt handig, eerst normal shot dan guided endan normal en dood zijn ze.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Die guided shell voor een tank, wat een pleuris bende is dat zeg. Zet er maar weer een HMG op.
Ik doe het altijd andersom. Die guided shell lockt al van best ver. Dan zien ze mij nog niet, raket erop en dan meteen 2x schieten, daaaaag.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Ekt handig, eerst normal shot dan guided endan normal en dood zijn ze.
Als je dat ding goed gebruikt en 1 of 2 goede mensen naast je hebt in die tank dan noem je dat ding echt geen pleurisbende hoor!quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Die guided shell voor een tank, wat een pleuris bende is dat zeg. Zet er maar weer een HMG op.
Ja volgens mij vinden een hoop mensen die ook wel fijn bij gebrek aan F2000quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |